Kunnallisvaalit pitäisi siirtää koronan vuoksi hamaan tulevaisuuteen. Kertoo paljon politiikasta ja poliitikoista että monet paikat suljetaan, kouluja laitetaan etäopetukseen ja jatkuvasti kehotetaan välttämään kontakteja ja pitämään turvavälejä mutta samaan aikaan kampanjoidaan että ihmiset menisivät sankoin joukoin äänestämään. Joku tuossa nyt ei natsaa. Lappiin joulun aikaan matkustaneita kritisoitiin mutta ilmeisesti korona ei leviä vaaliuurnilla. Tästä näkee että poliitikoilla on tärkeintä oman aseman pönkittäminen eikä kansalaisen etu. Kunnallisvaalit 2021 voitaisiin nimetä politiikan viruslinko 2021.
Kunnallisvaalit
12
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mie jätän äänestämättä kun ei viiti pöhelöitä äänestää.
- Anonyymi
Olen tästä asiasta täysin samaa mieltä ei ole yhtäkään edustajaa, joka ansaitsisi luottamuksensa äänelläni.
- Anonyymi
"edustajaa" ??
Tarkoitat varmaan ehdokasta.
Itse ajattelin äänestää kun näkyy olevan listoilla yksi selväjärkinen ja luotettava ehdokas.
- Anonyymi
Sama täällä, mutta vaaleja ei saa siirtää.
- Anonyymi
Tyhmät vaalit !
- Anonyymi
Hyvin voidaan pitää, syyt:
Ryysistä ei ole sen enempää kuin nykyisin kaupoissa
Ennakkoäänestyspaikkoja on monia sekä viikko aikaa käydä - Anonyymi
Jos ei äänestä niin valitusoikeutta ei ole edes somessa :)
- Anonyymi
Kukas sen sanoo, annakkun arvaan minä, siihen vastaan jo valmiiksi mikä sinä olet muita määräilemään. Eli suomeksi eikö meillä ole täällä sanan vapaus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sen sanoo, annakkun arvaan minä, siihen vastaan jo valmiiksi mikä sinä olet muita määräilemään. Eli suomeksi eikö meillä ole täällä sanan vapaus .
Se on kansanääni mikä puhuu vaaleissa, eli jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa vaaleilla valittuihin henkilöihin. Se on demokratiaa! Jos et käytä ääntäsi niin turha itkeä mistään päätöksistä. Sinulla oli mahdollisuus vaikuttaa vaan et pystynyt siihen. Suomessa ei ole sanan vapaus vaan sananvapaus :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kansanääni mikä puhuu vaaleissa, eli jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa vaaleilla valittuihin henkilöihin. Se on demokratiaa! Jos et käytä ääntäsi niin turha itkeä mistään päätöksistä. Sinulla oli mahdollisuus vaikuttaa vaan et pystynyt siihen. Suomessa ei ole sanan vapaus vaan sananvapaus :)
Pystyn mutta en tahdo ja jos tarpeeksi moni ei tahdo nin äänestys tulos on laiton .En muista mutta oliko 50%. Sit nuo kielioppi virheet eikös hjallis harkimokin puhunut jotenkin sillein , että "eikös ole tärkeintä , että asia tulee ymmärretyksi" turha niistä itkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn mutta en tahdo ja jos tarpeeksi moni ei tahdo nin äänestys tulos on laiton .En muista mutta oliko 50%. Sit nuo kielioppi virheet eikös hjallis harkimokin puhunut jotenkin sillein , että "eikös ole tärkeintä , että asia tulee ymmärretyksi" turha niistä itkeä.
Näin on, ei pidä puuttua kielioppiin. Puutuin, koska ärsyynnyin ;) Mitä hyötyä siitä olisi jos äänestys olisi aina laiton?
- Anonyymi
Hyvä Persut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399