Kunnallisvaalit

Anonyymi

Kunnallisvaalit pitäisi siirtää koronan vuoksi hamaan tulevaisuuteen. Kertoo paljon politiikasta ja poliitikoista että monet paikat suljetaan, kouluja laitetaan etäopetukseen ja jatkuvasti kehotetaan välttämään kontakteja ja pitämään turvavälejä mutta samaan aikaan kampanjoidaan että ihmiset menisivät sankoin joukoin äänestämään. Joku tuossa nyt ei natsaa. Lappiin joulun aikaan matkustaneita kritisoitiin mutta ilmeisesti korona ei leviä vaaliuurnilla. Tästä näkee että poliitikoilla on tärkeintä oman aseman pönkittäminen eikä kansalaisen etu. Kunnallisvaalit 2021 voitaisiin nimetä politiikan viruslinko 2021.

12

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie jätän äänestämättä kun ei viiti pöhelöitä äänestää.

• Anonyymi

Olen tästä asiasta täysin samaa mieltä ei ole yhtäkään edustajaa, joka ansaitsisi luottamuksensa äänelläni.

• Anonyymi

"edustajaa" ??
        Tarkoitat varmaan ehdokasta.

Itse ajattelin äänestää kun näkyy olevan listoilla yksi selväjärkinen ja luotettava ehdokas.

• Anonyymi

Sama täällä, mutta vaaleja ei saa siirtää.

• Anonyymi

Tyhmät vaalit !

• Anonyymi

Hyvin voidaan pitää, syyt:
      Ryysistä ei ole sen enempää kuin nykyisin kaupoissa
      Ennakkoäänestyspaikkoja on monia sekä viikko aikaa käydä

• Anonyymi

Jos ei äänestä niin valitusoikeutta ei ole edes somessa :)

• Anonyymi

Kukas sen sanoo, annakkun arvaan minä, siihen vastaan jo valmiiksi mikä sinä olet muita määräilemään. Eli suomeksi eikö meillä ole täällä sanan vapaus .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sen sanoo, annakkun arvaan minä, siihen vastaan jo valmiiksi mikä sinä olet muita määräilemään. Eli suomeksi eikö meillä ole täällä sanan vapaus .

Se on kansanääni mikä puhuu vaaleissa, eli jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa vaaleilla valittuihin henkilöihin. Se on demokratiaa! Jos et käytä ääntäsi niin turha itkeä mistään päätöksistä. Sinulla oli mahdollisuus vaikuttaa vaan et pystynyt siihen. Suomessa ei ole sanan vapaus vaan sananvapaus :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kansanääni mikä puhuu vaaleissa, eli jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa vaaleilla valittuihin henkilöihin. Se on demokratiaa! Jos et käytä ääntäsi niin turha itkeä mistään päätöksistä. Sinulla oli mahdollisuus vaikuttaa vaan et pystynyt siihen. Suomessa ei ole sanan vapaus vaan sananvapaus :)

Pystyn mutta en tahdo ja jos tarpeeksi moni ei tahdo nin äänestys tulos on laiton .En muista mutta oliko 50%. Sit nuo kielioppi virheet eikös hjallis harkimokin puhunut jotenkin sillein , että "eikös ole tärkeintä , että asia tulee ymmärretyksi" turha niistä itkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyn mutta en tahdo ja jos tarpeeksi moni ei tahdo nin äänestys tulos on laiton .En muista mutta oliko 50%. Sit nuo kielioppi virheet eikös hjallis harkimokin puhunut jotenkin sillein , että "eikös ole tärkeintä , että asia tulee ymmärretyksi" turha niistä itkeä.

Näin on, ei pidä puuttua kielioppiin. Puutuin, koska ärsyynnyin ;) Mitä hyötyä siitä olisi jos äänestys olisi aina laiton?

• Anonyymi

Hyvä Persut !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40