Mitähän filttereitä ja muokkausohjelmia Sofia käyttää?
Ainakin eri kuin seiska lehti kuvista päätellen.
Sofialla niin kovat filtterit käytössä, että häikäistyi silmät sen hampaista.
16
141
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se itse huomaa tätä. Sama muuten sillä Maisalla. En edes tiedä, miltä nämä näyttävät oikeasti.
- Anonyymi
Kun on pilannut ulkonäkönsä kaikenmaailman huulitäytteillä ja nenäoperaatioilla, on pakko turvautua filttereihin. Vai mitä Sofia?
- Anonyymi
Martina selitteli miksi näyttää niin vanhalta iholla ohjelmassa, kuulemma itkenyt monta päivää. Siinä sen Marttinankin filttereiden käytön huomaa ero kuin yöllä ja päivällä. Samoin televisiossa näkee kuinka rupsahtanut on, vaikka kovat meikit.
- Anonyymi
Liekö ollut nätti nuorenakaan, nyt on täysin harppu. Ei tuoolainen treenaaminen ole ihmiselle hyvästä, keho kärsii ja naama kuivaa eniten. Ilkeä luonne pilaa loput ulkonäöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö ollut nätti nuorenakaan, nyt on täysin harppu. Ei tuoolainen treenaaminen ole ihmiselle hyvästä, keho kärsii ja naama kuivaa eniten. Ilkeä luonne pilaa loput ulkonäöstä.
tuollainen, eikä tuoolainen, kutn lipsahti.
- Anonyymi
Rauhoitu Sofia, ota nappi ja drinkki 🍹💊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuollainen, eikä tuoolainen, kutn lipsahti.
Rehellinen, varmasti ei ihon kunto ollut eron aikaan pääasia. Martina on kaunis ja elinvoimaisen näköinen. Mun mielestä. Sofia on niin leikelty ja botoxoitu, että ei tiedä onko se meikannu vai ei. Niistä ripsistä en tykkää Sofialla, eihän ne oo ees enää muotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö ollut nätti nuorenakaan, nyt on täysin harppu. Ei tuoolainen treenaaminen ole ihmiselle hyvästä, keho kärsii ja naama kuivaa eniten. Ilkeä luonne pilaa loput ulkonäöstä.
Pistäppä oma kuvas tänne🖕🏽
- Anonyymi
Hyvännäköinen nainen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen, varmasti ei ihon kunto ollut eron aikaan pääasia. Martina on kaunis ja elinvoimaisen näköinen. Mun mielestä. Sofia on niin leikelty ja botoxoitu, että ei tiedä onko se meikannu vai ei. Niistä ripsistä en tykkää Sofialla, eihän ne oo ees enää muotia.
Mustakin on hyvännäköinen ja kysyin mieheltäkin vielä, sanoi että kyllä on ❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustakin on hyvännäköinen ja kysyin mieheltäkin vielä, sanoi että kyllä on ❣️
Martina näyttää ikäistään nuoremmalta ,urheilu näkyy kaikessa ,niin aivan liikkeissään ja olemuksessaan.Hyvä Martina
- Anonyymi
Sofia on täysin eri ihmisen näköinen lehtikuvissa. Somessa hän käyttää nenää kaventavaa filtteriä ja monenlaista kasvoja muokkaavaa filtteriä.
- Anonyymi
Alkon pöhättämä feikki! Mitään sanomaton, työtä pelkäävä ja erittäin huono maine!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkon pöhättämä feikki! Mitään sanomaton, työtä pelkäävä ja erittäin huono maine!
Marttiina on kuitenkin siihen nähden luonnollinen kun taas vahanukke sohva täydessä tällingissä treeneissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marttiina on kuitenkin siihen nähden luonnollinen kun taas vahanukke sohva täydessä tällingissä treeneissä.
Totta!
Janne ”nacci” Tranbergin kommentit Sofia Belórfista: http://adfoc.us/57632077238262
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427