Apua, "kansanrokote"

Anonyymi

Näköjään Suomalaiset jaetaan parempaan porukkaan ja luusereihin politikkojen tokmesta. Paremmat ihmiset saavat paremman rokotuksen ja luuserit "kansanrokotteen"

Missä on tasa-arvo Sanna Marin?

Suomen tulevan ”kansan­rokotteen” kohtalo selviää pian IS

"Suomessa ja Euroopassa odotetaan ratkaisevaa käännettä koronarokotuksissa. Sellainen tapahtuu, jos Euroopan lääkevirasto EMA hyväksyy Oxfordin yliopiston ja lääkeyhtiö AstraZenecan yhdessä kehittämän koronavirusrokotteen.

Rokote on niin sanottu ”kansanrokote”, sillä se on tarkoitus antaa suurelle osalle suomalaisista. Video yllä: "Tehoavatko koronarokotteet viruksen uuteen mutaatioon"

Uusimman tutkimuksen mukaan sairaanhoitajista vain 47% uskaltaa ottaa koronarokotteen, miksiköhän?

30

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika reilua lääkeyhtiö on höveli ja lupautuu "Koska kyseessä on ehdollinen myyntilupa, valmistajan tulee täyttää tietyt kriteerit. Yritys joutuu esimerkiksi joka kuukausi raportoimaan rokotteen turvallisuudesta ja siitä, miten he tulevat tutkimaan tuotteen turvallisuutta ja tehoa luvan jälkeen, Nohynek sanoo."

      Mitähän paskaa tuollainen rokote on, KUN MUILLA ei tuollaista ehdollistusta ole. Astrazeneka on veljeillyt venäläisen rokoteen kanssa SputnikV . Koska astran lääke saavutti vain 62% suojan ja sputnik 95% venäläisten mukaan, astra tutki voisiko näitä yhdistää ja ISO KYSYMYS onko "kansanrokote" tätä sotkotusta ?

    • Anonyymi

      Hyi olkoon, vai tuollaista taas meneillään.

    • Anonyymi

      Luin Yle uutisista, kun hallitus oli luvannut kantaa vastuuta sikainfluenssa lääkkeen mahdollisista ongelmista ja kaikin tavoin yritetty luistaa vatuista.

      Nyt taas historia toistaa itseään ja nykyinen hallitus on luvannut vastuunkantoa koronarokoteista mahdollisesti tuleviin ongelmiin, se on hyvä, mutta jos luistelu vastuusta jatkuu...

      Liikuttava tarina nuoren miehen kohtalosta ja tämä on vain yksi monista kohtaloista
      https://yle.fi/uutiset/3-11727318

      Enemmän kohahduttaa, kun joku tänään töni hieman Sipilää liikenne valoissa, niin kaikki mediat haukkovat henkeä, missä suhteellisuus nykyään.

      • Anonyymi

        Pulinat pois ja piikille, kun aika tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulinat pois ja piikille, kun aika tulee!

        Jokainen tekee oman ratkaisunsa ottaako vai ei.

        Itse otan jos kone sen olevan parempi ratkaisu kuin sairastua tautiin ja kenties kuolla. Rokotteesta kuoleminen on epätodennäköisempää kuin tautiin kuoleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee oman ratkaisunsa ottaako vai ei.

        Itse otan jos kone sen olevan parempi ratkaisu kuin sairastua tautiin ja kenties kuolla. Rokotteesta kuoleminen on epätodennäköisempää kuin tautiin kuoleminen.

        Miksi haluat elää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee oman ratkaisunsa ottaako vai ei.

        Itse otan jos kone sen olevan parempi ratkaisu kuin sairastua tautiin ja kenties kuolla. Rokotteesta kuoleminen on epätodennäköisempää kuin tautiin kuoleminen.

        Itse kieltäydyn AstraZenecan rokotteesta.


    • Anonyymi

      Tuskin tässä piikille , kun ei sitä tautiakaan .- Viimeks sain Montrealissa tipparipiikit 1976 :)
      Skönö

      • Anonyymi

        Olet mainostanut tippuriasi sen takia, että kaikki tietävät että sait kerran. Kun maksoit.


      • Anonyymi

        Eikö se ole tippuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mainostanut tippuriasi sen takia, että kaikki tietävät että sait kerran. Kun maksoit.

        Eihän ne piikit maksanu mitään :)


    • Anonyymi

      Onneksi rokotus on vapaaehtoinen,
      voi kieltäytyä kansanrokotteesta jos epäilee sitä myrkyksi,

    • Anonyymi

      Jokainenhan saa itse puntaroida mahdollisen koronan ja rokotteen haitat ihan itse. Se on valinnanvapautta ja itsemääräämisoikeutta. Vai tarvitsetko jonkun auktoriteetin facebookista tekemään päätöksen puolestasi?

    • Anonyymi

      Aztrazeneczn rokote antaa 100% suojan kuolemaa vastaan, kerrottiin lehtessä, ilmeisesti voi siis sairastua ja tartuttaa tautia eteenpäin, vai miten on.

      Halpa se ainaki on 3€ laaki vs muut noin 15-20€ sopii siis tuulipuku kansalle

    • Anonyymi

      Aloitus on persujen trollitehtaasta tai jonkun muun puupään.

      • Anonyymi

        Kyllä te olette lapsellisia tuon persuhöpötyksenne kanssa.
        Kun oikein tarkkaan ajattelette, niin varmasti Hitlerkin oli persu ja kirpputorin myyjäkin oli persu, kun ei antanut alennusta 50 centin villasukista.

        Menkää politiikkapalstalle esittämään tuota älyvapaata kukkoilua.


      • Anonyymi

        Taas joku näkee persuja joka puolella. Mahtaa olla haasteellista elää moisen vamman kanssa. Voimia sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku näkee persuja joka puolella. Mahtaa olla haasteellista elää moisen vamman kanssa. Voimia sinne.

        Ei mitään voimien toivotusta vaan Niuvanniemeen tahdosta riippumattomaan hoitoon. Viisi vuotta sähköimpulsseja saattaisi parantaa hieman? Saattaisi? Jäisin epäilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään voimien toivotusta vaan Niuvanniemeen tahdosta riippumattomaan hoitoon. Viisi vuotta sähköimpulsseja saattaisi parantaa hieman? Saattaisi? Jäisin epäilemään.

        👍👍🎯

        On aika kamalaa olla kokoaika stressissä, kun harhainen mielimpistää kuvittelemaan, arvelen. Tuohon saisi varmasti lääkitystä, joka maadottaisi todellisuuteen ja pystyisi kohtaamaan ihmiset ihmisinä, eikä poliittisina vastustajina tai yleensäkään poliitisina.

        Itse en voi ymmärtää, että joku ajaattelee mailmaa noin, huh.

        Missä on suvaitsevaisuus ja hyvät tavat, teillä "persuttelijoilla"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te olette lapsellisia tuon persuhöpötyksenne kanssa.
        Kun oikein tarkkaan ajattelette, niin varmasti Hitlerkin oli persu ja kirpputorin myyjäkin oli persu, kun ei antanut alennusta 50 centin villasukista.

        Menkää politiikkapalstalle esittämään tuota älyvapaata kukkoilua.

        Eiks perssulaiset hae faktoja fasebookista löytämiltään 'asijantuntijoilta'. Oikeat asiantuntijat kun kuuluat johonkin salaliittoon. Näin olen havainnut tutuista perssuleista: Sairaanhoitaja tietää tietenkin enemmän, kuin lääkäri, ja korona ei ole influenssaa kummempi, kun joku facessa kertoi niin. Facessa tyhmyys todelkakin tiivistyy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minulle kelpaa aloituksessa mainittu "kansanrokote", ihan sama mitä merkkiä minuun pistetään, kunhan tehoaa. aina riittä valittajia ja purnaajia, odottakoot sitten minun puolesta vaikka kuninkaallista rokotetta jos luulevat sen heistä tekevän parempia.

    • Anonyymi

      "Bättre folket" täytyy saada parempi rokote !

      Carl-Gustaf

      • Anonyymi

        Missä on tasa-arvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on tasa-arvo?

        Ei sellaista ole. Tervetuloa todellisuuteen.


    • Anonyymi

      Nuorena Porvoossa oli Tasa-Kalle :D

    • Anonyymi

      Saakohan tuosta Sputnik rokotteesta siivet kuten Red Bull:ista :D

      Valtsu

    • Anonyymi

      Jos ei ole muuta tarjolla kuinAstraZenecania, niin olen ilman rokotetta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En huoli AstraZenecan kansanrokotetta. Sen teho on yli 25% huonompi kuin muilla.

      Tuosta jää vähän epävarma fiilis. Entä jos sairastuu? Johtuuko se huonosta rokotteesta? Joku voi kuolla tämän takia, ketä tästä sitten syytetään?
      EI EI EI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3648
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1766
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1354
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1240
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      850
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      48
      803
    Aihe