miks kaikki on sipilän puolella

Anonyymi

kaikki etelä karjalaiset

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjesti Suomelle kymmenien miljardien kuluerän ja jatkuvan rikos/raiskaus aallon päästämällä joka suunnasta kaikki maahan pyrkijät maahan. Turha kenenkään puhua jostain sopimuksista, olisi ollut vältettävissä tämä tuho. Tämä vain yhtenä asiana tämän sankarin toilailuista.

• Anonyymi

öö halla aho vai

• Anonyymi

Miksiköhän Sipuli sai nyrkistä muutama päivä sitten..?

• Anonyymi

Oli töniny suojatiellä ja huudellu köyhille !

• Anonyymi

Videoiden mukaan pieni tönäisy, eli mitään ei tapahtunut. Sipilä sanoi että nyrkistä tuli ja kunnolla.
      Sipilä kerjää myötätuntoa , aloittanut vaalikampanjan.

• Anonyymi

Se Bernerin hankkiminen liikenneministeriksi on käsittämätön teko. Taksiuudistus, joka johtaa kaikkeen mahdolliseen pahaan.

• Anonyymi

niinistö SE EI OLE HYVÄ

• Anonyymi

Onko Halla-Aholla peruukki ?

• Anonyymi

Keskustan Mauri Pekkarisellä taitaa olla. Toimii meppinä siellä Brysselin puolessa ja hoitelee Suomen etuja.

• Anonyymi

Onko Sipilä samaa valehtelija osastoa kuin Abdirahim ”Husu” Hussein? Keksi rasistijuttuja ja haki sääliä sekä yritti tehdä itsestään jonkunlaisen mamusankarin..

Selvisi että puheet oli valhetta, kuinka hänet on hakattu ihnvärin takia sairaalaan pesismailalla , sitten tämä taksi juttu..

Sen sijaan selvisi että Husu on huijannut aikanaan Kelalta 20 000mk. ja sittemmin huijasi vielä sossusta 4129€ ja sai jonkun tuomionkin.

• Anonyymi

Niinkö ? Hyvin olet perillä Husseinista 😂😂😂 !

• Anonyymi

Ei kai ! No onneksi valehtelu ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin !

• Anonyymi

Etelä Karjalassa on vankkumaton Keskustan kannatus Eipä kannata muita puolueita juurikaan mainita.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe