Roska-auto väisti jalankulkijaa Herttoniemessä: Siitä alkoi erikoinen tapahtumaketju joka vei paloautonkin ojaan
Nosturi paikalle
Ustinovin alustavien tietojen mukaan paloauton keulaosa kärsi rytäkässä vaurioita ja ajoneuvoon tuli pieniä vuotoja, letkurikkoja ja painaumia. Tarkempi tilanne selviää vasta korjaamolla. Ennen sitä raskas ajoneuvo tulee kuitenkin saada metsiköstä ylös.
– Siellä on aika iso operaatio käynnissä ja se on kestänyt luultua kauemmin. Paloauton keulan nostamiseksi vaaditaan iso nosturi, Ustinov sanoo. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de810bbd-ebc1-4957-95c8-4320e2b78c82
Erikoinen tapahtumaketju joka vei paloautonkin ojaan
Anonyymi
1
2042
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Helsingissä onnistuttu ajamaan paloauto mereenkin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244