AUTTAKAA nyt plz

Anonyymi

noniin, en tiedä mistä aloittaisin. Joululoma loppui ja koulu alkoi. Lomani sujui mainiosti, mutta kun taas koulu alkoi samalla alamäkiäkin alettiin mennä. Mun luokalla on yks henkilö. Ala-asteella kiusattu. No viime aikoina olemme pelanneet yhtä peliä, mutta hän on aina syyttänyt minua. ps. Kuulostaa naurettavalta su uttua jostain. No viime vuonnakin tämä kyseinen henkilö teki samalla lailla. Myös hän tuijottaa minua ärsyttävällä tavalla niinkuin hänellä itsellään olisi minua jokin asia vastaa. No kysyin viime vuonna että miksi olet ollut ilkeä yms. Hän vain sanoi oon vaan tämmönen. Anteeksi en voi mitään. No sovittiin asia. Mutta nyt taas tämä sama karuselli alkoi. Hän puhuu myös muille erillä tavalla kuin minullekkin. Plz auttakaa

7

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita silti olla sille ystävällinen ja jos se vaikka pelatessa puhuis jotakin sulle?
      Hyväksy kiukuttelua jonku verran niin se kokee olonsa turvalliseksi ja voi avautua.

    • Anonyymi

      ihmiset voi ymmärtää eri asioita eritavoilla. Osa ihmisistä myös voi näyttää kasvoillaan jotain minkä sinä tulkitset loukkaavaksi joka taas on joillekkin ihan normaali naama.
      jos tunnet että et tiedä niin käy puhumassa opettajasi kanssa.

    • Anonyymi

      tai opo tai joku...

    • Anonyymi

      Taitaa olla joku erityislapsi jolla on päässä jotain vikaa, sellaiset töhöt kannattaa jättää omaan arvoonsa.

    • älä näytä että sua ärsyttää tämä kiusaaja niin sillä menee motivaatio kiusata ihansama kuinka se koittaa ärsyttää älä anna huomioo ja ole ystävällinen sille niin se kokee katumusta se ei kauaa jaksa ärsyttää josset herätä huomiota jos se hakee kavereitaan mukaan ärsyttämiseen älä välitä kunhan kiusaaminen ei ole fyysistä olet turvassa

    • Anonyymi

      Anteeksi, että vastaan myöhässä.
      En ole muita kommentteja lukenut, joten en tiedä missä tällä hetkellä tilanteenne on.

      Mutta mikäli tilanne on edelleen sama, jopa pahentunut, kehotan kertomaan heti:

      1. Vanhemmille
      2. Koulun henkilökunnalle
      3. Kertomaan tämän kyseisen tyypin omille vanhemmille

      Välttämättä hänen vanhempansa eivät ole tietoisia, ja ensisijaisesti heidän ja opettajan kuuluisi tehdä pysäytys hänen toiminnalleen.

      Muista, että sinä et ole tehnyt mitään väärää vaan koittanut sopia asioita välejenne parantamiseksi.
      Pysy vahvana.
      Tiedän kokemuksesta, että jos hänen naamansa edessä sorrut, niin hän kuvittelee hetken päästä vaikka joka ikinen päivä pystyvänsä sortamaan sinut yhä uudelleen ja uudelleen.
      Kyllä se loppuu, kun näytät ettet niele kaikkea mitä suuhusi pistetään.

    • Anonyymi

      Plot twist: se on vaa ihastunu suhun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      126
      2555
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      445
      1793
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1703
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      114
      1306
    5. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      73
      842
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      14
      822
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      45
      800
    8. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      157
      720
    9. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      44
      710
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      20
      699
    Aihe