On tulossa mahtava

Anonyymi

UUSI kunta! On paljon velkaa mikä luo mahtia. JOKA ON voimakas arkumentti seuraavalla kuntajaolla. Suorastaan pelottava.

26

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riittävätkö avustusrahat seuraavaan kierrokseen asti?
      Riippuu tietysti siitä, tuleeko Kannonkosken tuulivoimalasta valmista vai kaatuuko hanke.
      Karstula elää 70%sti tukiaisten, valtionapujen ja muiden tulonsiirtojen varassa.

      • Anonyymi

        Mennään vain täysillä seikkailuja kohti. Pankissakin kumartavat syvempään kun on rahaa tilillä tai velkana.😄


    • Anonyymi

      Herkkää hipiää tuntuvat vahviuvven keskellä potevan..

    • Anonyymi

      Karstulan päättäjät salaavat neuvottelupöydissä istuvilta naapureiltaan karmeita talouslukuja. Oletteko huomanneet, että koko kuntaliitoskuvio on hoideltu pikkuporukoissa, salaa, julkisuudelta piilossa. Edes kuntien ylimmät päättävät elimet eli valtuustot eivät saa tietää missä mennään. Julkisen päätöksenteonhan pitäisi olla avointa ja läpinäkyvää. Useimmat valtuutetut ovat niin arkoja ja kainoja etteivät edes uskalla kysyä, missä mennään. Ajattelevat kai että kysymysten esittäminen on osoitus ymmärryksen puutteesta. Ei, aina pitää kysyä ja kyseenalaistaa. Sellainen on osoitus rohkeudesta ja vastuunkannosta.

      • Anonyymi

        Et ole keisarin ystävä, jos kyseenalaistat tai olet rohkeasti eri mieltä. Täällä tärkeintä on säilyttää hallintoklikit, muutama päättäjä ja sopivat virkamiehet.


      • Anonyymi

        Salaavatten? Ei sitten hyvä heilu!


      • Anonyymi

        Istuivat ohjausryhmässä jännäkakka puntissa ja pelkäsivät koko ajan että bluffi paljastuu.


    • Anonyymi

      Kapteenit ja perämiehet ovat ajaneet hyvän kunnan pahoin karille, sääli.

    • Anonyymi

      Ja ilmeisesti nämä Karstulan asiat sotkeneet kapteenit ja perämiehet kuvittelevat, että heidän tekemänsä virheet jäävät piiloon kun vieritetään velat ja vastuut naapureiden maksettavaksi.

      • Anonyymi

        He jatkaa. Ja velkaa otetaan taas rutosti kun sitä miltei ilman saa.....


    • Anonyymi

      Ulkoparlamenttaarisia touhuja täysin

    • Anonyymi

      Nyt tarvittas resitenttiä

      • Anonyymi

        Restentti EI puutu kuntintiin


    • Anonyymi

      Ei kuitenkaan iha RUMPIn kaltaista.

    • Anonyymi

      Virossakin on on hyvin omaksuttu Suomen keskustan tavat elää ja toimia.

    • Anonyymi

      Millä valtuuksilla ne näitä ohjausryhmiä ja viranhaltijavalintoja oikein tekevät? Kysyin tavallisilta rivivaltuutetuilta Karstulassa ja Kivijärvellä. Suurin osa valtuutetuista on täysin ulkona. Ei heillekään kerrota, missä mennään.

      • Anonyymi

        Takapirut määräävät ketkä ovat kulloinkin kumileimasimina.
        Tavallinen kuntalainen kuvittelee, että ne valtuutetut päättävät itse jostakin.
        Kehitysyhtiöt, ohjausryhmät, puolueen sisäpiiri yms. käyttävät todellista valtaa.
        Jos joku menee sitten pieleen voidaan syyttää valtuutettuja.
        Ja, kukas muu kuin pieni sisäpiiri päättää siitäkin kuka vaaleissa laitetaan ehdokkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapirut määräävät ketkä ovat kulloinkin kumileimasimina.
        Tavallinen kuntalainen kuvittelee, että ne valtuutetut päättävät itse jostakin.
        Kehitysyhtiöt, ohjausryhmät, puolueen sisäpiiri yms. käyttävät todellista valtaa.
        Jos joku menee sitten pieleen voidaan syyttää valtuutettuja.
        Ja, kukas muu kuin pieni sisäpiiri päättää siitäkin kuka vaaleissa laitetaan ehdokkaaksi.

        Häh? Laitetaan uuvet likoon pesemään likapyykkiä. Eli vanhat jatkoon korjaamaan jätösiään. Jaksaakoha ne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapirut määräävät ketkä ovat kulloinkin kumileimasimina.
        Tavallinen kuntalainen kuvittelee, että ne valtuutetut päättävät itse jostakin.
        Kehitysyhtiöt, ohjausryhmät, puolueen sisäpiiri yms. käyttävät todellista valtaa.
        Jos joku menee sitten pieleen voidaan syyttää valtuutettuja.
        Ja, kukas muu kuin pieni sisäpiiri päättää siitäkin kuka vaaleissa laitetaan ehdokkaaksi.

        Takapeet pitää reilust tulla esiin kun heitä huudetaan . Pitää varmaan sanoa että me ollaan päätetty jo. Ei puhuta luikuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapeet pitää reilust tulla esiin kun heitä huudetaan . Pitää varmaan sanoa että me ollaan päätetty jo. Ei puhuta luikuria.

        EI EHKÄ !


    • Anonyymi

      Taisi tulla oikein kunnon kupru tästä.

      • Anonyymi

        Perustele! EI MITÄä arvelua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele! EI MITÄä arvelua ?

        Ei ainakaan Kannonkoskella olla kovin tyytyväisiä tilanteeseen ja kaavailuihin.


    • Anonyymi

      Elekää ihmiset oloko nui rammaattisia, iha hyvin tää mennöö ja eletään ku ennenkin , haetaan ruokaa kaupasta, käyvään vc,s ,pilkillä , jotkut töis ,jotkut päättelöö, mitä sattuu meijä asioista , jotkut pätee kauheesti ainaki " mielestään" tehokkaita . Näihä se on aina ollu, nyt vua isompi jonkilainen kunta. Minä lähen hiihtämään , moro.

    • Anonyymi

      Hei nyt päivän luku oikeasti on 8,9..!

    • Anonyymi

      Joo ja parnoo vain eespäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe