Yksin vai kaksin

Anonyymi

Voiko 60v vielä löytää elämänkumppanin, Olen ollut yksin monta vuotta ja nyt olen tätä miettinyt. En näe yksinoloa huonona asiana mutta olisihan se kiva jos olis kumppani jakamassa arkea.

131

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aktivoit itsesi pikku flirttiin vastakkaisen sukupuolen kaa, oletus hetero. Seuroissa käynti yksi mahdollisuus, mutta koronan aikana sekin kai suljettu, sitten netistä löytyy eri seuranhakupalveluja, tinderiä ym.
      Rohkeesti liikkeelle, sillä sohvalla istuen harvoin flaxi käy.

    • Olisi vaikea sopeutua parisuhteeseen vuosien yksin elämisen jälkeen.
      Aika kuluu hyvin kun on tottunut.
      Tämä olotila sopii minulle hyvin.

      • Anonyymi

        Kaveri seksi voisi olla sun juttu, ei riippa tai suurempia muutoksia, silloin tällöin helliä hetkiä piristämään psyykettä.


    • Anonyymi

      Samoja tuntemuksia,, seuraa kaipaa, ja itsekseen oloon myös tottuu. Ja jopa voisi olla hankala liikaa olla suhteessa,, meinaan, "sillai teinisuhteessa,,, koko ajan"...
      Omaa aikaa ja omaa aikataulua, tai olisiko jonkinlaista oman pään mukaan eloa kaipaa, kun siihen tottuu.
      Tosin noin miehenä sitten tulee useinkin eteen se, että olisi se naisen lämpö tarpeen.
      Näin tuumii, Jussi 61v. E-Karjalasta.

      • Anonyymi

        ,,,,,noista pilkuista tulee jotain mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,,,,noista pilkuista tulee jotain mieleen.

        ainakin mieleen tulee, että pitää olla aika tärkeä, totinen, ja ehkä näsäviisas, jos ne pilkut vain kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Onko tullut yhteydenottoja ?


    • Anonyymi

      Nonnii, siinähän jo yksi Jussi esittäytyi. Jos välimatka sopii niin kiinni.
      Jotkut muuttavat yhteen arkeen, mutta itselle sopii eri asunnot. Voi silti arkena tavata, käydä kävelyllä, syödä yhdessä, käydä kahvilla tai katsoa tvstä jokin ohjelma. Flirttiä peliin suosittelen minäkin. Hirveesti ei pidä toiselta vaatia eikä toista yrittää muuttaa, omine oikkuineen ja virheineen kumpikin.

      • Anonyymi

        Miksi jokin välimatka määrittää sopivuuden? Kun suurta elämän rikkautta olisi esim. kyläillä eri puolella maata.


      • Anonyymi

        Kyllä tv katselun lisäksi sillä seksilläkin on suuri merkitys. Jos nyt ei aivan ole kirvestä kaivoon jo heittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tv katselun lisäksi sillä seksilläkin on suuri merkitys. Jos nyt ei aivan ole kirvestä kaivoon jo heittänyt.

        Minä se heitin kivekset kaivoon.
        Hakekoon ken haluaa.
        Löytäjä saa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se heitin kivekset kaivoon.
        Hakekoon ken haluaa.
        Löytäjä saa pitää.

        äh äh ja äh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jokin välimatka määrittää sopivuuden? Kun suurta elämän rikkautta olisi esim. kyläillä eri puolella maata.

        Välimatka on kyllä erottava tekijä. Itse blokkaan heti tarjokkaat jotka asuu kauempana. Onnekseni viime vuosina kaikki tarjokkaat esim tansseissa olleetkin niin kaukaa että kiinnostus on tyssännyt siihen kun hetken juttelu paljastanut miesten itsekkyyden.
        Autollinen mies ei voi tulla kylään yli 50 kilsan päähän, mutta minun autottomana pitäisi matkustaa miehen luo bussilla ja mahdollisesti vielä taksilla niinkuin muutama vähän syrjemmässä asuva ehdotti.............no en helv....tissä matkusta.
        En yhtään ihmettele että yksin ovatkin.

        Samaan huusholliin en enää miehen kanssa muuttaisi muutenkaan, yksin paras kun kukaan ei ole sanelemassa mitä saan milloinkin tehdä ja mihin mennä.

        vn


    • Anonyymi

      Toivon, että aloittaja ja kaikki muutkin löytävät mukavan kaverin, ystävän
      tai mitä ikinä etsivätkään.

      Juttukaverina voisi aloittaa tutustumisen, rennosti,
      ei välttämättä liian suurin odotuksin, siitä tulee paineita,
      pakon tuntu, että nyt on onnistuttava.

      Aina kun tutustuu toiseen ihmiseen,
      se on jo inhimillinen "voitto", ihmisellä on harvoin liikaa ystäviä.

      Pitääkö kauheasti flirttailla ? Miksi ? Miten se onnistuu luontevasti ?
      Eikö se ole vähän kuin tyrkyttäisi itseään ? Molemmathan tavatessaan tietävät jo muutenkin, että "heilaa" etsitään.

      Flirttailu on taito, joka parhaimmillaan on luontaista,
      jos se ei ole luontaista, se on kiusallista toiselle osapuolelle ja luotaantyöntävää.

      Älykkyys, huomaavaisuus, inhimillisyys ja huumorintaju
      on itsessään jo puoleensavetävää ja seksikästä.

      itse olisin arka tutustumaan. Olisi mukava tavata joku jossakin tilaisuudessa sattumalta ja aloittaa rupatellen tutustumaan.
      En uskaltaisi Tinderistä yrittää, mutta onneksi kaikki ei ole ujoja pelkureita.

      Antaa palaa vaan, jos siltä tuntuu !
      "Onni suosii rohkeaa".

      • Anonyymi

        Kyllä kai flirtti vaatii tilannetajua ja pelisilmää.
        Vanhempi mies voi ruokakaupassa turvautua "avuttoman miehen osaan" hyllyjen välissä, naisilla herää auttamisen halu. Siitä yhdessä leipomaan ties mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai flirtti vaatii tilannetajua ja pelisilmää.
        Vanhempi mies voi ruokakaupassa turvautua "avuttoman miehen osaan" hyllyjen välissä, naisilla herää auttamisen halu. Siitä yhdessä leipomaan ties mitä.

        Jep. Voi väittää, että on niin paha kaihi eikä löydä merisuolaa.
        Näinkö minua?
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai flirtti vaatii tilannetajua ja pelisilmää.
        Vanhempi mies voi ruokakaupassa turvautua "avuttoman miehen osaan" hyllyjen välissä, naisilla herää auttamisen halu. Siitä yhdessä leipomaan ties mitä.

        Entäs, jos ei osaa yhtään flirttailla?
        Entäs, jos ei osaa iskeä?
        Entäs, jos on kivikautinen: nuijalla päähän ja luolaan?
        Retuuuuu, Tahvooooo
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs, jos ei osaa yhtään flirttailla?
        Entäs, jos ei osaa iskeä?
        Entäs, jos on kivikautinen: nuijalla päähän ja luolaan?
        Retuuuuu, Tahvooooo
        Beng

        Nyrkkikyllikki kyllä ymmärtää siinä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Voi väittää, että on niin paha kaihi eikä löydä merisuolaa.
        Näinkö minua?
        Beng

        Minä en ole noin kiero, mutkan kautta.
        Sanoisin, tiedätkö, tässä kaupassa on tuotteita 99 prosenttia, joita en tarvitse ja en etsi merisuolaa mutta terveillä silmilläni olen etsinyt sinua.
        Toki ensin yritän päätellä oletko (onko kohde) vapaa, onko sormuksia. No, leskethän voi pitää muistosormusta nimettömissään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs, jos ei osaa yhtään flirttailla?
        Entäs, jos ei osaa iskeä?
        Entäs, jos on kivikautinen: nuijalla päähän ja luolaan?
        Retuuuuu, Tahvooooo
        Beng

        Riittää, että kerrot olevasi vankkumaton PerusSuomalaisten vihaaja, niin naiset lakoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää, että kerrot olevasi vankkumaton PerusSuomalaisten vihaaja, niin naiset lakoo...

        Ilmanko olet yksin. Rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää, että kerrot olevasi vankkumaton PerusSuomalaisten vihaaja, niin naiset lakoo...

        Naiset voivat laota, en minä naisista...😎 oon naene.
        Pakkasella turkisrukkasissa sormukset piilossa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmanko olet yksin. Rasisti.

        Siis kuka.
        En ole ollut paljoa yksin, mutta tulen itsenikin kanssa toimeen.
        Beng😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka.
        En ole ollut paljoa yksin, mutta tulen itsenikin kanssa toimeen.
        Beng😎

        Vastaus oli tuolle ""Anonyymi13.01.2021 10:58" - Onko se sinun mielipide?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus oli tuolle ""Anonyymi13.01.2021 10:58" - Onko se sinun mielipide?

        Ahas.
        No ei.
        Kiitos kun selvensit.
        Beng


    • Anonyymi

      Kokeneet tädit näyttää opastavan, kun se oma tietotaito on niin täydellinen ? Vai onko enemmän mutu asiaa? tai tietolehdestä luettua?
      No sama se. Mutta kovin tosissaan paljon ollaan ihmissuhdeasioissa. Ja vaatimustaso on kova, vaikka myös se omakuva saattaa olla suurta harhaa.
      Mutta silti vapaasti vain.

    • Anonyymi

      Ihan kiva kaverina joskus nähdä ja jutella, mutta ”elämänkumppani” hmmm.....

    • Anonyymi

      Kyllä näin aamutuimaan, hyvin nukutun yön jälkeen, olis kiva parin kanssa halailla - ties vaikka mitä?

      • Anonyymi

        No, sitäpä tietenkin ja molemmilla huippu sama-aikaisesti.


      • Anonyymi

        En voi kuvitellakaan..... Kaverin kanssa nukkuisin...... Juttuseuraksi silloin tällöin. Se riittää.


      • Anonyymi

        Niin. Mennä ja rämpiä tuolla harvinaisessa hangessa ja halailla lumisia puita.
        Viledaa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sitäpä tietenkin ja molemmilla huippu sama-aikaisesti.

        En tiedä sitten olenko sadisti vai mikä, päinvastaista naispariltani olen tosin kuullut, mutta minulla huippu tulee vasta naisen huipun jälkeen. Silloinhan se panos jää sinne minne kuuluukin - kosteaan, raukeaan, lämpimään ja hedelmälliseen paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kuvitellakaan..... Kaverin kanssa nukkuisin...... Juttuseuraksi silloin tällöin. Se riittää.

        vagisan, tms voisi mahdollistaa ne huvit tai margariini ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä sitten olenko sadisti vai mikä, päinvastaista naispariltani olen tosin kuullut, mutta minulla huippu tulee vasta naisen huipun jälkeen. Silloinhan se panos jää sinne minne kuuluukin - kosteaan, raukeaan, lämpimään ja hedelmälliseen paikkaan.

        hedelmällinen ikä loppuu jo n. 30v iässä... siitä yli on muumiokehitys, yli ikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hedelmällinen ikä loppuu jo n. 30v iässä... siitä yli on muumiokehitys, yli ikä.

        No hei 21:18
        Saarahan nauroi 90-vuotiaana....
        Beng😎


    • Anonyymi

      Laulussa sanotaan: rakkaus on kuollut elämän virtaan.
      Oma uusi kaveruus alkoi 4 kk sitten sattumasta. Kerroin tutulle torilla että nyt olen hukassa kun menetin samoilukaverin. Lähellä oleva tyyppi kuuli, ojensi käyntikorttinsa ja sanoi, minä rupean. Soitin viikon päästä ja lähdimme sienestämään.
      Tunteeni eivät erota edes että hän on eri sukupuolta. Ei mitään ailahdusta ihastuksesta eikä missään värise. Mutta paljon keskustelemme, ajamme eri paikkoihin kävelemään, viihdymme yhdessä ja matkamestojen avautumista odotamme molemmat aikaisemmin kohtalaisesti matkustaneena.
      Parasta mitä on vähään aikaan tapahtunut. Näin on hyvä. En missään nimessä odota rakastumisen hurmostilaa, niitä on kolme ollut ja riittää.

      • Anonyymi

        Onpa kiva, tuollaisen minäkin ottaisin, jos saisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva, tuollaisen minäkin ottaisin, jos saisin.

        Tapasin puolitutun naisen rengasliikkeessä. Kyselin mitä hänen elämäänsä kuuluu, hän valitti kaljoittelevasta miehestään ja siitä pitäisikö ukko heittää pihalle.
        Kysyin, voiko hän tulla joskus minun, yksinasuvan miehen luokse kahville ja kerroin osoitteeni, puhelinnumeroa en antanut. Nyt ollaan "kahviteltu" jo lähes kaksi vuotta, viikottain kaksi-kolme kertaa. Saunomme, rakastelemme (hän tykkää "siitä" ihan valtavasti)
        koskaan ei ole kukaan pitänyt minua niin hyvänä, minä annan itsestäni hänelle kaiken, mitä hän toivoo/pyytää, ihan kaiken toteutan täydellä sydämelläni.

        Tämä yhteistyö jatkukoon vuodesta toiseen. Keltään tämä ei ole pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasin puolitutun naisen rengasliikkeessä. Kyselin mitä hänen elämäänsä kuuluu, hän valitti kaljoittelevasta miehestään ja siitä pitäisikö ukko heittää pihalle.
        Kysyin, voiko hän tulla joskus minun, yksinasuvan miehen luokse kahville ja kerroin osoitteeni, puhelinnumeroa en antanut. Nyt ollaan "kahviteltu" jo lähes kaksi vuotta, viikottain kaksi-kolme kertaa. Saunomme, rakastelemme (hän tykkää "siitä" ihan valtavasti)
        koskaan ei ole kukaan pitänyt minua niin hyvänä, minä annan itsestäni hänelle kaiken, mitä hän toivoo/pyytää, ihan kaiken toteutan täydellä sydämelläni.

        Tämä yhteistyö jatkukoon vuodesta toiseen. Keltään tämä ei ole pois.

        Ai sillee! Minun kaverini ei minkäänlaisesta läheisyydestä välitä, eikä varsinkaan seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasin puolitutun naisen rengasliikkeessä. Kyselin mitä hänen elämäänsä kuuluu, hän valitti kaljoittelevasta miehestään ja siitä pitäisikö ukko heittää pihalle.
        Kysyin, voiko hän tulla joskus minun, yksinasuvan miehen luokse kahville ja kerroin osoitteeni, puhelinnumeroa en antanut. Nyt ollaan "kahviteltu" jo lähes kaksi vuotta, viikottain kaksi-kolme kertaa. Saunomme, rakastelemme (hän tykkää "siitä" ihan valtavasti)
        koskaan ei ole kukaan pitänyt minua niin hyvänä, minä annan itsestäni hänelle kaiken, mitä hän toivoo/pyytää, ihan kaiken toteutan täydellä sydämelläni.

        Tämä yhteistyö jatkukoon vuodesta toiseen. Keltään tämä ei ole pois.

        Mä kävin leipomossa, ja siellä tapasin naisen, ja hieman jäykällä patongilla rouvaa tönäsin jo leipomossa. Käveltiin yhtä matkaa ja päädyimme rouvan asuntoon, jossa unohdimme patongit ja pullat, ja aloimme hieromaan sukupuolielimiämme yhteen. Aluksi se oli kivaa, mutta vähitellen alkoi kyllästyttää, vaikka eri asentoja piti vaihtaa ku alkoi rasittaa liikaa tuollainen konemainen suoritus.
        Nyt olemme sitten jatkaneet rutiinia. Ja alkaa tuntua aivan samalta kuin oman vaimon kanssa. Myös tämä nainen sanoi, että ei tämä parittelu rutiini niin tärkeää ole kun ne ajat on jo menneet. Mutta noin ajankuluksi voi silloin tällöin pökkiä kyllä. Se tuo arkeen vaihtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin leipomossa, ja siellä tapasin naisen, ja hieman jäykällä patongilla rouvaa tönäsin jo leipomossa. Käveltiin yhtä matkaa ja päädyimme rouvan asuntoon, jossa unohdimme patongit ja pullat, ja aloimme hieromaan sukupuolielimiämme yhteen. Aluksi se oli kivaa, mutta vähitellen alkoi kyllästyttää, vaikka eri asentoja piti vaihtaa ku alkoi rasittaa liikaa tuollainen konemainen suoritus.
        Nyt olemme sitten jatkaneet rutiinia. Ja alkaa tuntua aivan samalta kuin oman vaimon kanssa. Myös tämä nainen sanoi, että ei tämä parittelu rutiini niin tärkeää ole kun ne ajat on jo menneet. Mutta noin ajankuluksi voi silloin tällöin pökkiä kyllä. Se tuo arkeen vaihtelua.

        Tapasin vieraan naisen kangasliikkeessä. Kyselin mitä hänen elämäänsä kuuluu, hän valitti käsityö haluttomuudestaan ja kaljoittelevasta miehestään ja siitä pitäisikö ukko heittää pihalle. ja ruveta vaan ompelemaan suruunsa.
        Kysyin, voiko hän tulla joskus minun, yksinasuvan naisen luokse kahville ja kerroin osoitteeni, puhelinnumeroa en antanut. Nyt ollaan "kahviteltu" jo lähes kaksi vuotta, viikottain kaksi-kolme kertaa. Saunomme, rakastelemme (hän tykkää "siitä" ihan valtavasti)
        koskaan ei ole kukaan pitänyt minua niin hyvänä, minä annan itsestäni hänelle kaiken, mitä hän toivoo/pyytää, ihan kaiken toteutan täydellä sydämelläni. Myös kesäleninki kankaat on jo valittu. Kesällä kuljemme ja nautimme.


    • Tapasin nykyisen avomieheni kahdeksan vuotta sitten. Olimme molemmat juuri jäämässä eläkkeelle ja tutustuimme netissä, tapasimme kolmen viikon päästä ensi kontaktista ja muutimme yhteen kuukautta myöhemmin. Miettimättä sen enempää. (Kun elämältä saa lahjan se pitää uskaltaa ottaa vastaan).
      En ollut aktiivisesti etsimässä kumppania, kunhan seikkailin palstoilla ja näin mukavannäköisen suomalaismiehen joka kitki porkkanapenkkiä ja kerto laittavansa perunaa joka vuosi ja minun eka repliikki, siis viikkoa myöhemmin oli yltiöromanttinen "No onko potut jo maassa?" Siitä se lähti rullaamaan.

      • Anonyymi

        Onko nyt ihastus, rakkaus vai kaveruus? Kysyy 12.01.2021 09:19


    • Kaikkea kolmea.

      • Anonyymi

        Onni täällä vaihtelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni täällä vaihtelee

        Matoa koukkuun, jos tärppäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onni täällä vaihtelee

        Eipä ole minullakaan mitään kaikkiin tepsivää formulaa onneen. Voin vain kertoa miten itse olen päätynyt parisuhteeseen ja miten ajattelin silloin ja olen tyytyväinen valintaani ja siihen että minun tapauksessani se näyttää tuottaneen tulosta. Ikäluokassamme on vapaita miehiä vähän naisiin verrattuna ja heistäkin monet sopimattomia pysyvään parisuhteeseen ja monet jotka olisivat muuten ok eivät edes halua pysyvää suhdetta. "Hoitoa" pitäisi saada, mutta ilman sitoutumista. Minulla oli onnea ja tiedän sen.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Eipä ole minullakaan mitään kaikkiin tepsivää formulaa onneen. Voin vain kertoa miten itse olen päätynyt parisuhteeseen ja miten ajattelin silloin ja olen tyytyväinen valintaani ja siihen että minun tapauksessani se näyttää tuottaneen tulosta. Ikäluokassamme on vapaita miehiä vähän naisiin verrattuna ja heistäkin monet sopimattomia pysyvään parisuhteeseen ja monet jotka olisivat muuten ok eivät edes halua pysyvää suhdetta. "Hoitoa" pitäisi saada, mutta ilman sitoutumista. Minulla oli onnea ja tiedän sen.

        Mitä tulosta se on tuottanut?


    • Anonyymi

      Olisihan se kiva, jos olisi joku joka joskus olisi tukenani ja auttaisi läheisyyden tarpeeseen. Mutta mutta.. kun ei sitä enää löydä mieleistä ja fiksua kaveria, enkä mistään tindereistä tai treffipalstoilta semmosta halua edes etsiä.

      Toinen on se, kun on ollut jo kauan omillaan, ei jaksa enää alkaa "opettelemaan" toisen ihmisen tapoja ja muita juttuja. Olen kai aika itsekäs tyyppi, mutta kyllä se oma elämä näin on kuitenkin parasta.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse opetella toisen tapoja. Katsot vain mitkä ovat ne asiat minkä vuoksi tapaatte. Onko se yhteinen ajankulu, petihommat, matkustelu, liikunta. Sitten katsot vaan että ne toteutuvat ja muuten annat toisen olla sellainen kuin on. Vähän kuin kullanhuuhdonta, Itselle ja toiselle yhteiset tärkeät asiat kiinni ja loput saa olla miten on, ne kipataan vaan huuhteluvadista alas.
        Minulla on tapana sanoa esim. niinkin vakavasta asiasta kuin juopottelu. Juo vaikka ämpärikaupalla, kun omias juot eikä yhtään ainutta yhdessä sovittua menoa tai tekemistä jää viinan takia toteutumatta. Ei sitten juoppoja ole ollutkaan, ei tosin absolutistiakaan, en sellaista ole tavoitellut.


    • Anonyymi

      Not tuskin ne mitkään täällä keskustelupalstoilla tulevat vastaan, jos itse ollaan anonyymeinä, eikä anneta vihjeitä tai meili osoitetta, mihin voi ottaa yhteyttä. Se joka avaa pelin, saa luvan kertoa koordinaatit, mistä kautta hänet löytää.
      Näitä samoja keskusteluja putkahtelee esiin 2 - 4 kertaa vuodessa. Haikeus-vaikeus-kaipaus-haipaus.....

      • Anonyymi

        Niinpä, Jussi vastasi heti aloittajalle, siihenkö se jäi. Olisi ollut mukava seurata suhteen kehittymistä. Porukalla olisi neuvottu ja nuhdeltu, tiedä miten hyvä siitä olisi tullut. Ehkä pitkä välimatka voi olla ensimmäinen este tapaamiselle. Kumppanilla ja mulla 6 km. Se on erinomainen etäisyys, välissä kirkonkylä torikahviloineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, Jussi vastasi heti aloittajalle, siihenkö se jäi. Olisi ollut mukava seurata suhteen kehittymistä. Porukalla olisi neuvottu ja nuhdeltu, tiedä miten hyvä siitä olisi tullut. Ehkä pitkä välimatka voi olla ensimmäinen este tapaamiselle. Kumppanilla ja mulla 6 km. Se on erinomainen etäisyys, välissä kirkonkylä torikahviloineen.

        Juuri näin. Heräsin juuri uuteen päivään ilman kumppania.
        Mutta kyllä se tuolta tulevaisuudesta tulee, jos on tullakseen.
        Vaikka ensi kesän torikahvilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Heräsin juuri uuteen päivään ilman kumppania.
        Mutta kyllä se tuolta tulevaisuudesta tulee, jos on tullakseen.
        Vaikka ensi kesän torikahvilassa.

        torikahviloissa on dillee väkee...


    • Miksei 60 vuotias jos kerta 90 vuotta täyttänytkin :D. Ei kannata kuitenkaa hättäillä asiassa vaan rauhass katsella. Ettei joudu suteen suhteeseen.

      • Anonyymi

        Niinkuin itse jouduin kuvitelmieni huijaamaksi😂

        Oikein naurattaa, että mitä oikein ajattelin😳

        Kuvittelin ihan ihmiseksi😳


    • Anonyymi

      Laitoin seuranhakupalstalle, että haluan tutustua henkilöön. Vastauksia tuli 35kpl 2 päivän aikana.

      • Anonyymi

        heti alussa on otettava selvä, miten käyttää alkoholia, sitä eu aina huomaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heti alussa on otettava selvä, miten käyttää alkoholia, sitä eu aina huomaa...

        Viime vuoden puolella surffailin kahdella seuranhaku palstalla ja kyllä siellä päällimmäinen kuva oli se, että kaikki etsijät (naiset) olivat eläneet elämänsä alkoholi huurujen keskellä.
        Kriteeri tuntui olevan, että mies ei käyttäisi alkoholia tai "ihan vaan joskus hieman".
        Eronneet tai mies kuollut viinaan ilmeisesti.

        Eivätkö he ole kohdanneet koskaan normaalia miestä, kuten vaikkapa minua? Vai mistä se johtuu?
        Sitten oli seuraavat kriteerit tupakoimaton, urheilullinen, himoliikkuja, tanssija...
        Ei halua muuttaa yhteen, haluaa yhteen ehkä joskus, ei etsi seksiä - näin vain yhden ilmoituksen, jossa nainen ilmoitti tykkäävänsä seksistä ja pussailusta...

        Ei pyhää päivää sentään. Kategoria oli suunnilleen 50 - 75 vuotiaat naiset joiden ulkonäköä ei pysty parantamaan edes kauneus kirurgialla - silti haettiin komeaa mukiin menevää miestä; pitkä, hoikka, sporttinen, tumma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuoden puolella surffailin kahdella seuranhaku palstalla ja kyllä siellä päällimmäinen kuva oli se, että kaikki etsijät (naiset) olivat eläneet elämänsä alkoholi huurujen keskellä.
        Kriteeri tuntui olevan, että mies ei käyttäisi alkoholia tai "ihan vaan joskus hieman".
        Eronneet tai mies kuollut viinaan ilmeisesti.

        Eivätkö he ole kohdanneet koskaan normaalia miestä, kuten vaikkapa minua? Vai mistä se johtuu?
        Sitten oli seuraavat kriteerit tupakoimaton, urheilullinen, himoliikkuja, tanssija...
        Ei halua muuttaa yhteen, haluaa yhteen ehkä joskus, ei etsi seksiä - näin vain yhden ilmoituksen, jossa nainen ilmoitti tykkäävänsä seksistä ja pussailusta...

        Ei pyhää päivää sentään. Kategoria oli suunnilleen 50 - 75 vuotiaat naiset joiden ulkonäköä ei pysty parantamaan edes kauneus kirurgialla - silti haettiin komeaa mukiin menevää miestä; pitkä, hoikka, sporttinen, tumma...

        Noin se menee, pitkä luettelo vaatimuksia miehestä, vaikka monesti itse on , kuin seinästä repäisty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuoden puolella surffailin kahdella seuranhaku palstalla ja kyllä siellä päällimmäinen kuva oli se, että kaikki etsijät (naiset) olivat eläneet elämänsä alkoholi huurujen keskellä.
        Kriteeri tuntui olevan, että mies ei käyttäisi alkoholia tai "ihan vaan joskus hieman".
        Eronneet tai mies kuollut viinaan ilmeisesti.

        Eivätkö he ole kohdanneet koskaan normaalia miestä, kuten vaikkapa minua? Vai mistä se johtuu?
        Sitten oli seuraavat kriteerit tupakoimaton, urheilullinen, himoliikkuja, tanssija...
        Ei halua muuttaa yhteen, haluaa yhteen ehkä joskus, ei etsi seksiä - näin vain yhden ilmoituksen, jossa nainen ilmoitti tykkäävänsä seksistä ja pussailusta...

        Ei pyhää päivää sentään. Kategoria oli suunnilleen 50 - 75 vuotiaat naiset joiden ulkonäköä ei pysty parantamaan edes kauneus kirurgialla - silti haettiin komeaa mukiin menevää miestä; pitkä, hoikka, sporttinen, tumma...

        Mulle kyllä kelpaisi ikäiseni, pikkusen pyylevä ja rauhallinen tyyppi. No tietty n. seittämänkymppinen tai pikkusen alle. Ei tupakkaa eikä viinaa, heh. No en mä viitti, liian työlästä.


    • Anonyymi

      Siinä iässä voi mainiosti erota demokratiasta, ennenkuin se erottaa kaikestaan, eikö.

    • Täällä jussi 61.
      - ja nyt oikein yleisön pyynnöstä jatkaa. Niin tulee seuraajille ohjelmaa.
      -Ja saa ottaa yhteyttä, jos siltä tuntuu.

      Monenlaisia kirjoituksia täällä, ja osa hauskojakin.
      Tällaiset ihmissuhde asiat on mutkikkaita, kun Ihmisiä on niin monenlaisia ja arvostukset vaihtelee. Ja elämäntavat, henkinen, ruumiillinen suorituskyky,, yms vaihtelee.
      Lienee myös sattumankauppaa, tuuria, jne, törmätä, ystävystyä.
      Mutta kyllähän elämään sopii soveltuva myönteinen lämminhenkinen ystävyys?

      • Anonyymi

        Onko tullut yhteydenottoja ?


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole ilmoittautunut missään vaiheessa. Säikähtikö ja istuu säkki päässä eikä tule palstoille? Vai avasiko kurillaan?
      Ystäväni tulee sunnuntaina syömään lipeäkalaa lisukkeineen. Seuraavalla viikolla Maciin hänen piikkiinsä. Raha-asiatkin on keskusteltava, me maksetaan menot puoliksi, ei excelillä mutta suunnilleen.
      Hänen suhteensa ovat menneet myttyyn siksi että kumppani on alkanut häntä heti kohta muuttaa. Haluan pitää hänestä kiinni, en ole vielä huomannut välttämätöntä muutettavaa. Jotain on mutta mietittyäni asiaa se ei ole tärkeä eikä vaikuta kokonaisuuteen. Itse olen tietysti aika hyvä ihmiseksi, en kuitenkaan pörhistelyyn asti, kuten yleensä seuranhakijat, tuolla ylempänä juttua heistä.

      • Anonyymi

        Jos näkee toisen olevan lähinnä koominen, niin näyttää oman tekemisensä kautta, että voi elää toisinkin. Ei se tarkoita toisen muuttamista, mutta voi itse vältellä, ettei nauruun purskahda.

        Kertoi ”säästöistään”, kertoi, ettei ole ”velkaa”, kertoi ruuanlaittotaidoistaan, kertoi myös, ettei ole tarvinnut puoleentoista kuukauteen imuroida, kun kotiinsa ei tule pölyä, ei tule. Kertoo kaikki asiat vakuuttavasti niinkuin ”toisinpäin”. Saa ihmiset uskomaan ja luottamaan itseensä. Kaikkien miellyttämisen ohjeena hänellä on, ”ettei tule mitään sanomista”. Siinä hän vetää itsensä niin moneen solmuun, etten osaa sanoa, miten siinä touhussaan oikein toimii.

        On jonkinlainen epäihminen omassa elämässään. En ymmärrä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näkee toisen olevan lähinnä koominen, niin näyttää oman tekemisensä kautta, että voi elää toisinkin. Ei se tarkoita toisen muuttamista, mutta voi itse vältellä, ettei nauruun purskahda.

        Kertoi ”säästöistään”, kertoi, ettei ole ”velkaa”, kertoi ruuanlaittotaidoistaan, kertoi myös, ettei ole tarvinnut puoleentoista kuukauteen imuroida, kun kotiinsa ei tule pölyä, ei tule. Kertoo kaikki asiat vakuuttavasti niinkuin ”toisinpäin”. Saa ihmiset uskomaan ja luottamaan itseensä. Kaikkien miellyttämisen ohjeena hänellä on, ”ettei tule mitään sanomista”. Siinä hän vetää itsensä niin moneen solmuun, etten osaa sanoa, miten siinä touhussaan oikein toimii.

        On jonkinlainen epäihminen omassa elämässään. En ymmärrä!

        Ai että tuommoinen tyyppi. Tuo kertoo epävarmuudesta, hermostuneisuudesta, ei tiedä mitä kertoisi että tekisi vaikutuksen. Haluaa olla vakuuttava, luotettava. Minä tapaisin ainakin muutaman kerran, voi olla että on ihan hyvä tyyppi. Eihän siinä menetä kuin vähän aikaa ja sitä eläkkeellä useimmiten piisaa.
        Kotonani kertyy ilmanvaihdon takia pölyä vai pariin määrättyyn kohtaan, josta sen kiepsautan pois, ei muualle, niin ettei ihan perätön väite.
        Hyvä ettei ole velkaa, persaukisen kaverina on köyhät menot, ei niillä ole pääsylippurahaakaan minnekään. Jos kaveria haet, kannattaisiko opetella ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että tuommoinen tyyppi. Tuo kertoo epävarmuudesta, hermostuneisuudesta, ei tiedä mitä kertoisi että tekisi vaikutuksen. Haluaa olla vakuuttava, luotettava. Minä tapaisin ainakin muutaman kerran, voi olla että on ihan hyvä tyyppi. Eihän siinä menetä kuin vähän aikaa ja sitä eläkkeellä useimmiten piisaa.
        Kotonani kertyy ilmanvaihdon takia pölyä vai pariin määrättyyn kohtaan, josta sen kiepsautan pois, ei muualle, niin ettei ihan perätön väite.
        Hyvä ettei ole velkaa, persaukisen kaverina on köyhät menot, ei niillä ole pääsylippurahaakaan minnekään. Jos kaveria haet, kannattaisiko opetella ymmärtämään.

        En hae kaveria. Jäi vain jostain syystä elämääni. En halua ”opetella ymmärtämään”, kun en pysy kartalla elämässään. Enkä nyt ihan tiedä, onko ”hyvä tyyppi”, kun on outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että tuommoinen tyyppi. Tuo kertoo epävarmuudesta, hermostuneisuudesta, ei tiedä mitä kertoisi että tekisi vaikutuksen. Haluaa olla vakuuttava, luotettava. Minä tapaisin ainakin muutaman kerran, voi olla että on ihan hyvä tyyppi. Eihän siinä menetä kuin vähän aikaa ja sitä eläkkeellä useimmiten piisaa.
        Kotonani kertyy ilmanvaihdon takia pölyä vai pariin määrättyyn kohtaan, josta sen kiepsautan pois, ei muualle, niin ettei ihan perätön väite.
        Hyvä ettei ole velkaa, persaukisen kaverina on köyhät menot, ei niillä ole pääsylippurahaakaan minnekään. Jos kaveria haet, kannattaisiko opetella ymmärtämään.

        Pölystähän ei voi eikä saa tehdä parisuhde- tai ihmissuhdeasiaa muussa mielessä, kuin että jos tapaaminen tapahtuu puolin ja toisin molemmissa huusholleissa ja se "siistimpi" osapuoli onkin allerginen. Niin kyllä siinä on syytä näyttää imurin suulaketta lattioille ja matoille jopa kerran viikossa.

        On totta, että riippuu tosi pitkälle siitä, missä ja miten rakennetussa huushollissa asuu. Asuin aiemmin tosi vanhassa kerrostalossa missä ei toiminut enää mikään, ilmanvaihto niitä viimeisiä. Vaikka imuroi kaksi kertaa viikossa, "hätäsiivouksen" esimerkiksi varsi-imurilla, niin kyllä kuuppa tuli täyteen harmaata pölyä ja nukkaa, oikein vastenmielisen näköistä.

        Muutettuani yli kolmekymmentä vuotta sitten rakennettuun tiiliverhoiltuun rivariin, lakkasi pölyn kertyminen dramaattisesti. Pää ilmanvaihtona on pikku pikku säädettävät räppänät makkarissa ja olkkarissa. Muu ovien tai tuuletusikkunoiden kautta jos tahtoo.

        Ilma on koko ajan raikasta. Minulla on kunnollinen ammatti-imuri "suurtehosiivoukseen" mutta myös varsi-imuri edelleen. Ja kyllä, testauksien jälkeen ei täällä tarvitse imuroida kuin 2 - 3 viikon välein. Ympärillä lähinnä luontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pölystähän ei voi eikä saa tehdä parisuhde- tai ihmissuhdeasiaa muussa mielessä, kuin että jos tapaaminen tapahtuu puolin ja toisin molemmissa huusholleissa ja se "siistimpi" osapuoli onkin allerginen. Niin kyllä siinä on syytä näyttää imurin suulaketta lattioille ja matoille jopa kerran viikossa.

        On totta, että riippuu tosi pitkälle siitä, missä ja miten rakennetussa huushollissa asuu. Asuin aiemmin tosi vanhassa kerrostalossa missä ei toiminut enää mikään, ilmanvaihto niitä viimeisiä. Vaikka imuroi kaksi kertaa viikossa, "hätäsiivouksen" esimerkiksi varsi-imurilla, niin kyllä kuuppa tuli täyteen harmaata pölyä ja nukkaa, oikein vastenmielisen näköistä.

        Muutettuani yli kolmekymmentä vuotta sitten rakennettuun tiiliverhoiltuun rivariin, lakkasi pölyn kertyminen dramaattisesti. Pää ilmanvaihtona on pikku pikku säädettävät räppänät makkarissa ja olkkarissa. Muu ovien tai tuuletusikkunoiden kautta jos tahtoo.

        Ilma on koko ajan raikasta. Minulla on kunnollinen ammatti-imuri "suurtehosiivoukseen" mutta myös varsi-imuri edelleen. Ja kyllä, testauksien jälkeen ei täällä tarvitse imuroida kuin 2 - 3 viikon välein. Ympärillä lähinnä luontoa.

        Monilla on jonkinlainen karvakerä kotona; ,kissa tai koira, tai molemmat saati useita.
        Silloin pitää imurin huutaa päivittäin ellei useammin, joistakin lähtee karvaa julmetusti.
        Lisäksi 3-5 kusetuslenkkiä vaatii aktiivista otetta myös seuralaiselta.
        Taustat kannattaa selvittää, mihin päänsä pistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla on jonkinlainen karvakerä kotona; ,kissa tai koira, tai molemmat saati useita.
        Silloin pitää imurin huutaa päivittäin ellei useammin, joistakin lähtee karvaa julmetusti.
        Lisäksi 3-5 kusetuslenkkiä vaatii aktiivista otetta myös seuralaiselta.
        Taustat kannattaa selvittää, mihin päänsä pistää.

        Huomioitpa tärkeän asian. Tosiaan. Etenkin niitä kissoja tuntuu olevan yhdellä jos toisellakin ämmällä. Lisä asiana, että kissat reviiri tarkkoja. Saattavat kuseskella vierailijan kengät ja vaatteetkin jos vierailija jää yöksi.
        Se on vähän kuin lapsi huusholliin menisi, eläimet huomioitava. Niistäkin mainittu seuranhaku palstoilla, pitää hyväksyä eläimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioitpa tärkeän asian. Tosiaan. Etenkin niitä kissoja tuntuu olevan yhdellä jos toisellakin ämmällä. Lisä asiana, että kissat reviiri tarkkoja. Saattavat kuseskella vierailijan kengät ja vaatteetkin jos vierailija jää yöksi.
        Se on vähän kuin lapsi huusholliin menisi, eläimet huomioitava. Niistäkin mainittu seuranhaku palstoilla, pitää hyväksyä eläimet.

        Kissa ja koira mummoja ei normaali mies kehtaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa ja koira mummoja ei normaali mies kehtaa......

        En minäkään tykkää eläimistä. Vain emännistä. Nou jaa, koira menettelisi kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tykkää eläimistä. Vain emännistä. Nou jaa, koira menettelisi kyllä.

        Eikös se olisi modernia vihreää anarkiaa ja tavoiteltua toi elämiin suuntautuminen ? Voisi olla emäntää parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se olisi modernia vihreää anarkiaa ja tavoiteltua toi elämiin suuntautuminen ? Voisi olla emäntää parempi?

        Onpa sinulla pervot ajatukset, näyttää pahalta kyllä nuo oireet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sinulla pervot ajatukset, näyttää pahalta kyllä nuo oireet.

        Eikös toi eläimiin suuntautuminen ole just sellaista, ja osa makaa samaa sänkyäkin lemmikin kanssa!
        Onko ruokakuppikin sama? ja tosiaan ne muut puuhat? hyh hyh.
        Koiran oamistajan tuntee eleistä, käytöksestä ja naamasta, sanoi vanha kansakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös toi eläimiin suuntautuminen ole just sellaista, ja osa makaa samaa sänkyäkin lemmikin kanssa!
        Onko ruokakuppikin sama? ja tosiaan ne muut puuhat? hyh hyh.
        Koiran oamistajan tuntee eleistä, käytöksestä ja naamasta, sanoi vanha kansakin .

        ei toi eläinhomma ole sen kummempaa kun esim. ministeri vetää omaa parturia peräreikään jne...reikä kun reikä.


    • Anonyymi

      Kun lukee näitä vastauksia täällä, niin voi huomata että omasta elämästä ja ongelmistaan vastaajat kertoo.
      On selvästi taloudellisia huolia ongelmia pelkoa köyhyyttä, sekä on henkistä köyhyyttä ja epäselvyyttä. On alkoholi ongelmaa, joka pelkona ohjaa elämää. Elämän kolhuja kai myös muutenkin on. Siis epäselvyyttä ja epävarmuutta, joka on osa elämää sekin.
      Mutta noin ystävänä sellainen varuillaan oleva kovis, epävarma pelkääjä voi olla aika huono. Pettynyt, petetty ei vapaudu kahleistaan vaan suojautuu. Ja ystävyys jää näin pinnalliseksi. Ja se pelko sitten kyllä suojelee ihmistä joka elää suojautuneena.
      Myös se omakuva voi olla kaukana realismista.

    • Anonyymi

      alotuksentekijälle :


      ehdottomasti
      k a k s i n aina kaunihimpi,
      muutenki mukava muhia,

    • Anonyymi

      Yhtä suuri ongelma kuin olematon parisuhde jota kaipaa on suhde jossa asiat ei toimi. Ei erota kun on totuttu olemaan 40v mutta eletään kuin sisko ja veli. Onko kommentteja.

      • Anonyymi

        Voi sellainen kuvaamasi olla hyväkin suhde.
        Ja kuvitteleeko joku että teatraalinen intohimo suhde kestäisi pitkään?
        Useimmin juuri ne suhde kuluttajat on itse kuin käytettyjä paljo ajettuja vaihtoautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sellainen kuvaamasi olla hyväkin suhde.
        Ja kuvitteleeko joku että teatraalinen intohimo suhde kestäisi pitkään?
        Useimmin juuri ne suhde kuluttajat on itse kuin käytettyjä paljo ajettuja vaihtoautoja.

        Aidossa intohimoisessa suhteessa himot ja intohimo kestävät koko elämän eli tuoreena ja kauan. Mutta 90 prosenttia pitkistä suhteista on eron tarpeessa, ei vaan kumpikaan pöljö pysty lähtemään, heittäytyy reppanaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidossa intohimoisessa suhteessa himot ja intohimo kestävät koko elämän eli tuoreena ja kauan. Mutta 90 prosenttia pitkistä suhteista on eron tarpeessa, ei vaan kumpikaan pöljö pysty lähtemään, heittäytyy reppanaksi.

        Kyllä näillä ajokilometreillä alkaa tuo intohimo vaatia virittelyä, ei ole kuten nuorena, että hetkessä alkoi väristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidossa intohimoisessa suhteessa himot ja intohimo kestävät koko elämän eli tuoreena ja kauan. Mutta 90 prosenttia pitkistä suhteista on eron tarpeessa, ei vaan kumpikaan pöljö pysty lähtemään, heittäytyy reppanaksi.

        Eron tarpeessa olevat 90 % , niin mihin ne vaihtaisi ? Johonkin ?
        Eikös meillä ole noita eronneita moniongelmaisia jo aivan tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näillä ajokilometreillä alkaa tuo intohimo vaatia virittelyä, ei ole kuten nuorena, että hetkessä alkoi väristä.

        jos nuorena on liikaa värisytellyt, niin vanahana on värkki jo lamassa. Käyttö km tuntuu.
        Ja tietysti voi pluikasteeksi ruikata rasvaa, niin ei niin alla hinkkaamaan. liikaa. Niin henkeä pirätellen sitten voi viedä toimtuksen loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nuorena on liikaa värisytellyt, niin vanahana on värkki jo lamassa. Käyttö km tuntuu.
        Ja tietysti voi pluikasteeksi ruikata rasvaa, niin ei niin alla hinkkaamaan. liikaa. Niin henkeä pirätellen sitten voi viedä toimtuksen loppuun.

        "Henkeä pirätellen" ? Nitropurkki yöpöydällä voisi olla turvallisuus tae, ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näillä ajokilometreillä alkaa tuo intohimo vaatia virittelyä, ei ole kuten nuorena, että hetkessä alkoi väristä.

        Silloin pitää suorittaa uusi sisäänajo kerran, kaksikin, ensin pidemmällä sytytyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin pitää suorittaa uusi sisäänajo kerran, kaksikin, ensin pidemmällä sytytyksellä.

        ei se hetula siitä korjaannu, vaikka miten lätistäisi.


    • Anonyymi

      Mitään parisuhdetta en kaipaa, mutta sellainen kaverisuhde olisi kiva, jossa tehtäisiin asioita yhdessä, kahviteltaisiin, matkusteltaisiin, harrastettaisiin tai mitä nyt sitten keksimmekin ja kumpikin asuu omassa osoitteessaan ja yöpyy omassa sängyssään. Mutta miehille sellainen ei kelpaa, vaan pikimmiten haluavat "kypsemmän naisen lämpöä" ja minua ei mikään niin ärsytä kuin tuo sanonta kypsä nainen. Ja tuo sanontahan on vain kiertoilmaus panemiselle, eikä minun tapoihini kuulu mikään paneskelu, hommassa pitää olla myös tunnetta.

      • Anonyymi

        Miten nuo erilaiset toiminnot erotat ? Onko siinä paljon eroa ? Pano tunteella on siis selvästi parempi kuin pano muuten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo erilaiset toiminnot erotat ? Onko siinä paljon eroa ? Pano tunteella on siis selvästi parempi kuin pano muuten ?

        olet ilmeisesti mies, tai harvinaisen tunneköyhä nainen, kun tuota kysellä pitää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet ilmeisesti mies, tai harvinaisen tunneköyhä nainen, kun tuota kysellä pitää!

        Ensin juodaan valkoviiniä tunnelman kohoittamiseksi, kävellään, sitten jutellaan mukavia juodaan kahvit. Tunne ei aina voitele, mutta joissain tapauksissa ehkä jos hormonitoimintaa vielä on. Joten ensin harjoitetaan ns. esileikki, tarvittavin kuvioin tai muut toimi valmistelevasti, ja sitten kämmenellä reilusti margariinia, niin siitä se sitten onnistuu. Varovasti ettei vahingoitu ja hetken hytkyy ja sinä se on se koko suoritus. Sitten pestään alapesu ja päivä jatkuu. Ja on koettu voimakkaasti.


      • Anonyymi

        Hah. Onnea yksinelämiselle jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin juodaan valkoviiniä tunnelman kohoittamiseksi, kävellään, sitten jutellaan mukavia juodaan kahvit. Tunne ei aina voitele, mutta joissain tapauksissa ehkä jos hormonitoimintaa vielä on. Joten ensin harjoitetaan ns. esileikki, tarvittavin kuvioin tai muut toimi valmistelevasti, ja sitten kämmenellä reilusti margariinia, niin siitä se sitten onnistuu. Varovasti ettei vahingoitu ja hetken hytkyy ja sinä se on se koko suoritus. Sitten pestään alapesu ja päivä jatkuu. Ja on koettu voimakkaasti.

        Miellyttävässä tunnelmassa Ensin juodaan valkoviiniä tunnelman kohoittamiseksi, mennään vanhojen oopperaan tai puistossa kävellään, sitten jutellaan mukavia juodaan kahvit. Otetaan kallista viinaa ja viiniä. Posket punoittaa. Tunne ei aina voitele, mutta joissain tapauksissa ehkä jos hormonitoimintaa vielä on. Joten ensin harjoitetaan ns. kuiva esileikki, tarvittavin kuvioin tai muut toimet valmistelevasti, kun se tunne on sitten mukana, niin sitten kämmenellä reilusti margariinia, niin siitä se sitten onnistuu. Varovasti ettei vahingoitu ja hetken hytkyy hengästyy, ja sinä se on se koko suoritus. Sitten pestään alapesu ja päivä jatkuu. Ja on koettu voimakkaasti. Tunnetta ja sitten hallittu suoritus.
        Tälläinen osaava tilanteen hallitseva gentlemanni on laadukkaiden madammien haaveena. Suljo aa siististi pukattua suorituksen ja sitten tunne on mukana ja elämä taas siististi hallinnassa tarkan alapesun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Onnea yksinelämiselle jatkossakin.

        Yksintyydyttäjän synkkä apeus, ja kaksin tyydyttäjien nolous ja yhteinen tapahtuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin juodaan valkoviiniä tunnelman kohoittamiseksi, kävellään, sitten jutellaan mukavia juodaan kahvit. Tunne ei aina voitele, mutta joissain tapauksissa ehkä jos hormonitoimintaa vielä on. Joten ensin harjoitetaan ns. esileikki, tarvittavin kuvioin tai muut toimi valmistelevasti, ja sitten kämmenellä reilusti margariinia, niin siitä se sitten onnistuu. Varovasti ettei vahingoitu ja hetken hytkyy ja sinä se on se koko suoritus. Sitten pestään alapesu ja päivä jatkuu. Ja on koettu voimakkaasti.

        Tunnetta peliin. Jos on varakkaampi, niin vaatii ostereita ja mereneläviä, sitten viinin voimin petiin ja setä joutuu uudelleen old öysterit maistamaan, tällöin ei viel leivota margariinia, vaan sitten myöhemmin jos sedällä viel eteen ottaa tuon öyster hetula shown jälkeen.


    • Anonyymi

      Jos vanhaa ei enään olisi , en voisi aloittaa pysyvää suhdetta , en osais pitää turpaani kii .- Kun se uusi tekis jottai eri tavalla nii : Eihän se exä tuolla viissii ! Hello Goodbye :D

      Lemmenkäinen

    • Anonyymi

      Iskelmä dannykin vetää 19v flikkaa. Ja itte on kai jo 80?
      Ja presidentti vetää kummilikkaa.
      Ei se siis vanhempi enää kelpaa, jos on valinnanvaraa ?'
      Rahalla saa.

    • Anonyymi

      60 ja yli,, niin alkaa lemmekkäät naiset olla vähissä.
      &0v. mies on hieman hankalassa tilanteessa.

      • Anonyymi

        paljo on sitten kaupallista, kun ei muuten saa.
        mutta se touhu on minun mielestäni ei eroottista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljo on sitten kaupallista, kun ei muuten saa.
        mutta se touhu on minun mielestäni ei eroottista.

        Entä teeseitse ? tai kiinalainen kumivagina, joka varmasti poistaa jännitykset ?


    • Anonyymi

      Kitisevän itsekäs vanha ylipainoinen hikinen siivoton ämmä on pöyristyttävän vastenmielinen ja usein kännittelee ja haisee kuvottavalle ja ala pesua ei suorita ja sänkkyssä makoilee koira parikin tai sitte kissa. no joo,jokainen tyylillään, mutta miksi nostaa rimaa jos itse on alle arvostelun.

      • Anonyymi

        Karseeta ja sopimatonta.


      • Anonyymi

        Kuvaamasi kaltainen voi olla useakin ihminen, mies tai nainen. Elämäntapoja kun on monia.
        Ja sitten on sellaiset pystyyn kuivaneet, kuihtuneet laihikset, jotka terveydestä jauhaa ja narisee ja rasvaa itteään ja pukeutuu lasten vaatteisiin teineiksi. yms. ihmetyttävää.
        Puhuvat ja käyttäytyvät nuorison tapaan.
        Ja koiran omistajista, että ne useinkin käyttäytyvät kuin koira, siis samaistuu koiraan tai koiriin. Ihmismäisyys katoaa. Ja ei siinä oikein sitten ole ihmis suhteelle sijaa jos on henkisesti eläin.
        Yleistä on myös koiriin liittyvä kusen ja pskan levitys ympäristöön, piittaamatta muista kulkijoista ja ihmistä. Ennätys on kun postilaatikon edusta paskannuteteaan ja bussikatos. Huonoa makua se.
        Ikä , vanheneminen aiheuttaa monia paineita ja kai se omakuva on harhautunut monellakin. Niin se aiheuttaa sellaista myötähäpeää, tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaamasi kaltainen voi olla useakin ihminen, mies tai nainen. Elämäntapoja kun on monia.
        Ja sitten on sellaiset pystyyn kuivaneet, kuihtuneet laihikset, jotka terveydestä jauhaa ja narisee ja rasvaa itteään ja pukeutuu lasten vaatteisiin teineiksi. yms. ihmetyttävää.
        Puhuvat ja käyttäytyvät nuorison tapaan.
        Ja koiran omistajista, että ne useinkin käyttäytyvät kuin koira, siis samaistuu koiraan tai koiriin. Ihmismäisyys katoaa. Ja ei siinä oikein sitten ole ihmis suhteelle sijaa jos on henkisesti eläin.
        Yleistä on myös koiriin liittyvä kusen ja pskan levitys ympäristöön, piittaamatta muista kulkijoista ja ihmistä. Ennätys on kun postilaatikon edusta paskannuteteaan ja bussikatos. Huonoa makua se.
        Ikä , vanheneminen aiheuttaa monia paineita ja kai se omakuva on harhautunut monellakin. Niin se aiheuttaa sellaista myötähäpeää, tms.

        Vanhemiten monesta tulee esiin se itsekyys ja eletyn elämän tuoma syväkin katkeruus, ei haluta sopetua, ei suhteeseen ei mihinkään...ja loppu elämä valuu norona hukkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemiten monesta tulee esiin se itsekyys ja eletyn elämän tuoma syväkin katkeruus, ei haluta sopetua, ei suhteeseen ei mihinkään...ja loppu elämä valuu norona hukkaan..

        Ei mun ”elämä valu norona hukkaan”, vaikka yksin olen ja elän. Aina elämä on ollut täyttä, oli sitten yksin tai yhdessä. Kaikki aikanaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaamasi kaltainen voi olla useakin ihminen, mies tai nainen. Elämäntapoja kun on monia.
        Ja sitten on sellaiset pystyyn kuivaneet, kuihtuneet laihikset, jotka terveydestä jauhaa ja narisee ja rasvaa itteään ja pukeutuu lasten vaatteisiin teineiksi. yms. ihmetyttävää.
        Puhuvat ja käyttäytyvät nuorison tapaan.
        Ja koiran omistajista, että ne useinkin käyttäytyvät kuin koira, siis samaistuu koiraan tai koiriin. Ihmismäisyys katoaa. Ja ei siinä oikein sitten ole ihmis suhteelle sijaa jos on henkisesti eläin.
        Yleistä on myös koiriin liittyvä kusen ja pskan levitys ympäristöön, piittaamatta muista kulkijoista ja ihmistä. Ennätys on kun postilaatikon edusta paskannuteteaan ja bussikatos. Huonoa makua se.
        Ikä , vanheneminen aiheuttaa monia paineita ja kai se omakuva on harhautunut monellakin. Niin se aiheuttaa sellaista myötähäpeää, tms.

        Paljo on naisia, jotka makaa aviovuodetta koiran kanssa.


    • Anonyymi

      Jos vaimo ennen minua , otan heitteille jätetyn koiran .- Ja ehkä jonkun One Night Standin :D

      Lemmenkäinen

      • Anonyymi

        kovanaama on pop.


    • Anonyymi

      veikkaan että et, pitkä yksin olo on tehnyt pakolliset kuviot
      mihin kukaan vieras ei taitu
      nj

    • Anonyymi

      Ei ole mikään ihmekkään, kun suomi miehet on sankoin joukoin hakeneet naisia ulkomailta. koska suomi nainen on ylipäätään erittäin vaikea luonteinen ja hankala.

      • Anonyymi

        Muutaman tunnen jotka haki naisen ulkomailta. On kyllä käytökseltään sellaisia ukkoja että en yhtään ihmettele että eivät suominaisia saaneet, eikä niillä kyllä ne venakotkaan kauaa pysyneet vaikka ihan naimisissa olivatkin. Näiden ukkojen kohdalla ainakin pätee se että rahalla ei saa onnea eikä hyvää käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman tunnen jotka haki naisen ulkomailta. On kyllä käytökseltään sellaisia ukkoja että en yhtään ihmettele että eivät suominaisia saaneet, eikä niillä kyllä ne venakotkaan kauaa pysyneet vaikka ihan naimisissa olivatkin. Näiden ukkojen kohdalla ainakin pätee se että rahalla ei saa onnea eikä hyvää käytöstä

        " muutama ukko " ookei, mutta, et tunne " kaikkia ukkoja ? joten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman tunnen jotka haki naisen ulkomailta. On kyllä käytökseltään sellaisia ukkoja että en yhtään ihmettele että eivät suominaisia saaneet, eikä niillä kyllä ne venakotkaan kauaa pysyneet vaikka ihan naimisissa olivatkin. Näiden ukkojen kohdalla ainakin pätee se että rahalla ei saa onnea eikä hyvää käytöstä

        Onhan noi ostaneet aasia-pimperoo, ja jotkut saanu ihan tarpeeksi. Liitot jatkuneet, jos ei ukolla ole suuria mielenterveys ja juoppo ongelmia.

        Myös Suomi naisilla on monilla mielenterveys hajalla, ja omakuvakin pirstaleinen, on suuria luuloja ja ilkeyttä. Mistähän se johtuu? Kova työelämä, huonoja miessuhteita? katkeruus tms.
        Mutta kuitenkin on tullut mentyä karkuun montakin naista kun ne on niin , sanoisiko jumiutuneita omiin uskomuksiin. Ja kun olen tavallinen mies, niin moni nainen kyllä ei yhtään innostu, kun prinssiä monet etsii tuloksetta. Kai miehetkin prinsessaa?
        Haaveet ja todellisuus ei siis kohtaa.
        Ulkomaan pimperoa en ole hakenut. Niinpä monesti lähi luomu nyrkkikyllikki on hoitanut ja ´ratkaissut suurta tarvetta. Ja Voi olla paljon parempi kuin huono naissuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noi ostaneet aasia-pimperoo, ja jotkut saanu ihan tarpeeksi. Liitot jatkuneet, jos ei ukolla ole suuria mielenterveys ja juoppo ongelmia.

        Myös Suomi naisilla on monilla mielenterveys hajalla, ja omakuvakin pirstaleinen, on suuria luuloja ja ilkeyttä. Mistähän se johtuu? Kova työelämä, huonoja miessuhteita? katkeruus tms.
        Mutta kuitenkin on tullut mentyä karkuun montakin naista kun ne on niin , sanoisiko jumiutuneita omiin uskomuksiin. Ja kun olen tavallinen mies, niin moni nainen kyllä ei yhtään innostu, kun prinssiä monet etsii tuloksetta. Kai miehetkin prinsessaa?
        Haaveet ja todellisuus ei siis kohtaa.
        Ulkomaan pimperoa en ole hakenut. Niinpä monesti lähi luomu nyrkkikyllikki on hoitanut ja ´ratkaissut suurta tarvetta. Ja Voi olla paljon parempi kuin huono naissuhde.

        https://youtu.be/zZ8Q2eWhKpw Ole hyvä !


    • Anonyymi

      Aikuiselle sopii erittäin hyvin itsenäisyys. Tosin sitten tulee niitä sexy tarpeita, yms. Ja ehkä korostuu liikaa kun on ilman.
      Mutta myös turruttavassa suhteessa alkaa se sexy sitten laantua.
      Tiedä sitten mikä on hyvä ja ei !!

    • Anonyymi

      Alotukseen:

      turha toivo haaveilla parisuhteesta vanhana,

      kyllä parisuhde siis avio- liitto TAI avo-liitto pitää suomia nuorena,

      nuorena naimisiin meno on parasta mitä ihmiselle elämänaikana tapahtuu,

      nuorena sytyy lapse,
      nuorena jaksaa niitä kasvattaa,

      vanha on jo liina pinttyny omien mielipitetten vaatimuksiin,
      parisudetta on turha vanhana enää perustaa,
      se ei ikinä tule onnistumaan,

      • Anonyymi

        Katkeralta kuulostaa. Ota ryyppy murheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeralta kuulostaa. Ota ryyppy murheeseen.

        heh, ei ole murheita,
        lähes kuusikymmentä vuotta avio-liitossa nuoruuden rakkauden kanssa,
        nyt leskenä
        kaikki hyvin,
        tiedän mistä puhun
        ottakaa mallia,
        kannattaisi, jos aikoo elää hyvän pitkän elämän, on opittava ja kavettava koko ajan yhdessä elämään,
        seksi kun ei ole yhtään parempaa ttoisen kummppanin kanssa, eikä muutenkaan tule yhtään paremmin toimeen muitten kanssa,siis on kasvatettava itseään elämään toisen kanssa,
        muutos parempaan lähtee aina itsestä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh, ei ole murheita,
        lähes kuusikymmentä vuotta avio-liitossa nuoruuden rakkauden kanssa,
        nyt leskenä
        kaikki hyvin,
        tiedän mistä puhun
        ottakaa mallia,
        kannattaisi, jos aikoo elää hyvän pitkän elämän, on opittava ja kavettava koko ajan yhdessä elämään,
        seksi kun ei ole yhtään parempaa ttoisen kummppanin kanssa, eikä muutenkaan tule yhtään paremmin toimeen muitten kanssa,siis on kasvatettava itseään elämään toisen kanssa,
        muutos parempaan lähtee aina itsestä,

        En olisi voinut kuvitellakaan avioliittoa loppuun asti eläväni. Ei ollut minun juttuni, eikä alkuunkaan sen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeralta kuulostaa. Ota ryyppy murheeseen.

        Tai mennä pelaamaan kaupan hedelmäpelejä ja pokeria ja muita.


    • Anonyymi

      Oikeastaan, jos oikein mietin, niin raha on oikeasti se elämäni oikea rakkaus. Kun ensimmäisen liksan käteeni neljätoistavuotiaana käteeni sain, niin tiesin heti, että rahaa minä rakastan.

      • Anonyymi

        Rahaa?
        Paljonko ajattelit ottaa mukaan hautaan? Arkkuun ei paljon mahdu. Että. Paljonko jätät perinnöksi kunnallesi, seurakunnallesi, valtiolle. Vai onko käynyt tsäkä, että sinulla olisi lapsia?


      • Anonyymi

        Totta turiset,
        raha on rakkauteni,
        kuten sinä
        aikoinaan huomasin
        maailmassa EI pärjää ilman rahaa,
        joten töitä töitä töitä töitä tehtiin ja välliin saatiin päävoitto-lottosta,
        kiitos luojalle kaikesta hyvästä
        mitä annoit minulle ja peheellinen
        ilma jumalaa en olisi edes hengissä,

        tiedoksi kaikille


        MAAILMASSA EI PÄRJÄÄ ILMAN RAHAA,

        maailmassa pärjää vain jos ON rahaa !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaa?
        Paljonko ajattelit ottaa mukaan hautaan? Arkkuun ei paljon mahdu. Että. Paljonko jätät perinnöksi kunnallesi, seurakunnallesi, valtiolle. Vai onko käynyt tsäkä, että sinulla olisi lapsia?

        Hautaan😳
        Ihan yhtä paljon, kun kaikkea muutakin. Miksi pitää rahaa hautaan ottaa 😳


    • Anonyymi

      Ei mitään mahiksia. Markkinoilta ulkona. Sluts.

    • Anonyymi

      Ilimammuuta - heterosuhteinen pari pitää olla.
      "Vakka ja kansi" aina kaikenlaista kivaa ja jännää tekemistä löytää - iästä riippumatta.

      • Anonyymi

        mutta ajatteles kun ministeri pekka pukkaa poikaa tai omaa parturi poikaa, niin miten hauskaa se voi olla .!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta ajatteles kun ministeri pekka pukkaa poikaa tai omaa parturi poikaa, niin miten hauskaa se voi olla .!.

        tekemiset ja älykkyys korreloi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekemiset ja älykkyys korreloi.

        no ei ainakaan päihdeongemaista kestä vanhana, siinä menettää oman terveydenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei ainakaan päihdeongemaista kestä vanhana, siinä menettää oman terveydenkin..

        Naisilla on päihdeongelmia ja mielenterveys ongelmaa aika paljo,
        kai liian rankkaa kuluttavaa elämää tms?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe