Voiko ennen ensimmäisiä kuukautisia olla ruskeaa valkovuotoa? Onko kellään muulla ollut? Itsellä alkoi valkovuoto olla ruskeaa yöllä ja nyt on seuraava ilta, eli se on kestänyt päivän. Vuoto ei kuitenkaan haise. Ja minulla ei siis ole ennen ollut kuukautisia kun olen 12-vuotias.
Ekat menkat?
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvin mahdollista, että muuttuu siitä vielä oikeaksi kuukautisvuodoksi, eli varaudu asiaan! Kannattaisi jutella äidin kanssa asiasta. Tarvitset kuitenkin ainakin terveyssiteitä. Kyseessä on ihan normaali kehitykseen liittyvä asia.
Itse olen vanhempi nainen, ja vuoto saattaa välillä vieläkin alkaa ruskealla vuodolla. Itselläni saattaa olla pientä vuotoa useita päiviä ennen varsinaisten kuukautisten alkua, joten en aina pysty tarkkaan arvioimaan, milloin kuukautiset alkavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629