Mikä tämä juttu nyt on kun youtube täyttyy videoista missä ihmiset hehkuttaa kuinka joku on ollut kuukauden ilman älypuhelinta ja toinen jo 3 kuukautta?
Olen 33 vuotias eikä minulla ole vieläkään älypuhelinta. Isäni on syntynyt 60 luvulla eikä omista älypuhelinta. Isoäidilläni ei ole älypuhelinta.
Mikä tämä juttu nyt on? Mitä ihmeellistä siinä muka on?
"Jo kuukausi ilman älypuhelinta"
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ollut ilman älypuhelinta kohta 76 vuotta. 😁 Ne ovat isoja ja epäkäytännöllisiä kesällä liikuessani paitahihasillani. Puhelun puhumiseen ei tarvita älypuhelinta, ei itse asiassa edes älyä!
- Anonyymi
Alkaako nuoretkin jo järkiintyä. Typerää olla koko ajan somessa ja näkö menee pilalle kun koko ajan tuijottaa lähelle pientä näyttöä. Jopa viestit tänne tulee mitä tahansa sotkua älyttömillä kännyköillä.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät onko se videon tekijä ollut sitä ilman oikeasti?
- Anonyymi
No enpä mistään. Voi ne valehdella jotta saa vain katsojia ja näin mainostuloja.
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
Et tuhlaa aikaasi turhuuksiin.- Anonyymi
Pahasta nuo taitaa olla ihmiselle olla. Työkaveri sai juuri potkut kun ei osannut olla hetkeäkään ilman puhelinta töissä vaan pelaili sillä jatkuvasti varoituksista huolimatta.
Tiedä vaikka tapahtuisi itselleni sama jos sellaisen hommaisin.
- Anonyymi
Minä en tarvitse älypuhelinta mihinkään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597