Ikkunan koristeena jätkille.

Anonyymi

Koristevalojen asennusta ikkunaan ja vähän muutakin kivaa luvassa. Mieheni lähti ulos lumitöihin ja annoin hänelle ikkunasvalojen sähkötöpselin kaukosäätimen taskuun yllätystä varten...
Vähän vilautellut ikkunan takaa kylpytakissa rintavakoa miehelleni ulkona mutta nyt lupasin mennä seuraavalle tasolle. Sain imukupeilla kiinnitettävät valot ikkunaan ja aloin valmistella seuraavaa koristetta. Sidoin yli jääneet imukupit kiinni nännilävistyksiini ja pallopäinen hierontalaite samaan kaukosäädettävään töpseliin valojen kanssa ja hierontalaite pikkareihin. Leikkeihin varatut käsiraudat kiinnitin selän taakse etten pääse käsilläni peittämään vartaloa tai irrottamaan imukuppeja ollessani alastomana ja nojauduin kohti terassin lasiovea. Samassa säikähdin ulko-oven käydessä ja törmäsin lasiin. Huomasin juuttuneeni tukevasti nänneistä kiinni lasioveen. Mieheni hihkaisee
"Jätkät tuli yllättäen apuun lumitöissä ja annoin kaukosäätimen niin testaavat valoja, lähden hakee niille saunakaljat. "
Ennenkuin sain suuni auki ovi kävi. Ei helvetin imukupit, rinnat pysyy kiinni lasissa vaikka kuinka riuhdon. Samassa näkyy liikettä ulkona ja näen kuinka kaukosäädintä tutkitaan. Samassa valot syttyy ja housuissa alkaa järkyttävä värinä. Huomaan olevani kuin akvaariossa valojen vuoksi ja miehet lähestyvät terassia ja aloittavat sen puhdistuksen samalla kun pilluni alkaa kouristella ja lyön pääni ikkunaan.
Ei ei saa katsoa!
Miehet kääntyvät katsomaa äänen suuntaan ja näkevät alastoman vartaloni ja tulevat lasin taakse puhelimiaan kaivaen. Rimpuiluni saa hierontalaitteen heilumaan vain enemmän ja samassa pilluni supistelee hallitsemattomasti.
Sammuttakaa ne helvetin valot saan huudettua. Valot sammuu, helpotus. Samassa näen puhelimen ikkunan takana, miehelleni soitetaan kaiutin puhelu. Hei tuotko pitsaa samalla.
"Joo käyn mutta voi kestää ruuhkaa näkyi olevan, jätin etuoven auki, vaimo tarjoo varmaan piparia."
Naurua joo piparia, entäs saako torttua maistaa?
"hehheh joo. Toimiiko valot?"
Joo hyvin toimii ja samassa  valot syttyy ja värinä jatkuu housuissa ja puhelimen kuvausvalo syttyy lasin takana... Noloa, hävettää mutta samalla kiihotus vie voittoa.
Ulko-ovi käy.
Hei anteeksi voisitko tulla auttamaan minut irti tästä ikkunasta?
Mies kävelee taakseni ja tarttuu kylmillä käsillä rintoihin, tiukassa tuntuu olevan, entäs alakerta? housut pudotetaan alas mies asettaa jalkansa jalkojeni väliin eteen etten pysty sulkemaan niitä. Kamera laskeutuu ikkunan takana ottamaan lähikuvaa pillustani ja samalla tunnen pallopäisen sauvan painautuvan vasten häpyhuuliani.
Torttu kaipaa lisää täytettä ja sauvan palloa aletaan painamaan sisääni.
Ei saa ei mahdu, ei mahdu. Aargh pallo-osa muljahtaa sisälle. ota pois, ota pois... Mies perääntyy ja huomaan etten saa ponnisteluista huolimatta hierontasauvaa pois. Tästä tulee hyvää matskua alastonsuomeen kuulen takanani...

122

18967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvisin koettelemuksista ja jätkät irroittivat minut ennen mieheni saapumista. Mieheni ihmetteli kavereiden kaksimieleistä kommentointia. Puhelimeni piippasi kesken kahvittelun ja avasin viestin ja samassa puhelin oli pudota. Kuvassa olin minä ja viesti tottelevasta tytöstä ei kerrota.
      Meni aikaa ja puolisoni kertoi jätkien kanssa sopineen laskettelureissusta ja minullekin olisi kuulemma varattu oikein oma huone etten tarvitse kuunnella heidän örvellystä.
      Samassa pelko hiipi mieleeni, mitähän tämäkin oma huone tarkoittaa...
      Saavuimme loma paikkaan ja miehet menivät omaan huoneeseensa ja minä sain omaani jossa terassi ja ikkunat hotellin kävelykadulle, yhden jätkistä näin vilkuttavan toisen puolen terassilta. Ihmettelen ettei miestäni häirinnyt tämä järjestely.
      Samassa huoneeseeni tultiin, hei mitä nyt, yksi jätkistä saapui ja kertoi että viime kertainen ikkunankoriste oli heidän mieleen ja sain käteeni laskettelukypärän ja lasit ja käskyn riisuudu heti!
      Ei en halua tätä!!
      Lähetänkö kuvan miehellesi? Kuvaani näytettiin puhelimessä.
      älä sain vastattua.
      Mies kuljetti minua alastomana kohti ikkunaa tai tässä tapauksessa voisi puhua seinästä ja näin jo kauempaa kadulla kulkevia ihmisiä. Ainoa lohtu että kypärä päässä minua ei ehkä tunnistettaisi.
      Tuut tuut, puhelin hälyttää, rimpuilen mitä nyt. Toisessa päässä mieheni vastaa puhelimeen.
      Hei katsokaan vastapuolen ikkunaan, näyttäs olevan jo vauhti päällä. Samassa paljaat rintani painetaan vasten lasia ja näen vastapuolen ikkunassa liikettä.
      Mieheni: Ei hitto että kehtaavatkin taitaa olla emäntä tossun alla...
      Takaa kuuluu naurua...
      Samassa tunnen kyrvän tunkeutuvan pilluuni ja hammasta purren yritän olla päästämättä ääntäkään... Toivon ettei kukaan kadulla katsoisi ikkunaan mutta turhaan. Näen käden osoittavan ikkunaamme kohden ja samalla muitakin ihmisiä kääntyy katsomaan. Kuulen mieheni äänen tulkaat jätkät kattoo tuo emäntä laukee kohta tuolla jyskytyksellä. Muiden katseiden alla pilluni menee aivan sekaisin koska en pysty peittämään orgasmin valllassa rimpuilevaa itseäni.
      Ei helvetti ne taputtaa siellä. Että semmoinen ikkunan koriste tällä kertaa.
      Ruokaillessa yllättäen keskustelu kääntyy ikkuna seksiin ja tämä saa minut kovin vaivautuneeksi varsinkin kun mieheni puhuu kohteesta tietämättä sen olevan minä ja ravintolassa on muitakin ihmisiä.
      Tästä tulee piinaava loma...

      • Anonyymi

        Jätkät pahoittelivat käytöstään pienessä hiprakassa. Eiköhän tämä ollut tässä, ei muisteta pahalla. Saunaosasto oli varattu ja menimme porukalla sinne.
        Sain kuulemma jäädä rauhassa saunomaan äijien lähtiessä baariin.
        Rento tunnelma eikä mitään kaksimielisyyksiä kohtaani ja äijät tekivät lähtöä baariin ja jäin yksin. Aikaa ennen seuraavaa lätkäporukkaa oli vielä yli tunti joten ennätän hyvin nauttia poreammeesta ja löylyistä.
        Aivan kun ovi olisi käynyt saunassa ollessani mutta ehkäpä vain kuvittelin.
        Puoli tuntia aikaa ennen seuraavaa porukkaa, ennätän hyvin pukeutua ja laittautua ennen baariin menoa.
        Jätkät olivatkin siivonneet mukaansa kaikki kylpytakit ja pyyhkeet huomaavaista. Oletin että siivous jää kuitenkin minulle, ennätän hyvin nauttia siiderin ennen pukeutumistani, hups kylläpä aika kuluikin nopeasti, nyt äkkiä pukemaan.
        Avaan vaatekaapin, hetkinen valitsinko väärän täällähän on laskettelukypärä ja lasit ja huoneeni kortti.  Huoneeni kortti! Ei ei voi olla totta. Jätkät vieneet vaatteeni ja jättäneet vain kypärän ja lasit. Niin syy pyyhkeiden ja kylpytakkien häviämiselle löytyi. Kuulen ääniä oven takaa seuraava porukka taitaa olla saapumassa. En voi muuta kuin pukeutua kypärään ja laseihin ja menoksi. Hölmistynyt porukka hiljenee ja aloitan juoksun alastomana kohti huonetta... Onnekseni pääsen hissiin ja tuijotan alastonta olemustani hissin suuresta peilistä. Vielä muutama kerros ja käytävä ovelle. Saan paheksuvia katseita vastaan tulevalta pariskunnalta ja kuulen kuinka nainen sättii miestään tämän ilmeisesti tuijottaessa perääni. Pudotan ovikortin vielä juostessani ovelle ja kuulen kuinka hissi piippaa saapuessa uudelleen kerrokseen ja kuulen porukan puhuvan äänekkäästi, sekunnit ovea aukaistessa tuntuu pitkälle ennenkuin pääsen huoneeseeni. Leikki ei sitten loppunutkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätkät pahoittelivat käytöstään pienessä hiprakassa. Eiköhän tämä ollut tässä, ei muisteta pahalla. Saunaosasto oli varattu ja menimme porukalla sinne.
        Sain kuulemma jäädä rauhassa saunomaan äijien lähtiessä baariin.
        Rento tunnelma eikä mitään kaksimielisyyksiä kohtaani ja äijät tekivät lähtöä baariin ja jäin yksin. Aikaa ennen seuraavaa lätkäporukkaa oli vielä yli tunti joten ennätän hyvin nauttia poreammeesta ja löylyistä.
        Aivan kun ovi olisi käynyt saunassa ollessani mutta ehkäpä vain kuvittelin.
        Puoli tuntia aikaa ennen seuraavaa porukkaa, ennätän hyvin pukeutua ja laittautua ennen baariin menoa.
        Jätkät olivatkin siivonneet mukaansa kaikki kylpytakit ja pyyhkeet huomaavaista. Oletin että siivous jää kuitenkin minulle, ennätän hyvin nauttia siiderin ennen pukeutumistani, hups kylläpä aika kuluikin nopeasti, nyt äkkiä pukemaan.
        Avaan vaatekaapin, hetkinen valitsinko väärän täällähän on laskettelukypärä ja lasit ja huoneeni kortti.  Huoneeni kortti! Ei ei voi olla totta. Jätkät vieneet vaatteeni ja jättäneet vain kypärän ja lasit. Niin syy pyyhkeiden ja kylpytakkien häviämiselle löytyi. Kuulen ääniä oven takaa seuraava porukka taitaa olla saapumassa. En voi muuta kuin pukeutua kypärään ja laseihin ja menoksi. Hölmistynyt porukka hiljenee ja aloitan juoksun alastomana kohti huonetta... Onnekseni pääsen hissiin ja tuijotan alastonta olemustani hissin suuresta peilistä. Vielä muutama kerros ja käytävä ovelle. Saan paheksuvia katseita vastaan tulevalta pariskunnalta ja kuulen kuinka nainen sättii miestään tämän ilmeisesti tuijottaessa perääni. Pudotan ovikortin vielä juostessani ovelle ja kuulen kuinka hissi piippaa saapuessa uudelleen kerrokseen ja kuulen porukan puhuvan äänekkäästi, sekunnit ovea aukaistessa tuntuu pitkälle ennenkuin pääsen huoneeseeni. Leikki ei sitten loppunutkaan...

        Upeaa menoa. Oikeaa kunnon seksuaalista kiihotusta. Nyt saat esiintyä kunnolla. Mitä seuraa.


    • Anonyymi

      Kiihottava. Jatkoa odotellen.

    • Anonyymi

      Heräsin levottomasti nukutun yön jälkeen.
      Sisko oli laittanut viestiä.
      Onko ollut villiä touhua jätkien kanssa lomalla?
      Mitäh? Perus äijätouhua heitin takaisin.
      Aijaa ja linkki seiskan lööppiin.
      No mitä tyhmää vaihteeksi... Avataanpa linkki.
      Viuhahtaja laskettelukeskuksessa katso kuva.
      Mitä! Joo alaston nainen juoksee kuvassa laskettelukypärä ja lasit päässä.
      Minä alastomana seiskan lööpissä. Ei helvetti pyörtyäkö tähän paikkaan kun tajuaa mikä määrä ihmisiä näkee alastoman vartaloni lööpissä...

      • Anonyymi

        Kuva edestä vai takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva edestä vai takaa?

        Takaapäin Olen kuin pikajuoksija olisi lähtenyt telineestä. Nimittäin olen juuri poiminut pudonneen avainkortin käytävältä ja kääntynyt osittain sivuttain eli sivutissi kin sitten näkyy kokonaan vauhdista heilahtaneena mutta sensuuri ei ole aivan iskenyt kuvaan. Hienosti on saatu vauhti ja paljaat pakarani pysähtymään kuvaan. Kohde vaan sattuu kuule nyt olemaan aivan väärä. Se on minun alaston takapuoleni ja rintani mitkä ovat nyt kaikkien näkyvillä netissä ja todennäköisesti myös pysyy näkyvillä siellä. Se pariskunnan mies ollut selvästi asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaapäin Olen kuin pikajuoksija olisi lähtenyt telineestä. Nimittäin olen juuri poiminut pudonneen avainkortin käytävältä ja kääntynyt osittain sivuttain eli sivutissi kin sitten näkyy kokonaan vauhdista heilahtaneena mutta sensuuri ei ole aivan iskenyt kuvaan. Hienosti on saatu vauhti ja paljaat pakarani pysähtymään kuvaan. Kohde vaan sattuu kuule nyt olemaan aivan väärä. Se on minun alaston takapuoleni ja rintani mitkä ovat nyt kaikkien näkyvillä netissä ja todennäköisesti myös pysyy näkyvillä siellä. Se pariskunnan mies ollut selvästi asialla.

        Esitettiinkö kuvaa miehellesi? Tunnistiko?


    • Anonyymi

      Mieheni ei onnekseni yleensä ole kiinnostunut juorulehdistä. Joten toivon
      ettei hän näe kuvaa. Aamupalan jälkeen suuntaamme rinteeseen. Löysin kirpputorilta varsin hyvin istuvan lasketteleluhaalarin vuosien takaa. Neonväriä ja leveä vyö jolla voi kiristää löysät pois. Sain huvittuneita katseita aikaan. Joku miesporukka innostui viheltämään jolloin mieheni oli jo menossa puhuttelemaan. Mokoma tiukkapipo karkasin ensimmäisenä hissi jonoon ja näin minulle viheltäneitä miehiä edessäni. Tuoli hissi tuli ja odotin miestäni samaan hissiin mutta valvoja ohjasi minut edeltä ja mieheni jätettiin seuraavaan. Hän pyysi odottamaan mäen päällä.
      Tuolihississä oleva mies kysyi että puolisoko se perääsi huutelee.
      Joo sehän se.
      Sulla on muuten kiva kypärä ja lasit ihan kun olisin nähnyt ne aikaisemmin jossain... Siis mitä enhän minä ole käynyt vielä rinteessä.
      Tajuan, ei helvetti tää on varmaan siitä saunaporukasta ja tunnistaa mut.
      Niin en ollutkaan tunnistaa sua heti vaatteet päällä, mitäs miehesi tykkää viuhahtelustasi? Hiljaisuus...
      Hän ei tiedä huokaisen. Hitto en voi, en saa kiihottua tästä tilanteesta. Matka mäen päälle on vasta alussa ja en pysty tietenkään poistumaan kyydistä. Joudun kuuntelemaan miltä alaston vartaloni oli näyttänyt juostessani käytävällä ja samalla tuntemattomien miehien kädet koskettelevat vartaloani.
      Hei eipäs nyt aleta kopeloimaan.
      Kuules kuvittele esityksesi jälkeen kuinka meidän tekisi mieli upottaa sormemme ja vähän muutakin sisällesi...
      Huh viimein ylhäällä. Miehenikin vitsailee hissi matkastani kaksimielisesti kävinkö vieraissa? Vieraiden miesten välissä...

      • Anonyymi

        Hyvä. Sinut on tunnistettu ja taidat päästä nautiskelemaan kunnolla, vaikka kuinka nolottaisi ja hävettäisi. Nuo haalarithan ovatkin taas muotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Sinut on tunnistettu ja taidat päästä nautiskelemaan kunnolla, vaikka kuinka nolottaisi ja hävettäisi. Nuo haalarithan ovatkin taas muotia.

        Ei hyvä! Siis sanasi saa minut todella hämmentyneeksi. Puhut pääsemisestä nauttimaan ja samalla on vastassa samaan aikaan suunnaton nolotus ja häpeäminen. Joo haalari on kyllä kiva...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvä! Siis sanasi saa minut todella hämmentyneeksi. Puhut pääsemisestä nauttimaan ja samalla on vastassa samaan aikaan suunnaton nolotus ja häpeäminen. Joo haalari on kyllä kiva...

        Eiköhän se olekin juuri kiihottavaa, kun samalla nolottaa ja hävettää joutuessaan miesten rohkeiden pilojen kohteeksi ja leikkikaluksi, mutta muista, että olit itse aloittaja liimaantuneena tissit paljaana ikkunaan sauva pillussasi. Saithan myös jo kerran vierasta kalua kypärä pääsäsi ja orkkukin tuli.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä naista viedään kunnolla.

    • Anonyymi

      Matkalla yökerhoon
      Rinteestä selvittiin jätkien huoneelle ja mieleeni muistui mieheni lupaus tilata ja hakea mekko yökerhoa ajatellen.
      Mieheni hämmentyi, hänellä ei ollut sitä pakettia. 
      Räjähdin mitä toppapuvussako meinasit että menen tanssimaan?Rauhoitu kiireessä en ennättänyt niin jätkät lupas auttaa, saat kiittää niitä avusta.
      Missä se paketti nyt on?
      Yksi miehistä kertoi sen olevan auton takakontissa ja lähdin tuohtuneena hakemaan sitä hänen kanssaan ja suuntasin kohti huonettani.
      Mies tuppautui mukaan makutuomariksi. Perhanan pervo no onhan minut alastomana nähnyt niin eiköhän mekon vaihto mene.
      Menen suihkuun ja mies lupaa aukaista paketin valmiiksi. Saavun pyyhe ympärilläni suihkusta ja näen vaatteita sängyllä.Eihän tuo ole se mekko ja mikä tuo nahkahässäkkä on? Saan käskyn pukea nahkabody mekon alle.
      Body on muistuttaa hihnoineen enemmän kiipeily valjaita joissa on nahkaiset laput haaraosassa ja rinnoissa. Nämä on jotain ennennäkemätöntä. 
      Pujotan asua ylleni ja säpsähdän kylmän nahkan painautuessa vasten pilluani. Pujottaudun hihnoihin ja kylmä nahka saa myös nännini kovettumaan.
      Musta mekko on ohuempaa kangasta kuin ajattelemani ja istuu tiukasti vartaloani pitkin. Mekon helma loppuu kesken ja jää reilusti polveni yläpuolelle, näin lyhyttä en ole ennen pitänyt.
      Katson peilistä näkyä. En voisi vapaaehtoisesti kuvitella pukeutuvani näin mutta tässä tilanteessa minulla ei taida olla vaihtoehtoja.Tapaan mieheni yökerhossa ja hänellä on pudota silmät päästä. Kulta tuota tuo sinun mekkosi on aika... rohkea valinta. Mekko unohtuu tanssiessa ja pöytään palatessa mieheni on siellä yksin jo humaltuneena. 
      Jätkät pyysi sua tiskille hakee juomaa ne tarjoo.
      Saavuttuani tiskille jätkät ympäröivät minut.Tuliko kuuma? 
      Joo. Nahkainen alusasu saa kuumottamaan. 
      Me voidaan auttaa kuului yhteen ääneen.
      Samassa kädet pujahti kainaloista mekon alle rinnoille ja toiset kädet menivät helmani alle. 
      Hei ei nyt tässä tiskillä kaikki näkee... Kädet pois heti.
      Selvä ja kädet poistuvat ritinän saattelemana. 
      Mitä nyt tapahtui?Jotenkin tuntuu iholla erilaiselle? 
      Jätkät näyttää käsissään kolmea nahkaista lappua.
      Ei vittu ne on minun ylläni olevasta bodystä.
      Olen jo pakenemassa kun käsiini tartutaan ja viedään selkäni taakse ja toiset kädet tarttuvat bodyn hihnoihin. Rintoja ympäröivät hihnat puristuvat rintojeni ympärille ja selän takana oleva hihna saa hartiani taakse tuoden rintani enemmän esille. Haaroissa olevat hihnat levittävät ja nostavat pakaroitani ylöspäin ja etupuolen hihnojen puristus saa häpyhuuleni avautumaan. 
      Hölmistyneenä minut raahataan takaisin tanssilattialle. Käsky tanssi ja miehet siirtyvät kauemmaksi. Hyvä biisi vie mennessään. Hihnat saa paikat herkiksi, helvetin kiihottavaa kun paikkoja puristaa tanssin tahdissa.
      Yksi jätkistä tulee viereen ja näyttää puhelinta. Pysähdyn kun seinään katsoessa kuvaa näytöllä itsestäni. Olen kuvassa kuin ilman vaatteita! Mekosta näkyy siis läpi salamavalossa ja strobovalojen siis myös!!! Hihnojen puristamat rinnat näyttävät todella hävyttömälle ja kaiken lisäksi lävistykset kiiltävät valon loisteessa mekon läpi varmistaen että nännini näkyvät varmasti mekon läpi.
      Huimaa... Jätkät taluttaa baaritiskille ja nostavat istumaan korkealle baarijakkaralle. Huh kerään ajatuksiani samalla kun miehet pitävät onneksi kiinni jaloistani etten putoa penkiltä.
      Katseeni kohtaa miehen joka istuu alempana pöydässä, hän iskee silmää voin vain kuvitella mihin hän tuijottaa tai hei en sittenkään!
      Äijät nimittäin levittävät hitaasti jalkojani levälleen, Yritän vastustella onnistumatta siinä ja tunnen vittuni kirjaimellisesti avautuvan näkyville aivan tuntemattomalle miehelle edessäni enkä pysty estämään sitä mitenkään.
      Katson miestä lamaantuneena tilanteesta.
      Vieras mies nousee pöydästä tulee eteeni ja näyttää sormiaan silmieni edessä, samalla vieras käsi lähtee laskeutumaan ja kohteen voin aavistaa.
      Vieras mies nappaa ronskin otteen vitustani työntäen sormet sisään ja nostaa ravistaen niin että pakarani on nousta penkistä.
      Menetän kontrollin itsestäni ja päästelen hallitsemattomia ääniä orgasmin kourissa. Mielikuvat onkin sitten varsin sekavat loppuillasta...

      • Anonyymi

        Hyvä tuo esiintymisesi olisi pitänyt nähdä. Olit miesten leluna saaden myös itse nautintoa. Valjaat puristivat sopivasti tissejäsi ja haarojasi pakottaen tissit kunnolla näytteille ja häpyhuulet auki ja esiintymään.

        Jatkoa odotellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tuo esiintymisesi olisi pitänyt nähdä. Olit miesten leluna saaden myös itse nautintoa. Valjaat puristivat sopivasti tissejäsi ja haarojasi pakottaen tissit kunnolla näytteille ja häpyhuulet auki ja esiintymään.

        Jatkoa odotellen.

        Toivottavasti esityksesi läpinäkyvässä mekossa ja vittunäyttelysi kuvattiin kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti esityksesi läpinäkyvässä mekossa ja vittunäyttelysi kuvattiin kunnolla.

        Hei! En tosiaankaan halua kuvitella itseäni jonkun seksivideon tähtenä esittelemässä paikkoja tuntemattomille. Niin! Miltä vielä mahdan näyttää orgasmin ravistellessa kehoani vieraan miehen käsittelyssä. Leikinhän piti olla aluksi vain mieheni ja minun välinen kokeilu ja sekin olisi ollut jo aivan riittävän jännää kahden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! En tosiaankaan halua kuvitella itseäni jonkun seksivideon tähtenä esittelemässä paikkoja tuntemattomille. Niin! Miltä vielä mahdan näyttää orgasmin ravistellessa kehoani vieraan miehen käsittelyssä. Leikinhän piti olla aluksi vain mieheni ja minun välinen kokeilu ja sekin olisi ollut jo aivan riittävän jännää kahden.

        Siinä korkealla baarin tuolilla sormitettuna orgasmiin pillu tarjolla näkyvissä äijien ympäröimänä tissisi pingottuneena vöissä seitinohuen mekon läpi. No varmasti kuvasivat sinua. Pääsit taas filmitähdeksi pääosassa. Orgasmisi jalat levällään on sata varmasti kuvattu usealla kameralla ja hyvä niin. Täytyyhän seikkailustasi jäädä tallenteet.


      • Anonyymi

        Toi asusi on ollut valjaineen tosi upea ja rohkea, varsinkin pikkuisten nahkapalojen poiston jälkeen.


    • Anonyymi

      Olet kuuma ikunakoriste ja miesten lelu.

    • Anonyymi

      Oijoi olet hyvä koriste ikkunoilla, hotellin käytävällä, jossa varmasti kameravalvonta ja tanssisalissa. Ei ihme jos hävettää.

      Mitähän tästä seuraa.

      • Anonyymi

        Kameravalvonta hotellin käytävällä? Siis mitä!
        Eikös niitä oo yleensä vaan ulko-ovien yhteydessä ja jossain respassa?
        Luulin vaan kuvittelevani kun vartija tuntui syövän minut katseellaan aamupalalle mennessäni käytävällä.
        Ei vittu, nehän tietää silloin minun huoneenkin.
        Näkevät vielä milloin liikun käytävillä tai olen ihan yksin huoneessani.
        Minua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kameravalvonta hotellin käytävällä? Siis mitä!
        Eikös niitä oo yleensä vaan ulko-ovien yhteydessä ja jossain respassa?
        Luulin vaan kuvittelevani kun vartija tuntui syövän minut katseellaan aamupalalle mennessäni käytävällä.
        Ei vittu, nehän tietää silloin minun huoneenkin.
        Näkevät vielä milloin liikun käytävillä tai olen ihan yksin huoneessani.
        Minua....

        Alat olla laajalti tunnettu koriste.


    • Anonyymi

      Miltä muuten tuntui ohuessa mekossasi menetettyäsi nahkaläpät. Oli varmaankin kuumottavaa esitellä itseään kiimaisille äijille kameroineen. Mitä tapahtui. Mitä miehesi tuumaili keikistelyysi ja sormetukseen?

      • Anonyymi

        Ilmavalle mutta en tajunnut siinä vaiheessa että mekko on niin läpinäkyvä kirkkaissa valoissa. Vasta puhelimesta näytetty kuva paljasti todellisen tilanteen.
        Todella kuumottaa kun menettää tilanteen hallinnan ja joutuu menemään muiden vietävänä. Mieheni toivottavasti pysyi pöydässään. Jätkät juotti sen aika huppeliin. Kaikista tapahtumista kun ei tosiaan muistikuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmavalle mutta en tajunnut siinä vaiheessa että mekko on niin läpinäkyvä kirkkaissa valoissa. Vasta puhelimesta näytetty kuva paljasti todellisen tilanteen.
        Todella kuumottaa kun menettää tilanteen hallinnan ja joutuu menemään muiden vietävänä. Mieheni toivottavasti pysyi pöydässään. Jätkät juotti sen aika huppeliin. Kaikista tapahtumista kun ei tosiaan muistikuvaa.

        Näin se on ja kun nainen on riittävän kiimassa kiihottuneena menee kontrolli, eikä varsinkaan orgasmin partaalla ole väliä kuinka moni näkee mitä esittelee ja saa sisäänsä. Taisi sulle käydä juuri niin siinä baarijakkaralla. Näytit miehille kiltisti kiimasta pomppivat tissisi ja paljaan vittusi työstettävänä. Aikas hurjaa. Eihän se reissu vielä siihen jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on ja kun nainen on riittävän kiimassa kiihottuneena menee kontrolli, eikä varsinkaan orgasmin partaalla ole väliä kuinka moni näkee mitä esittelee ja saa sisäänsä. Taisi sulle käydä juuri niin siinä baarijakkaralla. Näytit miehille kiltisti kiimasta pomppivat tissisi ja paljaan vittusi työstettävänä. Aikas hurjaa. Eihän se reissu vielä siihen jäänyt.

        Kumman kiltisti siinä tulee paikat esille vahvojen miesten käsittelyssä ja kiinni pitäessä. Ei siinä itse voinut tehdä oikein mitään näyttääkö vai ei. Vastustelullani taisi olla päinvastainen vaikutus.
        Reissu alkaa lähestyä minun onnekseni loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman kiltisti siinä tulee paikat esille vahvojen miesten käsittelyssä ja kiinni pitäessä. Ei siinä itse voinut tehdä oikein mitään näyttääkö vai ei. Vastustelullani taisi olla päinvastainen vaikutus.
        Reissu alkaa lähestyä minun onnekseni loppua.

        Sehän se juuri on tarkoituskin. Saada naisen muodot ja paikat kunnolla näytteille ihasteltavaksi, kuvattavaksi ja nautittavaksi.


    • Anonyymi

      Joo kyllä hotelleissa nykyään valvotaan kameroilla käytäviä ja myös ravintoloita baaritiskeineen ja tanssitiloineen. Tapahtuu sen verran paljon näissä laskettelupaikoissa, että jälkeenpäin on helppo nauhalta katsoa kuka teki mitäkin. Yleensä siis kuka nujakan aloitti ja miten sitten lyötiin, tai kuka hajoitti mitkin. Sama juttu näillä risteilylaivoilla. Kaikki yleiset tilat ja käytävät ja kävelykannet ovat kameravalvonnan alla, samoin ravintolat.

    • Anonyymi

      Palaako muisti pätkittäin?
      Aamulla tapaamme mieheni kanssa aamupalalla. Yön tapahtumat ja huonot muistikuvat loppuillasta jännittävät.
      Jutustelu alkaa rennosti kunnes meinaan vetää kahvit väärään henkeen mieheni kysyessä. Mitä tykkäsin illan menosta? pidinkö mekostani ja että taisi olla mukavaa tanssia pitkästä aikaa.
      Totesi vielä että mekko on aika rohkea entisiin verrattuna.
      Pahoitteli ettei ollut jaksanut raahautua tanssilattialle.
      No joo mekko tuli vähän yllätyksenä itsellekin mutisin takaisin ja jatkoimme ruokailua hiljaa, taisi molempia vielä väsyttää.
      Mieheni jatkaakin yllättäen keskustelua innostuen. Et ikinä arvaa mitä näin yökerhossa.
      Säpsähdän. Mitä?
      Siellä yökerhossa oli nainen ilman pikkareita, aika villiä, uskaltaisitko sinä kokeilla?
      Öööh enpä tiedä nyt julkisella paikalla.
      Uskottelin itselleni että se oli joku toinen.
      Missä sinä sellaisen näit?
      No baaritiskillä tietenkin ja kaiken lisäksi jätkien kanssa.
      Minä!... Se olen minä...
      Suutelivatkin siinä niin en harmikseni nähnyt hämärässä naisen kasvoja.
      Samantyylinen mekko naisella oli kun sulla kulta, ethän sinä nyt semmoista mieheni vitsailee...
      E enhän minä änkytän...
      Hitto kun oli niin kiire vessaan niin en ennättänyt mennä jututtaa ja katsoo lähempää.
      Anteeks en silleen tarkottanu hän heti korjaa ja sit jätkät ja nainen oli hävinnyt kun palasin.
      Samassa jätkät tietenkin tupsahtaa pöytään ja aavistan tästä tulee vaikeaa.
      Mieheni tietenkin kysyy naisesta ja saan katseita jätkiltä.
      Yritän heiluttaa varovasti päätäni kieltämisen merkiksi ja saan hymyjä takaisin.
      Jännittää niin että pöksyt kostuu.
      Älkää vaan sanoko en halua paljastua miehelleni.
      Jätkät kertovat piinaavan hitaasti osan tapahtumista ja vieraasta miehestä sormineen. Vasta lopussa saan helpotuksen heidän sanoessa etteivät tunteneet tai olleet nähnyt naista aikaisemmin.
      Katseemme kohtaa mieheni kanssa ja hän vaikuttaa varsin kiihottuneelle tarinasta.
      Minä tahdon päästä jo kodin turvaan...

      • Anonyymi

        Ehei. Turvaa ei nyt kyllä ole. Sinulla ei ole nyt sananvaltaa paljastumatta miehellesi. Tämäkin alkaa jo lämmetä, että sinäkin...


    • Anonyymi

      Helpotus ollaan kotimatkalla vai eikö sittenkään?
      Istun autossa keskellä takapenkkiä mieheni ja jätkän välissä kotimatkalla kun mieheni alkaa taas kyselemään naisesta ja saamaan minun oloni samalla vaikeaksi miesten välissä.
      Jätkät puhuu että oli melkoisen märkää touhua jatkoilla ja yksi kaiveleekin jo puhelinta taskustaan. Tuli kuulemma todistusaineistoa.
      Näen punaiset kasvoni auton taustapeilistä ja samalla katseeni kohtaa kuljettajan kanssa. Taas minua viedään!
      Kännykän kuva heiluu huoneessa ja tyhjiä shampanja laseja kilistellään ja näytetään isoa pulloa kuohuvaa ilmeisesti tämän vieraan miehen huoneessa ja taustalta kuuluu ähinää.
      Tapahtuuko se nyt, paljastuminen miehelleni? Kamera kääntyy ja näen kuinka kaksi jätkää kannattelee naista ilmassa molemmista jaloista kiinni pitäen.
      Samalla nainen kaartuu selällään taaksepäin ottaen ilmeisesti suihin takana kiinnipitävältä jätkältä pää alaspäin.
      Siis tämä nainenhan olen minä!
      Järjettömän asennon ja kuvakulman vuoksi huokaisen kuitenkin kun havaitsen ettei pääni näy videolla.
      Aika villiä vai mitä mieheni huohottaa korvaani ja laskee käden jalalleni.
      En saa sanaa suustani tuijottaessa videota.
      Kuva kääntyy ja vieras mies palaa shampanjapullon luo ja ottaa sen mukaansa.
      Mitä nyt tapahtuu?
      Kuva kääntyy kohden pilluani ja samalla näen sitä lähestyvän pullon...
      Ei eihän niin voi tehdä kun näen pullon lähestyvän pilluni huulia.
      Kohta voi vähän roiskua tuntematon mies sanoo.
      Jätkät hiljenee mutta minä en!
      Pullo nimittäin uppoaa ravistelun saattelemana sisääni ja päästelen niin epämääräistä ääntelyä kirkumisesta huohotukseen että niistä tuskin minua voi tunnistaa.
      Näen videolla shampanjan roiskuvan pillusta ympäriinsä pullon naidessa minua.
      Hups meni vähän ohi sitten toteaa mies laskiessa lasiin pillustani valuvaa juomaa.
      Mieheni kädet eivät meinaa pysyä irti minusta.
      Hän supattaa korvaani tekiskö mieli vilauttaa jätkille?
      Katson häntä sanomatta mitään.
      Kuljettaja korjaa taustapeilin asentoa ilmeisesti hän haluaa nähdä minut paremmin kuin takana tulevan liikenteen.
      Säpsähdän mieheni nostaessa helmaani ja samassa tajuan hänen vilauttaneen kostuneita pikkuhousujani kuljettajalle. Läpsäytän häntä kädelle ja katson kelloa.
      Vielä on liikaa kotimatkaa jäljellä...

      • Anonyymi

        Hyvä nyt miehesikin alkaa innostua. Sinun ei auta muuta kuin totella, ettei kaikki tule ilmi.
        Shampanjanaintia ja kuvattuna. Pillusi ja sinä olette filmitähtejä. Miltäs tuntuu?


    • Anonyymi

      Ihana ja kuumottava kertomus. Odottelen pöksyt kosteina jatkoa.

    • Anonyymi

      Huoltoaseman hengähdystauko.
      Pysähdymme wc tauolle ja mieheni jätkien kanssa menee edellä. Kuljettaja jää tankkaamaan ja saapuu luokseni jonottaessani naisten puolelle. Mokoma mummobussi porukka kerkesi ensin totesin. Mies nappaa kädestäni ja vetää inva vessaan istuen pontön päälle.
      Hei mulla on hätä!
      Pikkuhousut ja liivit tänne jätkä käskee.
      Hädissäni riisun ne.
      Mies nousee nappaa ne kädestäni ja poistuu.
      Pöntöllä istuessani tajuan että ovi ei ole lukossa enkä yllä lukitsemaan sitä.
      Oven avaaja näkisi pilluni ja rintani koska en ennättänyt korjata mekkoa liivien poiston jälkeen. Yritän tehdä tarpeeni nopeasti.
      Matkalla autolle tunnen vapaana heiluvat rintani ja ulko oven puhaltimen ilmanvirta heiluttaa helmaani ja saa pillussani väristyksiä aikaan. Takapenkille mennessä hameeni nousee ja tunnen kylmän nahkapenkit paljasta pyllyäni vasten. Ennenkuin saan korjattua hametta miehet ovat vieressäni auttaen turvavyön kiinnityksessä. Vyö rintojeni välissä kiristetään huolellisesti tuoden ne entistä paremmin esille.
      Vielä olisi pari tuntia matkaa...
      Mieheni katsoo minua ja rintojani ja hymyilee.
      Käsi laskeutuu helmalle kuin etsien jotain löytämättä ja ilme on näkemisen arvoinen.. Aivan kun olisin antanut luvan johonkin sopimattomaan leikkiin.
      Vielä pari tuntia matkaa keskipenkillä miesten välissä.
      Ilta pimenee ja vastaantulevien rekkojen valot häikäisevät minua.
      Näen taustapeilistä samalla kuinka olen kuin esiintymisvalojen loisteessa oleva esiintyjä tähtien valossa auton lasikaton ansiosta.
      Miesten keskustelu menee rekkakuskeihin ja siihen kuinka tylsää liikenteen seuraaminen on ja ainoa ilo on vastaantulijoiden näkeminen.
      Kaukaa suoran päästä lähestyykin seuraava rekka ja kohta sen valot valaisevat minut.
      Mieheni kuiskaa korvaani, annetaanko kuskille vähän silmänruokaa.
      Mitä?
      Mieheni nappaa kiinni mekostani paljastaen paljaat rintani ja käteni jää puristukseen hänen käsiensä alle.
      Samalla rekan valot paljastavat minut. Sekunnit kuluvat ja kuuluu rekan äänitorven soitto.
      Naurun remakka täyttää auton samalla kun pääsen peittelemään paljaita rintojani naama punaisena...
      Kohta kotona toivottavasti...

      • Anonyymi

        Nyt miehesikin on leikissä mukana, vai onko ollut alun alkaen. Sinut on saatu näin esiintymään ja tarjoilemaan. Kiihotuksesi kohoaa ja matka jatkuu. Ikkunakoristeesta on tulossa miesten leikkikalu ja joudut tottelemaan kiltisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt miehesikin on leikissä mukana, vai onko ollut alun alkaen. Sinut on saatu näin esiintymään ja tarjoilemaan. Kiihotuksesi kohoaa ja matka jatkuu. Ikkunakoristeesta on tulossa miesten leikkikalu ja joudut tottelemaan kiltisti.

        Mieheni ei tietänyt ensimmäisestä tempauksestani etukäteen, joten kyseessä nolo sattuma joka sai minulla leikkimisen etenemään lumivyöryn lailla.
        Minusta tulossa leikkikalu? Tuntuu....
        Miehenikin on kiinnostunut leikistä, joten tulenko saamaan hetken rauhaa jos joudun tottelemaan miehenikin tempauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni ei tietänyt ensimmäisestä tempauksestani etukäteen, joten kyseessä nolo sattuma joka sai minulla leikkimisen etenemään lumivyöryn lailla.
        Minusta tulossa leikkikalu? Tuntuu....
        Miehenikin on kiinnostunut leikistä, joten tulenko saamaan hetken rauhaa jos joudun tottelemaan miehenikin tempauksia?

        Vaihtoehtoja ei taida olla, ellet antaudu riskiin, että miehesi kaverit esittelevät kaikki sinusta tallennetut kuvat miehellesi ja paljastavat kuinka sinua on naitu, sauvottu, sormetettu ja pullotettu, sekä kuinka olet imeskellyt vierasta kalua. Riskit lisääntyy, samoin orgasmit. Leikkikalu olet jo ja tosihyvä ikkunakoriste.


    • Anonyymi

      Oi odotan jatkoa innokkaasti.

    • Anonyymi

      Turvassa kotona.
      Illalla oltiin niin väsyneitä ettei jaksettu kun mennä nukkuu joten ajateltiin lämmittää sauna nyt keskellä päivää.
      Tuntuu että arki on palannut ennalleen leikkien jälkeen koska mieheni ei ole vihjaillut mitään siihen viittaavaa.
      Saunassa tuli kuuma ja tulimme takapihalle jäähdyttelemään pyyhkeet ympärillä kuten normaalistikin. Takapihaltamme näkyy vähän kauempana olevalle jalkakäytälle, jossa näkyy koiran ulkoiluttajia ja parin naapurin ikkunat. Onpas valoisaa kun yleensä saunotaan iltaisin. Mieheni tahtoo jo sisälle ja hyökkää edeltäni ovi aukkoon. Mokomakin vilukissa vitsailen. Mieheni pysähtyy ja nappaa kiinni pyyhkeestäni vetäen sen pois päältäni.
      Kirkaisen samalla kun mieheni tönäisee minua ulospäin ja sulkee oven.
      Katsotaanko kuka se on vilukissa.
      Olen keskellä valoisaa päivää alastomana takapihallamme ja mietin mahtoiko kirkaisuni kuulua kuinka kauas.
      Minuutit kuluu ja vilkuilen samalla jalkakäytävälle ja ikkunoihin. Ikkunoissa näkyy liikettä mutta en havaitse kenenkään suoraan katsovan. Jalkakäytävän koiran ulkoiluttajakin katsoo eri suuntaan ainakin nyt.
      Mieheni laskee minut viimein sisälle ja havaitsen miehen pyyhkeessä kohouman.
      Saunotaan ja samalla valitan jalkojeni olevan jumissa reissusta. Poistumme suihkun kautta ja mieheni ohjaa minut mahalleen sängylle.
      Sulkee sälekaihtimen.
      Nostaa pyyhkeeni ja asettelee lämpimän pyyhkeen pääni päälle etten näe mitään.
      Odotan kun hän käy käsirasvaa ja hieroo sitten jalkojani tuntuupa hyvälle olen nukahtaa. Mieheni pyytää kääntymään ja pitää samalla pyyhettä niin etten näe mitään. Jotenkin hierominen tuntuu pimeässä paremmalle kun yksi aisti on poissa. Mieheni hieroo vielä jalkojani etupuolelta ja nukahdan siihen.
      Heräilen alastomana sängystä ja raotan pyyhettä silmiltäni.
      Miten on näin valoisaa?
      Kaihtimet on auki!
      Mieheni on avannut kaihtimet jossain vaiheessa ja nukuin kellon mukaan varmaan pari tuntia.
      Ikkunamme vierestä kulkee reitti pyykkituvalle jota tiedän useamman naapurin käyttävän.
      Onkohan joku nähnyt minut?

      • Anonyymi

        Hyvä. Nyt alkaa miehesikin päästä vauhtiin. Taitaa urasi ikkunakoristeena jatkua.


    • Anonyymi

      Namikas seikkailu. Odotan jatkoa.

    • Anonyymi

      Jotenkin ajatus naapurien tapaamisesta saa ajatukseni harhailemaan alastoman nukkumistuokioni vuoksi...
      Nyt teen jotain ihan muuta että loppuu tuo ajatuksieni harhailu.
      Lunta on muuten satanut vaihteeksi ja ajattelin käydä huvin vuoksi lapioimassa ulko-oven edustaa avoimemmaksi kun huoltoyhtiö tuppaa tekemään vain kapean väylän.
      Olen laittamassa lasketteluhaalariani päälleni kun jokin vinksahtaa päässäni. 
      Saan villin ajatuksen ja riisun itseni alusvaatteilleni eteisen peilin edessä.
      Mietin hetken.
      Sitten avaan hitaasti rintaliivini ja pudotan ne pois ja katson itseäni peilistä menkööt pikkuhousunikin...
      Mitä minä oikein teen?
      Pujottaudun alastomana lasketteluhaalariini, hrrr... tuntuu sähköiselle sen hangatessa paljasta ihoani vasten. 
      Sitten vedän rukkaset käteen, saappaat jalkaani ja menen ulos etsimään lapiota.
      Lapion löydettyä aloitan lumen heittelyn.
      Hitto miten vapaat rinnat heilahtaakin haalarin sisällä viskatessani lunta lapiolla. 
      Menen hyppäämäänkin muutaman kerran kuin lämmitelläkseni. huh... miten haalari hankaa paljaita nännejäni saaden ne koholle.
      Kuumahan tässä tulee ja aukaisen hiukan haalarin vetoketjua jatkaen lapiointia.
      Hei! kuulin jonkun huutavan kovasti.
      Mitä nyt?
      Naapurin mies on tulossa ilmeisesti pyykkituvalta ja siellä nyt lumisena tuijottaa minua. 
      Voi ei olin heittänyt lunta hänen päälleen lapion kanssa holtittomasti heiluessani.
      Jähmettyneenä tajuan kylmän ilman rinnuksellani, ilmeisesti vetoketju on auennut enemmän heiluessani. 
      En uskalla katsoa kuinka paljon...
      Yritän rukkasillani vaivihkaa nykiä vetoketjua ylöspäin kun spläts!
      Naapurin mies heittää minua lumipallolla osuen tietenkin haalarin vetoketjun välistä pilkottavien paljaiden rintojeni väliin. 
      Aaaah mikä tunne lumen levitessä rintamukselleni!
      Tietenkin kumarrun säikähdyksestä ja tämä saa märän lumen jatkamaan matkaa alaspäin napani yli kohti...
      Paljasta pilluani!
      Kirkaisen lumen saavuttaessa kohteen samalla puistellessani itseäni puolelta toiselle.
      Ei kai, ei kai vaan, en voi, naapurikin katsoo ja orgasmihan se saa minut siinä seisoessani kouristelemaan.
      Viimein helpottaa ja nostan katseeni varovasti naapurin miehen suuntaan.
      Tais mennä lunta väärään paikkaan mies hymyilee ja iskee silmää.
      Niin tais käydä joudun myöntämään ja pakenen naama punaisena sisälle.
      Olen mahtanut olla näky heiluessa hallitsemattomasti avoimessa haalarissa....

    • Anonyymi

      Mieheni palaa töistä ja huomaa lumien vähenneen oven edestä. 
      Taasko olet heilunut paikat märkänä pihalla?
      Mitä? niin joo vähän innostuin liikaa.
      Mieheni lupaa hoitaa pyykit kun noita lakanoitakin on niin monta jos teet ruokaa.
      Kiva juttu ja saahan miehenikin silmänruokaa kun lähes kaikki pikkuhousuni ja rintaliivit ovat reissun jäljiltä pyykkikorissa. 
      Pientä silmäpeliä havaittavissa hänen laittaessa niitä pyykkikoneeseen kotonamme.
      Aika kuluu ja mieheni käy viemässä lakanat pesutuvan kuivaushuoneeseen kuivumaan. 
      Katson ikkunasta ja näen naapurin miehen menevän omien pyykkiensä kanssa tuvalle päin.
      Onneksi ennätit ensin totean miehelleni.
      Syödään ja katsotaan telkkaria.
      Raahaudun suihkuun ja katson tyhjää pyykkitelinettä pesuhuoneessa.
      Missä on kaikki alusvaatteeni? Oisin tarvinnut huudan miehelleni.
      Hups ne kuules meni vahingossa kuivaushuoneeseen lakanoiden kanssa, varmaan kuivia siellä joten voit hakee... 
      Hiton mies mitä meni tekemään eihän niitä ikinä ole kuivattu siellä ja kiihdyksissäni kiskon jalkaan pelkät tiukat legginssit, väljän urheilutopin ja ryntään pelastamaan vaatteeni napaten takin käteeni eteisen naulakosta... 
      Matkalla mietin naapurin miestä tutkimassa niitä? Nyt se mokoma voi tietää millaisia alusvaatteita käytän.
      Sieltähän ne rintaliivit ja pikkuhousut löytyivät onnekseni naruilta, mutta lakanat olivat vielä märkiä joten saavat olla huomiseen. 
      Pyllistelen oven suuntaan ja legginssit kiristyvät tiukasti vasten pilluani kumartuessani nostamaan lattialle pudonneita pikkuhousuja. 
      Mieleeni tulee kamelinvarvas ja se saa minut venyttelemään lisää samalla oven avautuessa ja naapurin miehen tullessa hakemaan pyykkejään. 
      On taas näkymät ollut kohdallaan kiroan itselleni noustessa kiireellä seisomaan. 
      Vielä joudun kurkottelemaan riintaliivejäni narulta, pitänytkin laittaa nämä narut näin korkealle totean naapurille joka kerää omia pyykkejään vieressäni. 
      Tunnen kuinka väljä toppini nousee käsien mukana ylöspäin paljastaen enemmän paljasta ihoa, kun ei vaan kokonaan luiskahtaisi näkyville tuntiessani kuminauhan liikkeen tissini alla... pitänytkin mennä laittamaan näitä pyykkipoikia näin tiukkaan.
      Osa lakanoista märkänä hänelläkin ja vielä yks kone pesemättäkin...
      Korjaan toppini asentoa ja poistun vähin äänin paikalta.
      Aamulla kiiruhdan hakemaan lakanoita etten törmäisi naapurin mieheen. 
      Silmäni osuu narulla roikkuviin alusvaatteisiin. Näkyy olevan kivan näköistä rintaliiviä ja pikkuhousua... se mokoma äijä ottanut mallia miehestäni ja ajatellut sen tulevan hakemaan pyykkejä...
      No on siellä miestenkin bokserit joiden etumus näyttää saaneen venytystä osakseen.
      Siinä boksereita, rintaliivejä, pikkuhousuja hipelöidessä rohkaistun nuuhkaisemaankin niitä kuin tuoksua etsien. 
      Kuulen yskäisyn aivan takaani.
      Säikähdän koska en ole ajatuksissani kuullut oven avautuvan ja kenenkään sieltä kävelevän lähelleni. 
      Kädessäni olevat stringit siis joita menin nuuhkimaan putoavat lattialle narulta. Naapurin nainen on tullut hakemaan pyykkejään ja katsoo minua kummissaan. 
      Kumarrun lattialle ojentaen stringit hänelle. 
      Nämä on varmaan sun? Hävettää niin pirusti.
      Kerään kiireellä lakanoita narulta ja päässäni pyörii vain ajatus mitäköhän nainen mahtaa ajatella minusta.
      Olen jo ovella poistumassa kun hän pyytää pysähtymään. 
      Mitä nyt?
      Nainen katsoo minua oudosti ja laittaa kädet vyötärölleen.
      Odotan huudon alkavan mutta nainen laskee kollegehousunsa alas ja astuu pois niistä. 
      Näen hänet pikkuhousut jalassa edessäni. 
      Nainen tarttuu pikkuhousuihin ja poistaa ne jalastaan ja astuu lähemmäksi minua.
      Hän tarttuu tiukasti tukkaani tukistaen ja tunkee housut hölmistyneiden huulieni välistä suuhuni.
      Mene siitä senkin... ja läpsäyttää pyllylleni.
      Juoksen naapurin naisen käytetyt housut suussani kotiin ennenkuin tajuan poistaa ne.
      Nuuhkaisen kädessä olevia stringejä....
      Suussani maistuu.... hmm...????

      • Anonyymi

        Vaude. Seksikokemukset laajenevat. Mitähän seuraa...


    • Anonyymi

      Mieheni tulee kotiin mainospostia kädessään. Arvaa kenet näin postilaatikolla?
      No naapurin?
      Joo naapurin naisen...
      Hän pyysi palauttamaan jotain hänelle kuuluvaa?
      Minun pitäisi kuulemma tarkistaa että olet puhdistanut ne ennen palautusta...
      Mikä juttu tää oikein on?
      Kaivan pienet stringit taskustani ja ojennan miehelleni. Pienen koon perusteella hän tietää ettei ne kuulu minulle.
      Mieheni nuuhkaisee niitä katsoen minua ja käskee käsipyykille.
      Noloa pestä naapurin naisen pikkuhousuja mieheni katsoessa vieressä.
      Pikkuhousujen kuivuttua mieheni tarkistaa ne ja laitan naiselle lyhyesti viestiä.
      Voisin palauttaa ne...
      Puhelimeni soi nainen soittaa. Hei oon pyykkituvassa tuo ne tänne...
      Annan pikkuhousut naiselle kuivaus huoneessa, että hän näyttääkin...
      Samassa nainen työntää kätensä housuihini.
      Täällähän on märkää, tällehän on tehtävä jotain.
      Hän tarttuu käsiini ja hetkessä käteni on solmittu selkäni taakse kyseisillä pikkuhousuilla.
      Molemmat housuni kiskaistaan nilkkoihin ja paitani vedetään pääni ylitse niskani taakse. En hämmennykseltäni tajua vastustella.
      Pistetäämpä naapurin rouva kuivumaan nainen toteaa ja nostaa rintani pois liivien kupista saaden kunnon push up efektin aikaan.
      Hän ottaa jotain pyykkikoriltaan.
      Näen hänen kädessään kuminauhan jossa lenkit päässä. Olen nähnyt niitä pyörävarastossa kiinnittämässä pyöräilykoria.
      Nainen heittää kuminauhan pyykkinarun yli ja kiinnittää koukut nännilävistyksiini ja säätää nauhaa vielä hiukan kireämmälle.
      Polvistuu ja tunnen hengityksen pillullani.
      Kädet nappaavat kiinni pakaroistani ja kieli tunkeutuu pillun huulien väliin etsien nappulaani.
      Nyt löytyi kiermurtelen vasten naisen kasvoja.
      Miten tuntuu niin... naisen kanssa.
      On märkää ja nappaa pyykkikorin ja poistuu ovi kolahtaen jättäen minut kiimoissani kuivumaan.
      Yritän hyppiä irroittaakseni koukut rinnoistani mutta sehän vain saa kiihoittumaan lisää keskellä kuivaus huonetta.
      Näen lakanoita kuivumassa toisessa reunassa huonetta ja alan sipsuttaa sinne piiloon housut nilkoissa.
      Auts mitä tapahtui kuminauhan nykäistessä rintoja. Katson ylös pyykkinarussa näkyy pyykkipoikia joihin kuminauha tökkää liikkuessani kohden piiloa.
      10 pyykkipojan jälkeen olin lakanoiden välissä.
      Ei muuten tunnu että paikat kuivuu päin vastoin.
      Ovi käy ja joku saapuu...
      Naapurin mies lähestyy minua katsoen. Vaimo käski tulla kokeilee onko täällä kuivaa pyykkiä. Kaivaen taskustaan jotain...
      Pieni neliön muotoinen ohut paketti...
      Miehen housuissa näkyy kohoumaa.
      Tajuan miehen lähestyessä että kyseessä kondomi paketti!
      Mies pudottaa housunsa ja paljastaa ison siis oikeesti ison peniksen joka tuntuu vain kasvavan hänen asetellessa kondomia siihen.
      Mies tulee taakseni ja tunnen peniksen pillun huulillani. Venyyy... Olen aivan täynnä kun mies jyskyttää sisääni, jalkoja heikottaa pilluni supistellessa mutta en voi laskeutua alaspäin kuminauhan takia.
      Tilannetta ei myöskään helpota isot kädet puristelemassa rintojani.
      Ei ollut kuivaa vielä naapurin mies toteaa lauettuaan ja poistuu paikalta.
      Kuluu hetki aikaa ja kuulen naapurin naisen puhuvan jonkun kanssa ehkä puhelimessa oven takana.
      Hei joo palautti oli ok, jätin muuten kuivumaan joten jos kävisit hakemassa... Pöksyt saa pitää.
      Kuluu hetki ja mieheni saapuu vapauttamaan minut.
      Miten susta onkin tullut noin tuhma tyttö että nainen kiinnostaa?
      Naapurin mies käytti kumia joten hänen vierailustaan ei jäänyt näkyviä jälkiä josta mieheni voisi tietää... Niin ja ne stringit mieheni pakotti jalkaani. Olivat muuten vitun tiukat kävellä...

      • Anonyymi

        Nam taas olet saanut yhtä vierasta kalua kunnolla. Nuolut päälle, eikä miehesi tiedä sinun taas saneen vierasta herkkutattia. Alat olla aika hutsu.


    • Anonyymi

      Miten jatkuu?

      • Anonyymi

        Voih... Sen kun tietäisin...
        Naapurin nainenkin jo miehensä kanssa mukana joten mielikuvitus alkaa loppua siitä mitä tulisi vielä tapahtumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih... Sen kun tietäisin...
        Naapurin nainenkin jo miehensä kanssa mukana joten mielikuvitus alkaa loppua siitä mitä tulisi vielä tapahtumaan...

        Pizzan tilaus kotiin kuljetuksena ja maksu luonnossa miehen katsoessa vierestä.


    • Anonyymi

      Mieheni on räplännyt puhelinta huomaamatta minua vaikka suihkun jälkeen olen pukeutunut vain mieheni vanhaan kauluspaitaan. Nyt sen päähän tuli mennä partaa vaahdottaa...
      Ovikello soi?
      Mene avaa se on pitsakuski mä en pääse nyt, kortti on hattuhyllyllä mieheni huutaa kylpyhuoneessa.
      No en mä nyt pitää pukee...
      Mee äkkiä ennenkuin se lähtee pois.
      Hätäännyn ja menen avaamaan oven.
      Pitsakuski ojentaa pitsalaatikot ja pyytää maksua.
      Pyydän eteiseen koska kylmä ilma puhaltaa paljaisiin jalkoihini.
      Niin se kortti tajuan ja palaan hakemaan sitä.
      Kurkotan ylähyllyllä pilkistävää korttia ja samalla tunnen paitani nousevan ja paljas pyllyni paljastuu pitsakuskille.
      Naama punoittaen palaan maksamaan.
      Huomaan miehen katseen rinnoillani.
      Kivat korut toteaa.
      Hän siis näkee nännilävistykseni paidan läpi. Yritän maksua miehen tuijottaessa röyhkeästi. Maksu ei onnistu?
      Mies nappaa kortin ja katson itsekin tarkemmin.
      Plussakortti! Eihän maksu sillä onnistu.
      Siis käteismaksua...
      Pyörin tissit ja paidanhelma heiluen lompakkoa etsien.
      Mihin ihmeeseen ne on piilotettu?
      Samalla näen mieheni olohuoneen oviaukossa näyttäen kolikkopussia ja sormea suunsa edessä merkiksi olla hiljaa.
      Pitsakuski ei näe kulman takana olevaa miestäni eikä varmaan muutenkaan tiedä hänen olevan kotona.
      Siirryn kulman taakse hakemaan kolikkopussia ja mieheni nappaa paidastani kiinni repien sen auki ja pois päältäni ja antaen kolikkopussin käteen.
      Mieheni kuiskaa korvaani pyydä alennusta...
      Pitsakuski huutelee jo ovella mihin hävisin.
      Astun alastomana kulman takaa ja askel toisensa jälkeen lähestyn hämmentynyttä pitsakuskia. Ei ole ikinä tuntunut käytävä niin pitkälle.
      Kysyn alennusta ja alan laskemaan kolikoita.
      Hiton pienet kolikot!
      Samassa tunnen sormet leikkii nännilävistyksellä.
      Käteni ovat täynnä kolikoita joten en voi estää tiputtamatta niitä.
      Nostan katseen mieheen.
      Pitsakuski hymyilee ja sanoo alennus... tasaraha...
      Vielä siis kympin verran kerättävä alle euron kolikoita.
      Säpsähdän kädestä pilluni päällä ja yritän nopeuttaa laskua.
      Tunnen kuinka sormi kääntyy ja työntyy pilluni sisään.
      Vilkaisen kulman taakse ja näen mieheni seuraavan tilannetta piilossa.
      Viimeinen vitonen olikin taistelua sormien leikkiessä minulla. Taisi muutama voihkaisukin päästä.
      Viimein summa kasassa.
      Työnnän pitsakuskin irti ojentaen samalla kolikot.
      Pitsakuski kiittää ja poistuu puhuen puhelimeen kummallisella kielellä.
      Mieheni saapui luokseni tulehan syömään ennenkuin jäähtyy.
      En ole ennen syönytkään pitsaa alasti...

      • Anonyymi

        Niin että puhui puhelimeen, eli napsi sinusta kuvia ja pisti kiertoon. Maistuiko pitsa?


      • Anonyymi

        Hauskoja tarinoita
        Mies voisi viedä naisen jonnekin striptease klubille jossa tilanne riistäytyy käsistä ja mies joutuu sidottuna tai muuten pakotettuna katsomaan kuinka täysin vieraat käyttävät vaimoa hyväksi.
        Mies ei saisi lunastettua vaimoa takaisin ennen kuin joutuu tekemään myös jotakin nöyryyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja tarinoita
        Mies voisi viedä naisen jonnekin striptease klubille jossa tilanne riistäytyy käsistä ja mies joutuu sidottuna tai muuten pakotettuna katsomaan kuinka täysin vieraat käyttävät vaimoa hyväksi.
        Mies ei saisi lunastettua vaimoa takaisin ennen kuin joutuu tekemään myös jotakin nöyryyttävää.

        Kiva kuulla.
        Edellinen tapahtuma oli haasteellinen tapahtumien alkaessa niin ettei oma mielikuvitukseni osannut kuvitella sitä heti. Myös pieni yhteys todellisuuteen oltava mukana tässä leikissä.
        Mieheni näkökulma käynyt mielessä ja mukaan vetäminen jotenkin mutta vaativampi vaihtaa roolia.


    • Anonyymi

      Hiihtoretki vie mieheni... Osa 1/2
      Ihana talvipäivä saa meidät lähtemään tutkimaan uutta hiihtopaikkaa.
      Sää on nollan tuntumassa joten toppapuvut saa jäädä naulakkoon.
      Tiukka hiihtopukuni on varmasti mieheni mieleen. Onnekseni hän myös käyttää hyvin istuvia housuja paljastaen pakaran muodot ja tiukka etumus on mieleeni.
      Kapeaa tietä aikamme ajettua ohitamme vanhan maatilan ja pysäköimme pellon reunaan josta pääsee ladulle.
      Reitillä tulee vastaan muitakin hiihtäjiä ja tuntuu että saamme katseita osaksemme.
      Huomautan miehelleni huomanneen vastaantulevan naisen katseen kohdistuneen hänen housujen pullotukseen.
      Vastaukseksi saan että näkyyhän tuota olevan pitkät päällä sinullakin ja miesten katseiden harhailevan minunkin suuntaan.
      Hups näköjään.
      Hymyilen takaisin huomatessani nännien törröttävän takista.
      Pelkkä merinovilla-alusasu hiihtopuvun alla tuo muodot esille joten se selittänee takana hiihtävän mieheni housujen pullotusta.
      Kiusoittelemme toisillemme ja ilta alkaa hämärtää palatessamme autolle.
      Hyppään auton rattiin vaihtamatta monoja huonoin seurauksin.
      Jalka lipeää polkimella ja auto juuttuu penkkaa. Onneksi en tukkinut tietä ja vierestä lähtevä porukka pääsee ohitsemme. Auton porukka ja me huomaamme ettei auto irtoa ilman traktorin apua.
      Mieleemme muistuu maatila ja pääsemme sinne kyydissä.
      Kolkuttelemme ovea ja sisään astuttuamme vastassamme on ilmeisesti vanha isäntä ja kaksi emäntää. Kerromme tilanteestamme ja isäntä lähtee mieheni kanssa katsomaan vanhaa traktoria mutta tyhjentyneen akun vuoksi joudumme odottamaan hetken sen latautumista...

    • Anonyymi

      Hiihtoretki vie mieheni... Osa 2/2
      Tuvassa isäntäväki pyytää heittämään takin kuivumaan.
      Takkia avatessa tajuan alusasuni mutta en takissakaan voi olla sisällä.
      Isännän silmät loistavat nähdessään merinovilla-alusasuni läpi kuultavat rintani lävistyksineen.
      Onhan ne muuta kuin tuplasti kokoisteni vanhojen emäntien joiden silmät näkyvät vilkuilevan mieheni etumukseen.
      Kuin härnätäkseen käy lepäämään vielä penkille selälleen.
      Taisi väsyä kun nukahti siihen.
      Emännät laittaa ruokaa jos käyn isännän apuna navetalla.
      Epäröin mutta kissanpennut tahdon nähdä.
      Eteisessä isäntä pysähtyy ja käskee.
      Heitä nuo hiihtohousut pois ja hyppää haalareihin niin ei haju tartu ja pysyvät puhtaana.
      Tajuan alusasustani näkyy läpi joten...
      Kumarrellessa tunnen kuinka alusasu on painautunut pyllyvakooni ja painaa hyvin pilluani vasten.
      Tunnen itseni niin alastomaksi isännän mittaillessa vartaloani katseellaan.
      Olen varmasti näky suuressa haalarissa, jonka vetoketju rikki ja nappeja niin harvassa että varmasti vilahtelee heitellessäni heinää vasikoille.
      Kissat on kivoja kunnes yksi pujahtaa haalarin sisälle.
      Pienet kynnet on terävät!
      Saan naarmuja vähän joka puolelle.
      Tilanteesta selvittyämme palaamme talolle.
      Meillä tupaan ei mennä navetta vaatteissa isäntä pysäyttää eteisessä.
      Hiihtohousut ovat hävinneet, tietenkin kuivumassa.
      Haararia heittäessä näen kynsien repineen alusasua joten paljasta ihoa näkyy...
      Mieheni herää ja näen emännät istumassa samalla penkillä.
      Mistäköhän uneksinut kun noin pullottaa housuissa.
      Mieheni katsoo suu pyöreänä minua.
      Olen näky revenneessä alusasussa.
      Isäntä aloittaa.
      Kissa pääsi raapii niin puhdistetaan naarmut. Heitetäämpä hepeneet pois tarttuen alusasuuni repäisen sen pois.
      Yritykseni peitellä on turhaa isännän otteessa.
      Mieheni käskee lopettamaan ja on nousta penkiltä isännän kimppuun mutta samassa molemmat emännät ovat istuneet penkillä makaavan mieheni päälle niin että toinen kohti päätä toisen katsoessa jalkoihin.
      Hänen on toivotonta päästä isojen emäntien alta liikkumaan.
      Jähmetyn kauhusta isännän alkaessa tutkia vartaloani.
      Hän polvistuu ja tunnen hengityksen pillullani.
      Mieheni katsoo kauhistuneena isännän käsitellessä minua ja näen toisen emännistä kiskovan mieheni housuja pois paljastaen peniksen.
      Mitä nyt tapahtuu?
      Isäntä toteaa että emännät taitaa käydä kuumana kun hänellä ei enää seiso, eikä isäntä suostu karvaisia pilluja nuolemaan.
      Mitä?
      Näen toisen emännän nostavan mekkonsa ja istuvan mieheni naamalle.
      Näky saa minut...
      Isännän kädet koskettelevat joka puolelta pyyhkien muka kissan tekemiä naarmuja puhdistusaineella.
      Ennen näkemätön tilanne saa minut kiihottumaan.
      Mekot on lentäneet emäntien päältä ja toinen aloittelee ratsastamaan mieheni peniksellä. Isot rinnat läpsähtevät liikkeen tahdissa.
      Toivon ettei mieheni pyörry. Hengitys kuulostaa vaikealle emäntien raiskatessa.
      Isäntä työntää sormensa sisääni, en voi muuta kuin voihkaista tunteesta.
      Hänen sormettaessa en pysty estämään kiimaista vaikerointiani.
      Näen mieheni järkyttyneen katseen emännän antaessa hänen hengähtää nostaessa pyllyään. Samassa mieheni voihkii ja ilme on erikoinen hänen katsoessa minua?
      Emäntä on työntänyt lihavan sormensa mieheni pyllyyn.
      Tämä saa hänet rimpuilemaan ja vaikuttaa että laukeaa emännän pilluun.
      Tilanteesta hämmentynyt mieheni ei ennätä paeta emäntien vaihtaessa paikkaa.
      Mieheni yökkäilee spermaisen pillun istuessa naamalle ja toisenkin emännän sormi etsii tiensä takaisin mieheni pyllyyn.
      Tilannetta seuranneena en tajua isännän käyneen jossain.
      Rupesi mieli tekee makkaraa ja tää pitäs lämmittää...
      Heiluttaen pitkää metrilenkkiä kädessään.
      Näen mieheni vilkaisun ennenkuin hänen kasvonsa uppoavat taas isojen pakaroiden väliin.
      Aavistan lämmityspaikan liittyvän minuun.
      Isäntä alkaakin työntämään kylmää lenkkiä supistelevaan pilluni. Aaah...
      Ei se sinne pituudeltaan mahdu joten isäntä kääntää toiseen pään kohden pyllyäni upottaen sen sinne...
      Olen täynnä!
      Jalat pettävät alta laskeudun isännän sepaluksen tasolle.
      Isäntä kaivaa velton peniksen esille ja leuastani vetäen avaa suuni ja työntää sen koko pituudelta suuhuni. Tunnen se jäykistyvän mutta kovaa siitä ei tosiaan tule vaikka tahtomattani hieron sitä. Takaraivooni tartutaan ja päätäni heilutetaan. Isäntä ähkäisee ja tunnen siemennesteen suussani.
      Peniksen poistuessa meinaan sylkäistä sperman pois mutta nopea käsi suuni edessä estääkin sen seurauksena neste tuleekin nenästäni. Yök mikä kokemus.
      Viimein vapaudumme.
      Mieheni on melkoinen näky sperman ja pillun nesteiden kastellessa koko pään.
      Isäntä menee ovella traktoria hakemaan meidän pukeutuessa.
      No minä en saa päälleni kuin hiihtopuvun kun alusasu tuhoutui käsittelyssä.
      Emännät kiittelevät käynnistä ja antavat matka evästä mukaan.
      Mieheni ja minä saamme suuhumme pätkät lenkkiä.
      Mietin kumpikohan pää mahtoi sattua kohdalleni?
      Oven eteen isäntä saapuu uudennäköisellä traktorilla....

      • Anonyymi

        Olipas yllättävät käänteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas yllättävät käänteet.

        Joo yllätti vähän itseäkin. Toisten toiveiden pohjalta toimiminen ei saa tulemaan niin rennosti...
        Striptease klubille ei mieheni vienyt kun oikeasti sellaista ei ole mutta hiihtämään vie... Miehen nöyryytettynä oleminen uusi kokemus...
        Pituuskin kun meni vielä kahteen osaan... Toinen niistä vielä varsin tiukka... Vaati sovittelua saada sopimaan annettuun kokoon.
        Jospa tämä koristeena seikkailu loppuisi tähän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yllätti vähän itseäkin. Toisten toiveiden pohjalta toimiminen ei saa tulemaan niin rennosti...
        Striptease klubille ei mieheni vienyt kun oikeasti sellaista ei ole mutta hiihtämään vie... Miehen nöyryytettynä oleminen uusi kokemus...
        Pituuskin kun meni vielä kahteen osaan... Toinen niistä vielä varsin tiukka... Vaati sovittelua saada sopimaan annettuun kokoon.
        Jospa tämä koristeena seikkailu loppuisi tähän...

        Älä vielä lopeta.
        Tai aloita uusi toisesta pariskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä lopeta.
        Tai aloita uusi toisesta pariskunnasta.

        On ollut kaksoiselämää rinnalla mutta tämä juttu lähtenyt eniten käsistä.
        Huomasin että osasta saattaa tunnistaa vaikka yrittänyt esiintyä eri tavalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä lopeta.
        Tai aloita uusi toisesta pariskunnasta.

        Samaa mieltä. Mitä kaikkea naapurin nainen ja mies mahtavatkaan harrastaa?


    • Anonyymi

      Ajetaan me tandemilla naapurin kanssa...
      Naapurit houkutelleen pyöräilemään jo useamman kerran.
      Ihmetellyt mieheni innostusta myös, hän tilasi jo pyöräilyhousutkin minulle.
      Naapureilla on tandempyörä ja nähnytkin kun käyneet ajamassa sillä.
      Yritin pyytää sovittaa pyöräilyvaatteita etukäteen mutta kuulemma pidetään yllätyksenä?
      Vihdoin pyöräilypäivä koittaa ja odotan että pääsen sovittamaan vaatteita.
      Mieheni käskee minun riisuuntua täysin alastomaksi, kuulemma alusvaatteet voi hiertää pyöräilyvaatteiden alla.
      Varsin avokauluksinen toppi ja tiukan pyöräilypaidan vetoketju ylös niin rintani tulivat varsin tyrkylle.
      Seuraavaksi mieheni otti housut ja otti rasvaa käteensä ja pyyhkäisi jalkaväliini pilluni ja pyllyreikäni yli saaden minut hämilleni. Kuulemma ettei tulisi hiertymiä.
      Samassa tunsin housujen nousevan tuntien jotain painuvan vasten takapuoltani ja pilluani.
      Hei ei nää oo mitkään pyöräilyhousut nää on jotku seksihousut!
      Mieheni tarttuu vyötärönauhaan ja asetteli seksihousejen voidellut tapit pyllyyni ja pilluuni.
      Aivan hämilläni otin askeleita tajutessani että liikkeet saavat tapin heilumaan ja hieromaan niin...
      Samassa ovikellokin soi ja ovi kävi joku tuli sisään.
      Naapurin nainen tuli kysymään ollaanko jo valmiina.
      Enhän minä näillä voi lähteä katsoin avuttomana mieheäni joka hymyili takaisin.
      Vielä pyöräilykengät jalkaan pyörälle.
      Naapurin mieskin tuli auttamaan pyörän säädöissä.
      Istuin voihkaisten takana olevalle satulalla sen painaessa sauvoja sisälleni.
      Onneksi ohjaamisesta minun ei tarvitsisi välittää.
      Miehet pitivät pyörää pystyssä ja pyöräilykengät lukittui polkimiin, yritin irroittaa mutta ei onnistunut.
      Ei kuulemma tarvinnut huolehtia siitä edellä ohjaava huolehtisi pyörästä.
      Satula nostettiin niin ylös etten pystynyt nostamaan pyllyäni pois siitä.
      Hei vähän voisi laskea!
      Asettelin käteni ohjaustangolle ottaaksi tukea pyllyni nousessa varsin pystyyn satulassa ja samassa käteni teipattiin kiinni tankoon?
      Tajuan olen taas naapurien ja mieheni leikkien kohteena enkä pysty itse vaikuttamaan enää asiaan.
      Pyöräilykypärässä on kiinteä aurinkovisiiri joten vähän peittää kasvojani.
      Matkan tekoa voin varmaan seurata pyörän mittarista, joku GoPro näkyy tangon keskellä olevan minullekin...
      Mieheni painaa mittarin nappia ja samassa näyttöön tulee minun kuva. Helvetti tuo on joku kamera!
      Näen kameran näytöstä kuinka naapurin mies takanani avaa paitani vetoketjua ja vetää hitaasti topin rintojeni alle. Tarttuu nänneihini ja venyttää niitä kunnes voihkaisen.
      Vetoketju nostetaan ylös ja paidan puristuksesta huolimatta tunnen kuinka rintani pääsevät heilumaan ja ovat topin kohottaessa varsin tyrkyllä.
      Nainen hyppää eteen tuijotan hänen tiukasti pyllyvakoon uppoavia pyöräilyhousuja.
      Samassa lähdemme liikkeelle ja tajuan etten voi kontrolloida liikkumistani koska nainen määrää vauhdin. Yritän jarrutella jaloilla mutta pieneksi naiseksi naapuri on varsin vahva. En voi olla katsomatta edessä heiluvia pakaroita ja kuinka ne jännittyvät kovemmin polkiessa.
      Pieni vaihde ja kierroksia. Tapit hierovat minut sekopäiseksi heiluessani satulalla. Olisinkin varmasti pudonnut kyydistä jos minua ei olisi kiinnitetty pyörään.
      Samalla tunnen kuinka rintani heiluminen saa paidan vetoketjun liikahtamaan tuoden niitä enemmän esille.
      Vetoketju jatkaa aukeamistaan ja näen kameran kuvasta kuinka rintani tulevat yhä enemmän esille.
      Mainitsen asiasta mutta tiedän sen olevan virhe, samassa poikkeamme hiekkatielle jonka kivien ja monttujen tärinä tekevät viimeisen tehtävän...
      Orgasmi ottaa vallan ja naisella on täysi työ hallita pyörää minun heiluessa takana. Vielä muutama monttu ja
      rintani pullahtavat vielä esille paidasta. Ei helvetti toivottavasti ei ketään tule vastaan.
      Turha toivo joku paikallinen pyöräporukka näkyy tulevan jo kauempana.
      Pyydän pysähtymään ja tajuan samalla sen olevan virhe.
      Nainen pysähtyy ja kääntää pyörää sivuttain joten pyöräilijät näkevät minut ja paljaat rintani.
      Aivan kun voisin tuntea pyöräilijöiden katseen rinnoillani heidän hidastaessa vauhtia.
      Vihellyksien ja kuuma kommenttien saattelemana pyöräilijät ohittavat meidät.
      Joku meinaa tuijotukseltaan kurvata ojaan mutta saa korjattua tilanteen.
      Nainen korjaa paitani kiinni ja tarjoaa jääkylmää juomaa ja läikyttää sitä rinnoilleni.
      Valkoinen paita liimautuu kiinni ihooni ja nännini kohoavat esille.
      Paluumatkalla vielä pari tempoa ja voin sanoa että on paikat varsin hellänä.
      Miehet ovat vastassa ja irroittavat minut pyörästä. Käyn makaamaan takapihan terassille.
      Kuulemma palkkio pyörän lainasta puuttuu vielä?
      Naapurin mies istuu vatsani päälle joten en pääse nousemaan ja näen kun nainen laskee pyöräilyhousunsa ja laskeutuu istumaan kasvojeni päälle ja alkaa heiluttaa märkää pilluaan vasten kasvoja ja nenääni käskien nuolemaan!
      Paitani aukeaa ja naapurin penis löytää paikansa rintojeni väliin käsien puristaessa ne tiukasti yhteen. Mieheni kuvaa tapahtumaa sivusta.
      Että tämmöinen ajelu tällä kertaa pitkästä aikaa... Videoituna vielä...

      • Anonyymi

        Hienoa, että jatkoit seikkailuja.

        Sain tarinastasi myös ideoita itselleni. Vaimoni pitää tanssimisesta ja itse en pysty enää tanssimaan jouduttuaan onnettomuuteen ja menetin liikuntakyvyn. Minua on säälittänyt vaimoni, koska hän joutuu nykyisin tyytymään vain suuhuni, sormiini ja leluihin. Olen sanonut vaimolleni, että hänellä on lupa hakea tyydytystä muiden miehinen kanssa, mutta hän ei ole innostunut.

        Tarinasta sain idean ostaa tuollaiset housut ja pyytää vaimoa laittamaan ne päällensä seuraavan kerran, kun menemme tanssimaan. Olisipa mielenkiintoista seurata pöydästä, kun toiset miehet häntä tanssittavaa samalla, kun housut tekevät näkymätöntä työtään alakerrassa. Ehkä vaimoni myös siitä innostuisi ottamaan itselleen rakastajan.


    • Anonyymi

      Kansalaisopistolla naapurin miehen apulaisena.
      Mieheni meni lupaamaan että minä menen auttamaan naapurin miestä pitämään kurssia koska vaimonsa ei pääse.
      Automatkalla opistolle mies kehuu rohkeuttani mikä saa minut epäilemään mihin olen taas lupautunut ja onko mieheni jättänyt jotain kertomatta...
      Luokkaan päästyämme näyttää että kurssi liittyy saven tai kipsin kanssa työskentelyyn.
      Mies aloittaa kertomaan: 
      - Tänään meillä onkin uusi avustaja ja saamme varmasti uusia suurempia muotoja aikaiseksi...
      - Ajatus valmistaa ainakin torso ja kenties pari tarjoiluastiaa.
      Torso? Siis mikä?Katson ympärilleni ja näen samalla kipsistä valmistetun alastoman ihmisen yläosan ja tajuan sen esittävän miehen vaimoa.
      Menen aivan lukkoon.
      Samassa mies tulee luokseni ja käskee riisumaan paitani.
      Saan käskyn myös poistaa rintaliivini koska niitä ei haluta sotkea.
      Olen nyt siis yläosattomissa  edessäni luokallinen tuntemattomia oppilaita ja mies rasvaa ylävartaloani ja rintojani ettei kipsi tarttuisi kiinni.
      Sitten vielä jostain toisesta purkista sipaisu nänneilleni ja samassa tunnen poltteen nänneissä.
      Kuulen niin tämä on kylmägeeliä ja tuo nännit paremmin esille. 
      Oppilaat käyvät vuorotellen levittämässä kipsiä vartalolleni.
      Kipsin kovettumista odotellessa mietin valmista tuotetta...
      Poistettaessa tunnen venytyksen rinnoistani. Hups nännilävistykset ovat juuttuneet hiukan kiinni ja hetkessä apukäsiä on puristelemassa rintojani saaden minut voihkimaan joten punastun huomatessani kiihottuvan tilanteesta.
      Astioiden valmistuksessa saataisiin kuulemma tänään hyviä juustohattuja?
      Minut ohjataan pöydän luokse ja käsketään kumartumaan 90 asteen kulmaan jolloin rintani roikkuvat suoraan alaspäin, Vuorotellen kumpikin rintani upotetaan löysään massaan ja annetaan kuivua välissä. Massan kuivuessa puristus rinnoissani kasvaa ja tunnen kostuvani samalla pyllistäessäni oppilaiden suuntaan.
      Ajatus rinnan muotoisesta juustohatusta tuntemattoman ruokapöydässä, huh mitä vielä.
      Kuulemma kiva kun saadaan kunnon tötteröt oltermanni kilolle.
      Mies kuiskaa vaimon rinnoilla ei kuulemma olisi onnistunutkaan.
      Operaation jälkeen seison luokan edessä.
      Niin leipälautanen meinasi unohtua, mies toteaa tullessa luokseni ja säpsähdän hänen kurkistaessa housuihini ja sanoessaan hyvä nähdessä karvattoman alapääni. 
      Tässä tehtävässä käytämmekin vahaa ja tarvitsen pari miestä pitämään avustajaa paikoillaan toimenpiteen aikana että muotti pysyisi ehjänä.
      Minut asetellaan pöydän yli pääni jäädessä roikkumaan alaspäin toiselta puolelta.
      Samassa housuni riisutaan ja jalkani nostetaan ylös ja levitetään avoimeksi miesten voimin.
      Säpsähdän kylmän öljyn valuessa vitulleni ja käden levittäessä sitä ympäriinsä. 
      Samassa opiskelija nainen saapuu pääni luokse ja nostaa mekkoansa ja näen kuinka paljas vittu lähestyy kasvojani.
      Tunnen nenässäni hänen tuoksunsa kunnes kirkaisen ja naisen vittu painautuu vasten kasvojani vaimentaen huutoni.  
      Kuumaa vahaa alkaa valua vittuni päälle ja sen jähmettyessä tunnen tykytyksen alapäässäni vahan kiristäessä sitä. 
      Käsiini tartutaan ja samaa vahaa alkaa valua rintojeni päälle. Huutoni vaimenee naisen reisien puristessa vittunsa tiukasti kiinni naamani etten pysty hetkeen hengittämään. Onneksi vahasta tehdään muotit, olisikin paikat hellänä jos tuolle menetelmällä tehtäisiin koko astiasto.Vahamuotteja poistaessa lähti sitten pieninkin sänki alapäästä, pienet karvat eivät kuulemma muotissa haittaa opettajan esitellessä ja oppilaiden tutkiessa sitä.
      Useampi näkyy selvästi nuuhkaisevan muottia samalla katsoen silmiini. 
      Näitähän voisi myydä jossain verkkokaupassa kuulen sanottavan.
      Hyvä idea toteaa naapurin mies.
      Tapahtumasta kuluu viikko ja naapurit pyytävät kahville, paikalla myös tuntemattomampi pariskunta samasta talosta. 
      Menen hämilleni nähdessä pöydässä kilon oltermanni kiekon rintani muotoisen juustohatun kanssa ja vittuni muotoisia lautasia. Sokeriastian päällä näen pienemmän rinnan muotoisen kannen, tämän täytynee kuulua naapurin naiselle.Tämä vieras naapuri tutkii niitä todeten rohkeiksi ja todella aidon näköiseksi nuuhkaistessan vittuni muotoista lautasta kuin etsiäkseen tuoksua.
       Naapurin mies kertookin tämän vuoden malliston olevan kerrankin reilumpaa kokoa saaden samassa vihaisen katseen vaimoltaan ja minut punastumaan. 
      Niitä voisi kuulemma tilata verkkokaupasta rajoitetun erän...
      Jälkiruoka tuodaan pöytään ja sama teema jatkuu. Rintani muotoinen jäätelölautanen jossa vitun muotoisia suklaakeksejä. Ne kuulemma tehdään yksittäin aidolla muotilla jolloin naapurin naisen on vuoro punastua. Hiukan vaniljakastiketta keksin päälle saa jälkiruuan näyttämään varsin...
      Vieras naapurin nainen pahoittelee olevansa laktoositon, ei voi ottaa jälkiruokaa. Mies kysyy käykö mehujää ja se kuulemma kelpaa. Mies tulee kohta pakkaselta paketin kanssa. Paketista paljastuu peniksen muotoinen mehujää ja tunnistan sen mallin naapurin mieheksi. Mies katsoo naista ja käskee nuolemaan ennenkuin sulaa. Tuijotuksemme ei helpota suihinottoa...

    • Anonyymi

      Verkkokauppa!
      Sain linkin naapurien verkkokauppaan... 
      Muotoisteni astioiden kauppa lähtenyt kuulemma hyvin käyntiin.
      Aluksi aitoutta epäilty mutta se ei kuulemma ole enää ongelma muutaman tarkennuksen jälkeen...
      Avaan jännittyneenä linkin janäytön kokoisena kaikkien nähtävänä vartaloni tuotteet saavat kihelmöintiä aikaan. 
      Tuote kuvien yhteydessä näkyy linkki valmistus menetelmään jota on pyydetty epäilyksien hälventämiseksi... 
      Linkki auki ja samassa näytöllä käynnistyy video.
      Yleistä höpinää materiaalista ja uniikista muotoilusta kuten voitte seuraavaksi nähdä. 
      Huudahtan ääneen nähdessäni alastoman vartaloni ilmestyvän videolle makaamassa selällään pöydällä.
      Katson järkyttyneenä videota ja kuinka vahakannu lähestyy hitaasti pilluani.
      Vahan osuessa kohteeseen kaiuttimista kuuluu kirkumiseni, joka toki vaimenee muminaksi naisen painaessa vittunsa vasten kasvojani.
      Tunnen kuinka pikkuhousuni kastuvat kiihotuksesta katsoessani itseäni videon kohteena. 
      Rintojen tullessa vuoroon nännit kovettuvat välittömästi vahan osuessa niihin videolla. Toimenpiteestä näytetään hidastuksia ja ääntelyni kuuluu taustalla.
      Kasvoni onnekseni naisen mekon alla piilossa.
      Mies alkaa kertomaan taustalla mallista ja kuinka se löytyi kotikaupungistani ja samalta asuinalueelta ja ikäisekseen on hyvin säilynyt ja tykkää esitellä muotojaan julkisilla paikoilla.
      Herään ei ei.... mitä kuulin!
      Hän on paljastanut minun kotipaikkani ja jatkossa lenkkeillessäni voin kuvitella kuinka vastaantulija on voinut nähdä alastoman vartaloni ja voisi tunnistaa muodoistani minut...
      Verkkokaupan tilaajien kesken kuulemma jaossa yllätyspalkintoja joista ei mainita sen kummemmin.
      Hämmentyneenä jatkoin kotitöitä pikkuhousut märkänä kun ovikello soi ja sen takana on naapuri laatikko kädessään.
      Samassa mekkoani nostetaan ja käsi tarttuu pikkareihini, hyvä juttu kuullemma märät pikkuhousuni havaitessaan.
      Saan käskyn alkaa lähettämään yllätyspalkintoja välittömästi.
      Mitä?
      Avaan laatikon josta löytyy läpinäkyviä muovisia lähetyskuoria ja erilaisia pikkuhousuja.
      Saan käskyn opetella pakkaamaan ensimmäisen lähetyksen.
      Nostan lyhyttä mekkoani ja riisun kosteat pikkuhousuni ja asettelen ne pakettiin naapurin seuratessa silmä tarkkana sivusta.
      Epäselväksi ei jää mitä pakkaus sisältää.
      Sitten vielä viimeinen homma ja käteeni tartutaan ja poistumme ulos ennenkuin ennätän sanoa sanaakaan. 
      Pitäähän lähetyskin suorittaa.
      "Vesiraja" mekko ollut vain sisäkäytössä enkä voisi kuvitella käyttäväni sitä julkisilla paikoilla edes pikkuhousujen kanssa ja nyt olen ilman pikkuhousuja ulkona menossa kohden lähikauppaa ja postilaatikkoa kosteat pikkuhousuni läpinäkyvässä lähetysuoressa kädessäni.
      Tunnen viileän tuulen vasten paljasta pilluani ja tämä saa kylmän väreet aikaan.
      Niin paketti ei sovikkaan laatikkoon vaan on käytävä lähettämässä kaupassa naapuri toteaa yrittäessäni tunkea sitä laatikkoon.
      Kassajonoon päästyämme naapuri tönäisee muka tahattomasti ja kuori tippuu kädestä lattialle asiakkaiden katsoessa mitä tiputin. 
      Kumartuessa nostamaan tajuan samalla helman nousevan liian ylös sen noustessa pitkin paljasta pyllyäni esittelemään paljasta pintaa jonossa oleville. 
      Ojennan kuoren kassalle ja saan hämmentyneen katseen takaisin ja polvissani heikottaa.
      Sitten kuulemma kiireellä kotiin ja uusia pikkareita jalkaan valmistumaan seuraavaa lähetystä varten.
      Ei kuulemma hyvää kosteutta kannata hukkaan heittää.
      Saan kuulemma oman palkkioni jossain vaiheessa...

    • Anonyymi

      Toimitus lämpimänä?
      Pikkuhousut menevät kaupaksi niin ettei pesuun asti riitä. 
      Jotenkin nykyään kostun jo miesten katseista ajatellessa heidän nuuhkimassa housujani.
      Lähdimme mieheni kanssa uimaan.
      Ajelemme autolla kohden syrjäisempää uimarantaa jonne johtaa vain yksi tie.
      Matkalla mieheni saa puhelun ja yritän ottaa siitä selvää mutta jotenkin tulos jää salaperäiseksi mieheni hymyillessä minulle.
      Matkalla näemme tien varressa lava-auton joka vilauttaa valojaan kuin tuntisi meidät. Vielä kilometri ja saavumme autiolle rannalle.
      Koska aurinko paistaa vielä istuudun leveälle penkille ottamaan aurinkoa.
      Mieheni rohkeisee riisumaan rintani paljaaksi ja poistamaan shortsit mutta pikkuhousuja en saa ottaa jalastani. 
      Miten nyt ujostuttaa ja meinaan peitellä rintojani jos vaikka se auto tulee tai joku näkee järveltä.
      Mieheni rauhoittelee kyllähän sen kuulisi.
      Mieheni nousee hieromaan hartioitani ja kaivaa kassista samalla jotain.
      Hän tarttuu käsiini ja naps käteni ovat kiinnitetty käsiraudoilla selän taakse.
      Loppui kuulemma se rintojen peittely. Katselen kauempana järvellä kulkevia veneitä, kumpa ne ei tulisi tännepäin.
      Hieronta jatkuu ja mies kumartelee taas jotain kassista ja kohta pimenee hupun kiristyessä pääni ympärille. 
      Hei mitä tämä on? mutta en saa vastausta vaan kuulen loittonevat askeleen.
      Yritän lähteä perään mutta enhän näe mitään.
      Samassa auton ovi käy ja auto käynnistyy ja lähtee liikkeelle. Hei et voi jättää minua näin lähes alastomana tänne mutta myöhäistä auton ääni vaimenee.
      Onnistun jotenkin löytämään takaisin penkille etsiäkseni jotain rintojeni peitoksi mutta mies on vienyt kassin ja vaatteet mukanaan enkä käsirautojen vuoksi voisikaan pukeutua.
      Mietin onnettomana mistä löydän suojaa mutta avoimelta niemeltä sitä ei ole saatavilla.
      Auton ääni voimistuu onnekseni, mutta tunnistan että se ei kuulu autollemme. 
      Paniikissä pyörin ja mietin mitä teen auton pysähtyessä ja ovien auetessa.
      Saan käskyn kääntyä äänen suuntaan ja kuulen askelten lähestyvän.
      Vieras ääni kertoo kuinka hienoa että erikoisemmatkin toimitukset toteutuu,.
      Hän ei kylmistä pöksyistä tykkää vaan haluaa ne lämpimänä.
      Kädet tarttuvat pakaroihini tunnen hengityksen pillullani.
      Minut ohjataan leveälle penkille seisomaan niin etten voi sulkea jalkojani.Jalkojeni väliin työnnetään satulankaltainen penkki jonka nystyrät painavat vasten pilluani ja varpailla seisoessani en pysty liikkumaan pois laitteen päältä.
      Laite käynnistyy ja samassa olen kiihoitukseni huipulla.
      Sybian kuulin tämän nimen myöhemmin hieroi minulle orgasmin toisensa jälkeen, kiimainen huutoni kuului varmaan kilometrien päähän koska itse en voinut lainkaan kontrolloida tilannettani.
      Viimein laite sammui ja minut nostetaan aivan hikisenä ja märkänä pois laitteen päältä ja todella märät pikkuhousut poistetaan jalastani. Kuulen kiitos lähetyksestä ja kohta auto käynnistyy ja poistuu paikalta. 
      Odotan mitä seuraavaksi?
      Olen uimarannalla täysin alastomana pillu märkänä ja kädet käsiraudoilla selkäni takana.
      Aika tuntuu piinavalle ja pilluni sykkii kosketusta mitä en pysty sille antamaan.
      Miten tämmöinen voi kiihottaa näin paljon. Viimeisen silauksen antoi lähestyvä veneeen ääni ja sen torven töräytys ohittaessa rannan. Pilluni supistelee vailla kosketusta ja sydän hakkaa.
      Kuulen kuitenkin tutun auton äänen ja oven kolahduksen. Huhuilen miestäni ja yritän kuunnella hänen saapuvansa.
      Yllättäen rintoihini tartutaan ja neljä sormea uppoaa herkkään vittuuni ja peukalo hieroo klitoristani saaden minut taas ääntelemään orgasmin kourissa. Huppu poistetaan ja mieheni taluttaa minut alastomana autoon ja irroittaa käsiraudat mutta kuitenkin vain hetkeksi kytkeäkseen käteni penkin taakse.
      Hämilläni en tajua tilannetta ja hän lähtee ajamaan ennenkuin tajuan istuvani siinä alastomana, paljaat rintani vastaantulijoille esillä enkä itse voi estää asiaa mitenkään.
      Mieheni toteaa että voitaisiinkin käydä kotimatkalla drive in kaistalta jotain iltapalaa....

      • Anonyymi

        Voi että! Olet taas tyydytyksen kohteena tahtomattasi. Itse en osaisi kuvitellakaan miltä tuntuisi jos milloin tahansa saattaisin joutua paljastelemaan itseäni tai saatikka tuntemattomien jo koskiessa minua, hallitsemattomasta hyväksikäytöstä puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Nyt on hyviä kirjoituksia. Tämä ikkunakoristerouva täällä ja pikkurouva toisaalla. Näitä on ihana seurata ja unelmoida... jos...itsekin...joutuisi 😍😍😶

    • Anonyymi

      Spinning tuntia seuraamassa.
      Saan puhelun naapurin mieheltä hänen pikku peppuinen vaimonsa on laiminlyönyt triathlon harjoituksensa hänen ollessaan nyt ulkomailla työmatkalla.
      Hän käskee minut vahtimaan ja toimimaan apuvalmentajana hänelle videopuhelun kautta.
      Vaimo on tietoinen asiasta.
      Spinning treeni on sovittu kello 18 ja menen soittamaan ovikelloa.
      Naapurin nainen onkin vastassa topissa ja tiukoissa pyöräily housuissa, toppausta ei näytä olevan sen verran selvästi häpykumpu erottuu ja housut uppoavan pakaroiden väliin.
      Laitan puhelimen kaiuttimelle ja seuraan treeniä kuvaten tai tuijotan pyörän selässä heiluvaa pyllyä hypnoottisena.
      Nainen valittaa kuumuutta.
      Kuulen puhelimesta käskyn riisu vaatteet pois.
      Nainen viivyttelee hetken kunnes kuulee yskäisyn puhelimesta.
      Treeni saa uutta näkökulmaa seuratessani naisen riisuuntumista ja sitä seuraavaa alastoman naisen pyöräilyä miehen pyytäessä kuvaamaan naista joka puolelta jotta hän ja minä näen varmasti kaiken lähietäisyydeltä...
      Huomaan kuinka satula on kastunut varmasti muustakin kuin hiestä.
      Lopulta treeni loppuu mies kiittää ja suljen videopuhelun.
      Nainen lähestyy luokseni ja säpsähdän hänen painaessa käteni kuumalle pillulleen ja muiskauttaa suudelman ja poistuu suihkuun hihkaisten sieltä seuraavaan kertaan joka olisikin sitten ulkona...
      Ilmassa tuoksuu... nainen...

    • Anonyymi

      Triathlon ulkotreeniä naapurin naiselle. Osa 1/2
      Saan naapurin mieheltä puhelun ennen ulkotreeni aikaa.
      Minut käsketään kotitarkastukselle ja hakemaan tarvikekassi varastosta numerolukon takaa.
      Tällä kertaa ohjaus tapahtuu handsfree kuulokkeiden kanssa joten minun pitäisi käskeä naista. Soitan ovikelloa ja saan käskyn tarkistaa roskis.
      Mies kuulee, voihkaisuni ja kysyy mitä näkyy? Hesburgerin pussi ja tyhjä suklaalevy. Saan kuulemma valvoa treeniä tavallista tarkempaan.
      Rangaistus on luvassa tottelemattomuudesta.
      Aloitamme.
      Seuraan naisen juoksua pyörällä perästä ja välillä sivulla ajaen.
      Miehensä kysyy näyttääkö hyvälle?
      Joo huokaisen. Siis mitä juuri sanoin...
      Pysähdymme illan hiljentämälle uimarannalle, tarkoitus on testata avovesi uintia kylmästä vedestä huolimatta.
      Kaksi naista ähisee ahtaassa uimakopissa märkäpukua päälle. Onneksi oven sai säppiin muuten olisimme kaatuneet ulos kopista.
      Tiukka pakkaus kommentoin katsoessani naista kokovartalopuvussa...
      Siis mikä kuulen puhelimesta?
      Änkytän jotain repusta saaden naisen naurahtamaan.
      Vesitreeni sujuu vauhdikkaasti ja olemme taas pukukopissa riisumassa pukua. Reppu pyyhkeineen ja vaatteineen ulkopuolella koska ei sopisikaan sisälle.
      Mies käskee minun käydä huuhtelemassa pukua ennen pakkaamista.
      Poistun tajuamatta että jätin naisen alastomana pukukoppiin.
      Nainen huuteleekin jo pyyhettä ja vaatteita.
      Rankaisun aika kuulen puhelimesta.
      Palaan kassille ja olen antamassa koppiin kun mies käskee minua ottamaan kassin selkääni ja käskemään naiselle seuraavan harjoituksen.
      Yksinkertaisuudessaan kassin saa niemessä.
      Mitä? Vaikka on myöhä ilta silti satunnaisia lenkkeilijöitä ja koiran ulkoiluttaja voi olla liikkeellä.
      Niemi on sillan toisella puolella ja tästä on matkaa 500m kapeikolle josta lyhyt uintimatka yli ja kilometri niemen kärkeen.
      Sillan kautta nainen tuskin haluaa viuhahtajaa busseja ja liikennettä riittää.
      Vaihdan videopuheluun ja pyydän naista avaamaan pukukopin ovet. Hyvä kuulen puhelimessa samalla kun katson avuttoman näköistä alastonta naista.
      Hitto että näyttää hyvälle... Hyi pois se minusta.
      Vielä varmistus että tehtävä ymmärretty ja nainen sulkeutuu katsoen kuin apua pyytäen pukukoppiin. Kesällä uimalla homma onnistuisi häneltä mutta nyt vesi liian kylmää pitkälle matkalle ilman märkäpukua.
      Mies käskee laittamaan live seurannan sijainnistani päälle. Etten voi huijata.
      Lähden pyöräilemään niemeen reppu selässäni.
      Mietin miltä naisesta mahtaa tuntua?
      1.5km alastonjuoksu vailla vaihtoehtoja.
      Matkalla törmään mieheeni, eikä hän meinaa päästää minua jatkamaan millään matkaa ja samalla huomaa minussa jotain outoa ja vaatii päästä mukaan seuraamaan treeniä...
      Mitäköhän alaston naapuri ajattelee tämän nähdessään.
      Jatkuu osassa 2

    • Anonyymi

      Triathlon ulkotreeniä naapurin naiselle. Osa 2/2
      Lue osa 1 ensin
      Saavumme niemeen ja pyydän miestäni piiloutumaan sivummalle.
      Nainen saapuu hengästyneenä halaamaan minua.
      Lasken käteni lämpimälle pakaralle.
      En voi olla puristamatta tiukkaa paljasta pyllyä.
      Nainen säikähtää nähdessään mieheni kiven takana mutta ei voi muuta kuin seisoa siinä alastomana hänen edessään.
      Soitan naapurin miehelle harjoituksen suorittamisesta.
      Saan käskyn antaa naiselle pinkistä pussista vaatteet pukeutumista varten.
      Kaikki on puettava päälle...
      Tuubitoppi osoittautuu todella kapeaksi kuin leveä teippi olisi vedetty rintojen yli.
      Nännit nopöttävät niin sievästi sen läpi.
      Kiva tennismekko ja koristeelliset hiusklipsit hiuksiin.
      Pikku housuja ei löydy mutta jotain painavaa pohjalla on.
      Nostan kolme painavaa geishakuulaa jonka naruun on liitetty kaksi klipsiä.
      Pyydänkin yllättäen mieheni auttamaan niiden kanssa.
      Nainen jähmettyy tämän kuullessaan.
      Nainen säpsähtää kylmän kuulan osuessa pilluun.
      Kuuluu kolme voihkaisua kuula kerrallaan työntyessä pilluun.
      Naru kiinnittyy pieniin häpyhuuliin klipseillä. Nätti häpy...
      Nipistys ja venytys on varmasti melkoinen jos kuulat tippuisi, sen verran painavat ne on. Mikä varmasti vaatii myös jännittämistä että ne pysyvät sisällä.
      Mieheni auttaa repun naisen selkään ja samalla sitoo siinä olevilla hihnoilla naisen kädet niin ettei nainen pääse kuulin käsiksi. Ottaa kiinni hiusklipseistä, irrottaa ja katsoo naista silmiin ja rintoihin ja on siirtää ne sitten nänneihin naisen yrittäessä väistellä turhaan.
      Lopuksi korjaa toppia niin että rintaa paljastuu ylä ja alapuolelta ja tiukka vatsa on hyvin esillä.
      Mies ottaa pyörän ja poistuu.
      Lähdemme naisen kanssa kävelemään polkua kotiin. Nostan mekkoa ohjaan hänet vasten katajapuskaa kirkaisujen saattelemana. Matka jatkuu ja
      yksi nainen voihkaisee.
      Mitä? Kunnes tajuan yhden kuulan tulleen ulos.
      Puolessa välissä matkaa
      Kaksi kaksi! Nainen voihkii jo epätoivoisena katsoessaan minua. Rappujen luokse päästyämme en voi olla vilkaisematta mekon alla heiluvia kuulia, naru näyttää jo kiristyneen venyttäen pillua.
      Vielä olisi portaat toiseen kerrokseen ja olisimme naapurin ovella.
      Tartun naisen reppuun pysäyttäen hänet.
      Näen kuinka jalat tärisevät... Hän tajuaa tilanteen yksi kuula... Vain yksi kuula ja...
      Tartun naiseen ja kasvomme on vastakkain. Tunnen heilahduksen.
      Yksi yyksiii.. Auta auta ne pois pliis... Nainen tärisee... Pienien rintojen heiluessa ihanasti topin alla.
      Autan hänet sisälle ja vapautan kädet ja nipistimet.
      Soitan hänen miehelleen saapumisesta perille ja rangaistuksen suorittamisesta.
      Mies pyytää naisen kuulolle ja käskee häntä nuolemaan minun pilluni loppuun asti...
      Nainen työntää minut sohvalle ja kiskoo housuni jalasta ja alkaa nuolemaan pilluani ja se ei lopu ensimmäiseen orgasmiin vaan jatkuu ja tekee minut sekopäiseksi...
      Semmoinen palkkio sitten valmennuksesta...

    • Anonyymi

      Tyydytys kielletty haaste!
      Voit myös itse osallistua.
      Koska viimeaikainen seksi toiminta on ollut varsin villiä niin päätimme mieheni kanssa jos aloittaisimme haasteen mutta epäröimme vielä pystyisimmekö siihen. 
      Kerroimme innostuksissa tästä myös naapurin pariskunnalle... 
      He lupasivatkin hoitaa rangaistuspuolen jos keskeytämme nyt aloitetun haasteen. 
      Meidän mielipidettä ja halua tähän ei kysytty... 
      Katsoimme hölmistyneenä toisiamme mieheni kanssa. 
      Naapurit tuntien emme halua tietää saati sitten suorittaa rangaistusta epäonnistuneesta haasteesta. 
      Ennen kuin luet pidemmälle päätä oletko myös mukana haasteessa. 
      Samalla päätä rangaistus jos et pidä haaste päätöksestäsi kiinni. 
      Ystävän tai puolison kanssa saat pidettyä kiinni lupauksestasi. 
      Meillä aktiivisuuskelloissa 24/7 syke seuranta. 
      Itsellä ainakin syke nousee hetkessä hiplatessa ja näkyy aktiivisuudessa. 
      Enkä pysty valehtelemaan outoon aikaan tapahtunutta sykkeen nousua ja muutenkin jään heti kiinni valehtelusta.
      Naapurit valvovat nyt suoritusta, joten annoimme heille kodimme avaimet tarkistuskäyntiä varten ja pidämme päiväkirjaa viikon kulusta. 
      Haasteen säännöt:
      1. Kesto 7 päivää 
      2. Seksi ja yhdyntä sekä itsetyydytys kielletty eri muodoissa.
      3. Et saa koskea pilluun tai rintoihin tyydyttääksesi himojasi. Miehiltä peniksen koskettelu myös kielletty. 
      4. Aamuisin ja iltaisin on vähintään 15 minuuttia alastomana peilin edessä itsensä tai yhdessä toisenkin katselua. Samalla hyvä miettiä miltä kosketus ja seksi tuntuu nyt kun se ei ole sallittua. Toiselle kertoo kuinka käsittelisi jos se olisi sallittua. 
      5. Alastomuutta ja seksikkäitä vaatteita käytettävä aina kun mahdollista. 
      6. Netistä luettava seksinovelleja päivittäin ja katsottava vähintään viisi seksivideota. 
      7. Kuuntelet rakastelun, tyydytyksen ääniä vähintään tunti päivässä. Musiikin sijasta voit laittaa soimaan taustalle kotona. Myös lenkkeillessä käy treenimusiikkina... 
      8. Yksi arkipäivä ilman mitään alusvaatteita koko päivänä ja kotipäivä ei käy päiväksi. 
      9. bonus tehtävä jonka keksitte viikon kuluessa.

      Meillä haasteessa on kolmas päivä menossa ja nyt on jo piinaavaa katsoa peilistä itseä ja kosketusta kaipaavaa pilluani samalla kun mieheni kertoo kuinka hän tekisi minut hulluksi nuolemalla ja panemalla pilluni aivan sekaisin. Nännit kovettuvat jo miehen katseesta. Miehelläni on vaikeuksia aamulla saada helposti pullottavaa penistään housuihin koska kaikki ylimääräinen kosketus on kielletty. Ainakin miehen kannattaa suorittaa ei alusvaatteita paivä alkuvaiheessa. Meillä se on vielä tekemättä ja mieheni hikoilee jo ajatuksesta selvitä työpäivä ilman kalsareita koska saa erektion helposti. 

      Seksinovellien lukeminen ja videoiden katsominen tapahtunut tähän asti itseäni aina tyydyttäen joten käsien erossa pitäminen vaatii jo keskittymistä tosissaan. laatikosta yllättäen vastaan tullut dildo meinasi olla liikaa. Ei miten hyvälle se tuntuisikaan! Hullu käytin sitä vielä päällä ja tunnustelin sen värinää sormillani.

      Taustamusiikki pitää tilanteen mielessä ja keho kaipaa kosketusta nakuillessa kotona ja mikä tunne kun kuulee toisen saavan orgasmin eikä itse voi tehdä mitään vaikka tekisi niin vitusti jo mieli tässä vaiheessa viikosta luovuttaa ja sormettaa orkut mutta rankaisu pelottaa... 
      Vielä olisi se ilman alusvaatteita päiväkin suorittamatta, bonus tehtävästä puhumattakaan. Naapureille kuulemma ilmoitettava päivät että voivat tarkistaa tarvittaessa.
      Web kameran kautta on live kuva ja ääniyhteys ollut auki kotona ollessamme. 
      Naapureilla on oikeudet avata web yhteys myös etänä.
      Että semmoinen loppuviikko luvassa...

      • Anonyymi

        Mahtavaa tekstiä! Odotan mielenkiinnolla jatkoa! Hyvä käänne se että naapurin nainenkin sai rangaistuksia. Mukavaa että päähenkilökin sai hallita tilannetta eikä aina olla se jota hallitaan.


    • Anonyymi

      Tyydytys kielletty haaste! jatkuu viikon puoliväli ylitetty...
      Aamulla heräsin jonkun tullessa sisään.
      Naapureiden päät kurkistivat kohta makuuhuoneen ovesta ja totesivat tulleensa katsomaan miten haasteemme jaksaa... 
      He poistuivat olohuoneen puolelle ja mieheni kanssa menimme hölmistyneenä suorittamaan tehtävää seisoa alastomana peilin edessä naapureiden seuratessa sohvalta.
      Samalla näemme naapureiden alkavan riisuuntua vaatteistaan ja aloittavan käsipelin toistensa vartaloilla.
      Mieheni vaikuttaa varsin vaivautuneelle seuratessa tilannetta ja kelloa eikä tilanteeseen tule helpotusta...
      Naapurin mies alkaa upottaa isoa penistään pienen vaimonsa sisään takaapäin katsoessamme toisiamme.
      Katson lumoutuneena peniksen pohjatessä tärähteleviä rintoja ja tyydytyksesta avointa suuta ja siitä kuuluvaa nautinnollista voihkintaa. 
      Livenä jotain niin... 
      Mies kääntää naisen jolloin heidän kasvonsa on vastakkain ja panoasento pituuserosta johtuen näyttää hankalalle miehen taivuttaessa polviaan alas.
      Kunnes hän tarttuu suurilla käsillään pieneen pyllyyn ja ponnistaa itsensä suorille jaloilleen. Pikku vaimonsa jalat nousevat kiljahdusen saattelemana ilmaan ja hän on nyt seivästetty peniksen ja peppua puristavien käsien väliin. Mies aloittaa hillittömän panemisen ja nainen voihkii ja jalat sätkivät ilmassa tukea etsien mutta peniksen pohja kosketus on varma.
      Miten ihanalle nainen kuulostaakaan. 
      Mieheni ei kestä enempää vaan aikoo poistua paikalta mutta naapureiden suusta kuuluu yhteen ääneen stop takaisin tai haasteesi hylätään.
      Hän anoo tekevänsä mitä vain jos lopettavat. Laukeaminen kuulemma todella lähellä eikä hän halua epäonnistua.
      Naapurit saisivat määrätä hänelle bonus tehtäväkin jos vain lopettavat. 
      Mies irrottautuu naisesta ja nainen tulee tarttuu mieheni hiuksiin ja vetää hänet polvilleen lattialle.
      Mieheni tuijottaa lähes nenässään kiinni olevaa pillua.
      Kuvittelen tuoksun hänen nenässään. 
      Samalla naapurin mies on tullut viereen ja nainen kääntää mieheni pään kohden penistä. 
      Suu auki ja nuole hän käskee ja tarttuu tiukemmin hiuksiin.
      Hitaasti penis uppoaa suuhun ja outo tilanne saa mieheni yskimään. 
      Naapurin mies kiihdyttää suupanoa naisen pitäessä mieheni pään jalkojansa vasten niin ettei pysty perääntymään kunnes näen vatsalihasten nykivän peniksen pysyvän syvällä suussa. Tajuan hänen saavan siemensyöksyn mieheni suuhun.
      Niele kuuluu miehekäs käsky. 
      Mieheni sai bonustehtävän sillä suoritettua mutta minulla se on vielä edessä... 
      Sitten alastomana aamupalaa naapurien kanssa.
      Ilmassa tuoksui muutakin kuin kahvi...
      Muuten vaihtoehdot suorittaa se päivä ilman mitään alusvaatteita käy myös vähiin.
      Naapurin nainen kuulemma mielellään voisi auttaa vaatevalinnoissa ja päiväohjelmassa jos siltä tuntuu.
      Minusta tuntuu että näin saattaa tulla käymäänkin kun rankaisin häntä triathlon tehtävässä.
      Tänään ei sitten ole ilman alusvaatteita päivä sen verran märkänä on esityksestä että täytyy laittaa side pikkuhousuihin ettei kastu aivan läpi...

    • Anonyymi

      Viivyttely kostautuu ja tänään on alusvaatteiden käyttö on kielletty päivä. Kuumeisesti mietin vaatevalintoja päivälle. Kiireessä ottauduin tehtävään ja pukeuduin pelkkään tuulipukuun.
      Mietin töihin kiiruhtaessa kuinka sairaala vaatteiden läpi minulla näkyy yleensä alushousujen ja rintaliivien rajat. 
      Päällysvaatteita riisuessa tajusin... 
      Pitää olla nopea en halua tulla yllätetyksi pukeutumassa ilman alusvaatteita. Ei hitto miten housut painuu pyllyvakooni alushousujen puuttuessa. Huomasin rintani tulevat varmaan hyvin esille kumartuessa. Kaula-aukkohan näissä paidoissa on varsin avara.
      Paita hankaa vapaana heiluvien rintojeni nännejä matkalla osastolle, en ole tottunut siihen. 
      Tuntui että huomiotani tarvittiin tavallista päivää enemmän.
      Bonus tehtävä. Minulle tuli illanvietto naapurin naisen kanssa.
      Ei tarvitse jännittää kyllä hän jotain kivaa tekemistä keksii... 
      Pitkä takki ja mekko valikoitui asusteeksi. 
      Kauppakeskuksen pihalla nainen ojensi minulle maskin ovella.
      Mikä tämä tuoksu on?
      Vittu!
      Ollaan sitten shoppailemassa ja saan haistella hänen tuoksuaan sitten. Menimme katselemaan uimapukuja ja nainen nappasi muutamat mallit mukaan ja jonotimme sovituskopeille. Uudet kopit on kunnon ovella, joten tirkistelyä tuskin luvassa, tosin oven takaa ei näe onko sisällä joku vain pienestä merkistä oven lukossa tai siitä ettei ovi aukea. 
      Mekon riisuminen olikin helppoa mutta narubikinien liian suuri koko ei naisen mielestä istunut. Nainen lupasi samantien hakea pienempää kokoa. Poistuessaan hän muistuttaa ovea en saa laittaa lukkoon sillä aikaa vaan odotettava ja mekon pysyttävä lattialla enkä saa peitellä itseäni. Nainen poistui ja seisoin alastomana kohden ovea odottaen kuka sen avaa.
      Ihmisiä kulki ohi ja sekunnit tuntuivat piinaaville siinä seistessäni...
      Yllättäen ovi aukeaa ja mies peruuttaa koppiin huomaa minut ja silmät pyöreänä anteeksi pyytäen poistuu.
      Huh mikä tilanne...
      Odotus jatkuu ja käteni meinaavat peitellä vartaloani mutta pysyvät sivuillani. Piinaavaa hitaasti ovi aukenee ja olen liikahtaa kunnes tunnistan naisen. Vaaleat bikinit sopivat paremmin ja nainen ottaa ne ja poistuu maksamaan.
      Alan pukeutua mutta missä on mekko?
      Nainen nappasi tietenkin sen mukaansa kun käännyin selin oveen päin hänen poistuessa. Vedän ylleni vain pitkän takin. Melkoinen itsensäpaljastaja fiilis näin liikkuessa.Käymme vielä kahvilla ja tuolilla istuessani takki meinaa jäädä auttamatta liian ylös. Ettei nyt vaan paljastaisi liikoja. Naisen kehut siitä kuinka syötävän hyvältä näytän eivät auta yhtään.
      Poistumme autoon ja nainen lähtee ajamaan. Hetken ajettuaan hän pysähtyy levikkeelle jättäen auton käyntiin, muutama rekka näkyy olevan parkissa. Hän käskee minua pukeutumaan mekkoon.
      Etsin mutta en näe sitä...
      Se on takakontissa saan vastauksen ja takki jää sitten tähän.Mitä?Hän tarttuu takkiini ja työntää oveni auki. Nousen autosta ja menen kohti takakonttia kun kuulen oven sulkeutuvan takanani ja napsahtavan lukkoon. Samassa auto liikahtaa eteenpäin ja loittonee minusta. 
      Apua oon alasti jossain helkutin rekkaparkissa...
      Meinaan juosta perään mutta huomaan auton olevan jo liian kaukana kääntymässä tielle.Pikainen katsaus ympärille ja yritän piiloutua rekkojen väliin. Hetken hiljaisuus ja näen liikettä rekan peilissä ja ovi avautuu. Rekkamies kurkistaa hämmentyneenä minua ja huonolla englannilla kyselee olenko pettänyt tyttöystävääni vai miksi hän jätti minut näin. Olisiko tarkoitus kenties että hänelle annettaisiin vähän kyytiä.
      Kiellän ja etsin pakotietä...
      Auton torvi soi ja näen naisen palanneen. Juoksen rinnat pomppien autolle ja kiskon lukossa olevaa ovea kunnes ikkuna aukeaa ja rintani pyydetään työntämään sisään. Nainen puristelee rintojani minun katsellessa rekkakuskin suuntaan katon yli.
      Aaah mitä nyt tapahtuu tunnen puristuksen rinnassani ja kohta toisessakin. Nainen ojentaa myös mekon käteeni. Sitä pukiessa katson kuinka rintani ovat saaneet hiuslenkit ympärilleen puristaen niitä palloksi. Nyt ne tulevat mekossa todella hyvin esille.
      Olemme kuulemma menossa kylpylään...
      Porealtaalle mennessä herätimme katseita. Nainen sanoo lähtevänsä käymään wc:ssä ja käski etten saa lähteä mihinkään. Hän on jo nousemassa kunnes tarttui bikinieni alaosan naruihin ja kiskaisi ne mukaansa. Nyt ei sitten ainakaan tee mieli lähteä, joten jäin porealtaaseen vailla bikinien alaosaa kuplien hieroessa alapäätäni. Poreallas täyttyi ihmisistä ja pahin tapahtui se pysähtyi eli kuplien hävittyä housuttomuuteni voi käydä ilmi. Laite käynnistettiin kuitenkin, huomasikohan kukaan mitään? Meni hetki ennenkuin altaaseen tuli tilaa. Nainen ojensi narubikinien alaosan näyttävästi takaisin. Miehiltä on pudota silmät päästä kun tajuavat tilanteeni. Pois noustessani nainen veti vielä housut tiukasti pakaroitteni väliin ja yritin korjata niitä mutta läpsäys pyllylleni kielsi sen.
      Porealtaasta kuului vihellys...
      Kotimatkalla nainen miettii kuinka jotain kivaa voisi vielä keksiä mutta mitä?
      Niin mitäköhän voisi olla mielessä?

      • Anonyymi

        Loppuu mielikuvitus ainakin tältä lukijalta.
        Olet päässyt aika monipuolisesti harrastamaan ja seuraamaan tapahtumia.


    • Anonyymi

      Naapurille päästyämme hän soittaa puhelun ja sopii jostain maksullisesta...
      Alamme meikkaamaan iltaa varten, kyyti olisi tulossa hakemaan joten skumppapullo auki ja vaatteet pois teeman mukaisesti.
      Vauhtiin päästiin niin poksautettiin toinenkin pullo.
      Kiva puska totean osoittaen naapurin vittua, onhan se erinäköinen kuin oma karvaton.
      Esiintymistä kuulemma luvassa ja illan vietosta ei tarvitse huolestua koska hän tietää turvasanan. 
      Puhelin soi kyyti odottaa... 
      Nainen tarjoaa pitkää takkiani alastoman vartalon peitoksi ja pukeutuu itse samanlaiseen. Ovella vielä isot aurinkolasit vappunaamarin virkaa ajamaan. 
      Pikku bussi odottaa oven edessä ja tervehdimme miesjoukkoa.
      Joku hevosporukan illanvietto ilmeisesti. 
      Yksi miehistä kysyy matkalla olenko masteri?
      Johon menen vitsilläni heittämään joo joo...
      Samassa naapurin nainen älähtää jotain. 
      Mitä? 
      Katson takapenkille ja näen naisen hölmistyneenä suukapula suussa. 
      Pysyy tuo orja hiljaisena toteaa viereinen mies. 
      Änkytän että enhän minä johon muistutetaan että ei huolta turvasanahan on käytössä. 
      Yritän selittää etten tiedä sitä... 
      Miehet luulevat sen olevan osa leikkiä. 
      Roolit on taitanut vaihtua tahtomattamme. 
      Tallille saavutessa yksi miehistä kielloista huolimatta alkaa kopeloida meitä kunnes tärisee ja valahtaa tajuttomana maahan.
      Näen viereisellä miehellä tainnutus laitteen.
      Käskyjä olisi parempi uskoa mies toteaa. 
      Tiemme eroavat naapurin naisen kanssa ja minut viedään pukuhuoneeseen.
      Etsimme minulle sopivia ratsastus-saappaita ja mustat housut ja paidan ja ratsupiiskan. 
      Vaatii vähän tuunausta kuulen ja housuni lasketaan alas ja haaroihin vedetään puukolla reikä joten jalkoja levittäessä paljastuu karvaton pilluni mustaa kangasta vasten. Paitani saa vastaavat viillot ja rintani kurkistavat aukoista. 
      Saavumme pihalle ja näen jotain ennen näkemätöntä... 
      Nainen on kytkettynä ponikärryihin. 
      Mikä ponygirl!
      Silmälaput rajoittaa näkykykyä. Pitkä häntä on todennäköisesti kiinni anustapissa. Kuolaimet suussa ja ohjakset valmiina. 
      Näen punaiset jäljet pakarassa ja hikikarpalot ympäri kehoa... 
      On kuulemma lämmitetty valmiiksi ja pitänyt ojentaa kun vikuroi.
      Rintoja kiertää ja kiristää hihnat ja toisien hihnojen avulla on kyynärpäät vedetty selän taakse. Nännit on saaneet nipistimet joiden ketju kiertää niskan takaa kohottaen rintoja ylöspäin.
      Kärryn aisat on kiinnitetty käsiin ja rintoja kiertäviin hihnoihin. 
      Nousen kärryihin ja levitän jalkani jalustimille avaten vittuni ympäröivien miesten näkyville. 
      Tartun ohjaksiin ja napautus piiskalla pakaralle sitten matkamme kohti tallia alkaa samalla hännän heiluessa pyllystä. 
      Mikäs tämä ylimääräinen naru on?
      Nykiessä narusta tajuan sen olevan kytketty nipistimien ketjuun tämän vuoksi nainen voihkii.
      Tallille päästyämme vapautamme naisen rattaista jättäen kädet selän taakse.
      Tappi osoittautuikin yllättävän suureksi totean venytellessäni sillä pientä pyllyä edestakaisin ja naisen voihkiessa suupallon takaa.
      Hei mitä minä taas teen... 
      Yhdellä miehistä kuulemma synttärit ja kakku puuttuu mutta kävisikö jos saisi maistaa piirakkaa? 
      Mies katsoo naista ja heiluttaa kädessään kakkukynttilää. 
      Miehet tarttuvat naiseen ja nostavat pöydälle.
      Pieni kynttilä asetetaan pilluhuulien väliin ja sytytetään palamaan. 
      Ei ehkä kannata miettiä liian pitkään puhaltamista kuulemme sanottavan. 
      Nainen ja minä katsomme kauhuissamme lyhenevää kynttilää. 
      Mies lähestyy pillua ja tönäisee naista vahingossa. 
      Kynttilä kaatuu ja samassa naisen pillukarvat savuavat huudon saattelemana. 
      Ei ihana puska voihkaisen mielessäni... 
      Miehet läpsivät karvat sammuksiin pahoitellen vahinkoa.
      Koska tämä tuoksuu palaneelle minua ja pilluani katsotaan kuin kysyen voisiko.
      Paikat huutaa kosketusta mutta kieltäydyn vedonlyönnin vuoksi. 
      Tarjoilemme vielä juomia ja tanssimme pöydillä tarjoten miehille silmänruokaa. 
      Tasapainotamme kivasti toisiamme tarjoten jokaiselle jotain. Pieni tiukka ja hoikka pakkaus ja muodokkaampi isompi nainen. 
      Kyyti vie illan lopuksi väärään paikkaan, mutta sanomme oikaisevan kävelemällä linja-auto sillan yli. 
      Nainen katsoo puhelinta keskellä siltaa ja sanoo bussit tulisi muutaman minuutin kuluttua ja tiputtaa takkinsa. 
      Teen samoin ja samassa nainen nappaa takkini ja ponkaisee juoksuun. 
      En tietenkään pärjää juoksussa naiselle vaan katson loittonevaa pyllyä. 
      Mäen päällä näkyy jo bussin valot joten en ennätä mitenkään pois sillalta. 
      Käännyn kaidetta vasten säpsähdän kylmän raudan osuessa rintojani vasten. 
      Rintojani saan peiteltyä mutta paljasta takapuoltani en.
      Olikohan tuttu bussikuski?
      Bussin mentyä etsin naista ja hän hihkaisee kauempana nähdään takapihalla. 
      Metsän läpi oikaistessa nainen yllättää kiven takaa ja tuhma tyttö saa nyt kuusenoksasta...
      Minun vuoroni saada piiskaa ja teen kaikkeni pysyäkseni hiljaa ettei koko taloyhtiö kuulisi millainen ääni minusta lähtee...

      • Anonyymi

        Otappa alussa selvää kuka alistuu tai on domina?
        Tilanteet vaihtuu yllättäen ja jotain erilaista näkyy vielä tulevan vastaan.
        Tytöt tuntuvat tykkäävän toistensa seurasta.
        Mitäköhän vielä voisi puuttua?
        Sukulaisia? Kumileikkejä?


    • Anonyymi

      Retkeilyä sadeasuissa.
      Vettä sataa eikä ulkoilu kiinnosta kunnes muistimme sadevaatteet varastossa.
      Riisuunnuimme päällysvaatteista ja aloimme pukea kumisia sadevaatteita häkkivarastolla.
      Jännittävää entä jos joku tulee?
      Ovi kolahtaa mutta taitaa mennä pyörävarastolle.
      Minulla on sellaiset lappuhaalari tyyppiset kahluuhousut.
      Asu tuntuu paljasta ihoa vasten... erilaiselle...
      Olenkohan lihonut talven aikana totean miehelleni kun housut kiristyvät pyllistäessäni hänelle.
      Rintani jäävät lapusta huolimatta kivasti esille varsinkin jos yhtään kumarrun eteenpäin.
      Mieheni on melkoinen herra nro47 rintakarvojen törröttäessä avoimesta takista.
      Halaamme toisiamme ja tunnen kiihottuneen peniksen housujen läpi, kuulemma kumi hankaa kiihottavasti.
      Menen naureskelemaan jolloin mieheni tarttuu henkseleihin ja kiristää ne tiukalle.
      Joo housut tosiaan hankaavat nyt vasten vittuani.
      Autossa matkalla retkeilyalueelle meinasi kumiasussa tulla hiki, ihmekös tuo kun penkilämmitin oli vahingossa päällä.
      Autossa onneksi vaihtovaatteet jos keli korjaantuu kotimatkalle.
      Aikamme metsässä käveltyä sade loppuu ja sadetakissa tulee varsin kuuma.
      Rohkaistun ja riisun sen tuskimpa täällä ketään vastaan tulee.
      Mieheni heittää takin myös ja paljas ylävartalo yhdistettynä sadehousuihin...
      Mikäs täällä tuoksuu?
      Raotan housujani ja pyydän miestänikin nuuhkaisemaan.
      Melkoiset aromit sadehousuissa.
      Huomaan mieheni käsien käyvän usein housuillaan.
      Hei eipäs hiplata.
      Muistan repussa olevat käsiraudat ja nappaan mieheni kädet selän taakse.
      Venytän kuminauhaa ja vapautan peniksen heilumaan vapaana, eipä hankaa enää.
      Hyppäsi muuten mies nopeasti polulta metsän puoleen vastaantulijoita nähdessään.
      Tais hätä yllättää totesin ihmetteleville vastaantulijoille.
      Sitten olisi minun vuoroni saada käsiraudat ja rintani pääsivät pomppimaan vapaana henkseleiden välistä.
      Minun kohdalla yllätys lenkkeilijä tuli niin nopeasti etten voinut kuin heittäytyä vasten miestäni.
      Sivutissi näkymät varmasti kohdallaan hieroessani rintojani vasten mieheni sadetakkia.
      Voihkaisen vetoketjun raapaistessa nänniäni.
      Saamme huvittuneita katseita ohikulkijoilta.
      Autolle palattuamme vielä pikainen vaatteenvaihto vilauttelu parkkipaikalla ennen kotimatkaa.
      Tämmöinen hätäinen seikkailu tällä kertaa.

      • Anonyymi

        Huh hellettä millaisiakohan seikkailuja se on saanut aikaan.


    • Anonyymi

      Narubikinit päälle ja laiturille kuuluu käsky mieheltäni!
      Yllätys odottaa...
      Ei tarvitse kahdesti käskeä kun juoksen niin että rintani on pomppia pois bikinien suojasta. 
      Hämmästys nähdessäni rannassa kaksi paikkaisen kajakin ja säpsähdän kuullessani vieraan miehen äänen saunan kuistilla. 
      Mieheni työkaveri on luvannut viedä minut melomaan. Olenhan joskus kertonut miehelleni haluavan kokeilla sitä.
      Vieras mies kertoo käyvänsä wc:ssä ja sillä aikaa voisimme pukea melontaliivit ja aukkopeitteen. 
      Mieheni auttaa pukemisessa ja aukkopeite näyttää kuin lyhyeltä minihameelta päälläni. 
      Melontaliiveissä on vain leveä kiinnityssolki ja käsien aukot ovat suuret etteivät haittaa melomista. 
      Valitan tuleekohan kuinka kuuma. 
      Niin mieheni toteaa tarttuen bikieni alaosan naruihin.
      Mitä nyt tapahtuu? 
      Hän avaa solmut ja alaosani tipahtaa maahan ja samalla tunnen kädet niskan naruilla ja yläosani lähtee myös.
      Vieraan miehen ääni kuuluu jo ja tempaisen äkkiä melontaliivin päälleni.
      Vaikka soljen kiinnittää niin rintamukseni jää hyvin avoimeksi paljastaen ettei alla ole mitään.
      Kumartuessa rintani näkyvät varmasti sivusta katsottuna, sen verran avarat käsien aukot ovat. 
      Huh mikä sivutissi mieheni kuiskaa korvaani. 
      Punastun ajatuksesta vieraan miehen saapuessa luoksemme, eikä tuulenvire paljaalla pillulla helpota asiaa yhtään.
      Mies asettuu kanoottiin takapaikalle ensin ja oma mieheni avustaa minua omalle paikalleni eteen. 
      Olen varma että hän tarkoituksella nosteli aukkopeitettä paljastaen paljaan pyllyni työkaverilleen.
      Huomaan istuessani kanoottiin että liivit aukeavat lisää edestä ja tuovat rintani varsin hyvin esille.
      Kääntyessäni katsomaan taakse tajuan esitteleväni sivutissini varsin kokonaan koska miehen hymystä ja katseen kohteestä ei voi erehtyä.
      Alku opastuksen jälkeen lähdemme matkaan ohitamme muutamia suppailijoita kiusallisen läheltä katseista päätellen.
      Janohan tässä tulee totean ja mies sanookin että pidämme kohta juomatauon. 
      Samalla tajuan edessämme näkyvän kesäkioskin.
      Siis ei kai me vaan olla menossa sinne... niinpä tietenkin.
      Laituriin saavuttaessa mies auttaa minua pois kanootista ja tunnen hänen kätensä paljaalla pyllylläni ja toinen puristaa paljasta rintaani kainalon alta. 
      Huh kuumottavaa kävellä tiskille.
      Mies ostaa oluet ja ojentaa ne molempiin käsiini laittaessaan pankkikorttia vyölaukkuunsa. Olemme lähdössä kävelemään kohti sivupöytää kun hän vielä napsauttaa liivien lukon auki.
      Ei ei nyt tarvita kuin pieni heilahdus ja nännini näkyy...
      Hätäpäissäni puristan käsiäni lähemmäs jolloin liivi päinvastoin aukeaa enemmän ja säpsähdän kylmän tuopin painautuessa vasten paljasta nänniäni.
      Pyödässä istuessamme mieheni soittaa ja pyytää katsomaan oikealle.
      Näen hänet siellä ja ihmettelen mitä nyt.
      Hän pyytää jatkamaan puhelua ja olemaan kuin en tuntisikaan häntä.
      Hän käskee näyttämään paljaat rintani ja pilluni hänelle. 
      Mitä?
      Pääni pyörii kuin pöllöllä ja levitän jalkojani hitaasti hänen suuntaansa ja avaa liivien etumuksen.
      Ei hitto hän kuvaa videota tajuan vasta sitten kuin on liian myöhäistä.
      Nähdään rannalla hän toteaa ja lopettaa puhelun.
      Mentyämme takaisin rannalle mieheni ojentaa minulle valkoisen topin ja shortsit
      Kuulemma hänen vuoro meloa takaisin ja samalla hän pudottaa aukkosuojan ja liivit päältäni.
      Äkkiä shortsit ja toppi päälle ennenkuin joku näkee.
      Nännit törröttävät topin läpi ja shortsit nuolevat muotojani niin ettei jää epäselväksi ettei niiden alla ole mitään.
      Tunnen kuinka ne kiristyvät pilluani vasten ja uppoavat pakaroitteni väliin.
      Miehet kiipeävät kanoottiin ja minä aloitan rantatietä pitkin matkan mökille.
      Lämpimän ilman vuoksi ihmisiä on melko paljon liikkeellä ja saan paljon katseita osakseni.
      Vielä kilometri mökkitietä kun saan videopuhelun mieheltäni. 
      Näytä kuinka jätät ylimääräiset vaatteet siihen tienpään roska-astiaan.
      Mitkä ylimääräiset vaatteet, eihän minulla ole kuin toppi ja shortsit?
      Lamaannun lähestyessäni roskista, ne on sellaista maan sisäistä mallia eli jos jotain sinne pudottaa niin sitä ei saa pois.
      Ohi ajaa auto ja mieheni kysyy mikä siellä kestää?
      Tartun toppiini ja pudotan sen astiaan ja shortsini kokee saman kohtalon.
      Hupsis harmi mukavan malliset hän toteaa.
      Kaukaa kuuluu taas auton ääni ja tajuan olevani alastomana roskakatoksella vailla mahdollisuutta pukeutua.
      Ampaisen täysin alastomana juoksuun kohden mökkiä, kuumottava tunne paljaan  pyllyni heiluessa juostessani ja tuntiessani kuinka paljaat rintani pomppivat juoksun tahtiin.
      Mökillä onkin kuvaajat valmiina vastaanottamassa maaliin tuloa. 
      Taitaa olla että kohta tämä tyttö saa melaa mekkoon jos sellainen olisi päällä...

    • Anonyymi

      Ei tuu melaa mekkoon...
      Kuulemma kun nyt tykkään nakuilla niin saan viettää iltaa miesten kanssa ilman rihman kiertämää.
      Saunassa pesen molemmat miehet ensin, jonka jälkeen on minun vuoroni.
      Odotan niin kosketusta pillullani mutta sormet kiertävät sen.
      Jäykkä penis hankaa paroitteni välissä mieheni pestessä hiuksiani mutta ei vahingossakaan luiskahda sisääni vaikka kuinka pyllistän.
      Vieras mies toteaa ettei ole saanut tissipanoa tuijottaessa heiluvia rintojani, johon mieheni toteaa että asiallehan pitää tehdä jotain...
      Minut istutetaan jakkaralle ja mies alkaa työnnellä penistään rintojeni väliin.
      Mieheni toteaa että kannattaa kostuttaa välillä...
      Joten penis nousee ylemmäs ja otan vieraalta suihin mieheni yllyttäessä työntämään syvemmälle.
      Lopulta mies karjaisee ja roiskii spermansa rintojeni väliin ja taitaa kasvonikin saada osansa.
      Pikainen huuhtelu ja suihkun kosketus pillullani saa minut voihkaisemaan.
      Pukuhuoneessa olen alkamassa kuivaamaan itseäni kun se estetään etten vain alkaisi hipelöimään itseäni.
      Pukeudumme kylpytakkeihin ja menemme laiturin päähän jäähdyttelemään.
      Miehet istuvat molemmille puolelle minua ja katsomme hiljaa ohi kulkevaa uisteluvenettä.
      Samassa miehet tarttuvat käsiini vieden ne selkäni taakse ja ennenkuin huomaankaan käteni on sidottu kiinni.
      Rintani ovat nyt paljaana ja samalla jalkojani levitetään jolloin esittelen itseäni ohi kulkevalle veneelle.
      Katson venettä ja vielä en ole huomannut katseita suuntaani kunnes.
      Vilkutahan pojille ai joo ei se onnistukaan miehet myhäilevät poikien katsoessa viimein suuntaamme.
      Lopulta menemme sisälle ja pääsen istahtamaan pikkusohvalle käsien pysyessä sidottuna selkäni takana.
      Miehet sitovat vielä jalkani sohvan jalkoihin jolloin pilluni avautuu esille.
      Vieras mies puhuu jostain videokanavasta ja seuraajista katsoen samalla suuntani?
      Olisinhan voinut jotain videota katsoa ilman että olen sidottuna sohvaankin totean.
      Miehet liittävät kannettavan tietokoneen tauluteeveeseen ja näen nyt itsekin että vieraalla miehellä on joku videokanava.
      Kanavalla hän esittelee naisia siis mitä?
      Näen videolla kuinka alaston nainen yrittää estellä paljastamasta itseään ja kamera kiertää naista ja samalla pikkukuvissa miehet tyydyttävät itseään miehen kertoessa naisesta kuin olisi joku esittelyauto näyttelyssä.
      Siis ei kai minusta tehdä vaan...
      Niinhän siinä käy että tietokoneeseen on liitetty ulkoinen web-kamera ja näen teeveestä kuinka kuva osoittaa seinäämme.
      Näen kuinka pikku kuvissa alkaa penikset heilumaan ja samalla isossa kuvassa näkyy jo varpaani ja polveni.
      Miehet kyselevät mitäkön nyt löytyy ja mitä tämmöiselle tuhmalle tytölle pitäisi tehdä ja kuulen myös kysyttävän hintaani.
      En olekaan nähnyt omaa pilluani koho teeveen kokoisena. kamera nousee ja rintani tulevat myös kuvaan.
      Näyttävätköhän ne kasvoni meinaan panikoida?
      Toistaiseksi kamera jää tähän ensimmäiset miehet ovat kuvasta päätellen jo lauenneet katsoessa minua.
      Huoneesta kuuluu surinaa ja samalla valtavan kokoinen penis ilmestyy kuviin, sitä työnnetään rintojeni väliin ja nännejäni kiusataan.
      Otan sitä suuhuni ja viimein se alkaa laskeutua kohden maalia vain ohittaakseen sen.
      Rimpuilen köysissäni ja saan hipaisun klitorikselleni ja olen jo lähes tulla siihen paikkaan...
      Ei saa kiusata tahdon sen sisääni anelen miehiltä saaden vain naurahduksia aikaan.
      Pitää kuulemma säästää myöhempää käyttöä varten.
      Mitä se sitten tarkoittaakaan?

    • Anonyymi

      Sinuun kytkettäisiin kauko-ohjattavia kiihottimia joita katsojat maksua vastaan saisivat käyttää ja saisit olla vastaanottamassa ilman mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen.
      Miten olisi big brother tyyppinen 24h live?
      Suorittaa tehtäviä pitkin päivää eri paikoissa. 
      Vaatteilla leikkiminen, itsensä paljastaminen taitaa olla jo liian tavallista sinulle.
      Seksilelujen testialustana.
      Millaisiin suorituksiin venyisit vaikka pumpattavilla leluilla?
      Kasvisversiona monta porkkanaa saa upotettua kilttiin kotirouvaan.
      Fetissi toiveiden kohteena olisit myös varsin pätevää ainesta?
      Joku tykkää nokkosista tai neulojakin nähnyt käytettävän.
      Selfbondage? kuminauhoja, nastoilla vuorattuja alusvaatteita?
      Voisiko lävistyksistä olla joku kiinnostunut?
      Saisit vaikka uusia koruja vartaloosi esittelyä vastaan. Venyttävät nännikorut näkyisi kivasti paidan läpi ja kävisitkin esittelemässä niitä ravintolassa tai kauppakeskuksessa.
      Siinäpä sitä miettimistä mitä voikaan tapahtua.

    • Anonyymi

      Myöhempää käyttöä 1/2
      Herään kun minuun tartutaan ja suuhuni tungetaan jotain?
      Meinaan panikoida mutta miehet rauhoittelevat kuulemma aika lähteä suorittamaan tehtävää.
      Saan suuhuni rengas suukapulan joka estää minua sulkemasta suutani ja puhumasta selvästi.
      Seuraavaksi nahkaisen hupun joka peittää pääni ja on varustettu silmälapuilla korvilla.
      Nyt ei tarvitsisi huolehtia että joku näkee kasvoni.
      Minut talutetaan muuten alastomana autoon ja silmälappuni suljetaan.
      Jonkin aikaa ajettuamme pysähdymme ja minut viedään auton ulkopuolelle kuulen kahinaa ja hevosten ääntelyä.
      Tunnen kädet pakaroillani ja pyllyyni sipaistaan ilmeisesti liukuvoidetta.
      Seuraavaksi tunnenkin jo tapin painavan vasten pyllyreikääni ja jonkin hiveleven reisiäni.
      Minusta taitaa tulla jonkun heppafetissin kohde.
      Käsiini teipataan rukkaset etten pääse sormeilemaan itseäni.
      Laput avataan ja näen edessäni hevos aitauksen. Miehet ohjaavat minut sinne ja sulkevat sen.
      Hämilläni katson heidän selkiään ja yritän mumista perään heidän poistuessaan autolle ja lähtiessä ajamaan.
      Hädissäni etsin pakopaikkaa, tuolla olisi sopiva rako ja pujottaudun narujen välistä mutta...
      Kumartuessa suuret rintani osuu ensin naruun ja naps sähköpaimen antaa iskun rinnoilleni ja tämän seurauksen polveni joustaa ja pilluni saa myös iskun langasta. Kirkaisun saattelemana kaadun ja hengästyneenä jään makaamaan aitauksen puolelle.
      Samalla kuulen lähestyvän auton äänen ja näen hevosen kuljetuskopilla varustetun lava-auton saapuvan aitauksen viereen.
      Autosta nousee kaksi miestä ja toisella näen ratsupiiskan kädessä.
      Kuulen heidän puhuvan kuinka kerrankin kiva saada esteratsastukseen kunnon tamma niiden ponityttöjen sijaan...
      Koppi avataan ja ymmärrän kävellä nätisti sisälle. Minut asetellaan kumaraan vasten poikkipuuta rintojeni jäädessä
      roikkumaan alaspäin. Saan ratsupiiskan iskut sisäreisille joten levitän jalkojani. Polvieni kohdalle asetellaan hihnat
      ja ne kiristetään seiniin saaden pyllyni ja pilluni esille. Rintani kiinnitetään myös hihnoilla kärriin.
      Vittu tämä älytön tilanne saa kiihottumaan kun tunnen vielä miesten henkityksen alapäässäni heidän tarkastella uutta tammaa.
      Ovi suljetaan ja auton liikkuessa sidonnat saavat alistumisen toisten käyttöön tuntumaan vielä enemmän.
      Mitäköhän tästäkin seuraa?
      Pysähdyttyämme minut viedään hoitopuomin luokse ja kytketään hupustani siihen ketjulla.
      Saan tarralappuja pakaroihini pilluni molemmille puolille, vatsaani ja rintoihini.
      Mikä juttu tämä on?
      Samassa näen ison kasan johtoja ja jonkin laitteen.
      Ei helvetti lisää sähköjuttuja...
      Kun paikkani on piuhoitettu kone käynnistyy ja tunnen pientä kihelmöintiä ympäri kehoani.
      Tehoa ilmeisesti lisätään ja nyt jo tunnen vatsalihasten jännittyvän tahtomattani. seuraavaksi rintani alkavat nykiä ja pakarani värisevät myös.
      Pakaroitten tehoa lisätään ja nyt ne jännittyvät jo kunnolla.
      Itse ei mahda mitään vaikka kuinka yrittää pysyä rentona.
      Hei mitä kylmää tunnen pillullani? Saan metallisen sauvan sisääni ja samassa säpsähdän pilluni puristellessa sähköiskujen voimasta sauvaa vastaan.
      Tämä tamma on valmis laukeamaan millä sekunnilla tahansa mutta silloin se loppuu ja minut irroitetaan johdoista.
      Nyt on tamma lämpiminä todetaan miesten ihaillessa hiestä kiiltevää vartaloani.

    • Anonyymi

      Myöhempää käyttöä 2/2
      Rintani saavat nahkalenkeistä koostuvat rintaliivit joiden keskimmäinen hihna tulee niin että siinä oleva metallirengas asettuu nännini kohdalle saaden sen
      puristumaan esille renkaan keskeltä.
      Pään asento ei kuulemma meinaa millään pysyä tarpeesi ylhäällä todetaan ja tartutaan huppuuni.
      Niskaan kiinnitetään jotain ja pääni vedetään taaksepäin.
      Tunnen pakaroitteni päällä jotain ja samalla etupuolella pilluani levitellään ja näen jalkojeni välistä ilmestyvän helminauhat joka asetellaan häpyhuulieni väliin ja
      kiinnitetään lopuksi renkaista törröttäviin nännilävistyksiin. Nyt pienikin pääni liike saa kiristystä aikaan rinnoissa ja hieroo pillussani.
      Kävellessä helmet hierovat jo valmiiksi herkkää pilluani.
      Minut ohjataan maneesiin josta katsoa ei puutu ja edessäni näen monen näköisiä esteitä.
      Ratsupiiskan isku takapuolelle herättää minut ja alan suorittaa esterataa.
      Hypätessä matalien esteiden yli päästelen tahtomattani voihkaisuja helmien hieroessa minua ja pääni heilahtaessa rintojani kiskovista hihnoista.
      Huohotan jo aivan kiimoissani ja liikuttelen lantiotani tahtomattani, tahdon laueta tähän paikkaan...
      Paikka! ratsupiiska iskee pakaralleni ja jähmetyn paikalleni.
      Esteitä nostetaan katson ohjastajaa epätoivoisena, eihän noiden yli voi enää päästä mutta en voi muuta kuin yrittää.
      Muutaman esteen onnistun ylittämään kunnes väsyn, putoan esteen päälle.
      Raja ylittyy kiihottunut pilluni supistelee orgasmin kourissa vasten puomia ja kaadun kentälle.

      Kaksi traktoria saapuu ja minut kiinnitään toisen traktorin etukauhaan niin että juuri pysyn varpaillani seisomaan.
      Toinen jää selkäni taakse joten en näe mitä siellä tapahtuu kuulen sen vain hitaasti lähestyvän.
      Valjaat ja häntä poistetaan.
      Jalkojani levitetään ja näen vivuilla varustetun varren ilmestyvän jalkojeni väliin.
      Näkyy olevan kohtuuttoman isolla reiällä varustettu polkupyörän satula.
      Kuulen huutoa ja näen miehen esittelevän eri kokoisia sauvoja
      Joiden sopivasta koosta käytäneen keskustelua ja melkoinen hevosenmulkku traktorin varressa olevaan satulaan kiinnitetäänkin.
      Tunnen sen pään pillullani ja kuinka se tärisee traktorin moottorin tahtiin.
      Sauva nousee hitaasti ja katsotaan ettei se uppoa liian syvälle sisääni yläasennossa.

      Yleisöltä kysytään että ruvetaanko paukuttaa tammaa?
      Traktorin kierrokset nousevat ja se hevosen mulkku alkaa kirjaimellisesti paukuttaa pilluuni niin että jalkani on irrota maasta.
      Rintani tärähtevät panon tahdissa ja laukean aivan heti jos tahti jatkuu.
      Sauva nousee ylös ja pysähtyykin sinne. Taiteilen varpaillani sauva sisälläni.
      Nytkähdys ja jalkani nousevatkin ilmaan.
      Jotain vipuja käännellään jalkoni välissä ja traktorin kierroset laskevat. Jotain vipua taas käännetään ja sauva tuntuu tekevän pientä liikettä traktorin käynnin tahtiin. Kierroksia nostetaan ja värinä pillussani lisääntyy.
      En kestä enää ja se huomataan kierrokset ylös ääntelen kilpaa traktorin kanssa seivästettynä sen perään hevosen mulkulla jalkoni etsiessä maata tavoittamatta sitä.
      Olen menettää tajuntani lihasteni kouristelessa orgasmissa.
      Esityksen jälkeen minut viedään takaisin hevoskärriin ja kytketään kiinni kuten tullessani.
      Siellä miehet saavat käydä puristelemässä ja sormettamassa helliä paikkojani. En näe mitä takanani tapahtuu mutta kuulen naisten ääniä ja puhetta kuinka käsketään ottamaan suihin ettei käy kuin tammalle.
      Kuulen miesten voihkintaa ja kohta tunnen kuinka sisääni työnnytään ja muutaman työntö ja sperma suihkuaa sisääni, tätä seuraa useampi mies ja tunnen kuinka sitä valuu pitkin sääriäni. Seuraavaksi onkin varmaan joku nuori poika kun niin innokkaasti tyrkkii sisään ja ulos pilluuni ja...
      Pyllyyni, en tiedä oliko vahinko mutta nyt sekin saa oman osansa ja kaveri tuntuu olevan hiljaa muille tapahtuneesta.
      Tämän jälkeen pyllyni saa hännän ja lähdemme ajamaan.
      Pysähdymme ja minut irroitetaan ja käteni sidotaan selkäni taakse.
      Silmälaput suljetaan ja minut talutaan jonnekin. Käteni selkäni takana nostetaan ylöspäin joten joudun pyllistämään ja rintani heiluvat alaspäin. Ilmeisesti olen kiinnitetty puun oksaan.
      Miehet poistuvat ja kuulen kuinka auto lähtee ja mietin missäköhän olen.?
      Viimein kuulen auton äänen ja kuulen ovien käyvän.
      Vieraita ääniä olenkohan jollain levikkeellä?
      Miesten äänet lähestyvät ja tuntuvat käyvän kusella.
      Ilmeisesti eivät huomanneet koska auto poistuu.
      Menee aikaa kunnes kuulen auton saapuvan ja nyt kuuluu tuttu mieheni ääni.
      Kuulen kuinka he etsivät minua miettivät onko tämä kuitenkaan oikea levike...
      Yritän huutaa mutta äänet loittonee, auton ovet kolahtaa ja se käynnistyy.
      Eihän ne mua tänne voi jättää rimpuilen.
      Kädet!
      Mistä nuo kädet rinnoilleni tuli ja samassa tunnen kun häntää siirretään ja estelyistäni huolimatta penis tunkeutuu sisälleni.
      Paniikki rimpuiluni saa miehen laukeamaan nopeasti.
      Minut irroitetaan ja silmälappuni avataan...
      Se on mieheni ja olen hyökätä hänen kimppuunsa mutta totean vain pääsisköhän tämä tamma omaan talliin lepäämään?

    • Anonyymi

      Voihan kiimapilluni kaipaa niin...
      Tuntemattomille nakuilusta ei saa enää niin jännitystä kuin aluksi.
      Kuumeisesti miettinyt mikä olisi se juttu millä pääsisin seuraavalle tasolle?
      Vaikka muut ovatkin ohjanneet tapahtumia.
      Syksyn kylmyys vie mahdollisuuksia ulkoleikeiltä ja kaikenlaista tullut vastaan...

      • Anonyymi

        Lähetä ensin kiimaisia kuvia tuntemattomalle. Suorita saatuja tehtäviä. Jossain vaiheessa saat tuntemattomalta kuvia joita se on ottanut kun olet ollut kaupungilla. Et koskaan tiedä kuka tuntematon on ja milloin se seuraa sinua. Väillä saat käskyjä kulkea tyhjien puistojen läpi. Välillä käskyjä vietellä joku tietty tyyppi tietyssä paikassa. Tuntematonkin nussii sinua, mutta et tiedä kuka se kaikista panoista oli.


    • Anonyymi

      Palkintona viikonloppu kylpylässä.
      En perusta facebook kilpailuista, mutta pikku siskoni laittoi facessa viestiä, että oli voittanut viikonlopun kylpylään kahdelle. Ihmettelin ettei sisko soittanut kuten yleensä mutta ymmärsin viestittelyn syyn, kun painotti että lähdetään miehiltämme salaa "mökille".
      Minulla vapaapäivä, joten lähden jo paikan päälle, siskoni tulee myöhemmin perästä.
      Saavuttuani kylpylään huomaan, että meille on varattu omat huoneet ja huoneeseen saavuttua näen sängyllä viestin jossa pyydetään rentoutumaan huoneeseen kuuluvassa saunassa ja testaamaan samalla ihonhoitotuotesarjaa.
      Innostuksissani heitän kaikki vaatteeni sängylle ja poistun kylpyhuoneeseen tutkimaan voiteita.
      Testaan saunaöljyä joka tuntuukin iholla hyvälle, vähän liiankin ihmetellessä kuinka nännini reagoivat käteni kosketukseen. Epähuomioissa pyyhkäisen myös pilluani kädelläni.
      Säpsähdän siis mitä tämä aine on?
      Tutkin purkkia huomaan etiketin olevan liimattu ja alta löytyykin oikea...
      Extreme sex oil massage!
      Saunan lämmössä kiihoittava vaikutus vain voimistuu tunnen sykkeen vitussani ja nänneissä.
      Aivan kun olisin kuullut koputusta ovelta?
      Säikähdän!
      Anteeksi huonepalvelu jätän palkintoon kuuluvan välipalan pöydälle.
      Ihmettelen mikä kestää ja olen menossa katsomaan mutta pyyhe ja kylpytakki puuttuu enkä ilkeä alastomana oven raosta kurkistella.
      Vaikka käyn suihkussa pesemässä itseni niin voiteen vaikutus säilyy. Nännit törröttävät luonnottoman kovana ja kiihoittava kutina pillussani jatkuu.
      Aivan kun häpyhuuleni ja klitorikseni olisivat turvonneet voiteen vaikutuksesta.
      Huoneeseen päästyäni hämmästyn lisää mitä ihmettä?
      Kaikki tavarani on kadonnut!
      Sängyllä on vain kylpytakki, puhelin ja kylpylän pukukaapin avain. Pieni kuohuviinipullo ja pientä purtavaa.
      Soitan heti pikkusiskolle, hän ei ole kuullutkaan kilpailusta? Siis mitä!
      Käy ilmi, että hänen facebook tilinsä on ilmeisesti kaapattu. Hän lupautuu tulemaan heti paikalle, kun pääsee töistä lähtemään.
      Puhelimeni tulee whatsapp viesti tuntemattomasta numerosta. Video latautuu hitaasti kunnes käynnistyy.
      Siis mitä mitä...
      Videolla minä hieron käsilläni voidetta rintoihini ja ympäri vartaloani aivan kuin esittelisin itseäni videon kohteelle.
      Kiiruhdan pesuhuoneeseen ja löydän hyllyltä langattoman kameran.
      Saan uuden viestin, tavarani luvataan palauttaa sunnuntai iltana ja saan käyttää hotellin palveluita siihen asti jos vain suostun tekemään kuten käsketään.
      Voihan olla että video eksyy muuten väärään paikkaan viestissä muistutetaan.
      Olen soittamassa miehelleni mutta en tiedä miten selittäisin sen että olen karannut hotelliin ja olen siellä nyt alastomana vailla tavaroitani ja minusta on alaston video jolla minua kiristetään.
      Vastaan tärisevin sormin viestiin OK sovittu.
      Saan viestin tulehan esittäytymään kylpylään, pyydä uimapukupussi nimelläsi vastaanotosta.
      Pukeudun vain kylpytakkiin koska muuta vaatetusta ei ole ja sekin on pari kokoa liian pieni.
      Rintavakoni jää auttamatta esille paljastaen ettei alla ole mitään. Helma avautuu kiusallisesti kävellessä reilusti polveni yläpuolelle.
      Katson vastaantulijoita, miettien kuka piinaajani on?
      Onko hän edes mies?
      Pukukopissa löydän pussista vaaleat bikinit. Alaosa nykymuodin mukaisesti jättää pakarani täysin paljaaksi mikä tuntuu oudolle siihen tottumattomalle. Etuosa painautuu varsin kireästi vasten pilluani tuoden kiihotteet muotoni esille. Yläosan narujen kanssa säätämistä kunnes saan ne jotenkin kiinnitettyä. Laput ovat rintoihini nähden liian pienet.
      Tarkistan vielä puhelimen ja siihen onkin tullut vielä viesti.
      Lipsauta liukumäessä niin et jää ilman illallista.
      Kävelen allasosastolla katsellen ihmisiä ja tuntuu että kaikki miehet luulevat minun flirttailevan heille kun jään katsoessani miettimään voisiko kyseessä olla piinaajani.
      Huomaan liukumäen ja nälän tunteen muistuttaessa kävelen portaat ylös, Pari poikaa kävelee perässäni kiinni ja lasken heidät ohitseni ylhäällä.
      Asetun liukumäkeen ja kiskaisen itseni liikkeelle, vetäisen bikinien yläosan solmun auki ja tunnen jo ensimmäisessä töysyssä kuinka laput tippuu ja rintani heiluvat vapaasti. Muistan äkkiä teinipojat ja yritän korjata tilannetta huonolla menestyksellä, saan samalla toisenkin solmun auki.
      Viimeinen hyppyri saa minut kirkaisemaan ja käteni huitomaan ja vettä yksien nousen altaasta tajuten paljaat rintani ja niitä tuijottavat hölmistyneet pojat. Kahlaan ja saan ongittua yläosani kuohuista ja aseteltua jotenkin paikoilleni katseiden alla.
      Poistun naama punaisena tuntien kuinka katseet polttaisi paljaiden pakaroideni heiluessa.
      Huoneeseen päästyäni huomaan siellä käydyn ja tuotu uusia vaatteita ja ravintolan lahjakortin.
      Siskoni laittaa viestin on saapumassa aivan heti ja ilmoitan hänelle huoneen numeron.
      Puhelimeen tulee viesti, voisin ottaa siskoni mukaan niin ei tarvitse yksin leikkiä...
      Ei en sotke pikkusiskoani tähän...
      Seuraavassa viestissä alaston pikkusiskoni sormettaa itseään kameraa tuijottaen.
      Minulla ei taida olla vaihtoehtoja?

    • Anonyymi

      Pikku siskoni tulee kylpylään
      Hän saapuu huoneeseen ja on kauhuissaan puolestani.
      Otan varovasti puheeksi että myös hän on vedetty myös mukaan leikkiin.
      Tämä ei helpota hänen oloaan yhtään meidän katsellessa hänen alastonkuvaansa puhelimesta.
      Aika...
      Muistan kuinka kauhuissani itse olin ensimmäisellä kertaa joutuessani tehtäviä suorittamaan..
      Puhelimeen tulee viesti.
      Ota kuva siskostasi täysin alastomana parvekkeella sinun ottamana rannalta.
      Tämä ei tule olemaan helppoa totean katsoessani siskoa.
      Pyydän hänet käymään suihkussa jotta rauhoittuu ja voitelemaan voiteella koko vartalo suihkun jälkeen
      Kerron että tämä rentouttaa.
      Vaikka olemme läheisiä näkymä on jotain...
      Hänen hieroessa rintojaan ja viimeistään käden kosketus pillullaan saa hänet hengästymään ja itsekin kiihotun kuin olisin tekemässä jotain tuhmaa siskoni kanssa lapsena vaikka olemmekin aikuisia.
      Voiteen vaikutus häneen vaikuttaa olevan varsin voimakas vaikka hän yrittää epätoivoisesti sitä peitellä hän ei voi mitään vartalonsa reagoinnille.
      Ohjaankin hänet pyyhkeen kanssa parvekkeelle jäähylle.
      Vaikka ilta hämärtää lasitetulla parvekkeella ei voi piiloutua.
      Kerron että meidän pitää suorittaa tehtäviä päästäksemme tilanteesta pois ja kokemuksesta tiedän että kannattaa totella niin pääsee helpommalla.
      Samalla nappaan pyyhkeen ja jätän alastoman kiimaisen pikku siskoni parvekkeelle lukiten oven. Kerron että saa kohta poseerata minulle päästäkseen pois.
      Hei kannattaa olla hiljaa jos ei halua naapureiden tulevan katsomaan ohjeistan vielä ovea hakkaavaa siskoani.
      En älynnyt vaatteita valita vaan kylpytakki päällä sipsutan ulos kuvaa ottamaan.
      Ensimmäisessä kuvassa käsillään hiukan paikkojaan peittävä kuva ei kelpaa vaan tulee ohje.
      Kädet niskan taakse ja pillu kunnolla esille!
      Saan kuiskattua ohjeet ja vasta useamman yrityksen jälkeen kuva tyydyttää tuntematonta vastaanottajaa.
      Tyydyttää kyllä minuakin...
      Uusi viesti taidat käydä varsin kuumana käyhän jäähyllä rannalla uimassa.
      Mitä ei uikkareita vaan kylpytakki ja puhelin.
      Näen kuinka siskoni katsoo ihmeissään kävellessäni kohden rantaa.
      Onneksi en näe ketään tällä hetkellä.
      Pudotan kylpytakin ja kahlaan äkkiä veteen ja vielä nopeammin rinnat pomppien pois. On kylmää jo näin syksyllä.
      Saavun takaisin huoneeseen ja näen siellä taas käydyn.
      Viimein tajuan pelastaa hänet pois parvekkeelta.
      Ollut kuulemma ollut vaivaannuttava keskustelu parvekkeella tupakalle tulleen naapurin kanssa.
      Siskoni tavarat on viety ja tuotu vaatepussi ja lahjakortti ravintolaan myös hänelle.
      Hän meinaa taas heittäytyä hysteeriseksi tämän huomatessaan.
      Tartun tiukasti hänen pakaroihinsa ja vedän hänet vasten vartaloani rintojemme painuessa vasten toisiaan. Katson silmiin ja lähestyn ja suutelen siskoani ensimmäistä kertaa.
      Viikonloppu on vasta alussa toteamme alkaessamme tutkia vaatepusseja.
      Mitäköhän siskot joutuvat vielä tekemään?

    • Anonyymi

      Illallinen odottaa
      Aloitamme alastoman pikku siskoni vaatepussista.
      Löydän ensimmäisenä rintaliivit ja aloitan sovittamaan niitä hänelle eteisen kokovartalopeilin edessä.
      Ne eivät suinkaan peitä vaan korostavat rintoja ja avokuppimallina jättävät nännit paljaaksi.
      Tämä selvästi uusi kokemus hänelle koska pukeutuu normaalisti varsin hillitysti. Pikkuhousuja en löydä ja korkokenkien mukaankin on lyhyet sukat sukkahousujen sijaan. 
      Korkokenkiä ja sukkia laittaessa juutun tuijottamaan hänen pilluaan.
      Luonnollinen tumma karvoitus on vaihtelua nähdä näin posliini aikana.
      Vien nenäni lähemmäs ja nuuhkaisen äänekkäästi. 
      Siis mitä taas ajattelen tekeväni... 
      Siskoni yskäisee ja katseemme kohtaa, tunnen punastuvani.
      Mekko vaikuttaa aivan liian pienelle mutta venyvän materiaalinsa vuoksi istuu tiukasti vartalon muotojen mukaisesti.
      Dekoltee on yllättäen varsin suljettu mutta ohuen materiaalin vuoksi liivit kuultavat läpi tuoden rintoja esille. 
      Normaali tilanteessa nännien rajat erottuvat heikosti kankaan läpi. 
      Mekon sivussa kulkee verkkomainen läpinäkyvä kaistale, joten sivusta katsottuna ei tarvitse arvailla housujen puutumista.
      Joustavan materiaalin vuoksi tiukat pakarat pääsevät esille eikä nyt housut estä kankaan laskeutumista pakaroiden väliin.
      Vaikka helmaa kuinka venyttää niin jää se polvien yläpuolelle. 
      Huomaa että crossfit tunneilla on käyty. 
      Puhelin piippaa ja saan kuvia itsestäni nousemassa alastomana vedestä.
      Liike vangittu hienosti rintojeni heiluessa eri asennoissa kuvissa. 
      Enhän minä eikä siskoni nähnyt ketään rannalla? 
      Huomautan siskolleni, että taisi mennä pitkät päälle? 
      Hänen nännit nimittäin reagoivat kuvaani.
      Hän taitaa olla aika herkkä tyyppi... 
      Minun vuoroni pukeutua pussin sisältöön ja siskoni vuorostaan alkaa tutkia sisältöä. 
      Rintaliivejä ei tunnu minulle löytyvän.
      Mitkät nämä korulätkät on hän ihmettelee jätti korvikset kenties?
      Noin suuria nännikoruja en ole ennen nähnytkään voisit auttaa niiden kiinnittämisessä totean huokaisten. 
      Tärisevin sormenpäin siskoni yrittää nyplätä nykyisiä tappeja irti nänneistä.
      Naurahdan ja tartun hänen käsiinsä ja painan kunnolla vasten rintojani. 
      Ota kunnon ote ei ne rikki mene... 
      Kylmä koru vasten rintaa saa säpsähtämään ja nännin reikä on varsin napakka kun kiihoittunut käsittelystä. 
      Sisko yllättää, imaisee korun reiästä nännini huuliensa väliin ja vielä vetää kevyesti hampailla ulospäin. 
      Hei mitä sä teet?
      Itsepähän pyysit auttamaan ja asettelee korua kiinni pitävää tappia paikoilleen.
      Sama käsittely toiselle rinnalle.
      Kookkaat korun tuntuvat rinnoissani... 
      Päälle ohut silkkipaita harvalla napituksella esittelee vapaana heiluvat rintani koruilla. 
      Päälle saan nahkaliivin jota ei saa kuitenkaan kiinni edestä vaan rintani vilahtelee varsin helposti esiin. 
      Pikkuhousuja ei löydy minullekaan vaan yllättäen housut mekon sijaan...
      Tiukat nahkahousut vaativat työtä kiskoa jalkaan.
      Nahka tuntuu paljasta pillua vasten... 
      Katsomme toisiamme ja vaatteitamme. Aika hottikset nämä siskot. 
      Matkalla hississä tulee viesti jossa käsketään hakea paketit vastaanotosta molemmille. 
      Saamme kuulemma tutustua niihin syvällisemmin illallisen yhteydessä... 
      Mitä se sitten tarkoittaakaan?

    • Anonyymi

      Saamme katseita osaksemme hakiessamme kauniisti pakatut rasiat vastaanotosta.
      Viini ja ruoka maistuu ja rentoudumme kunnes viesti käskee avaamaan paketit. 
      Avaan ensin omani ja säpsähdän... 
      Eihän kukaan huomannut? 
      Paketista löytyi koristeellinen tappi...
      Saa sitten pyllynikin oman korun rintojen lisäksi. 
      Viesti käskee sovittamaan lahjan paikalleen välittömästi. 
      Siskoni katsoo olenko tosissani kun nousen ja poistun wc tiloihin sovittamaan yllätystä.
       Nuolen tapin kosteaksi.
       Sen päässä vilkkuu timanttikorussa sininen valo?
      Sitten asetan sen pyllyreikääni vasten ja painan hitaasti syvemmälle.
      Kuulen ääniä joku toinenkin tullut paikalle. 
      Ooh.
      Huudahdan tapin luiskahtaessa paikoilleen.
      Tiukat housut pitävät sen napakasti pohjassa ja pois ottaminen ei onnistu riisumatta housuja. 
      Kokeilen kuinka kahvan osa tuntuu housujen läpi. 
      Mahtaakohan näkyä jos joudun kumartumaan? 
      Pesen käsiä ja viereeni saapuu nainen.
      Pientä silmäpeliä peilin kautta. Taisi kuulla voihkaisuni ja samalla tajuan hänen katsovan peilistä rintakoruani.
      Kuinka se kimaltaakin kirkkaassa valossa paidan läpi.
      Korjaan liivin asentoa ja lähden uhmakkaasti kävelemään takaisin pöytään.Näen siskoni ja samassa tappi pyllyssä alkaa väristä.
      Pakarani jännittyvät ja kävelyni muuttuu samalla katkonaiseksi.
      Pöytään päästyäni värinä loppuu.
      Tajuan että olen piinaajani voi milloin vain kiihottaa minua enkä voi sille mitään... 
      Kerron siskolleni ja näen katseessa jotain... 
      Pääni pyörii kuin pöllöllä etsiessä kuka se voisi olla. 
      Viesti käskee nyt pikku siskoni avaamaan oman pakettinsa. 
      Mitäköhän hän mahtaa saada? 
      Lovence lush kauko-ohjattava hierontalaite! 
      Sauva osa menee syvemmälle pilluun ja ohuemman varren päähän ulkopuolelle jää roikkumaan osa, jossa vilkkuu myös valo. 
      Alistuneena hän on jo nousemassa pöydästä mennäkseen laittamaan hieromalaitteen paikalleen vittuunsa mutta... 
      Viesti stop käskee asettamaan lahja heti pilluun ja lähettää kuva kun paikoillaan. 
      Siskoni yrittää kiemurella huomaamattomasti mekon helmaa ylemmäs.
      Seuraan puhelimen kameralla toimintaa pöydän alla valmiina ottamaan kuvan. 
      Hups kädet heilahtaa ja mekko lipsahtaa pyllyn yli vyötärölle.
      Pöytämme sen verran sivussa ettei paljas pylly suoraan näy tuolin takaa. 
      Seuraavaksi hän ottaa laitteen käteensä ja sen värähtäessä on pudottaa sen lattialle. 
      Katselemme mutta emme saa näköyhteyttä kuva voisi seurata meitä. 
      Kasvot on näkemisen arvoiset laitteen upotessa hänen sisäänsä.
      Pinkki varsi valoineen erottuu  tummaa karvoitusta vasten. 
      Nappaan kuvan salamavalon välähdyksen kanssa. 
      Näen kuinka hän hengittää raskaasti esitellessä lähettämääni kuvaa hänen vitustaan. 
      Tilanne rauhoittuu kunnes. 
      Viesti käskee siskoni hakemaan meille juomat baaritiskiltä.
       Helman korjaus ja nännit paidasta törröttäen hän lähtee tilaamaan juomia. 
      Tunnen kuinka sauva pyllyssäni alkaa värisemään. 
      Katsomme toisiamme kun hän saa juomat molempiin käsiinsä ja tulee kohden pöytäämme, kunnes pysähtyy puristaen jalkansa yhteen ja samalla juomat on kaatua. 
      Näen hameen läpi vilkkuvan pienen valon. 
      Menee aikaa ja hänen vartalonsa nykii tahtomattaan ja katsoo minua apua pyytääkseen.
      Sitten voimakas vilkkuminen loppuu ja hän pääsee jatkamaan pöytään. 
      Viereiseen pöytäänkin tulee ihmisiä. 
      Viesti emme saa poistua ennen kuin juomat juotu.
      Isot siiderit edessämme ihmettelemme tilannetta. 
      Samassa siskoni suu aukeaa, tajuan hänen hieronnan käynnistyneen. 
      Samalla surina alkaa myös minulla ja muuttuu hakkaavaksi naputukseksi. aaah.. tämä tuntuu... 
      Kiihoituksemme kasvaa ja juomme kilpaa siideriä saadaksemme sen loppuun.
      Pikku siskoni osalta peli näyttää menetetyltä ja yrittää nielaista viimeistä suullista juomaa onnistumatta ja siideriä roiskuu suupielestä pöydälle hänen saadessaan orgasmin.
      Ilmeisesti värinä rauhoittuu loputa.
      Mahtoi olla ensimmäinen julkisella paikalla mietin.
      Helppoa ei ole minullakaan mutta sinnittelen huoneen suuntaan.
      Siskoni kertoo olevansa hyvillään että tappi on minulla eikä hänen neitsyt pepussa.
      Hän kiiruhtaa sivummalle saadakseen laitteen pois sisältään huomaamattomasti. Hotellin aulassa värinä käynnistyy ja muutaman pepun hytkähdyksen jälkeen laite kolahtaa maahan. 
      Salaman nopeasti ottaa käteensä seisahtuu helpottuneena.
      Hei mulla ois tää juttu täällä pepussa vielä voisko jo mennä hoputan.
      Viesti käskee iso siskoa ei saa jättää ilman pillun täytettä, jätä nahkaliivi naulakkoon.
      Käymme wc:n kautta.
      Hississä molemmat laitteet tekevät työnsä liian hyvin ja olen aivan sekaisin katsoessa itseäni peilistä.
      Pariskunta tulee samaan hissiin tutkien soiko puhelin...
      Pikku siskoni on ovella ensin ja tulen perässä.
      Oven aukaistuaan hän horjahtaakin sisälle ja ovi lukittuu edessäni.
      Hei ovi auki, mutta kuuluu vain voimakasta muminaa ja kolinaa...
      Hätäännyn ei kai hän satuttanut itseään ja koputan oveen.
      Viesti iso siskon vuoro odottaa kiltisti käytävällä.
      Istahdan oven taakse kuuntelemaan satunnaisen värinän kiihottaessa.
      Minun vuoroni seuraavaksi siis mitä siskolleni nyt tapahtuu?

      • Anonyymi

        Todella kiihottavaa tekstiä, mahtava asetelma!


    • Anonyymi

      Pikku sisko lukkojen takana huoneessa enkä voi auttaa...
      Viesti linkki johonkin?
      Avaan linkin ja siitä käynnistyy video hotelli huoneestamme. Ilmeisesti kyseessä se aluksi löytämäni kamera.
      Kamera kiertää huonetta ja seinän vieressä seisoo kuusi kommandohupullista miestä koko järjestyksessä…
      Voi ei taitaa olla pikku siskolle elämänsä panot luvassa kokojen perusteella.
      Kamera jatkaa ja kuviin tulee sohvapöydällä makaava siskoni, jonka polvien väliin on sidottu säädettävä tanko jolla jalat on levitetty avoimeksi eikä hän pysty sulkemaan niitä. Kädet on sidottu pöydän jalkoihin.
      Pää roikkuu pöydän yli vapaana ja suussa kumirengas mikä estää sulkemasta suuta kokonaan ja tekee puheesta epäselvää hänen yrittäessä kieltää miestä kuvaamasta.

      Ensimmäinen pienimmällä peniksellä varustettu mies aloittaa ensin panemalla vapaana heiluvien rintojen väliin ja siirtyen sitten työntämään penistä suuhun
      Toinen mies ja suurempi penis tulee vuorostaan rintojen väliin. Hetki ja ensimmäinen siirtyy pilluun.
      Kolmas tulee rintoihin. Miehet etenevät siis koko järjestyksessä eteenpäin.
      Katson kuinka ensimmäinen mies näyttää kohta laukeavan.
      Hänelle ojennetaan liukuvoidetta ja hän valuttaa tätä siskoni pyllylle.
      Siskoni tajutessa tämän hän yrittää rimpuilla ja sanoa jotain mutta penis suussa estää tämän.
      Kamera siirtyy lähikuvaamaan pakaroita kun penis tyrkkii sisään neitsyt pyllyyn.
      Sisko yrittää estellä jännittämällä pakaroita mutta liukuvoide tekee tehtävänsä ja penis uppoaa sisään siskoni kiljahdellessa uudesta kokemuksesta.
      Muutama työntö ja ensimmäinen mies laukeaa. Tämä on liikaa myös toiselle miehelle ja ruiskuttaa spermalastinsa siskoni suuhun ja napaten nenästä kiinni joten hänen täytyy niellä lasti saadakseen henkeä ja osa valuukin pitkin kasvoja.
      Kolmas hyppää suoran pilluun ja antaa näin hengästyneelle siskolle mahdollisuudet hengittää kunnolla paukuttaessaan lastinsa sisään.
      Neljäs onkin selvästi tissimiehiä eikä pääse rintoja pidemmälle vaan ne saavat sperma kuorrutuksen.
      Jäljellä vielä kaksi miestä ja kaksi suurinta penistä.
      Viides mies työntyykin suoraan vittuun ja suuri kalu yllättää, ai että näyttää tekevän jo tiukkaa kiljahduksista päätellen ja siskoni tärisee orgasmin vallassa.
      Mies vetäytyy ulos.
      Seuraavaksi hänet irroitetaan pöydästä ja polvillaan ollessaan kuudes mies yrittää sovittaa penistä suuhun mutta se ei mahdu renkaasta johtuen ja se poistetaan.

      Sitten pieni jäähdyttely hetki parvekkeella ja kamera kuvaa kuinka spermaa valuu pitkin hänen alastonta vartaloaan .
      Uusi yritys ja nyt sisko yskii suu täynnä suurinta penistä minkä olen nähnyt.
      Sillä aikaa viides mies on käynyt sängylle selälleen ja miehet nostavat siskoni hänen päälleensä ennenkuin hän ennättää tajuta mitään.
      Tanko levittääkin paikat kivasti ja tekee pakaroiden väliin tähtäämisestä helppoa.
      Ei mutta se on pikku siskoni eikä mikään pornotähti.
      Kun peniksen pää uppoaa sisään miehet laskevat otteensa.
      Nyt pohjakosketus riippuu siitä kuinka kauan hän jaksaa jännittää itseään.
      Hetken kestää ja sitten voihkinnan saattelema penis seivästää hänet.
      Hän yrittää vielä kerran nousta mutta mutta ei pääse riittävän ylös vaan painuu takaisin sisään.
      Nyt kuudes mies on tullut hänen etupuolelleen ja kauhuissani koputan ovea, on semmoinen tuplapano tulossa kokemattomalle…
      Ovi aukeaakin ja minut viedään heidän viereen.
      Samalla sisälläni olevien hierontalaitteiden voimakkuutta nostetaan.
      Yritän estellä mutta voin vain katsoa kun kuudennen miehen penis saavuttaa pillun huulet ja mies saa pitää tosissaan tangosta kiinni siskoni yrittäessä väistellä mutta pää on jo sisällä.
      Näkymä ja hieronta on minulle liikaa ja tärisen lähes tajunnan menettäneenä orgasmien kouristellessa vartaloani lattialla.
      Niin on myös siskolleni hänen ollessa kahden peniksen seivästämä vailla mahdollisuutta liikkua. Sen verran liikettä kuitenkin että miehet laukeavat karjuen hänen sisäänsä.
      Yritän riisua housujani poistaakseni laitteet mutta isku pakaroille ja käsky nuolla siskoni spermoista päästä aloittaen. En päässyt kuin rinnoista navan kohdalle kun värinä saa herkän pilluni taas kouristelemaan. Tämä tuntuu jo ilkeälle.
      Voi että mikä sotku karvaisessa pillussa tuleekin vastaan ja naamani sotkeutuu spermaan.
      Siskoni herää ja tajuaa minun nuolevan häntä ja se riittää...
      Hänen pillunsa ruiskuttaa lisää nestettä naamalleni saadessani vain käskyn jatkaa nuolemista huudosta huolimatta.
      Kunnes riittää ja miehet poistuvat.
      Laitteet saavat minut jo kouristelemaan jatkuvasti ja revimme yhdessä märät housut ja laitteet pois ja jäämme uupuneena makaamaan alastomat vartalot toisiamme vasten käsi painettuna toistemme pilluille ja toinen käsi rinnalla.
      Vielä jostain löytyi voimia yhteiseen orgasmiin pikku siskon kanssa.
      Mitäköhän ohjelmaa huomiselle on luvassa ennenkuin kiristyksen pitäisi loppua?

    • Anonyymi

      Vapaata esittelyä... 
      Koputtiko joku? 
      Ennenkuin tajuan ovi aukeaa. 
      Huonepalvelu astuu vauhdilla sisään. 
      Anteeksi mies säikähtää. 
      Luulin että olette aamupalalla kun pyysitte toimittamaan laatikon heti mies toteaa ja tuijottaa meitä. 
      Peitot on lattialla käden ulottumattomissa ja sisko levittelee unissaan itseään tietämättömänä katselusta. 
      Mies tuo laatikon sängylle asti ja poistuu.
      Olipas herätys totean irroitellessa isoja nännikoruja ja siskokin herää. 
      Viesti käskee aamupalalle ja salille. Vaatteet laatikosta. 
      Oloasut nuolevat vartalomme kaaria kävellessämme aamupalalle.
      Ei tarvitse arvailla onko rintaliivit unohtuneet... 
      Palaamme syötyämme huoneeseen vaihtamaan salivaatteet.
      Saan matalavyötäröiset salitrikoot.
      Edestä kiinnitettävä toppi jättää vatsani paljaaksi ja on hankalasti napeilla edestä kiinnittyvä. 
      Pikku siskolle lyhyet löysät shortsit ja löysä hihaton paita. 
      Salilla huomaamme olevan yksityistunnin ja noin 10 henkeä miehiä ja naisia.
      Ohjaaja käskee vain liittymään joukkoon ja iskee silmänsä siskoon.
      Hän aloittaa tunnin neuvomalla venytyksiä ja käskee hölmistyneen siskoni eteen näyttämään esimerkkiä. 
      Eteenpäin taivutus
      Hän puristaa shorsit tiukasti pyllyvakoon ja taivuttaa eteenpäin olkapäästä kiinni pitäen. Tajuan liikkeen tarkoituksen ja siskokin yrittäessä nousta ylös miehen estäessä... 
      Avarasta kauluksesta vilahtelee paljaat rinnat. 
      Sivulle taivutus
      Siskon rinta meinaa pullahtaa esille kokonaan kainalosta. 
      Pikkusisko on kuin nukke ohjaajan väännellessä häntä eri asentoihin. 
      Ryhti 
      Ohjaaja laskee kätensä olkapäille ja työntää eteenpäin tiputtaen paidan olkaimet käsivarsille.
      Ei näin vaan toisinpäin... 
      Nopea liike taakse ja rinnat hyppäävät kaula-aikosta näkyville. 
      Hups ohjaaja hymyilee paitaa korjaavalle siskolle. 
      Sitten käsky lattialle istumaan ja levittämään jalat. 
      Vittu! 
      Tumma karvoitus vilkkuu lahkeesta ja seuraajien katseet kohdistuu sinne. 
      Tulee minun vuoroni laitteessa. 
      Nilkkoihin kiinnitetään lenkit ja hihnojen painot levittävät jalkani.
      Käsiini kokeillaan uuden tyyppisiä lenkkejä.
      Kuulemma kätevät kun ote ei irtoa. 
      Säätöjen jälkeen katson itseäni peilistä x-asennossa.
      Katseeni osuu haaroihin, kireä kangas on muuttunut venytyksestä läpi kuultavaksi ja paljastaa karvattoman häpyni muodot.
      Korjatessa asentoa napsahdus ja topin pari nappia aukeaa. 
      Vedän käsiäni korjatakseni tilanteen mutta eihän se onnistu. 
      Ohjaaja tulee auttaamaan käsien liikkeessä tarttuen toppiini räpsäyttäen loputkin napit auki. 
      Kumarrun suojatakseni rintani eli ryhtini onkin ohjaajan mielestä huono. 
      Ohjaaja huomaa reiät nänneissäni ja kertoo että kuminauhat auttavat ryhdin pitämisessä harjoituksessa. 
      Katson hölmistyneenä kun hän ottaa taskustaan kaksi koukkua jotka pujottaa nännien lävistyksiin. 
      Hän neuvoo kuinka kannattaa hyödyntää lisäkiinnityspisteitä vartalossa myös klipsejä voi käyttää lävistyksien puuttuessa. 
      Kuminauhoille löytyy paikat katosta hitaasti kiristys kasvaa ja nousen tahtomattani pystyyn. 
      Nyt riittää voihkaisen. 
      Ohjaaja astuu taaksepäin ja katsoo pyörittäen päätään. 
      Vielä vähän lisää toteaa ja nousen varpailleni helpottaakseni vetoa rinnoissa ja keskityn katsomaan kuminauhoja.
      Herään kun keskustelu siirtynyt lantion virhe asentoon ja lihaksiin. 
      Ohjaaja ottaa jotain selkäni takaa ja tunnen sormien levittävän häpyhuuliani.
      Auts... nipistimet kiinni ja kuminauha oikaisee asentoni venyttämällä häpyhuuliani. 
      Yritän keventää mutta venytys rinnoissani lisääntyy.
      Seuraan kun erilaisia tappeja, sauvoja ja tekopilluja esitellään, mutta luomu menetelmät on kuulemma parhaita? 
      Hyvä miehet ovat valmiina kuulen takaani.
      Minut irroitetaan ja housut poistetaan. 
      Suuri kaluinen mies asettuu alleni ja minut lasketaan hitaasti päälle.
      Kuin saisi pesäpallomailasta totean syväkyykkyjä tehdessä.  
      Minut kaadetaan selälleen miehen päälle siltaan.
      Uusi mies ilmestyy eteeni pitkän kyrpänsä kanssa ja alkaa tunkea sitä toisen kaveriksi onnistumatta.
      Tämä on niin sanottu vuorotahtiin soutu kun vuorotellen työnnetään... 
      Nyt kun on vauhtiin päästy niin voitte vaihtaa tasatyöntöön toteaa ohjaaja... 
      Muutama työntö... oi oi oi... nyt tulee...
      Miehet pysähtyvät pohjaan minun supistellessa kahta penistä vasten.
      Vielä löytyi uusi tapa käyttää minua hyväksi huohotan hengästyneenä.
      Minut nostetaan seksikeinuun lepäämään ja muut pyydetään kokeilemaan vartaloani treenin jälkeen... 
      Pikku siskoani pyydetään ottamaan lopuksi sormi mittaa ja testaamaan lihas puristuksen vielä käsin... 
      Yritän kieltää siskoni lisätessä sormia yksi kerrallaan.
      Esitys ei mene läpi vaikka 3 sormea on sisälläni. 
      Ohjaaja käskeekin fistaamaan koko kädellä tarttuen siskoni käteen. 
      Hän katsoo käsi märkänä kauhuissaan mitä on tekee tahtomattaan. 
      Niinpä käsi uppoaa rannetta myöden sisääni, vielä sormi klitalle ja puristus alkaa minun uikuttaessa orgasmissa.
      Vaatteet saamme omaksi ja pikku sisko kotitreenejä varten verkon yli ohjattavan kameran ja kiihoittimet... 
      Mihin kiltti sisko vielä joutuukaan?

    • Anonyymi

      Tapahtumia liikaa vähälle aikaa...
      Joten seksiriippuvuuteni vuoksi selibaattia luvassa.
      Pikku siskoni joutui tarinoimaan "salaa" miehelleni että humalapäissään olin vongannut äijiä. Nyt hän sitten vahtii että paasto vie pahat ajatukset päästäni.
      Aaah.. meinasin tyydyttää wc:ssä mutta mieheni arvasi ja nyt sinnekään en pääse vahtimatta, kuten myös suihkussa seurataan etten pese paikkoja liian pitkään.
      Mitenköhän pikku sisko?
      Kuulisimpa jotain kautta miten hänellä menee.
      Hän kuullosti vaivautuneelta kysyessäni asiaa puhelimessa...

      • Anonyymi

        Sua ois nautinto kiusata niin että sitois sut kiinni ja nussis sun siskoa sun edessä. Vähän koskettelis sua niin että oisit kunnolla kiimassa. Välillä työntäis rajustikin kättä sisään, mutta vain nopeasti. Sulle ei kuitenkaan antais nautintoa vaan kiusais vaan niin että anelisit kunnolla kyrpää ja valuisit kunnolla kiimanesteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ois nautinto kiusata niin että sitois sut kiinni ja nussis sun siskoa sun edessä. Vähän koskettelis sua niin että oisit kunnolla kiimassa. Välillä työntäis rajustikin kättä sisään, mutta vain nopeasti. Sulle ei kuitenkaan antais nautintoa vaan kiusais vaan niin että anelisit kunnolla kyrpää ja valuisit kunnolla kiimanesteitä.

        Mut kun mä en saa ottaa selibaatissa mitään sisään. Jään kiinni jos yritän valehdella.
        Siskonkin paneminen tullut nähtyä.
        Joten kiusaamiseksi en sanoisi...


      • Anonyymi

        Muistele mitä kaikkea sinulle on tehty.
        Miltä se on sinussa tuntunut?
        Nyt nuori kokematon pikku siskosi on varmasti vaivautunut kun kaikki on uutta hänelle.
        Millaisten fantasioiden toteutusten kohteena hän mahtaa olla?


      • Anonyymi

        Jos sun pikkusisko ois sidottuna jalat levitettynä miesten vapaassa käytössä niin montako miestä sen paikat kestäis? Miten pitkää tauotonta panemista sinä kestäisit jos vain 1 tai 2 miestä panis kerrallaan, sua nussittas suuhun, pilluus, perseeseen ja rintojen väliin. Nauttisitko kun miehet kuorruttais sut spermalla ja se kuivuis sun ihoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun pikkusisko ois sidottuna jalat levitettynä miesten vapaassa käytössä niin montako miestä sen paikat kestäis? Miten pitkää tauotonta panemista sinä kestäisit jos vain 1 tai 2 miestä panis kerrallaan, sua nussittas suuhun, pilluus, perseeseen ja rintojen väliin. Nauttisitko kun miehet kuorruttais sut spermalla ja se kuivuis sun ihoon?

        Edellinen joukkopano oli jo siskolle liikaa. Hän kun enemmän pimeessä peiton alla nätisti oman kullan kanssa tyyppiä.
        Kuinka pitkään minä jaksaisin tauotta?
        En tiedä...
        Aikamoista kyytiä annettu jo...
        Kai sitä jotenkin nauttii silloin kun mies ei mahda mitään vaan laukeaa..
        Mutta ajatus siitä että olisi kuorrutettu spermalla niin huh...
        Ihoon kuivuessa sperma saa tuntemaan käytetyksi ja likaiseksi...
        Hiuksista on tosin pirullinen selvittää kuivuessaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen joukkopano oli jo siskolle liikaa. Hän kun enemmän pimeessä peiton alla nätisti oman kullan kanssa tyyppiä.
        Kuinka pitkään minä jaksaisin tauotta?
        En tiedä...
        Aikamoista kyytiä annettu jo...
        Kai sitä jotenkin nauttii silloin kun mies ei mahda mitään vaan laukeaa..
        Mutta ajatus siitä että olisi kuorrutettu spermalla niin huh...
        Ihoon kuivuessa sperma saa tuntemaan käytetyksi ja likaiseksi...
        Hiuksista on tosin pirullinen selvittää kuivuessaan...

        Olisiko sinulle suurin nautinto vietellä baarissa mies joka yrittäisi vastustaa houkutusta. Tanssia viettelevästi miehen lähellä, hieroa persettä miestä vasten, tuntea kuinka mies kovenee. Viedä mies hotellihuoneeseen, nojata sänkyyn ja nostaa vihjailevasti hieman hametta. Katsoa kuinka mies ei voisi vastustaa sinua vaan alkaisi nussimaan sinua kiimaisesti. Laukaisisi lastinsa sisääsi. Kun mies kaatuisi viereesi sängylle katuen hairahtumistaan, nuolisit kalua joka alkaisi kovenemaan ja miehen vielä katuessa riisuisit itsesi aloittaen hitaan ratsastuksen. Miehen katumus haihtuisi uuteen viettelykseen. Eikä hän voisi vastustaa sinua taaskaan vaan nauttisi täysillä sinusta päällään. Hetken ratsastuksen jälkeen hän kääntäisi sinut alleen sängylle ja nussisi takaapäin itseään säästämättä tullen jo toistamiseen sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulle suurin nautinto vietellä baarissa mies joka yrittäisi vastustaa houkutusta. Tanssia viettelevästi miehen lähellä, hieroa persettä miestä vasten, tuntea kuinka mies kovenee. Viedä mies hotellihuoneeseen, nojata sänkyyn ja nostaa vihjailevasti hieman hametta. Katsoa kuinka mies ei voisi vastustaa sinua vaan alkaisi nussimaan sinua kiimaisesti. Laukaisisi lastinsa sisääsi. Kun mies kaatuisi viereesi sängylle katuen hairahtumistaan, nuolisit kalua joka alkaisi kovenemaan ja miehen vielä katuessa riisuisit itsesi aloittaen hitaan ratsastuksen. Miehen katumus haihtuisi uuteen viettelykseen. Eikä hän voisi vastustaa sinua taaskaan vaan nauttisi täysillä sinusta päällään. Hetken ratsastuksen jälkeen hän kääntäisi sinut alleen sängylle ja nussisi takaapäin itseään säästämättä tullen jo toistamiseen sisääsi.

        Nauttisinko? Ihan liian kilttiä...
        Mitä sanoinkaan?
        Syttyisiköhän sisäinen lady domina?
        Minä käskisin ja mies uikuttaisi alistettuna vailla tyydytystä kädet käsiraudoissa selän takana.
        Oih!
        Saisi kerrankin määrätä ja antaa takaisin mitä itse on joutunut kokemaan.
        Mitäköhän kaikkea sitä keksisikään?
        Hmm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttisinko? Ihan liian kilttiä...
        Mitä sanoinkaan?
        Syttyisiköhän sisäinen lady domina?
        Minä käskisin ja mies uikuttaisi alistettuna vailla tyydytystä kädet käsiraudoissa selän takana.
        Oih!
        Saisi kerrankin määrätä ja antaa takaisin mitä itse on joutunut kokemaan.
        Mitäköhän kaikkea sitä keksisikään?
        Hmm...

        Voisi olla nautinnollista olla sinun käsittelyssäsi. Erityisesti se etten voisi laueta ennen kuin sallit sen. Tosin voisit olla varma että kun viimein ottaisit käsiraudat pois, se olisit sinä joka uikuttaisi sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla nautinnollista olla sinun käsittelyssäsi. Erityisesti se etten voisi laueta ennen kuin sallit sen. Tosin voisit olla varma että kun viimein ottaisit käsiraudat pois, se olisit sinä joka uikuttaisi sen jälkeen.

        Oi hyvä kun lipsautit...
        Siis parasta juottaa mies sammuksiin tai muuten taju kankaalle niin sitten mies yksin kiimaisena miettii miltä olisi tuntunut panna minut huutamaan pillun ruiskiessa nesteitä ja laueta sisään tai rintojen välistä naamalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi hyvä kun lipsautit...
        Siis parasta juottaa mies sammuksiin tai muuten taju kankaalle niin sitten mies yksin kiimaisena miettii miltä olisi tuntunut panna minut huutamaan pillun ruiskiessa nesteitä ja laueta sisään tai rintojen välistä naamalle.

        Tuota vaihtoehtoa en ajatellutkaan. En missään nimessä halua vain miettiä kiimaisena miten olisit huutanut lauetessasi vaan haluan kokea sen. Joten sinä olisitkin se joka olisi sidottuna ja käytettävänä kaikkien halujen tyydyttämiseen.


    • Anonyymi

      Minä käsken mies vikisee.
      Töissä varsin komea mies tuppautuu juttelemaan ja jutut on lähellä seksuaalista häirintää ja jos vaatteet voisi riisua katseella hän tekisi sen.
      Jotenkin juttu karkaa mökkeilyyn ja kuinka yksinäistä se on... 
      Sun pitäis hakea päiväkahvi seuraa tokaisen kaksimielisesti hymyillen? 
      Yllättäen tapaammekin viikonloppuna. 
      Pikkuinen puuhapussi mukaan. 
      Mitenköhän mies suhtautuu? 
      Saavun mökille joka on omassa rauhassaan.. 
      Mies nojaa rantasaunan kuistin jykevään tolppaan. 
      Siitä kuulemma hyvä käydä rauhassa alastomana uimassa ja ottaa aurinkoa. 
      vink vink silmää iskien ja katsoen pussia olettaen kai sisältävän uimapuvun ja pyyhkeen. 
      Niin miten väärässä hän sisällön suhteen on... 
      Katsotaan ja pyörähdän esitellen vartaloani. korostan ottavani aurinkoa katsoen ylös ja työntäen rintani esille. 
      Juuhh.. katsotaan mies huokaisee.
      Olen havaitsevani muutosta uimahousuissa. 
      Hän kohteliaasti kääntyy järvelle päin tolppaan nojaten kun tutkin pussia. 
      Odottaa minun vaihtavan uimapuvun ylle. 
      Otankin käteeni jotain ja menen miehen taakse.
      Kurkistan olan yli maisemaa ja miehen uimahousuja nyt on hienot näkymät... 
      Samalla tartun käsiin kuin tuodakseni ne tolpan takaa rinnoilleni mutta... 
      Käsiraudat ja nyt mies on leikkikaluni. 
      Ajattelin laittaa kiinni että saan rauhassa vaihtaa uikkarit esittäen ujoa ja poistun selän taakse miehen yrittäessä vilkuilla näkemättä mitään. 
      Riisun rauhassa itseni alastomaksi ja mietin ääneen pukeako vai käydäkkö sittenkin alastomana. 
      Niin ei uimapuku kastuisi mies johdattelee. 
      Kävelen lopulta alastomana miehen ohi paljasta pyllyäni heiluttaen. 
      Kahlaan veteen ja käännyn vasta kun vesi peittää rintani. 
      Hyppelehdin mutta en paljasta rintojani. 
      Viileää vettä totean näpläten nännejä veden alla.
      Miehen silmät on naulittu veden rajaan ja pullotus uimahousuissa lisääntyy. 
      Viimein nousen vedestä ja saavun miehen luokse.
      Polvistun hänen eteensä huulia lipoen. 
      Sinähän sanoit että täällä otetaan aurinkoa nakuna ja vedän uimahousut jalasta. 
      Komea seisokki jo koskematta. 
      Tarjoankin miehelle jääkylmää siideriä terästettynä...
      Käyn hänen eteensä nurmikolle makaamaan.
      Vaihtelen asentoa ja pikku hiljaa levitän viimein pilluni miehelle ja tuijotan silmiin. 
      Mitäs tykkäsit kun terästin juoman viagralla? 
      Huomaan miehen tajuavan ja ajatuskin lisää pituutta ja ensimmäiset pisarat tippuvat kalun päästä. 
      Taitaa olla vielä hyttysiä totean ja katson miehen peniksen varteen. 
      Hei tee jotain mies panikoi. 
      Hieno helikopteri totean miehen hätistellessä niitä vaikka kivikova penis ei meinaakaan enää heilua. 
      Harmi että käyt noin kuumana olisin voinut muuten lämmittää vien peniksen rintojeni väliin vain hetkeksi välttäen koskemasta. 
      Hipaisukin saa miehen voihkimaan. 
      Suu auki ja huuleni on valmiina imaisemaan mutta peräännyn maiskauttaen suuta. 
      Niin eikä tarvii kostuttaakaan kun oot noin märkä harmittelen. 
      Käyn pussista ketjua ja lukkoja.
      Kieputan miehen nippuun ja irroitan käsiraudat ja ratsupiiskalla takapuoleen napauttaen käsken hyppimään nurmikolle selälleen. 
      Irroitan miehen jalat ja kiinnitän ne levälleen kuistin rappusiin. 
      Saisikohan tuon tatin laskemaan napauttamalla? 
      Hivelen penistä ratsupiiskalla kevyesti napauttaen. 
      Nyt on lähellä! 
      Mies uikuttaa ja nykii hallitsemattomasti mutta raja ei ylity. 
      Minun vuoroni nauttia... 
      Asetun hajareisin miehen pään yläpuolelle ja laskeudun hitaasti alaspäin. 
      Tunnen miehen hengityksen pillullani ja nautin...
      Selibaatti on tehnyt tehtävänsä ja tuntuu että pisara tipahtaa miehen kasvoille. 
      Mies huokaa mua ei oo ikinä pakotettu nuolee pilluun. 
      Oih. nyt kieli ulos ja hommiin tai piiskaa luvassa luvassa puhaltelen samalla kiimasta nykivää penistä. 
      Tekisikö mieli? 
      Ota suihin ota. Anna vittua panettaa niin että koskee mies vaikeroi ja tekee panoliikkeitä. 
      Hiljaa laskeudun istumaan kasvoille ja nautin niin pitkäään...
      Vittu, aaah ihanaa huudan niin että kaiku vastaa kouristellessa orgasmissa. 
      Tauko paikallaan.
      Käyn kylmälaukulta juomaa molemmille. 
      Samalla otan osittain sulaneen jääpalapussin ja mehupurkin. 
      Asetan kylmän jääpalapussin miehen penikselle ja hän vaikeroi erektion samalla laskiessa.
      Rauhoitetaanhan vähän kaveria...
      Uusi kierros ja nyt uskallan jo ottaa peniksen rintojeni väliin lämmittelemään ja tästä etenen niin että ohjaan lantioni niin että penis hankaa hetken pilluni päällä ja pakaroiden välissä. 
      Ai hitto kun ois tehny mieli ottaa sisään ja panna taju kankaalle mutta ei nyt.
      Mies käy taas aivan kuumana ja rauhoittelen tilannetta upottamalla miehen nenän vittuuni ja hieromalla vielä itselleni orgasmin.
      Kiihoittavaa kun mies yrittää ylittää rajaa siemensyöksylle mutta ei ilman käsiä pysty. Tuon jäätyneen mehupurkin keskellä on muuten lukkojen avaimet totean miehelle samalla kun vapautan miehen käsiä sen verran että pääsee käsiksi lukkoon ja mehupurkkiin, mutta peniksen kädet ei yllä. 
      Sanon heipat ja heitän pyyhkeen auton penkille ajelen kotiin alapääni paljaana kotiin. 
      Montakohan tuntia mehupurkki mahtaa sulaa?

      • Anonyymi

        Vedit sitten työkaverin mukaan leikkiin.
        Annoit kahleet ja lukotkin valmiiksi miehelle.
        Mahtaa olla mukava tavata työpaikalla.
        Miten mahtaako muistaa sinua yllätyksellä mukavasta viikonlopusta?


      • Anonyymi

        Yllätyin miten tämä kiihotti. Taitaa olla yllättävän koston paikka kun seuraavan kerran joudut jäämään ylitöihin?


    • Anonyymi

      Sain varoituksen seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla.

      Hieman jäätävän jälleennäkemisen jälkeen juttu alkoi luistaa työn ohessa.
      Sisäinen alistaja piruni iski ruokatunnilla ja käteni hakeutui pöydän alla miehen etumukselle puristelemaan.
      Sain melkoisen mulkaisun takaisin ja teltta housuissa on valmiina.
      Samalla hoitsu toimistosta huutelee miestä avuksi koneen kanssa.
      Vaivautuneena mies viivyttelee, mutta nousee ja menee toimistoon.
      Näen kun hän kurkkii hoitajan selän yli näyttöä antaen ohjeita ja katseensa laskeutuu alas avaralle kaula-aukolle mikä antaa varmasti hyvät näkymät hoitajan kumartuessa löysässä työpaidassa kohden näyttöä .
      Hmm. Annalla on kivat rintsikat muistelen pukukaapilla nähneeni.
      Menen varastolle ja mies saapuu myös jotain hakemaan.
      Kiilaan hänet nurkkaan ja upotan käteni hänen housujen sisään.
      Hups penis vapaaksi boksereista.
      Aikaa ei ole paljon joten aloitan käsittelyn miehen vaikeroidessa yllättävässä tilanteessa ja yrittäessä estää käteni liikettä puristaa lisää ja sitten on myöhäistä.
      Tuntiessani kuinka penis nykii ja kuinka siemensyöksy sotkee käteni..
      Kuulemme yskäisyn oven suusta.
      Esihenkilömme katsoo silmät pyöreinä meitä ja ymmärrän että taidan olla pulassa nimittäin tilanteesta kävi hyvin selville minun roolini alistajana.
      Sain kutsun välittömästi puhutteluun.
      Seisoin vaikeana ja olen pyyhkimässä spermaista kättäni kun esihenkilöni kieltää hävittämästä todistusaineistoa rankaisun uhalla.
      Minun täytyy ojentaa käsi näkyville ja hän kuvaa minut sperman roikkuessa kädestä.
      Samalla käskien nuolla puhtaaksi!
      Alan sormi kerrallaan puhdistamaan kättäni tahmasta.
      Samalla minulle annettiin varoitus seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla.
      Saan kuulemma korvata miehen häpäisyn. hänelle.
      Minulle olisi kuulemma sopiva lääkärien koulutusprojekti johon ei ole löytynyt vielä yhtään vapaaehtoisia vaikka tarvittaisiin kymmenen.
      Hän uskoo että voisin mielelläni hoitaa yksin koko homman...
      Ymmärrän etten voi kieltäytyä vaikka tieto siitä ettei vapaaehtoisia ole saatu yhtään saa kylmän värityksiä aikaan.
      Yleensä vapaaehtoisia ollut jonoksi asti.
      Mitä mahtaakaan olla luvassa?

    • Anonyymi

      Pääsin potilaaksi...
      Tavallinen aamu töissä ja pomo ilmoittaa että tänään saan korvata mieshoitajalle aiheuttamani vääryyden.
      Minut ohjataan leikkaussaliin ja näen jalkalevittimet aseteltuna valmiiksi eli paikkojen esittelyä luvassa...
      Mies riisuu minut alastomaksi ja käyn tasolle ja alistuneena nostelen jalkani telineisiin.
      Siis enkö saa mitään rintojeni peitoksi?
      Minut sidotaan kiinni ja suuhuni saan tässä vaiheessa suupallon ja päälle maskin joten mielipidettäni jatkosta ei kysytä.
      Kyseessä koulutuspäivät jollekin uudelle toimenpiteelle, johon olen kuulemma lupautunut potilaaksi.
      Onkin kuulemma hyvä saada iän tuomaa venymää poistettua?
      Voisiko mieshoitaja valmistella potilasta mittauksia varten lääkäri pyytää.
      Katson ja tunnen kuinka kylmää liukuvoidetta valuu pillulleni ja sormet alkavat upota yksi kerrallaan sisälleni.
      Kiristys lisääntyy samassa tunnen nyrkin uppoavan sisääni.
      Lääkäri seuraa vierestä ja toteaa että jatkossa tuo ei enää onnistukaan.
      Käsi poistuu ja lääkäri laittaa mittalaitteen sisääni ja ottaa tarvittavat mitat ja säätää laitteen.
      Sitten lääkäri poistuu kuulemma tarpeilleen koska toimenpide kuulemma kestää useita tunteja.
      Lääkärin poistuttua näen kun mies hoitaja tarttuu mittalaitteeseen ja säätää sitä pienemmäksi iskien samalla silmää minulle.
      Ei helvetti jos lääkäri ei tajua niin vitustani tulee suunniteltua tiukempi.
      Sitten nukutuslääkäri saapuukin ja yritän kommentoida asiaa mutta pimenee...
      Herään tokkuraisena ja paikkoja pakottaa, vatsa arka ja rintoja puristaa.
      Katson alaspäin ja peitto pullottaa kummallisesti ja tuntuu kuin olisin paketoitu?
      Samassa lääkäri saapuu ja kertoo toimenpiteestä.
      Niin teille tehtiin sopimuksen mukaan vatsan rasvaimu ja siitä siirre rintoihinne.
      Emättimenne on kiristetty.
      Seuranta ja kuntoutuslaite on ommeltu sisällenne ja on jälkitarkastukseen asti sisällänne seuraavat neljä viikkoa.
      Laitteen lataus tapahtuu langattomasti ja voitte pitää lataushousuja myös työaikana. Langaton yhteys toimii matkapuhelin verkon kautta.
      Seuraaminen ja säätäminen onnistuu siis myös etänä 24/7.
      Testaankin tässä toimintaa hän toteaa.
      Lääkäri ottaa puhelimen ja näyttää kuinka ohjelma näyttää jos jännitän lihaksiani.
      Myöhemmässä vaiheessa koon säätäminen onnistuu myös.
      Tunnen kuinka laite paisuu sisälläni ja alkaa kiristämään.
      Niin ja unohtamatta päivittäistä jumppaa?
      Laite saa pilluni supistelemaan tahtomattani.
      Lääkäri ojentaa puhelimen mies hoitajalle ja esittelee käyttöä.
      Mikäs nappi tämän on hän kysyy?
      Joo siitä saa pientä omaa kivaa ja käynnistettyä hieronnan jos paikkoja jomottaa toimenpiteen jälkeen.
      Voihkin kivun sekaisesti laitteen hieroessa ja kiihoittaessa minua.
      Siis sisääni on asennettu etäohjattava hierontalaite jota mieshoitaja voi käyttää ilman että minä pystyn tekemään asialle mitään.
      Minulle näytetään video toimenpiteestä ja en voi olla kiihoittumatta tilanteesta.
      Asia jää toistaiseksi siihen ja yövyn osastolla seuraavaan päivään.
      Herään kutinaan alapäässäni ja tajuan miehen käynnistäneen hieronnan.
      Huomenta hoitsu miten menee?
      Lääkäri saapuu ja rintojani pitäneet siteet avataan.
      Siis mikä näky siellä onkaan. Aikaisemmin ulkonevat ja hiukan roikkuvat rintani ovat nyt kuin pornotähdellä.
      Rinnat tulevat kunnolla toisiaan vasten ja nännit törröttävät pystyssä.
      Eipä ole enää ongelmaa tissipanojen kanssa, hitto mitä ajettelenkaan.
      Lääkäri on tyytyväinen lopputulokseen ja antaa paketin miehelle ja poistuu.
      Paketista ilmestyy hiukan normaalia isommat nännikorut, jotka mies kiinnittää rintoihini ja tekee jotain puhelimella.
      Nipistyksestä päätellen korut lukittuvat nännilävistyksiini.
      Tunnen värinän rinnoissani.
      Siis koruissa on hieronta ja ne on kytketty samaan järjestelmään.
      Pääsen käymään wc näen pilluni ensimmäistä kertaa.
      En voi olla kokeilematta sormella ja kauhistun tajutessani hoitajan säädöt mittalaitteelle.
      Yksi sormi tekee jo tiukkaa ja tunnen hiukan laitteen päätä sormessani tajuten etten pysty poistamaan sitä itse sisältäni. Laitteen langattoman latauksen levy pilluni päällä muistuttaa minua vielä alistumisesta tilanteeseen.
      Varovasti vedän johdosta mutta laite pysyy tiukasti sisälläni.
      Mahtaa olla kiihoittavat neljä viikkoa luvassa?
      Mitä teen kaikilla kivoilla leluillani kun ne ei mahdukaan enää sisääni?

    • Anonyymi

      Mieheni siskoni kanssa?
      Tässä pelkkää mietintää vasta uskaltaisiko toteuttaa.
      Tulipas luettelomainen kertomus edellisestä tapahtumasta.
      Jäi liikaa mielikuvituksen tehtäväksi näin jälkikäteen luettuna.
      Kiireessä ei tule kuin...
      Etäkiihoitus tekee hulluksi kun ei tiedä yhtään milloin tapahtuu ja milloin loppuu. Herätä yöllä hierontaan ja saada orgasmi.
      Se hallinnan menetys kun itse et voi kontrolloida tilannetta vaan kehosi kouristelee kiihoituksen kourissa.
      Töissä pääsin välitarkastukseen jossa esiteltiin webinaarin välityksellä laitteen toiminnot koulutukseen osallistuville.
      Siinäpä pyöri pilluni näytöllä ja dataa siitä kuinka lihakset toimivat.
      Hyvät lukemat sai orgasmi aikaan.
      Käytävällä kollega ihmetteli punaisia kasvoja ja paidan läpi törröttäviä nännejä.
      Ihan kuin tahallaan oli taas sopivat paidat loppu ja joutui laittamaan kokoa liian pienen. Korvat punaisena kahvipyödässä kuuntelin työkaveri miehen kommenttiä siitä mitä on touhuttu kun mittarit niin heiluu, niin ja datahan on pilvessä tapahtumaan osallistujien nähtävillä.
      Siellä näkyi kommentejakin siitä pääsisikö testaamaan ohjelman käyttöliittymää.
      Näkyikin olevan video neukkari varattuna nimelläni viikon päästä...
      Itse asiaan puolisoni odottaa kovasti kun ei pääse vielä panemaan pilluani.
      Pahoin pelkään ettei se tule onnistumaan hoidon loputtuakaan koska sen verran iso varustus ja paikat tuntuu tosi tiukalle.
      Hän ei ole niin peppupanon ystävä vaikka itse tulen hulluksi kun samalla käynnistetään hieronta.
      Siskoni taas valitti ettei ole saanut munaa joten siitä sain idean...
      Mietin jos sitoisin mieheni ja peittäisin hänen silmänsä ja siskoni kävisi panemassa häntä.
      Näin saisi molemmat tyydytettyä himonsa...
      Eikä olisi ehkä niin vieraissa käynti...
      Siskoni kyllä niin äänekäs että mieheni tunnistaisi hänet.
      Vaikka minkälaista vierasta viritystä ollut mutta läheisten seuraaminen vierestä arveluttaa...

    • Anonyymi

      Viikko mennyt kiihoituksen vallassa ja tänään olisi videoitu laitteen käyttökoulutus luvassa.
      Samalla myös laite pillustani poistetaan, joten olen vapaa sen jälkeen.
      Laite on kyllä saanut niin seksihulluksi että välillä yrittää turhaan puristaa pilluaan laitetta vasten saadakseen tyydytystä, silloin tuntuu että laite jopa pienenisi sisälläni. Toisaalta laitteen poistoa varten paikkojani on tarvinnut venyttää ja laite kerran tunnissa levittää itsensä suureksi.
      Venytys tekee tiukkaa ja kävely varsin haasteellista laitteen hieronnan ollessa kiristyksen johdosta jotain...
      Suoraan asiaan ja olenkin määräaikana neuvotteluhuoneessa ja riisuudun alastomaksi. Tunnen tilanteen oudoksi koska työkaverini Anna onkin tällä kertaa avustamassa ja sitoo minut gynen tuoliin kiinni ja levittää jalkani ja kohdistaa kamerat kuvaamaan tilannetta.
      Lähetys alkaa tylsästi ja laiteen ominaisuuksia käydään läpi.
      Annalle tulee puhelu ja hän poistuu paikalta ennenkuin ennätän sanoa mitään.
      Olen nyt yksin sidottuna alasti firman neukkarissa ja laite surisee vitussani. Toivottavasti kukaan ei tule paikalle.
      Viimein päästään koulutuksessa rentoutus osioon ja kohta voihkinkin kiimaisena laitteen hieroessa ja kasvaessa vitussani.
      Kuulemma ensimmäistä kertaa kokeillaan laitetta täysin avautuneena ja tämä pitää tehdä hitaasti paikkoja venyttäen laitteen poistoa varten. Kesto 15 minuuttia ja levitys minuutin välein.
      Ensimmäisen 5 minuuttia menee huomaamatta ja sen jälkeen kiihoitus ottaa kontrollin enkä hallitse enää itseäni voihkiessani tuolissa.
      10 minuutin kohdalla olen aivan hikinen ja sydän hakkaa, vielä viisi minuuttia ja viisi levitystä.
      Anna ja lääkäri on tullut huomaamattani paikalle seuraavat minua. Anna työntää yllättäen suupallon suuhuni koska pidän liikaa meteliä.
      Lopulta pyörryn ja heräillessäni tunnen oloni jotenkin tyhjäksi paitsi...
      Alapäässäni tuntuu jotain viileää, kovaa?
      Siveysvyö! minulle on lukittu siveysvyö, miten minä nyt tyydytän itseäni?
      Niin lääkäri aloittaa minun huomatessa tilanteen.
      Paikkojen on annettava rauhoittua ainakin seuraavat pari viikkoa joten tämä on olennaista hoidon kannalta.
      Tiedän ettei itsehillintäsi pitäisi joten lukittiin ja avain on Annalla ja hän on luvannut valvoa kun käyt pesulla tai muuten tarve poistaa vyö.
      Annan kanssa pois kävellessä kiihoitun jo tilanteesta niin paljon että lupailin mitä vaan jos hän avaisi lukon...
      Mitäköhän sitä joutuisikaan tekemään sen eteen?
      Enkä saa mielestäni ajatusta siskoni ja mieheni panosession suunnittelusta.

    • Anonyymi

      Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta hmmm.. Anna hyräilee.
      Ole hänen luonaan suihkussa...
      Tarkemmin siis riisuuntuneena alastomaksi siveysvyössä hänen olohuoneessaan ja kädet laitoin käsiraudoilla selkäni taakse kiinni.
      Odotan että vyö poistetaan ja pääsen suihkuun.
      Käsiraudat kuulemma pakko olla jotten kiimoissani alkaisi hiplaamaan itseäni ja tämähän pitää varmasti paikkansa.
      Jotenkin Annan katseet vartalollani saa kihelmöintiä aikaan varsikin kun en voi peitellä itseäni.
      Suihku tapahtuu nopeasti ja jään kaipaamaan kunnon huuhtelua herkälle vitulleni ja epätoivoisena anelenkin tekeväni mitä vaan jos Anna edes suihkuttaisi kunnolla.
      Seison jähmettyneenä paikoillani kun Anna tekee jotain takanani.
      Yhtäkkiä tunnen kädet rinnoillani ja hän kertoo kuinka kateellinen on uusista rinnoistani ja kiinnostunut kovasti onko tuntoaisti tallella kun monet silikonitissit valittaneet sen puutetta.
      JOO on tallella kiljaisen hänen nipistäessä nännejäni.
      Hyvä on hän toteaa ja tulee eteeni ja laskee kireät joogahousunsa nilkkoihin ja pyllistää treenatun pyllynsä kohden minua. Nuole mun pyllyä jos haluut suikutusta sun vittuun hän toteaa kiimaisena.
      Mitä?
      Hetki menee ennenkuin tajuan ja lähestyn kieli pitkällä pyllyä. Seuraa säpsähdys, kikatusta ja voihkintaa minun nuollessa pyllyä. Äkkinäinen tilanne saa minut hämilleni seuratessani hänen voimakasta reagointia nuolemiseen.
      Kohta Anna kääntyy ja tukistaa hiuksistani. Pilluni voitkin nuolla myös!
      Siistitty karvatupsukka osuu nenääni muuteen ajellussa pillussa.
      Tunnen sykkeen alapäässäni aivan kuin olisi yhteys pillujemme välillämme kun tunnen ja näen Annan kiihoittuvan käsittelyssäni.
      aah.. voih... ihanaa...
      Sitten pääsen lähietäisyydeltä tuntemaan hänen orgasminsa nenäni hieroessa hänen klitoristaan ja naamani kastuessa hänen nesteistään.
      Jalkani suorastaan tärisevät odottaessani palkintoa suorituksestani.
      Anna menee taakseni ja puristaa pakarastani ja huohottaa korvaani kuinka taitaisi tehdä mieli kokea sama?
      Juu juu kyllä Anna pliis anna mulle suihku orgasmi.
      Kädet rapisee selkäni takana ja tarttuvat rintoihini.
      auts aust pyykkipojat napsahtaa nänneihini.
      Tästä saat senkin tissien törröttäjä hän toteaa ja tarttuu suihkuun.
      Suihku on aluksi kovin kaukana ja yritän saada sitä lähemmäs pilluani. Viimein se lähestyy ja vaihtuu hierovaksi, oih... lisää... kovemmin... ennätän huudantaa ja samalla se loppuu.
      Hei älä piinaa mua lisää ja heti mä tahdon tulla... Ymmärrän etten mahda asialle mitään.
      Anna kuivaa minut
      Voi miten hyvälle pyyhkeen hankaus tuntuukin vartalollani. Yritän hangata pilluani pyyhtettä vasten mutta tunnen väännön pyykkipojissa ja voihkin lopettamaan.
      Seuraavaksi hän asettelee siveysvyön takaisin paikoilleen ja poistaa pyykkipojat nänneistäni.
      Kysyy kuinka miehesi panoprojekti jaksaa?
      Siis mistä hän on siitä saanut kuulla? Ai hitto nehän käy siskoni kanssa samassa crossfitissä.
      Toteutuksen suunnittelu ollut vaikeaa ja mielessä ollut perääntyä ajatuksesta mutta toisaalta parempi kai se tuttu olis kun joku vieras huora... Äh... en mä tiedä...

      • Anonyymi

        Taitaa Anna ja siskosi olla jo suunnitelleet toteutuksen puolestasi. Tapahtuuko se tietämättäsi vai pääsetkö seuraamaan vierestä jää nähtäväksi.


    • Anonyymi

      Erilainen webinaari?
      Hemmetin kehitys webinaari buukattu perjantai illaksi niinkun ei järkevämpää ajan kohtaa olisi.
      Sivullisena olen kuullut naisparin lastenhankinta projektin etenemistä ja kuulemma luomu luovuttaja olisi löytynyt.
      Jotenkin itsestä olisi outo ajatus jos olisin mies.
      Puhelimenkin onnistuin sähläämään jonnekin kesken päivän mutta onneksi Anna oli löytänyt sen ja palautti.
      Hitto pitäs laittaa se näytön lukitus mutta koen sen jotenkin vaikeaksi.
      Perjantai aamuna mieheni hymisee iloisena odottaen yllätystä?
      En tajua mistä puhuu mutta en jaksa puuttua asiaan.
      Työpäivä menee omalla painollaan vaikka hiukan ärsyttääkin tämä naishoitajien siemennys puheet.
      Onneksi pääsin kotiin ajoissa mutta missä mieheni luuraa?
      Kaivan puhelimeni ja soitan mutta numeroon ei saa yhteyttä, perhana varmaan akku taas loppu ja kaljalla työkavereiden kaa.
      Avaan hermostuksissani webinaari linkin ja jään odottamaan sen alkua.
      Rupean laittamaan kuitenkin viestiä miehelleni ja mitä helvettiä?
      Enhän minä ole laittanut tällä viikolla viestiä?
      Avaan viestit ja näen kuinka flirttailen miehelleni viesteissä ja sovin tapaamisen juuri täksi illaksi hotelliin naapuri kaupungin kylpylään.
      Oikein huonekin ilmoitettu ja pyytänyt peittämään silmät huivilla ja laittamaan käsiraudat selan taakse eteisessä ettei yllätys paljastuisi liian aikaisin?
      Siis tämä selittää puhelimen katoamisen.
      Minä en mitenkään pääse hotellille nopeasti samassa läppäriltä alkaa kuulua ääniä ja katson näytölle.
      Anna vilkuttaa hotellihuoneessa.
      Ei ei ei...
      Kamera kääntyy ja näen mieheni alastomana sidottuna sänkyllä silmät peitettynä ja kuulokkeet korvilla. Penis heiluu puoliksi jäykistyneenä.
      Oveen koputetaan ja ketä sieltä saapuukaan?
      Tämä työpaikan naispari siis mitä?
      Miehestäni aiotaan tehdä tietämättään siementäjä naisparin lapselle.
      Hetkessä naiset riisuntuvat alastomaksi ja lähestyvät miestäni ja toinen alkaa kosketella hänen jäykistyvää penistään ja hymyillen kameraan ottaa sitä suuhunsa.
      Nyt toinenkin nainen koskettaa vahingossa miestäni ja mieheni tajuaa tilanteessa olevan jotain outoa.
      Samalla naiset laittavan maskit kasvoilleen ettei heitä tunnistettaisi jos mieheni jotain sattuisi näkemään.
      Toinen naisista kiipeää mieheni päälle selkä hänen kasvoja kohden ja työntää pillunsa kiinni mieheni naamaan. Toinen naisista nousee myös syliin kasvot ja rinnat vastakkain naisen kanssa.
      Anna tarttuu mieheni penikseen ja ohjaa sitä sen päälle istuvan naisen sisään.
      Mieheni näyttää sekoavan täysin hänen tajutessaan että tilanteessa on kolmaskin henkilö.
      Tässä sitten katson kotona lähikuvaa näytöltä kun mieheni peniksellä ratsastetaan hotellissa.
      Anna perääntyy kameran kanssa ja nyt näen kuinka naiset suutelevan ja hyväilevät toistensa rintoja.
      Mieheni tajuaa ettei ehkäisyä ole käytössä ja voihkii tulevansa hetkellä millä hyvänsä ja pyytää irtautumaan.
      Ratsastamassa olevan nainenkin meinaa perääntyä mutta Anna tarttuu olkapäihin pitää huolen että pohjassa pysyy rimpuilusta huolimatta.
      Toinen naisista puree ja imee ja puristelee naista nänneistä samalla.
      Siinä se nyt tapahtuu silmieni edessä enkä voi asialle mitään eikä voi nainenkaan.
      Pilluni sykkii kuullessani mieheni laukeavan naisen sisään, koputtelen siinä toivottamana siveysvyötäni saadakseni tyydytystä.
      Kuviin ilmestyy ilmastointi teippiä ja naisen noustessa Anna sulkee pillun teippaamalla ennenkuin enemmän spermaa ennättää valua ulos.
      Naiset kiittävät Annaa ja alkavat pukeutua ojentaen samalla nipun seleleitä.
      Anna miettii ääneen mitä sitä sitten tekisi?

      • Anonyymi

        Voisi keskittyä paremmin tilanteen kuvailuun ja tuntemuksiin. Tekemistä on lueteltu rivi kerrallaan.
        Anna voisi yllättää uudella henkilöllä.
        Olisiko vielä joku seksin osa-alue kokeilematta?


    • Anonyymi

      Yllättävä vieras...
      Kamera siirtyy kuvaamaan yleiskuvaa sängyllä olevasta miehestäni.
      Anna poistaa siteen mieheni silmiltä ja hän hämmästyy kun minua ei näy missään.
      Hänen tekisi mieli kovasti sanoa jotain mutta suukapula estää puhumisen.
      Oveen koputetaan ja Anna poistuu avaamaan.
      Kuka oven takana mahtaa olla?
      Hetken kuluttua talutetaan naista side silmillä mieheni eteen.
      En näe kunnolla koska hän on selin...
      Tuntisinko häntä?
      Mutta mieheni järkytyksestä päätellen henkilö on hänelle kovin tuttu koska puistelee päätänsä kieltääkseen.
      Anna nauttii tilanteesta ja riisuu naisen hitaasti alastomaksi ja pyöräyttää viimein niin että minäkin näen...
      Mieheni äidin.
      Siinä hän tietämättään istuu poikansa syliin ratsastamaan.
      Ooh ihana poika nyt saat kunnolla kyytiä hän kiimaisena ratsastaa tietämättään kuka on oikeasti panemassa.
      Anna keskeyttää touhun ja kostuttaa sormensa liukuvoidepurkissa.
      Tämän jälkeen sormi uppoaa hitaasti mieheni äidin kiemurtelevaan pyllyyn.
      Tämäpä on tosi tiukka Anna toteaa.
      Joo minua ei olekaan pantu perseeseen äiti kiemurtelee sormi sisällään.
      Anna siirtää kameran lähemmäksi ja mieheni huomaa sen myös.
      Voin vain kuvitella mitä hänen päässään mahtaa liikkua.
      Kohta hänen kyrpänsä ympärillä liikkuu äidin pylly jos vain saavat uppoamaan sen tiukkaan reikään.
      Ensimmäinen yritys
      Ei mahdu liian iso liian iso hän voihkii...
      Tauko ja lisätään rasvaa ja kahdella sormella venytellään reikää.
      Mieheni penis nykii jo niin kuin olisi valmis laukeamaan pelkästä kauhistuttavasta tilanteesta.
      Äitikin alkaa epäröimään ja kätensä nostavat häntä ylös mieheni päältä.
      Anna tarttuu voimakkaasti käsiin ja estää sen.
      Näen kuinka äitin jalan tärisevät jännityksestä.
      Anna asettelee peniksen uudelleen vasten reikää ja läimäyttää yllättäen takapuolelle Säikähdys saa peniksen pään uppoamaan sisälle valtavan voihkeen saattelemana.
      Anna työntää samalla polvensa mieheni ja äidin jalkojen väliin pakottaen upottamaan peniksen syvemmälle pyllyyn. Toinen käsi laskeutuu hieromaan villinä heiluvan äidin pillua.
      Miehelleni saa sellaisen tissi shown äidin rintojen pomppiessa hänen edessään.
      Mutta mitä tekee Annan toinen käsi?
      Se tarttuu äidin päässä olevaan huiviin ja nyt kiimainen äiti näkee nyt panevansa poikaansa.
      Pää puistelee puoleta toiselle eikä hän pääse nousemaan ylös Annan pidellessä jalkoja levällään.
      En ota selvää kumpi laukeaa ensin mutta tilanne yllätti molemmat.
      Anna poistaa mieheni suupallon ja painaa äidin rinnat vasten mieheni kasvoja.
      Yllättäen hän kiskaisee miestäni jaloista niin että hän liukuu vasten äidin pillua ja päätä puistelellessaan tulee hieroneeksi sitä tahtomattaan.
      Sitten yhteys katkeaakin yllättäen...
      Näinköhän olen nähnyt nyt kaiken ja tämä seikkailu oli tässä.
      Siveysvyökin pitäisi saada pois ihan parin päivän päästä niin pääsee normaaliin arkeen.

    • Anonyymi

      No joo nyt karkas jo kertomus käsistä ja ideat loppu pahasti.

      • Anonyymi

        Harmi kun tarinassa oli jopa välillä vuoropuhelua lukijoiden kesken. Kirjailija ei tosin kovin värikäs, aika suoraa tekstiä.
        Tämmöisiä pidempiä jatkotarinoita saisi tulla lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun tarinassa oli jopa välillä vuoropuhelua lukijoiden kesken. Kirjailija ei tosin kovin värikäs, aika suoraa tekstiä.
        Tämmöisiä pidempiä jatkotarinoita saisi tulla lisää.

        Joo vähissä on tarinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vähissä on tarinat

        Aloittajan yksi ensimmäisiä pidempiä kirjoituksia. Kielellisesti tosiaan parannettavaa kun näin pitkän tauon jälkeen tulin vilkaisemaan löytyykö vielä.
        Kieltämättä erikoista tekstiä näin myöhemmin luettuna.


    Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe