Roska-auto väisti jalankulkijaa Herttoniemessä: Siitä alkoi erikoinen tapahtumaketju joka vei paloautonkin ojaan
Nosturi paikalle
Ustinovin alustavien tietojen mukaan paloauton keulaosa kärsi rytäkässä vaurioita ja ajoneuvoon tuli pieniä vuotoja, letkurikkoja ja painaumia. Tarkempi tilanne selviää vasta korjaamolla. Ennen sitä raskas ajoneuvo tulee kuitenkin saada metsiköstä ylös.
– Siellä on aika iso operaatio käynnissä ja se on kestänyt luultua kauemmin. Paloauton keulan nostamiseksi vaaditaan iso nosturi, Ustinov sanoo. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de810bbd-ebc1-4957-95c8-4320e2b78c82
Erikoinen tapahtumaketju joka vei paloautonkin ojaan
Anonyymi
1
1880
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Helsingissä onnistuttu ajamaan paloauto mereenkin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799