Kuulostaa tosi hyvältä ja ystävälliseltä palvelulta. Aion tilata kokovartalo mittatilauspeilin. Onko verkkokauppa tuttu kellekkään ennestään?
N-from-here
Peilistore
13
3323
Vastaukset
- Anonyymi
Aion tilata pian tuolta. Kerron sitten miten meni.
N-from-here - Anonyymi
Tarttisko sua panna siinä peilin edessä? voisit sitten kommentoida, omia ilmeitäsi..
- Anonyymi
Ehkäpä se olisikin paras juttu...mieluiten se tapahtuisi kylläkin sängyssä, mutta vain erään tietyn varatun kanssa haluaisin koska olen niin ihastunut.
N-from-here
- Anonyymi
Itse tein tilauksen ja tilausajaksi luvattiin noin viikko. Neljän viikon taistelun jälkeen luovutin. Asioiden hoitaminen firmassa niin onnetonta etten voi suositella kenellekkään...
- Anonyymi
Saitko koskaan tuotetta?
- Anonyymi
Olen tilannut kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
Toimitusajat eivät pidä, asiakaspalvelua ei ole.
Ei saa yhteyttä heihin!!
VAROKAA!!- Anonyymi
Joo aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. En vois suositella peilistorea kenellekään... Reklamaatioihin tai puheluihin ei vastata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. En vois suositella peilistorea kenellekään... Reklamaatioihin tai puheluihin ei vastata
Valitettavasti sama kokemus!
- Anonyymi
Asiakaspalvelu töykeää ja toimimatonta! Toimitusajat eivät pidä paikkansa. En voi suositella.
- Anonyymi
Välttäisin! Asiakaspalvelu onnetonta. Ainoa, joka firman kanssa toimi, oli kaupan peruminen seitsämän viikon odottelun jälkeen. Se tapahtui minuutissa. Kyselin useaan kertaan asiakaspalvelusta, koska varastossa oleva tuote toimitetaan. Syitä ja uusia toimitusaikoja annettiin, mutta kummatkaan eivät pitäneet paikkansa. Oikea syy viivästykselle paljastui vasta loppumetreillä, kun pyysin useasti tuotteen seurantakoodia. Ilmoittivat siis jopa, että tuote oli lähtenyt, vaikka näin ei ollut. Ikävää oli, että jouduin asiakkaana kyselemään tuotteen perään ja asiakaspalvelusta valehdeltiin. Lopulta kysyivät, haluanko peruuttaa tilauksen. Liekö ollut lisää viivytyksiä tulossa.. Tilasin tuotteen muualta ja sain sen vajaassa viikossa.
- Anonyymi
Älkää vaan tilatko mitään tuosta firmasta! Tilasin sieltä meikkivalot ja odottelin piiiitkään. Otin yhteyttä ja vasta silloin sain kuulla, että ”polttimoiden saatavuus on huono, tilauksen tulo viivästyy 5-10 päivällä”, noh, lisää odottelua. Sitten aikaa kului ja soitin uudelleen, HUOM heiltä päin ei otettu minuun kertaakaan yhteyttä!! Taas ”oli ongelmia polttimoiden kanssa”, viallinen kuorma, eli viivästyy, mutta luvattiin, että pari päivää menee ja tilaukseni lähtee matkaan. Odottelua.. 2,5kk myöhemmin, eikä edelleenkään valoja, no soitan vielä kerran. Tällä kertaa tietyt lähetetyt tuotteet olivat vahingoittuneita, eli ne piti korjata ja lähettää uudelleen, tässä vaiheessa olin saanut jo sähköpostiin saapumisilmoituksen, mutten seurantakoodia. Seuraavan viikon maanantaihin mennessä pakettini lähtisi matkaan, tai niin väitettiin. Eli KERTAAKAAN minulle ei ilmoitettu missä mennään tai miksi paketti viivästyy, minä otin joka kerta yhteyttä. Eli siinä mielessä aivan todella surkeaa palvelua..
Asiakaspalvelija oli ystävällinen siihen asti, kunnes kerroin peruvani toimituksen.
EI IKINÄ ENÄÄ.
Onneksi sain rahani takaisin!! Mutta muussa mielessä koko firma on aivan säälittävä fiasko.. harmittaa kyllä.
Anteeksi pitkä ja negatiivissävytteinen viesti, mutta kolmen kuukauden odottelu sai hiukan vittumaiselle tuulelle tästä firmasta.. - Anonyymi
Olisinpa lukenut nämä kommentit, ennen kuin tein tilauksen. Kuukausi vierähtänyt, eikä mitään. Itse täytyy olla yhteydessä ja kysellä, kysellä ja aina saa jonkun uuden selityksen. Tuskin koko pieliä on olemassakaan. Säästä aikaasi ja VÄLTÄ!
Tähän vielä hakusanat, niin tulee vastaan muillekin: peilistore kokemuksia, peilistore.fi, Hollywood meikkipeili peilistore. - Anonyymi
Minulla myös erittäin huono kokemus Peilistoresta. Odotin meikkivaloja 2kk ja olin tässä välissä kysynyt tuotteesta monta kertaa. Lopulta peruin tilaukseni. Asiakaspalvelu töykeää! Outoa että myyvät yhä kyseistä tuotetta normaalilla toimitusajalla. Älä tilaa nii säästyt turhalta odottelulta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552676Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52188Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101138Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811133Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783