kaikki etelä karjalaiset
miks kaikki on sipilän puolella
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Järjesti Suomelle kymmenien miljardien kuluerän ja jatkuvan rikos/raiskaus aallon päästämällä joka suunnasta kaikki maahan pyrkijät maahan. Turha kenenkään puhua jostain sopimuksista, olisi ollut vältettävissä tämä tuho. Tämä vain yhtenä asiana tämän sankarin toilailuista.
- Anonyymi
öö halla aho vai
- Anonyymi
Miksiköhän Sipuli sai nyrkistä muutama päivä sitten..?
- Anonyymi
Oli töniny suojatiellä ja huudellu köyhille !
- Anonyymi
Videoiden mukaan pieni tönäisy, eli mitään ei tapahtunut. Sipilä sanoi että nyrkistä tuli ja kunnolla.
Sipilä kerjää myötätuntoa , aloittanut vaalikampanjan. - Anonyymi
Se Bernerin hankkiminen liikenneministeriksi on käsittämätön teko. Taksiuudistus, joka johtaa kaikkeen mahdolliseen pahaan.
- Anonyymi
niinistö SE EI OLE HYVÄ
- Anonyymi
Onko Halla-Aholla peruukki ?
- Anonyymi
Keskustan Mauri Pekkarisellä taitaa olla. Toimii meppinä siellä Brysselin puolessa ja hoitelee Suomen etuja.
- Anonyymi
Onko Sipilä samaa valehtelija osastoa kuin Abdirahim ”Husu” Hussein? Keksi rasistijuttuja ja haki sääliä sekä yritti tehdä itsestään jonkunlaisen mamusankarin..
Selvisi että puheet oli valhetta, kuinka hänet on hakattu ihnvärin takia sairaalaan pesismailalla , sitten tämä taksi juttu..
Sen sijaan selvisi että Husu on huijannut aikanaan Kelalta 20 000mk. ja sittemmin huijasi vielä sossusta 4129€ ja sai jonkun tuomionkin. - Anonyymi
Niinkö ? Hyvin olet perillä Husseinista 😂😂😂 !
- Anonyymi
Ei kai ! No onneksi valehtelu ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin !
- Anonyymi
Etelä Karjalassa on vankkumaton Keskustan kannatus Eipä kannata muita puolueita juurikaan mainita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782