Aihe

BALETTI tahdon huipulle

Anonyymi

Heei! Tarvitsen apua. Olen 11v kohta 12v tyttö Suomesta. Rakastan balettia, harrastin 4-7vuotiaana balettia ja aloitin uudestaan 10v. Onko paha, jos haluan nyt enemmän kuin mitään muuta huipulle? Onko jo liian myöhäistä? Olen valmis harjoittelemaan ja treenaamaan vaikka joka päivä 10h jos se on siitä kyse. Tekisin mitä vain! Baletti on vaan ihanaa. En ole saanut kärkitossuja vieläkään. Harrastan nyt kaksi kertaa viikossa balettia harrastaja tasolla (SE EI TODELLAKAAN RIITÄ) olen ehkä siirtymässä intensiivi tasolle, neljä kertaa viikossa treenejä kokeillaan eri baletti tanssi lajeja jne. Kärkitossuja ei ole kenelläkään. Olen suht siro ja venyvä. Pahin elämän virheeni on baletin lopettaminen silloin 8-9v , ja minusta tuntuu, että juuri silloin olisi ollut hyvä harrastaa, nyt saattaisin olla edistynyt ja tanssia kärkkäreillä. HALUAN BALETTIA Tiedän kyllä, että pelkkä halu ei riitä, mutta haluan niin kovasti, että treenaisin ja treenaisin vaikka koko ajan. Täma kuulostaa liioitelluta, mutta baletti on minulle tätä: elämä, tahdon sitä vain niiin niin paljon . Tahdon menestyä, tahdon ulkomaille sisäoppilaitokseen (välillä Suomi masentaa, etten voi käydä menestyneillä viikkotunneillakaan) ja nyt ennen kaikkea tahdon primaballerinaksi. Tahdon hienoja lapsiroolejakin ja tahdon mitä tahansa rooleja!!!! Kiitos kovasti jos on jotain vinklejä!!!!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        621
        30213
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        300
        22193
      3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        14118
      4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        355
        11152
      5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        94
        8263