Martina Aitolehti pysyy otsikoissa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-martina-aitolehti-helpottuneena-luojan-kiitos-mun-ei-tarvii-enaa-riidella?s24
Eronnut Martina Aitolehti tilittää helpottuneena: "Luojan kiitos, mun ei tarvii enää riidellä"

5
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse riidellä kuin koko suomea vastaan. Lihavat, oikeat ravitsemustietäjät, liikunnan asiantuntijat, parisuhdeasiantuntijat hän sotii kaikkia ja vastaan
- Anonyymi
Ainakin on saanut jo uudet hiuslisäkkeet, ( alkoikin jo kalju näkyä ) ja huulitäyteainettakin on saatu lisää, joten mikäs tssä on taas ollessa, ei muuta kun treeniohjelmaa myymään raivon vallassa.
- Anonyymi
Ylipaino ei ole koskaan tervettä !
- Anonyymi
kiitos mutta riittää tämän tyrkyn kaikki sanomiset,kyllä uskotaan kun olet yksipuolisesti joka tuutista tätä toitottanut,
- Anonyymi
Vaikka julisti olevansa siunattu jne joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865