Kunnallisvaalit

Anonyymi

Kunnallisvaalit pitäisi siirtää koronan vuoksi hamaan tulevaisuuteen. Kertoo paljon politiikasta ja poliitikoista että monet paikat suljetaan, kouluja laitetaan etäopetukseen ja jatkuvasti kehotetaan välttämään kontakteja ja pitämään turvavälejä mutta samaan aikaan kampanjoidaan että ihmiset menisivät sankoin joukoin äänestämään. Joku tuossa nyt ei natsaa. Lappiin joulun aikaan matkustaneita kritisoitiin mutta ilmeisesti korona ei leviä vaaliuurnilla. Tästä näkee että poliitikoilla on tärkeintä oman aseman pönkittäminen eikä kansalaisen etu. Kunnallisvaalit 2021 voitaisiin nimetä politiikan viruslinko 2021.

12

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mie jätän äänestämättä kun ei viiti pöhelöitä äänestää.

    • Anonyymi

      Olen tästä asiasta täysin samaa mieltä ei ole yhtäkään edustajaa, joka ansaitsisi luottamuksensa äänelläni.

      • Anonyymi

        "edustajaa" ??
        Tarkoitat varmaan ehdokasta.

        Itse ajattelin äänestää kun näkyy olevan listoilla yksi selväjärkinen ja luotettava ehdokas.


    • Anonyymi

      Sama täällä, mutta vaaleja ei saa siirtää.

    • Anonyymi

      Tyhmät vaalit !

    • Anonyymi

      Hyvin voidaan pitää, syyt:
      Ryysistä ei ole sen enempää kuin nykyisin kaupoissa
      Ennakkoäänestyspaikkoja on monia sekä viikko aikaa käydä

    • Anonyymi

      Jos ei äänestä niin valitusoikeutta ei ole edes somessa :)

      • Anonyymi

        Kukas sen sanoo, annakkun arvaan minä, siihen vastaan jo valmiiksi mikä sinä olet muita määräilemään. Eli suomeksi eikö meillä ole täällä sanan vapaus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sen sanoo, annakkun arvaan minä, siihen vastaan jo valmiiksi mikä sinä olet muita määräilemään. Eli suomeksi eikö meillä ole täällä sanan vapaus .

        Se on kansanääni mikä puhuu vaaleissa, eli jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa vaaleilla valittuihin henkilöihin. Se on demokratiaa! Jos et käytä ääntäsi niin turha itkeä mistään päätöksistä. Sinulla oli mahdollisuus vaikuttaa vaan et pystynyt siihen. Suomessa ei ole sanan vapaus vaan sananvapaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kansanääni mikä puhuu vaaleissa, eli jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa vaaleilla valittuihin henkilöihin. Se on demokratiaa! Jos et käytä ääntäsi niin turha itkeä mistään päätöksistä. Sinulla oli mahdollisuus vaikuttaa vaan et pystynyt siihen. Suomessa ei ole sanan vapaus vaan sananvapaus :)

        Pystyn mutta en tahdo ja jos tarpeeksi moni ei tahdo nin äänestys tulos on laiton .En muista mutta oliko 50%. Sit nuo kielioppi virheet eikös hjallis harkimokin puhunut jotenkin sillein , että "eikös ole tärkeintä , että asia tulee ymmärretyksi" turha niistä itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn mutta en tahdo ja jos tarpeeksi moni ei tahdo nin äänestys tulos on laiton .En muista mutta oliko 50%. Sit nuo kielioppi virheet eikös hjallis harkimokin puhunut jotenkin sillein , että "eikös ole tärkeintä , että asia tulee ymmärretyksi" turha niistä itkeä.

        Näin on, ei pidä puuttua kielioppiin. Puutuin, koska ärsyynnyin ;) Mitä hyötyä siitä olisi jos äänestys olisi aina laiton?


    • Anonyymi

      Hyvä Persut !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe