Sinolin pullotus, mistä pulloja?

Anonyymi

Olen tilaamassa Altian verkkokaupasta 200 litran tynnyrin ETAX Aa9:iä, joka on lievästi denaturoitua 97,5 prosenttista etanolia. Tarkoitus on pullottaa siitä Iinukskäyttöön SinoIia.

Mistähän saa ostettua tyhjiä SinoI-pulloja?

29

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan kysyä sieltä mistä hankit Linuksin eli Microsoftilta. Niillä varmaan paras tietämys Sinoleista ?

      • Anonyymi

        Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin. Ei ole varaa enää kaupallisiin ammattilaisten tekemiin käyttöjärjestelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin. Ei ole varaa enää kaupallisiin ammattilaisten tekemiin käyttöjärjestelmiin.

        "Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin"???
        Mitä vittua?


      • Anonyymi

        Silti maistuu windows-potilaille!


      • Anonyymi

        Siinä on tyyliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti maistuu windows-potilaille!

        sellasia ne on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti maistuu windows-potilaille!

        Ottavat kovaan ketutukseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeiset rahat meni tuohon viinatynnyriin. Ei ole varaa enää kaupallisiin ammattilaisten tekemiin käyttöjärjestelmiin.

        Varastaa essolta sinoo.


    • Anonyymi

      Puppueenokeille ei myydä alkoholipitoisia aineita nuoren iän takia.

      • Anonyymi

        Saimaansekooja se tas kuvittelee pikkukkojaan.


    • Anonyymi

      Mä voisin heti ostaa pari pulloa... Mun Linux kone on aina aika pölyssä kun ajan siinä kahta windowsia virtuaalikoneina alistettuna Linuxin orjaksi, niin pölyä kertyy sisään kun tusina tuuletinta pyörittää ilmaa...

      • Anonyymi

        Voi voi, mulla on samanlainen kokoonpano mutta vaan alle puoli tusinaa tuuletinta...


    • Anonyymi

      Tyhjiä sinolipulloja löytynee muovin kierrätys pisteistä. Mutta vaatii todella rohkeutta mennä sinne dyykkaamaan - toki tubutinpojilta se onnistuu luontevasti, sillä siihenhän he ovat jo perin tottuneet.

    • Anonyymi

      Itse olen etsinyt kiljunkeittoreseptoria laitoin koneeseen Ubuntu LTS-jotain hiivaa. Kikkareita on kyllä mutta juonko ne?

      • Anonyymi

        siivilöi alkkareilla nii ei tarvi pestä hampaita


      • Anonyymi

        Tottakai ne kannattaa juoda, se on vain konsentraattia.


    • Anonyymi

      pulloja roska-astiasta, kuten ennenkin.

      • Anonyymi

        Kyllä huomaa että ei ole päästy ulos ja peräkammaria pitemmälle vuosikymmeniin! Pulloja ei einää ole roska-astioissa lainkaan koska kaikki työnnetään palautusautomaattiin niin että saa rahaa!


    • Anonyymi

      Käytetyt spärdärit on oikein hyvä varastointi sinolille, niin ne tulee sitten siinä samalla desinfioitua uusikäyttöä varten niin säästyy paljon rahaa kun ei tarvitse ostaa uusia...

    • Anonyymi

      Pikkunassikoiden kannattaa litkiä energiajuomie eikä nähdä unta mistään alkomanhoolista tai sen ostamisesta.

    • Anonyymi

      Mutta kuitenkin. 13-vuotiaille ei Alkosta tai Altiasta myydä mitään, ei edes Sinolia.

      • Anonyymi

        Olen aina tähän asti luullut että ikäraja on 18-vuotta... Ehkä se saimaalla on alempi, että pääsevät hakemaan sinolia peräkammareiden windows-tubuttajille, kun itse eivät uskalla tai voi lähteä mihinkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina tähän asti luullut että ikäraja on 18-vuotta... Ehkä se saimaalla on alempi, että pääsevät hakemaan sinolia peräkammareiden windows-tubuttajille, kun itse eivät uskalla tai voi lähteä mihinkään...

        Myydää ja ei myydä on kaksi eri asiaa mutta kaikilla ei jakelu toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydää ja ei myydä on kaksi eri asiaa mutta kaikilla ei jakelu toimi.

        Niin, on se outoa kun vain yksi ikäryhmä, eli 13-vuotiaat on rajattu ulos, mutta muuten tavaraa saa vauvasta vaariin...:

        "13-vuotiaille ei Alkosta tai Altiasta myydä mitään, ei edes Sinolia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on se outoa kun vain yksi ikäryhmä, eli 13-vuotiaat on rajattu ulos, mutta muuten tavaraa saa vauvasta vaariin...:

        "13-vuotiaille ei Alkosta tai Altiasta myydä mitään, ei edes Sinolia."

        Oho, en tiennytkään että se skidi olikin 12-vuotias.


    • Anonyymi

      60% saimaata ja 40% Sinolii..

      Seppo nauttii sekoituksen Kusisorsasta.

      • Anonyymi

        Seppo tankkasi bensiiniä dieseliinsä ja ajoi sen jälkeen T-risteyksestä eteenpäin pellolle, kun ei tiennyt kumpaan suuntaan piti kääntyä. Seppo on vähän töhö.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe