Ford Puma kokemuksia?

Anonyymi

Puma on ollut markkinoilla pian vuodenpäivät. Onko kenelläkään jakaa käyttökokemuksia?

Olisi vastaava menopeli hakusessa, ja Puma tuntuu varteenotettavalta vaihtoehdolta. Monen olen kuullut päätyneen Puman sijaan VW T-Crossiin mm. suurempien sisätilojen ja hieman edullisemman hinnan takia, mutta minulle Puman tilat riittäisivät ja pidän sen muotoilusta T-Crossia enemmän.

15

12761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä tämä foordin puma on minusta paremman näköinen kuin kyseinen wolkkari

• Anonyymi

Kannattaa kirjautua Fordin keskustelusivustolle jos meinaa saada oikeita vastauksia.

• Anonyymi

Niin taidan tehdä.

• Anonyymi

Jos tykkäät niin osta. Tarvitaanko muiden tukea vai mikä pidättelee?

• Anonyymi

Kokemukset kiinnostavat. Tarkoitus olisi pitää autoa ainakin muutama vuosi.

• Anonyymi

Vastataanpa tähän, kun Puma Titanium 125 hv konella on ollut itsellä ajossa nyt reilut 2 kk...

Ainakin tähän asti olen ollut tyytyväinen autoon, ei mitään ongelmia. Mukavasti kulkee, tehot riittävät, miellyttävä ajettava. Sellainen huomio on tullut, että toi kovasti mainostettu kevythybridi hyödyttää käytännössä vain kaupunkiajossa. Itse ajan enimmäkseen maantiellä, ja kulutus on kyllä todellisuudessa jonkin verran korkeampi kuin ilmoitettu. Nkä tähän mennessä ole keksinyt vararengastilan vievälle hemmetin Megaboxille mitään järjellistä käyttöä. Mutta siis nämä asioita, jotka tiesin jo autoa ostaessa. Jos suunnitelet Puman ostoa niin kannattaa huomioida, että kevythybridiä saa ainakin Suomessa vain keppivaihteisena. Mulle ei ongelma, tykkään ajella manuaalilla, mutta automaatin haluava joutuu ostamaan ilman hybridiä olevan mallin, ja vuosittainen vero on sitten sen mukaisesti isompi.

Puman "kalleutta" verrattuna T-Crossiin on kyllä pakko kommentoida. Mielikuva T-Crossin halvemmasta hinnasta tulee siitä, että monet vertaa Puman jo vakiona hyvin varusteltua Titanium-mallia T-Crossin kaikkein halvimpaan karvalakkimalliin. Silloin hintaeroa on useita tuhansia, mutta jos vertaa Puma Titaniumia T-Cross Styleen vastaavin lisäarustein, on hintakin sitten jo käytännössä sama.

• Anonyymi

Kevythybridiä saa myöskin automaattiin on nimittäin itsellä ja vielä 155 heppaasena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevythybridiä saa myöskin automaattiin on nimittäin itsellä ja vielä 155 heppaasena

Nykyisin saa automaattina. Aluksi ei saanut

• Anonyymi

Kohta tulee 3 v. täyteen onnellisena Puman omistajana. Seuraava auto tulee olemaan samanlainen. Riittävän iso miehelle, mutta helppo ja tukeva ajettava myös pienelle naiselle. Meillä on ollut myös Focus ja Fiesta, mutta tämä on mukavin.

• Anonyymi

Minkälainen on talviautona, toimiiko elektroniikka pakkasilla ja estääkö jäätynyt sähkölaite auton toiminnan ?

Mikä on käytännön toimintasäde ?

Lämpeneekö -20 C pakkasilla ?

Miten nuo 1 L koneet kolmella sylinterillä, ecobuusteja haukuttiin aikoinaan herkiksi päästämään bensaa öljyjen joukkoon ?

• Anonyymi

Lähtökohta elektroniikan ja näytön käyttöön on, että auton pitää lämmetä syvälle +puolelle, ennenkuin nykyisiä sähkölaitteita voi luotettavasti käyttää. Painamalla jotain toimintoa näytöstä, saattaa vierestä aktivoitua ihan mitä vaan.

Talveen vanha 90-luvun kiesi ilman chippejä.

Navigoinnit ym kännykästä. Kesä on sitten asia erikseen. Saunalämmöissä ihan sama, auto voi tehdä ihan mitä vaan itsekseen.

Nykyautot, kaikki, eivät ole enää varmaan talviliikuntaan tarkoitettuja.

• Anonyymi

Ilmeisesti Romanian tehtaan tekeleitä eli elektroniikka ns. Daciaa.

Kannattaako mieluummin satsata 4 x vetoiseen Dusteriin tai Joggeriin ilman mitääntekemätöntä hybridi-yksikköä, joka tuottaa vain vikaa vikaa vikaa ?

• Anonyymi

Järjellä ajatellen kyllä, mutta nykyaikana pitää järkikin viherpestä, paskaksi.

• Anonyymi

Ford Puma sisätilalämmitys meni jotenkin toimimattomaksi. Jos lämmitys järjestelmän sulake palaa niin näkyykö se missään?

• Anonyymi

Itsellä ollut Puma kolmatta vuotta ei mitään ongelmia lämpenee tosi nopeasti ja se 5 viiden vuoden takuu on kyllä erinomainen asia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      170
      7356
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4469
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      120
      2575
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      68
      2102
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      88
      1543
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      212
      1495
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1121
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1031
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1009
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      977
    Aihe