älä satuta minua.
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Turpiin tulee🤣
- Anonyymi00027
🤣
- Anonyymi00002
miesmäinen nainenkö
:D j- Anonyymi00026
nicemies
- Anonyymi00003
Ollaan tehry porukalla kiltteyslupaus mutta maailma koettelee kovalla kädellä ja hyvin varhaisessa vaiheessa
- Anonyymi00004
Miksi satuttaisin? 🤔
*kummastelee*- Anonyymi00008
Rymistelet menemään, kuin norsu posliinikaupassa. Minun herkkä sydän ei ehkä kestä sitä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rymistelet menemään, kuin norsu posliinikaupassa. Minun herkkä sydän ei ehkä kestä sitä.
Joo oon huomannu mutta tätä toteutetaan yhteistyössä kaikenmaailman laitapuolenkulkijoiden kanssa sekä pääsääntösesti varattujen työmiesten kanssa nii eioota näyttää sulle alkutilanne jo niin menetykset on +/-0
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo oon huomannu mutta tätä toteutetaan yhteistyössä kaikenmaailman laitapuolenkulkijoiden kanssa sekä pääsääntösesti varattujen työmiesten kanssa nii eioota näyttää sulle alkutilanne jo niin menetykset on /-0
Hampuusiveijarit nussi pillua niin maan perkeleesti nämä vuodet kun sä nyyhkit niitten perään palstalla nii ne pyörittää osa montaakin samaan aikaan. Naiset juokser kilpaa vanhohen juoppojen perässä nii semmosenko elämän sä tosiaan haluat ittelles?
- Anonyymi00005
Onko toi hyväksi koettu isku repliikki? Joka toimii myötätuntoiseen naiseen? Säälin tunne, halu auttaa miestä hädässä?
- Anonyymi00009
Ei se ainakaan minuun toimi koskaan!
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse uskon, et toimii, jos mies muulla tavoin täyttää mielikuvan hyvästä hänessä? Ajoituksella ja hyvällä tilanne komiikalla voi olla myönteinenkin vaikutus?
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Manipulointia ja halua ymmärtää toista. Ei se muuta vaadi.
- Anonyymi00007
hit me baby one more time
- Anonyymi00011
Dancing like a Mike Jagger 😬😁😬
- Anonyymi00012
Tää palsta on kyllä nii vttu nähty.
hohhoijaa.- Anonyymi00021
On todellakin! Ja kaikki se yhä ahdistaa mitä jouduin kokemaan monien vuosien ajan ja verenpaineet eivät kunnolla laske, ehkä vasta sitten, kun korvaukset tulleet!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
On todellakin! Ja kaikki se yhä ahdistaa mitä jouduin kokemaan monien vuosien ajan ja verenpaineet eivät kunnolla laske, ehkä vasta sitten, kun korvaukset tulleet!
et sinä korvauksia saa, työstä maksetaan.... jotkut hakkaa ja niitä hakataan takaisin koska ottavat aina vääristä.
- Anonyymi00014
Siksi olen monesta asiasta vaiti
Sinä et kestä minua
Mutta myös tunteet , halut ja rakkaus
Kuolee kun en saa olla se mikä olen .
Et oikein hyväksy tilannetta ...
Nii kaiken nyt
Jahtisit vain luomaasi hasvekuvaa minusta.
Ei ole van sun etuoikes vaatia
huväksyntää ,ymmärystä
Empatiaa ja rakkautta,..
Rakkaus kuuluu kaikille
Ja minä tarvitsen sitä .
Muuten tässä päästään siihen
Että olitki vain joka käytti ja leikki
Koska mä annoin rakkauden
Kaipuussani tehdä niin .....
Miehelle 😭❤️
En oo edes varma olenko
Enää mitään sinulle mies......
Naiselta- Anonyymi00019
Joo, ei ollu ainakaan sulle
- Anonyymi00047UUSI
Et sä ole nainen!
- Anonyymi00017
Niin, eihän se tietenkään ole yhtä hauskaa olla ottavana osapuolena 🤔
- Anonyymi00020
Kyllä mä tykkään ottaa🤗🥹
- Anonyymi00045
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä mä tykkään ottaa🤗🥹
Sinä nyt oot aina peräreikå levällään
- Anonyymi00018
Olette kyllä säälittäviä jokainen teistä kun luulette että tuo AP oli teille, viestienne perusteella ei ollu kenellekkään teistä. :D Vittuilua ja väärää asiaa.
- Anonyymi00022
Nonei me ees tiedetä kuka se on.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nonei me ees tiedetä kuka se on.
No miksi säkin sitte vastaat?
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
No miksi säkin sitte vastaat?
Tiedätkö sä kuka se on?
- Anonyymi00025
hakkaan jokaista joka on tehnyt väärin minulle 😂 siitäpähän saavat takaisin 😂
- Anonyymi00028
En tosiaan satuttaisi
- Anonyymi00029
Voi rakas, en todellakaan satuttaisi sinua. Pidän sinua kuin kukkaa kämmenellä, kuin perhosta korvanlehdellä... Heiii, mitä ihmettä oikein lurittelen?! Kuka tulisi ja puhuisi minulle järkeä?
- Anonyymi00030
Nözzö!
- Anonyymi00031
Minun suustani ei tule ulos mitään järkevää atm, sori. Olen nimittäin korvia myöten kuses... rakastunu.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nözzö!
Aivan ihana sana! Tämän omin ja otan käyttöön! Kiitos.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minun suustani ei tule ulos mitään järkevää atm, sori. Olen nimittäin korvia myöten kuses... rakastunu.
Semmoista se on
- Anonyymi00034
Hyppisin sun päällä 😏
- Anonyymi00036
Tiedän et jos sulla on tunteita mua kohtaan osa mun jutuista saattaa satuttaa. Mut ei se ole tarkoitukseni. Muhunkin sattuu. Se mulla on kiusaaja joka sotkee mun ajatuksia. Saa välillä epäilemään kuka niitä kirjoittaa.
- Anonyymi00037
"Sarinisti Vedympi". -sivu
- Anonyymi00038
Kierrän kaukaa😆
- Anonyymi00044
Sama täällä.
- Anonyymi00039
venaammä niputan sun jalat
- Anonyymi00040
En kai...
- Anonyymi00041
Tätä minäkin toivon. En jaksaisi yhtään enää särkeä sydäntäni.
- Anonyymi00046UUSI
En mä sua halua satuttaa. Välitän sinusta ❤️
- Anonyymi00048UUSI
Ajaako yli?
- Anonyymi00049UUSI
En satuta, mutta sun pitää olla kärsivällinen kanssani. En avaudu helposti. Kyl kaikki järjestyy...halutessaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802097Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu291165- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa148901- 103856
- 45737
- 62736
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682