Aion tehdä kantelun asianajajasta, joka sai aika yksinkertaisen kolarin käsittelyn hankalaksi yrittäessään keksiä puolustusta hoitaessaan ihan koomisiakin selityksiä, kun vammat olivat vakavammat kuin mitä olisi tullut syytetyn itse kertomalla alhaisella nopeudella.
Ei kolarin uhrista tuntunut oikeudenmukaiselta ja kohtuulliselta enää kun piti yrittää selittää ja selittää.
Saahan se siitä tietysti siten enemmän palkkaa aika kovalla tuntiliksalla.. Mutta me kuntalaiset senkin maksamme veroissamme....
Asianajajista kantelut yleisiä?
5
144
Vastaukset
- Anonyymi
Puolustettava henkilö oli alaikäinen kaahaaja... Se ongelmanuori ei tuolla tavalla opi muuta kuin sen että kaikesta pääsee ilman kummempia seurauksia kun vaan oppii valehtelemaan ja "unohtelemaan". Naureskeli sitten jälkeenpäin...
- Anonyymi
Valitettavasti Asianajajaliitto on teodettu valehtelijoidenklubiksi. Puolustavat asianajajien huonoutta ja epärehellisyyttä totuudenvastaisilla väitteillä.
- Anonyymi
Ei korppi toisen korpin silmää noki.
Ovat oikein perustaneet oman valvontakomission Neuvostoliiton malliiin vahtimaan itseään. Kyllä siellä nauru raikaa kun joku tekee kantelun aasinajajasta komissioon.
Tunnuslause: Se mitä saadaan pesistä rosvottua kilkataan
Ja vot sehän toimii. Määrätään pesärosvolle 10000 ns. seuraamismaksu loput saa itse pitää..
- Anonyymi
Toisin sanoen puolustus teki juuri sitä, mitä sen pitikin tehdä: ajoi syytetyn asiaa, ja varmisti, että asianomistajan ja syyttäjän argumenteille laitetaan vastaan. Näin pitääkin toimia oikeusvaltiossa.
Sinulla tietenkin oli lääkärintodistus vammoistasi, joiden perusteella todistaa ajonopeutta.
Kantelun voi tietenkin tehdä vaikka perunasta. Oikeusvaltiossa kuitenkin syytetyllä on oikeus puolustautua, haastaa vastapuolen argumentit ja jopa valehdella siinä tarkoituksessa. Puolustusasianajajan tehtävä on tietysti auttaa päämiestään tässä asiassa.- Anonyymi
Näin on, mutta asianajaja ei saisi päämiehensä puolesta valehdella. On myös paljon tapauksia, joissa asianajajan etiikka on kovilla. Kun asiakkaaksi tulee hullu, jolle pitäisi sanoa, että mene kotiisi ja unohda asia, mutta asiakas sattuukin olemaan varakas. Jättääkö asianajaja tilaisuuden käyttämättä kantelun uhalla, vai lypsääkö hullulta rahat pois ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657