... kuvaa sinua?
Minun lemppari on "jos se toimii, älä koske siihen" tai, vieraskielinen vapaasti käännettynä "häpeä sille joka periksi antaa". Siis, eh, sanoo nainen joka aloitti keskustelemalla ero-palstalla... joo, pitäiskö vaihtaa, kummatkin :)
Niin, ja saa vapaasti lörpötellä otsikon vierestäkin ;)
Mikä motto...
37
1660
Vastaukset
- jpntar
varmaan minua kuvaa hyvin "älä siirrä huomiseen sitä, minkä voit tehdä jo tänään"..Jos asioita siirtää kerta kerran perään, siitä tulee tapa, joka venyy kuin purukumi...:))) Olen muuten huomannut käytännössä, että se menee juuri näin..
- EvaLuna
Minulla tuo onkin sitten päinvastoin. "Älä tee sitä tänään, minkä hyvin voit siirtää huomiseen."
Toinen suosikkini on kännykkälogo, jonka kerran vastaanotin. Teksti meni jotenkin näin: "Kannattaa olla hullu, ettei sekoa."
Ja minäkin olen nämä käytännössä hyviksi todennut. =)) - kalle-p
Älä tee sitä tänään, minkä voit teettää huomenna toisilla ;)
- jpntar
kalle-p kirjoitti:
Älä tee sitä tänään, minkä voit teettää huomenna toisilla ;)
senkin ...:)
- kalle-p
Ei kävely tapa, vaan kävelytapa.
- kasariluvulla
Niin kauan kuin on toivoa, on myös Väinöä;)
On pitänyt vielä paikkansakin...- tuffe
et ole sitten mikään toivoton tyyppi ;)
- Mooli
"Kukin on oman onnensa seppä". Eiköhän me taota oma elämä joko tänään tai sitten huomenna. Voihan sitä teettää muilla omat hommansa, onko se sitten oman onnensa takomista?
- tuffe
taida sitten uskoa kohtaloon?
Joku vanha, tai siis ex-työkaveri :), sanoi että elämä on valintoja. Menee vähän samaan tyyliin...
- kalle-p
Jos ei heilaa helluntaina, ei AIDSia adventtina.
- tuffe
sulla ainakin toimii itsesuojeluvaisto ;)
Oletko muuten koskaan kuullut suojakumeista? Ai niin, taidan olla vanhanaikainen, eihän autonrenkaissa enää sellaisia käytetä... Voi, toista se oli silloin kun minä olin nuori... - kalle-p
tuffe kirjoitti:
sulla ainakin toimii itsesuojeluvaisto ;)
Oletko muuten koskaan kuullut suojakumeista? Ai niin, taidan olla vanhanaikainen, eihän autonrenkaissa enää sellaisia käytetä... Voi, toista se oli silloin kun minä olin nuori...Kun vielä pyytää kuittiin kirjoitettavan *männänvarren tiivisteitä*, niin ne saa verovähenykseen ;))
- MysNa
vastaa, kuin sinne huudetaan!
Tai vähän toisin sanoin - kohtele muita niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan!
Tai lyhyesti - sitä saa mitä tilaa :)- tuffe
niin makaa kuin petaa... ;) siis lattialla... :))
- Ben_Sjatkel
Älä syö sellaista ruokaa jonka nimeä et osaa oikein lausua!
Hienao, eikös?
Ben- tuffe
sellaista joka tärisee pelosta edessäni ;) (aladoobia, läskiä...)
- (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
sellaista joka tärisee pelosta edessäni ;) (aladoobia, läskiä...)
ollut jonkun suussa tai p*******ä.. :DD
Eli kieli ja kananmunat... - tuffe
(.)Y(.) kirjoitti:
ollut jonkun suussa tai p*******ä.. :DD
Eli kieli ja kananmunat...sitten jäät ilman lättyjä :))
- (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
sitten jäät ilman lättyjä :))
Kyllä mä kanan hävyttömiä syön.. ;))
Kunhan heitin vitsinä... - tuffe
(.)Y(.) kirjoitti:
Kyllä mä kanan hävyttömiä syön.. ;))
Kunhan heitin vitsinä..."kanan hävyttömiä" ;)))) Mistäs siitä tuli mieleen marengit...
- lakeudenrisu
Juhannus on sentään kerran vuodessa, joulu sen sijaan joka vuosi.
- (.)Y(.)
Kaikkee pitää kokeilla kerran,
paitsi..
toista naista tai kansantanssei.. ;))- tuffe
tehtävä edistyy? Onko kaikkea tullut kokeiltua? Ei muuten ole pakko vastata :) Epäilen sun kohdalla että lähes kaikkea ;)))
- (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
tehtävä edistyy? Onko kaikkea tullut kokeiltua? Ei muuten ole pakko vastata :) Epäilen sun kohdalla että lähes kaikkea ;)))
Aina valmis.. :DDD
Uusia asioita kokeillaan, kun mielenkiintoinen juttu osuu, sopivasti kohdelle.. ;))
Laskuvarjohyppy ja laitesukellus kiinnostais...
- MysNa
sellainen jonka tarkkaa sanamuotoa en muista, mutta sisältö:
Tarvitsen tyyneyttä
hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa mitkä voin
ja viisautta erottaa nämä toisistaan.- tuffe
mykistyn tämän viisauden edessä :) Oli muuten hieno sanonta..
- MysNa
tuffe kirjoitti:
mykistyn tämän viisauden edessä :) Oli muuten hieno sanonta..
On muuten erittäin hyödyllinen ajatusmalli, kun sitä oppii toteuttamaan.
Aina ei näitä asioita kuitenkaan ole ihan helppo toisistaan erottaa... ja joskus menee turhaa aikaa ja energiaa ennekuin huomaa asian kuuluvan niihin joita ei itse voi muuttaa.
- kalle-p
Ei tule hiiri nukkuvan kissan suuhun.
Saako luvan, vai tanssitaanko ensin????- kalle-p
Taas sammakonreisiä täällä. Taidan loikkia toiseen baariin.
- bag_gie
motoista niin tiijä mutta jos kysytään miten menee niin vakiovastaus on: "Sinnähän se, niinko jäitä polttelis" =D
- mirham
kultaisia hedelmiä hopeamaljassa ovat sanat sanotut ajallansa...:)
- (.)Y(.)
Sen minkä teet, voi samalla tehdä kunnolla.. ;))
Eli, sadalla.. :DDD - Loistava.polku
"Mikään inhimillinen ei saa olla minulle vierasta."
- Laahustava
Ei ole nyt aivan motto mut läheltä liippaa ja pidän siittä paljon.
Rakastan sinua joka päivä ja sunnuntaina kaksi kertaa - Mäti-Arska-
Ei mennä siitä mistä aita on matalimmillaan.
Mennään siitä mistä se on jo kaatunut.
Arska...se mätipuoli ylhäällä kulkeva. - kalle-p
Joka kiirettä pitää, ehtii ensin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803