Peilistore

Anonyymi

Kuulostaa tosi hyvältä ja ystävälliseltä palvelulta. Aion tilata kokovartalo mittatilauspeilin. Onko verkkokauppa tuttu kellekkään ennestään?

N-from-here

12

2892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aion tilata pian tuolta. Kerron sitten miten meni.

      N-from-here

    • Anonyymi

      Tarttisko sua panna siinä peilin edessä? voisit sitten kommentoida, omia ilmeitäsi..

      • Anonyymi

        Ehkäpä se olisikin paras juttu...mieluiten se tapahtuisi kylläkin sängyssä, mutta vain erään tietyn varatun kanssa haluaisin koska olen niin ihastunut.

        N-from-here


    • Anonyymi

      Itse tein tilauksen ja tilausajaksi luvattiin noin viikko. Neljän viikon taistelun jälkeen luovutin. Asioiden hoitaminen firmassa niin onnetonta etten voi suositella kenellekkään...

      • Anonyymi

        Saitko koskaan tuotetta?


    • Anonyymi

      Olen tilannut kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
      Toimitusajat eivät pidä, asiakaspalvelua ei ole.
      Ei saa yhteyttä heihin!!
      VAROKAA!!

      • Anonyymi

        Joo aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. En vois suositella peilistorea kenellekään... Reklamaatioihin tai puheluihin ei vastata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. En vois suositella peilistorea kenellekään... Reklamaatioihin tai puheluihin ei vastata

        Valitettavasti sama kokemus!


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu töykeää ja toimimatonta! Toimitusajat eivät pidä paikkansa. En voi suositella.

    • Anonyymi

      Välttäisin! Asiakaspalvelu onnetonta. Ainoa, joka firman kanssa toimi, oli kaupan peruminen seitsämän viikon odottelun jälkeen. Se tapahtui minuutissa. Kyselin useaan kertaan asiakaspalvelusta, koska varastossa oleva tuote toimitetaan. Syitä ja uusia toimitusaikoja annettiin, mutta kummatkaan eivät pitäneet paikkansa. Oikea syy viivästykselle paljastui vasta loppumetreillä, kun pyysin useasti tuotteen seurantakoodia. Ilmoittivat siis jopa, että tuote oli lähtenyt, vaikka näin ei ollut. Ikävää oli, että jouduin asiakkaana kyselemään tuotteen perään ja asiakaspalvelusta valehdeltiin. Lopulta kysyivät, haluanko peruuttaa tilauksen. Liekö ollut lisää viivytyksiä tulossa.. Tilasin tuotteen muualta ja sain sen vajaassa viikossa.

    • Anonyymi

      Älkää vaan tilatko mitään tuosta firmasta! Tilasin sieltä meikkivalot ja odottelin piiiitkään. Otin yhteyttä ja vasta silloin sain kuulla, että ”polttimoiden saatavuus on huono, tilauksen tulo viivästyy 5-10 päivällä”, noh, lisää odottelua. Sitten aikaa kului ja soitin uudelleen, HUOM heiltä päin ei otettu minuun kertaakaan yhteyttä!! Taas ”oli ongelmia polttimoiden kanssa”, viallinen kuorma, eli viivästyy, mutta luvattiin, että pari päivää menee ja tilaukseni lähtee matkaan. Odottelua.. 2,5kk myöhemmin, eikä edelleenkään valoja, no soitan vielä kerran. Tällä kertaa tietyt lähetetyt tuotteet olivat vahingoittuneita, eli ne piti korjata ja lähettää uudelleen, tässä vaiheessa olin saanut jo sähköpostiin saapumisilmoituksen, mutten seurantakoodia. Seuraavan viikon maanantaihin mennessä pakettini lähtisi matkaan, tai niin väitettiin. Eli KERTAAKAAN minulle ei ilmoitettu missä mennään tai miksi paketti viivästyy, minä otin joka kerta yhteyttä. Eli siinä mielessä aivan todella surkeaa palvelua..
      Asiakaspalvelija oli ystävällinen siihen asti, kunnes kerroin peruvani toimituksen.
      EI IKINÄ ENÄÄ.
      Onneksi sain rahani takaisin!! Mutta muussa mielessä koko firma on aivan säälittävä fiasko.. harmittaa kyllä.
      Anteeksi pitkä ja negatiivissävytteinen viesti, mutta kolmen kuukauden odottelu sai hiukan vittumaiselle tuulelle tästä firmasta..

    • Anonyymi

      Olisinpa lukenut nämä kommentit, ennen kuin tein tilauksen. Kuukausi vierähtänyt, eikä mitään. Itse täytyy olla yhteydessä ja kysellä, kysellä ja aina saa jonkun uuden selityksen. Tuskin koko pieliä on olemassakaan. Säästä aikaasi ja VÄLTÄ!

      Tähän vielä hakusanat, niin tulee vastaan muillekin: peilistore kokemuksia, peilistore.fi, Hollywood meikkipeili peilistore.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe