Suojatiellä pysähtyminen
Voisinko esittää pyynnön, että autoilijat pysähtyisivät suojatiellä? Kuinka vaikeaa tämmöinen voi olla? Ovatko autoilijat tietoisia mitä varten suojateitä ylipäätään on?
12
454
Vastaukset
- Anonyymi
mummot kumoon,, pyyhkäsen lamportsiinilla sataa läpikylä jo haluan
- Anonyymi
Onko Puolangalla suojatie?
- Anonyymi
Hyvä kysymys! Ainakin autojen vilkkukytkimet ovat kytketty eturenkaiden raidetankoihin, sillä muuten vilkkupolttimot kuluvat liikaa käännyttäessä.
- Anonyymi
no, ekkönä tiijä kepuille on suojakaista kaikkeen
- Anonyymi
Tunteeko Puolangan keput raidoistaan, kuten suojatien?
- Anonyymi
Kyllä, kuten "trampin", niin kepuimmat keputkin käveleskevät ympyrää mustavalkeissamuotiraidassa linnassa.
- Anonyymi
no näin nyt, aloittajan mielestä pitäisi suojatiet muuttaa parkkipaikoiksi.
- Anonyymi
Muutama vääntää väkisin vaikka rautalangasta kepuja.. Olisko edellämainittu joka ei piittaa suojateistä?
- Anonyymi
Ei ihmetä ollenkaan ,keput ovat kaikessa kieroudessa aina mukana.
- Anonyymi
Nyt on iltaisin mahdoton työ havannoida suojatielle odottavaa. Etenkin jos ei ole heijastinta ja on puita suojatiem lähettyvillä.
Muistakaapa heijastimet - Anonyymi
se on täällä kymmenien vuosien perinne ,että mummot väistää.
- Anonyymi
Puolankalainen painaa kaasua jos joku on tulossa suojatielle ehtiäkseen ensin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss60829514Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28820721Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014053Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35210826- 777966