kellarikerroksessamme oli sauna pesuhuone ja vierashuone , jossa oli slingi ja iso pyöreä sänky. Vaimo istui sängyllä seksikkäästi pukeutuneena. Tänään oli taas se ilta, jolloin nuo naapurin pojat tulivat meille saunomaan, tai niin sitä ainakin nimitettiin. Pojat istuskelivat pyyhe sylissä tuoleilla ja katselivat vaimoani himokkaasti. Kohta tulisi valomerkki, tai siis valot sammuisivat ja huone olisi aivan pimeä. Pimeää, niin kuin huoneessa, jossa ei ole yhtään ikkunaa, eikä mitään muutakaan valonlähdetta. Kuuntelin kun ihmiset liikkuivat huoneessa. Vaimon hengitys kuului sängyltä. Konttasin sängylle ja kokeilin kädelläni. Käteni osui vaimon rintaan ja liutin sitä siitä alaspäin. Pieni kiitorata ja siitä sitten alaspäin. Sormeni kosketti jotakin limaista, siis kyrpä, ja vaimoni sisällä. Kalu liikkui edestakaisin. Tuntui kiihottavalta tunnustella kalun liikkeitä vaimoni pillussa. Hyväilin toisella kädellä vaimoni rintoja ja tunsin miten hänen nänninsä kovettuivat ja jalat ojentuivat suoriksi sivuille. Ja se oli sitten siinä, kaveri laukesi vaimoni sisään, työnsi vielä muutaman kerran ja veti kalunsa pois. Toinen pojista käänsi vaimoni kontalleen ja sai lopulta kyrpänsä oikeaan reikään. Tunnustelin kädellä, ja siellä se oli. Jokaisella työnnöllä spermaa valui vaimostani lakanalle. Uskomatonta, miten kiihottavaa tuo oli pimeässä.
Pimeä huone.
Anonyymi
1
3318
Vastaukset
- Anonyymi
Kantsi mennä töihin saisit valot huoneeseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683099
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743004Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391997- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351585
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,201510