Jos joku pitää valita tentin parhaaksi, niin Saarikko. Oli rauhallinen ja rakentava, ja välillä tiukka – sotesta Orpolle ja netin vihapuheista Halla-aholle.
On porukan luontaisin esiintyjä. Keskustalaisten ei tarvitse jännittää, että oma puoluejohtaja mokailisi esiintymisissään.
Paras puheenjohtajatentissä oli Saarikko
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/nyt-meita-mitataan-keskustan-saarikko-kritisoi-vihreiden-turvelinjaa-mtn-puoluejohtajatentissa/
Vihreät esittävät veroa puun poltolle. Saapa nähdä, lähteekö Keskustan rippeet siihenkin mukaan. - Anonyymi
Kepu on mukana myös polttoaineen hinnan jatkuvassa kasvattamisessa:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/nyt-meita-mitataan-keskustan-saarikko-kritisoi-vihreiden-turvelinjaa-mtn-puoluejohtajatentissa/
Vuosikymmenet olin Keskustalainen, mutta nyt puolue on varjo entisestään.
Ex kepulainen - Anonyymi
Aina vaan ykkönen on Saarikko....
- Anonyymi
Keskusta tuntuu voittavan nuo tentit mennentullen.
- Anonyymi
Keskusta on myynyt aatteensa. Marginaalipuolue Vihreät vie ja sammuva tähti Keskusta säestää.
Pitkään äänestin Keskustaa, mutta Kristilliset ja Persut nykyään lähempänä omaa aatemaailmaa.- Anonyymi
Kepu tuntuu olevan paras noissa tenteissä. Mistähän se kertoo?
- Anonyymi
Vuosikymmenet olin demari, mutta nyt puolue on varjo entisestään. Nyt otan keskustan jäsenkirjan.
- Anonyymi
heh, avokki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh, avokki
Demut on avokkeja...
- Anonyymi
Keskusta nousee kohina vaan käy....
- Anonyymi
uusi tentti ja paras jällee Saarikko.
- Anonyymi
Ei hyvää päivää, Saarikkohan voittaa nui kaikki
- Anonyymi
Keskustan puheenjohtajaa on ilo kuunnella. Saarikon suomen kieli on soljuvaa ja kaunista.
- Anonyymi
Keskusta nousee hurjasti vaaleissa.
- Anonyymi
LestaJopa ei ymmärrä...
- Anonyymi
Ja uusi tentti ja sama sävel; paras on Saarikko.
- Anonyymi
Keskusta on aidosti kovassa nosteessa, painitermein, vyörytys on alkanut!
- Anonyymi
Keskusta uudistuu cityvihreiden puolueeksi, helsingin ytimeen.
- Anonyymi
Kyllä tämä henkilö on hieman eikä niin vähäkään ylimielinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069736
- 524800
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422021Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021986- 241680
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131451Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401349Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30923Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922