niin?
urheiluhierontaa saa varmaan tarjota palveluna kuka tahansa?
ketkä saa käyttää urheiluhieroja nimikettä?
1
688
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.valvira.fi/terveydenhuolto/ammattioikeudet
Laki määrää tietyistä ammattinimikkeistä. Tuolla perusteella nimikesuojattu nimi on koulutettu hieroja. Eli on parempi varmasti varmistaa hierojalta (tai ammattirekistereistä), onko hänellä asiallinen koulutus.
Moni ihminen kouluttaa itseään sekä virallisissa että epävirallisissa koulutuksissa. Eli saattaa olla "koulutettu hieroja", mutta kurssittautunut sen lisäksi vaikkapa kalevalaiseen jäsenkorjaukseen tms. Urheiluhierojan tausta voi olla mikä vain, hyvä tai huono. Hän voi olla vaikkapa laillistettu hieroja tai jopa fysioterapeutti. Mutta koska nimike ei ole nimikesuojattu, niin hierojan tausta on varmistettava itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596