Suomea lähestyy Kauhea Lumimrsky!

Anonyymi

Tuulen voima kaataa savupiippuja ja repii sähköjohdot maan alta.
Rekka-autot, bussit ja Pendoliinot lentelevät ilmassa, tuulennopeus on 180 kilometriä tunnissa ja lumikinokset kohoavat 10 metrin korkeuteen.
Hirmupakkanen paukkuu 45 asteen tuntumilla.

Kaupoista loppuvat elintarvikkeet.
Ihmiset syövät nälissään talikynttilöitä ja linnunsiemeniä.
Pimeys peittää koko maan, autot eivät käynnisty, polttopuita hamstrataan niin paljon, että metsät eivät toivu ainakaan 200 vuoteen.

Kun myrsky on ohi, peittää paksu lumikerros koko Suomea ja nälkään sekä kylmään menehtyneitä on monen metrin kerroksina pitkin pitäjää.
Mutta ei mitään hätää!

Hallitus suosittelee pysymään sisätiloissa ja toivoo kansalaisten hyvinvoinnin lähtevän nopeasti käyntiin.

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep!
      Ainahan hallitus on meistä huolta kantanut...

    • Anonyymi

      Joskus nuorempana missään ei ilmoitettu kun lunta satoi. Talvet oli lumisia eikä teitä suolattu. Mutta ei kukaan valittanut. Lumisade oli normaali sääilmiö. Nyt on viikko varoteltu kauhistuttavasta lumisateesta ja kehoitettu etätöihin ym.

      • Anonyymi

        Voi sentään!
        Ihanpa pelästyin.

        Entäs nyt?
        Pitännee männä peiton alle lämpimmään.
        Sitä sammoo suosittelen muillehhii.


      • Anonyymi

        Liikenne oli ihan toista silloin, kun oltiin nuoria.


      • Anonyymi

        Pitäiskö kaiken olla kuin 60 vuotta sitten ? Medialla on nykyään laitteet ja keinot
        kertoa nopeasti asioista. Miksi ei ihmisille saisi tiedottaa esim. huonoksi kehittyvästä
        kelistä ?


    • Anonyymi

      Myrsky voisi pyyhkäistä viedä raistipuoleen mennessään,
      because we are werth it.

      • Anonyymi

        We are worth it, että rasistipuolue poistuu vähitellen maailmankartalta.


    • Onneksen asun myrskyn yläpuollella,
      vaikka on täälläkin liukkaitten teiden vuoksirekat lennellyt kaiteista kaiteisiin,
      eli romua on tullut.

      hyvä, että Etelä-Suomikin saa lunta, saadaan kaikki eteläiset hiihtokeskukset ja laskettelurinteet hiihtolomiksi laskettelukuntoon.
      Liikkuville paikkoja liikkua, ettei tarvitse mennä sisätiloihin puuskuttamaan.

    • Anonyymi

      EI täällä tuule ulkona kaunis pakkasilma,
      men asioille, kuhan kerkiin,

      myrsku kiertää tämän paikkakunnan kaukaa,
      voikaa hyvin,

    • Anonyymi

      Apua, mitä mie teen,
      mie hukun lumeen.

    • Anonyymi

      Eikös vihreä toivo, että kaikki pyöräilivät tai ajelisivat potkulaudoilla näissä keleissä. Jos palattaisiin potkukelkkoihin voisi olla parempi. Mutta muuten kiva keli autoilla. Lumi on niin harvinaista nykyään. Vielä kun järvi jäätyisi olisi hienoa. Mukava ilma. Sitä en ymmärrä miksi kaikesta varoitetaan ja puhutaan pelonsekaisin tuntein. Eihän tässäkään ole mitään pelättävää tai turvatonta. Pientä harmitonta lumisadetta pari päivää.

      • Anonyymi

        Miten selvisitte hengissä?


    • Kohtuullinen myrskyhän tuo oli,
      pikkasen ripotteli lunta ja aika purevaa oli jo viima.
      Mukavan kepeää on lumi kolalla siirrellä.

      Oikeastaan aika kiva sadealue, ensin tuli ja sitten meni takaisin melkein samoja latuja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe