Moro! Myin mopon pois ja kaupat onnistu hyvin mutta sitten ostaja haluaakin perua kaupat koska mopossa ei ole runkonumeroa, tyyppikilpi on. Onko minun pakko purkaa kaupat koska ostaja ei kysynyt runkonumerosta tai katsonut sitä enkä siitä sille maininnutkaan että sitä ei ole?
Mopossa ei runkonumeroa. Ostaja haluaa perua kaupat
9
3014
Vastaukset
- Anonyymi
On! Eihän kukaan halua mopoa jossa ei olekaan runkonumeroa. Ostaja pelkää ryhtymistä varastettuun tavaraan. Maksa vaan kiltisti rahat takaisin ja ota mopo takaisin, ettei ostaja vie sitä poliisille tarkastettavaksi.
- Anonyymi
Ei oo varastettu on siinä tyyppikilvessä runkonumero ja runko ollu maalaukses joskus nii sentakia lähteny se numero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo varastettu on siinä tyyppikilvessä runkonumero ja runko ollu maalaukses joskus nii sentakia lähteny se numero
Onhan tuo aika vittumaista myydä runkonumeroton mopo. Poliisi voi vähän ihmetellä jos pysäyttää ja tajauaa tarkastaa runkonumeron ja sitä mopoa ei sillä rungolla enää saa katsastettua. Ja tosiaan voihan se olla varastettukkin.
Mutta yleisesti yksityisten välisessä kaupassa ei kauheasti mitään takuita ole, paitsi jos olet oikeasti kusettanut ostajaa, niin voi mennä petoksen puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo aika vittumaista myydä runkonumeroton mopo. Poliisi voi vähän ihmetellä jos pysäyttää ja tajauaa tarkastaa runkonumeron ja sitä mopoa ei sillä rungolla enää saa katsastettua. Ja tosiaan voihan se olla varastettukkin.
Mutta yleisesti yksityisten välisessä kaupassa ei kauheasti mitään takuita ole, paitsi jos olet oikeasti kusettanut ostajaa, niin voi mennä petoksen puolelle.Ei kait se nro maalauksessa häviä , kun tiedät että oli ennen maalausta niin varmaan tiedät paikankin mistä raaputat esiin , muuten perut kaupat tietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ostanut mopon uutena kun pystyt sanomaan ettei ole varastettu.
Maalatessa runkonumeron päälle laitetaan teipinpala ja repäistään pois maalauksen jälkeen tai maalataan niin ohuelti numeron yli että se näkyy (parempi vaihtoehto). Yleensä ei maalata niin paksulti ettei meistattu numero näkyisi, numero katoaa vain siten että se viilataan pois ja maalataan yli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ostanut mopon uutena kun pystyt sanomaan ettei ole varastettu.
Maalatessa runkonumeron päälle laitetaan teipinpala ja repäistään pois maalauksen jälkeen tai maalataan niin ohuelti numeron yli että se näkyy (parempi vaihtoehto). Yleensä ei maalata niin paksulti ettei meistattu numero näkyisi, numero katoaa vain siten että se viilataan pois ja maalataan yli.Ei oo varastettu kun uutena sen itse liikkeestä oon ostanu ja numero näkyy siis himmeesti ja joku numero ei näy ollenkaa näkyy vaan taskulampun kanssa. Runko oli siis hiekkapuhalluksessa ja maalauksessa ja sielä puhalluksessa unohtivat suojata sen runkonumeron.
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo varastettu kun uutena sen itse liikkeestä oon ostanu ja numero näkyy siis himmeesti ja joku numero ei näy ollenkaa näkyy vaan taskulampun kanssa. Runko oli siis hiekkapuhalluksessa ja maalauksessa ja sielä puhalluksessa unohtivat suojata sen runkonumeron.
Minusta tuo on aivan merkityksetön asia kun kerran tiedät varmasti että on laillinen peli, olen ikäni ajanut eikä minulta ole koskaan katsottu runkonumeroa.
- Anonyymi
Runkonumeroita on helppo korjata ja vaihtaa jos tarvis. Motonetista saa stanssisarjan, ja sitten voi viilata runkonumeron pois, jos se on eri kuin rekisteriotteessa tai tyyppikilvessä. Sitten vaan vähän maalia ja kuraa uuden runkonumeron päälle, niin näyttää vanhalta.
- Anonyymi
Paree vaan suostua perumaan kaupat ennen kuin tulee joku Niko Ranta-Aho mafiansa kanssa ja tekee susta TarTar pihvejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453