Sinimustat Hämeenlinna

Anonyymi

Eli tuollainen tarkoitus perustaa. Hämeenlinnan Perussuomalaisten toiminta vähän tökkii niin olis uusi vaihtoehto.

Onko täällä ketää kuka olis kiinnostunut lähteen mukaan toimintaan?

28

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mina heti liittua jaseneksi uus pulueseen

      • Anonyymi

        me kaiki halu liittua uus pulueseen, meita o paljo ja lisaa o tulosa, kun ohikka jarjestaa kuletusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        me kaiki halu liittua uus pulueseen, meita o paljo ja lisaa o tulosa, kun ohikka jarjestaa kuletusta

        paljonko meile maksetaa ku liitutaan pulueeseen


    • Anonyymi

      Ei täällä ole muita natzeja kuin sinä.

    • Anonyymi

      Tuliko Garylle rita kun piti uusi pulue perista?

    • Anonyymi

      Jaaha IKL ja Lapuan liike vaihtaa luukkia?🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Tästä se persujen hajoaminen alkaa. Käy samalla tavalla, kuin republikaanien osalta amerikassa. Näin käy aina tällaisten liikkeiden osalta ennenpitkää. Liikkeiden kannattajien joukkoon kuuluu näitä ns "partanaamoja", joilla ei yleissivistys ja ymmärrys maailmasta ole kovinkaan korkealla tasolla. Opportunisteja; minulle kaikki, heti ja tässä.

    • Anonyymi

      Tuleekohan se sinimusta -nimi siitä, että ne mätkivät toisiaan vasaroilla?

      • Anonyymi

        Tulee. Kun vasaralla lyö tulee mustelma ja tulee lähtö. Lisää tietoa Jämsän suunnasta persuilta.


    • Anonyymi

      Toihan on melkein sama kuin erottelisi jätteestä vielä erilleen ongelmajätteen.

    • Anonyymi

      Hep ! Nostan oikean käteni merkiksi, että olen kiinnostunut !✋

      • Anonyymi

        Onkos tämä se Iisakki Kiemungin uusi puolue nyt kun sisarensa Terhi Kiemunki on protokollasihteeriksi jo nimetty? Oli vaan listoissa hänen nimi.

        Tosi somaa olisi, sisarukset perustaa puoluetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos tämä se Iisakki Kiemungin uusi puolue nyt kun sisarensa Terhi Kiemunki on protokollasihteeriksi jo nimetty? Oli vaan listoissa hänen nimi.

        Tosi somaa olisi, sisarukset perustaa puoluetta?

        Terhi Kiemunki on Tampereen persuja. Kirjoitti Somessa, että olis antanut pääsiäisenä virpomassa olleille muslimilapsille kortsui että ei uskonto leviä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terhi Kiemunki on Tampereen persuja. Kirjoitti Somessa, että olis antanut pääsiäisenä virpomassa olleille muslimilapsille kortsui että ei uskonto leviä 😂

        Toivottavasti ei kaikkia antanut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei kaikkia antanut pois.

        Kannattaako tämä uusi puolue Trumpin kokeman vaalivilpin tutkintaa ja oikaisemista? Jos kannattaa, niin liityn heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako tämä uusi puolue Trumpin kokeman vaalivilpin tutkintaa ja oikaisemista? Jos kannattaa, niin liityn heti.

        Kannattaahan persutkin. Kyseessä on noitavaino ja varastetut vaalit.


      • Anonyymi

        Heil eiku Hei ✋🏻


    • Anonyymi

      Tuo musta on hyvä viite, historiaa katsottaessa. Mustapaidat, keitäs ne olivatkaan? Eivät kai...

    • Anonyymi

      "IKL perustettiin aluksi rekisteröitynä yhdistyksenä Hämeenlinnassa kesäkuussa 1932"
      "Jatkosodan päättäneen välirauhansopimuksen 21. artiklassa edellytettiin Suomelta fasististen sekä Neuvostoliitolle vihamielistä propagandaa levittävien järjestöjen lakkauttamista ja sellaisten olemassaolon estämistä vastaisuudessa. IKL kuului niihin järjestöihin, jotka lakkautettiin välittömästi rauhansopimuksen astuttua voimaan 23. syyskuuta 1944 ennen venäläisten erillistä vaatimusta (ks. Välirauhansopimuksen perusteella lakkautetut järjestöt).[44]"

      Suomalaiset tarvitsevat aina kaitsijat.

      • Anonyymi

        Hyvällä muistelevat Pohjanmaalla ja revanssia selvästi hakevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvällä muistelevat Pohjanmaalla ja revanssia selvästi hakevat.

        Uusi vastapuolueeni nimi on Punavihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi vastapuolueeni nimi on Punavihreät.

        Ketäs persut sitten vastustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs persut sitten vastustaa?

        Kaikkia ja kaikkea niinkuin aina ennenkin. Uusi ja tuntematon pelottaa heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia ja kaikkea niinkuin aina ennenkin. Uusi ja tuntematon pelottaa heitä.

        Jaa noi mustelmatkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa noi mustelmatkin?

        Siltä se vähän vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se vähän vaikuttaa.

        Persut eivät uskalla edes rokotetta ottaa, kun piikki pistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät uskalla edes rokotetta ottaa, kun piikki pistää.

        Sieltä löytyy kokeneita piikittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä löytyy kokeneita piikittäjiä.

        Rokote ei pärise.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe