On tulossa mahtava

Anonyymi

UUSI kunta! On paljon velkaa mikä luo mahtia. JOKA ON voimakas arkumentti seuraavalla kuntajaolla. Suorastaan pelottava.

26

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riittävätkö avustusrahat seuraavaan kierrokseen asti?
      Riippuu tietysti siitä, tuleeko Kannonkosken tuulivoimalasta valmista vai kaatuuko hanke.
      Karstula elää 70%sti tukiaisten, valtionapujen ja muiden tulonsiirtojen varassa.

      • Anonyymi

        Mennään vain täysillä seikkailuja kohti. Pankissakin kumartavat syvempään kun on rahaa tilillä tai velkana.😄


    • Anonyymi

      Herkkää hipiää tuntuvat vahviuvven keskellä potevan..

    • Anonyymi

      Karstulan päättäjät salaavat neuvottelupöydissä istuvilta naapureiltaan karmeita talouslukuja. Oletteko huomanneet, että koko kuntaliitoskuvio on hoideltu pikkuporukoissa, salaa, julkisuudelta piilossa. Edes kuntien ylimmät päättävät elimet eli valtuustot eivät saa tietää missä mennään. Julkisen päätöksenteonhan pitäisi olla avointa ja läpinäkyvää. Useimmat valtuutetut ovat niin arkoja ja kainoja etteivät edes uskalla kysyä, missä mennään. Ajattelevat kai että kysymysten esittäminen on osoitus ymmärryksen puutteesta. Ei, aina pitää kysyä ja kyseenalaistaa. Sellainen on osoitus rohkeudesta ja vastuunkannosta.

      • Anonyymi

        Et ole keisarin ystävä, jos kyseenalaistat tai olet rohkeasti eri mieltä. Täällä tärkeintä on säilyttää hallintoklikit, muutama päättäjä ja sopivat virkamiehet.


      • Anonyymi

        Salaavatten? Ei sitten hyvä heilu!


      • Anonyymi

        Istuivat ohjausryhmässä jännäkakka puntissa ja pelkäsivät koko ajan että bluffi paljastuu.


    • Anonyymi

      Kapteenit ja perämiehet ovat ajaneet hyvän kunnan pahoin karille, sääli.

    • Anonyymi

      Ja ilmeisesti nämä Karstulan asiat sotkeneet kapteenit ja perämiehet kuvittelevat, että heidän tekemänsä virheet jäävät piiloon kun vieritetään velat ja vastuut naapureiden maksettavaksi.

      • Anonyymi

        He jatkaa. Ja velkaa otetaan taas rutosti kun sitä miltei ilman saa.....


    • Anonyymi

      Ulkoparlamenttaarisia touhuja täysin

    • Anonyymi

      Nyt tarvittas resitenttiä

      • Anonyymi

        Restentti EI puutu kuntintiin


    • Anonyymi

      Ei kuitenkaan iha RUMPIn kaltaista.

    • Anonyymi

      Virossakin on on hyvin omaksuttu Suomen keskustan tavat elää ja toimia.

    • Anonyymi

      Millä valtuuksilla ne näitä ohjausryhmiä ja viranhaltijavalintoja oikein tekevät? Kysyin tavallisilta rivivaltuutetuilta Karstulassa ja Kivijärvellä. Suurin osa valtuutetuista on täysin ulkona. Ei heillekään kerrota, missä mennään.

      • Anonyymi

        Takapirut määräävät ketkä ovat kulloinkin kumileimasimina.
        Tavallinen kuntalainen kuvittelee, että ne valtuutetut päättävät itse jostakin.
        Kehitysyhtiöt, ohjausryhmät, puolueen sisäpiiri yms. käyttävät todellista valtaa.
        Jos joku menee sitten pieleen voidaan syyttää valtuutettuja.
        Ja, kukas muu kuin pieni sisäpiiri päättää siitäkin kuka vaaleissa laitetaan ehdokkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapirut määräävät ketkä ovat kulloinkin kumileimasimina.
        Tavallinen kuntalainen kuvittelee, että ne valtuutetut päättävät itse jostakin.
        Kehitysyhtiöt, ohjausryhmät, puolueen sisäpiiri yms. käyttävät todellista valtaa.
        Jos joku menee sitten pieleen voidaan syyttää valtuutettuja.
        Ja, kukas muu kuin pieni sisäpiiri päättää siitäkin kuka vaaleissa laitetaan ehdokkaaksi.

        Häh? Laitetaan uuvet likoon pesemään likapyykkiä. Eli vanhat jatkoon korjaamaan jätösiään. Jaksaakoha ne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapirut määräävät ketkä ovat kulloinkin kumileimasimina.
        Tavallinen kuntalainen kuvittelee, että ne valtuutetut päättävät itse jostakin.
        Kehitysyhtiöt, ohjausryhmät, puolueen sisäpiiri yms. käyttävät todellista valtaa.
        Jos joku menee sitten pieleen voidaan syyttää valtuutettuja.
        Ja, kukas muu kuin pieni sisäpiiri päättää siitäkin kuka vaaleissa laitetaan ehdokkaaksi.

        Takapeet pitää reilust tulla esiin kun heitä huudetaan . Pitää varmaan sanoa että me ollaan päätetty jo. Ei puhuta luikuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapeet pitää reilust tulla esiin kun heitä huudetaan . Pitää varmaan sanoa että me ollaan päätetty jo. Ei puhuta luikuria.

        EI EHKÄ !


    • Anonyymi

      Taisi tulla oikein kunnon kupru tästä.

      • Anonyymi

        Perustele! EI MITÄä arvelua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele! EI MITÄä arvelua ?

        Ei ainakaan Kannonkoskella olla kovin tyytyväisiä tilanteeseen ja kaavailuihin.


    • Anonyymi

      Elekää ihmiset oloko nui rammaattisia, iha hyvin tää mennöö ja eletään ku ennenkin , haetaan ruokaa kaupasta, käyvään vc,s ,pilkillä , jotkut töis ,jotkut päättelöö, mitä sattuu meijä asioista , jotkut pätee kauheesti ainaki " mielestään" tehokkaita . Näihä se on aina ollu, nyt vua isompi jonkilainen kunta. Minä lähen hiihtämään , moro.

    • Anonyymi

      Hei nyt päivän luku oikeasti on 8,9..!

    • Anonyymi

      Joo ja parnoo vain eespäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe