Olen tilaamassa Altian verkkokaupasta 200 litran tynnyrin ETAX Aa9:iä, joka on lievästi denaturoitua 97,5 prosenttista etanolia. Tarkoitus on pullottaa siitä Iinukskäyttöön SinoIia.
Mistähän saa ostettua tyhjiä SinoI-pulloja?
Sinolin pullotus, mistä pulloja?
29
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan kysyä sieltä mistä hankit Linuksin eli Microsoftilta. Niillä varmaan paras tietämys Sinoleista ?
- Anonyymi
Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin. Ei ole varaa enää kaupallisiin ammattilaisten tekemiin käyttöjärjestelmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin. Ei ole varaa enää kaupallisiin ammattilaisten tekemiin käyttöjärjestelmiin.
"Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin"???
Mitä vittua? - Anonyymi
Silti maistuu windows-potilaille!
- Anonyymi
Siinä on tyyliä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellasia ne on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottavat kovaan ketutukseensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaa essolta sinoo.
- Anonyymi
Puppueenokeille ei myydä alkoholipitoisia aineita nuoren iän takia.
- Anonyymi
Saimaansekooja se tas kuvittelee pikkukkojaan.
- Anonyymi
Mä voisin heti ostaa pari pulloa... Mun Linux kone on aina aika pölyssä kun ajan siinä kahta windowsia virtuaalikoneina alistettuna Linuxin orjaksi, niin pölyä kertyy sisään kun tusina tuuletinta pyörittää ilmaa...
- Anonyymi
Voi voi, mulla on samanlainen kokoonpano mutta vaan alle puoli tusinaa tuuletinta...
- Anonyymi
Tyhjiä sinolipulloja löytynee muovin kierrätys pisteistä. Mutta vaatii todella rohkeutta mennä sinne dyykkaamaan - toki tubutinpojilta se onnistuu luontevasti, sillä siihenhän he ovat jo perin tottuneet.
- Anonyymi
Itse olen etsinyt kiljunkeittoreseptoria laitoin koneeseen Ubuntu LTS-jotain hiivaa. Kikkareita on kyllä mutta juonko ne?
- Anonyymi
siivilöi alkkareilla nii ei tarvi pestä hampaita
- Anonyymi
Tottakai ne kannattaa juoda, se on vain konsentraattia.
- Anonyymi
pulloja roska-astiasta, kuten ennenkin.
- Anonyymi
Kyllä huomaa että ei ole päästy ulos ja peräkammaria pitemmälle vuosikymmeniin! Pulloja ei einää ole roska-astioissa lainkaan koska kaikki työnnetään palautusautomaattiin niin että saa rahaa!
- Anonyymi
Käytetyt spärdärit on oikein hyvä varastointi sinolille, niin ne tulee sitten siinä samalla desinfioitua uusikäyttöä varten niin säästyy paljon rahaa kun ei tarvitse ostaa uusia...
- Anonyymi
Pikkunassikoiden kannattaa litkiä energiajuomie eikä nähdä unta mistään alkomanhoolista tai sen ostamisesta.
- Anonyymi
Mutta kuitenkin. 13-vuotiaille ei Alkosta tai Altiasta myydä mitään, ei edes Sinolia.
- Anonyymi
Olen aina tähän asti luullut että ikäraja on 18-vuotta... Ehkä se saimaalla on alempi, että pääsevät hakemaan sinolia peräkammareiden windows-tubuttajille, kun itse eivät uskalla tai voi lähteä mihinkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina tähän asti luullut että ikäraja on 18-vuotta... Ehkä se saimaalla on alempi, että pääsevät hakemaan sinolia peräkammareiden windows-tubuttajille, kun itse eivät uskalla tai voi lähteä mihinkään...
Myydää ja ei myydä on kaksi eri asiaa mutta kaikilla ei jakelu toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myydää ja ei myydä on kaksi eri asiaa mutta kaikilla ei jakelu toimi.
Niin, on se outoa kun vain yksi ikäryhmä, eli 13-vuotiaat on rajattu ulos, mutta muuten tavaraa saa vauvasta vaariin...:
"13-vuotiaille ei Alkosta tai Altiasta myydä mitään, ei edes Sinolia." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, on se outoa kun vain yksi ikäryhmä, eli 13-vuotiaat on rajattu ulos, mutta muuten tavaraa saa vauvasta vaariin...:
"13-vuotiaille ei Alkosta tai Altiasta myydä mitään, ei edes Sinolia."Oho, en tiennytkään että se skidi olikin 12-vuotias.
- Anonyymi
60% saimaata ja 40% Sinolii..
Seppo nauttii sekoituksen Kusisorsasta.- Anonyymi
Seppo tankkasi bensiiniä dieseliinsä ja ajoi sen jälkeen T-risteyksestä eteenpäin pellolle, kun ei tiennyt kumpaan suuntaan piti kääntyä. Seppo on vähän töhö.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä892888Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845