Kumpi on mielestäsi parempi kisapaikka: Lappi vai trooppinen saari? https://www.suomi24.fi/viihde/nama-yllatysnimet-mukana-selviytyjat-suomi-kaydaan-lapissa-riesana-kyyt-karhut-kylmyys?s24
Sabina Särkkä, Suvi Pitkänen.... Nämä julkkikset mukana Selviytyjät Suomi -kisassa Lapissa

9
274
Vastaukset
- Anonyymi
Sabina Särkkä on seksikkäimpiä naisia Suomessa
- Anonyymi
Katsoin juuri Sabinan videoklipin. Piti katsoa useampaan kertaan jotta ymmärsi mitä sanoi. Ulosanti epäselvää, siis puhui todella epäselvästi. Ja tekis kunnon työtä elättääkseen itsensä, ei pelkillä pyllykuvilla ja bilekuvilla pitkälle pötkitä. Tai sitten elättää itsensä kuten Sieppi tissikuvilla.
- Anonyymi
Täyttä paskaa molemmat, ääliölle tarkoitettuja.
- Anonyymi
Niin oletkin,miksi edes sitä täällä kerrot
- Anonyymi
Lavastettua,ennakkoon käsikirjoitettua amerikkalaista paskaa suomiversiona.
Julkisuudenhakuisuutta,ei mitään muuta.
Näitä paskaohjelmia mahtuu 25 kpl tusinaan. - Anonyymi
Lappi on parempi paikka olosuhteet on hyvät mun paras on kerttu rissanen se menee pitkälle sisukas pystyy olemaan kaikkien isojen miehien sekoittaa pakkaa kehittää liittoja hieno nainen
- Anonyymi
Nostan hattua heille, koska lähtivät noin alkeellisiin oloihin ja uskaltavat esiintyä ilman meikkiä!!!👍 Ei onnistuisi esim. Torpalta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostan hattua heille, koska lähtivät noin alkeellisiin oloihin ja uskaltavat esiintyä ilman meikkiä!!!👍 Ei onnistuisi esim. Torpalta!!
Toiset hytisee vilusta ja yrittää saada nuotiota syttymään lämmikkeeksi, niin Suvipa kävelee paikalle liian pienessä uikkarissa, nännit töröllään!! Naurettava tyyppi. Jotenkin niin huvittavaa tuo tekotissien esittely näillä bimboilla. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset hytisee vilusta ja yrittää saada nuotiota syttymään lämmikkeeksi, niin Suvipa kävelee paikalle liian pienessä uikkarissa, nännit töröllään!! Naurettava tyyppi. Jotenkin niin huvittavaa tuo tekotissien esittely näillä bimboilla. :D
Oikein myötähäpeää sai tuntea tuon Suvin paljastelujen vuoksi! Käyköhän se ihan täysillä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086