Sofialla niin kovat filtterit käytössä, että häikäistyi silmät sen hampaista.

Anonyymi

Mitähän filttereitä ja muokkausohjelmia Sofia käyttää?
Ainakin eri kuin seiska lehti kuvista päätellen.

16

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö se itse huomaa tätä. Sama muuten sillä Maisalla. En edes tiedä, miltä nämä näyttävät oikeasti.

      • Anonyymi

        Kun on pilannut ulkonäkönsä kaikenmaailman huulitäytteillä ja nenäoperaatioilla, on pakko turvautua filttereihin. Vai mitä Sofia?


    • Anonyymi

      Martina selitteli miksi näyttää niin vanhalta iholla ohjelmassa, kuulemma itkenyt monta päivää. Siinä sen Marttinankin filttereiden käytön huomaa ero kuin yöllä ja päivällä. Samoin televisiossa näkee kuinka rupsahtanut on, vaikka kovat meikit.

      • Anonyymi

        Liekö ollut nätti nuorenakaan, nyt on täysin harppu. Ei tuoolainen treenaaminen ole ihmiselle hyvästä, keho kärsii ja naama kuivaa eniten. Ilkeä luonne pilaa loput ulkonäöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö ollut nätti nuorenakaan, nyt on täysin harppu. Ei tuoolainen treenaaminen ole ihmiselle hyvästä, keho kärsii ja naama kuivaa eniten. Ilkeä luonne pilaa loput ulkonäöstä.

        tuollainen, eikä tuoolainen, kutn lipsahti.


      • Anonyymi

        Rauhoitu Sofia, ota nappi ja drinkki 🍹💊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuollainen, eikä tuoolainen, kutn lipsahti.

        Rehellinen, varmasti ei ihon kunto ollut eron aikaan pääasia. Martina on kaunis ja elinvoimaisen näköinen. Mun mielestä. Sofia on niin leikelty ja botoxoitu, että ei tiedä onko se meikannu vai ei. Niistä ripsistä en tykkää Sofialla, eihän ne oo ees enää muotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö ollut nätti nuorenakaan, nyt on täysin harppu. Ei tuoolainen treenaaminen ole ihmiselle hyvästä, keho kärsii ja naama kuivaa eniten. Ilkeä luonne pilaa loput ulkonäöstä.

        Pistäppä oma kuvas tänne🖕🏽


      • Anonyymi

        Hyvännäköinen nainen ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellinen, varmasti ei ihon kunto ollut eron aikaan pääasia. Martina on kaunis ja elinvoimaisen näköinen. Mun mielestä. Sofia on niin leikelty ja botoxoitu, että ei tiedä onko se meikannu vai ei. Niistä ripsistä en tykkää Sofialla, eihän ne oo ees enää muotia.

        Mustakin on hyvännäköinen ja kysyin mieheltäkin vielä, sanoi että kyllä on ❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustakin on hyvännäköinen ja kysyin mieheltäkin vielä, sanoi että kyllä on ❣️

        Martina näyttää ikäistään nuoremmalta ,urheilu näkyy kaikessa ,niin aivan liikkeissään ja olemuksessaan.Hyvä Martina


    • Anonyymi

      Sofia on täysin eri ihmisen näköinen lehtikuvissa. Somessa hän käyttää nenää kaventavaa filtteriä ja monenlaista kasvoja muokkaavaa filtteriä.

      • Anonyymi

        Alkon pöhättämä feikki! Mitään sanomaton, työtä pelkäävä ja erittäin huono maine!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkon pöhättämä feikki! Mitään sanomaton, työtä pelkäävä ja erittäin huono maine!

        Marttiina on kuitenkin siihen nähden luonnollinen kun taas vahanukke sohva täydessä tällingissä treeneissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marttiina on kuitenkin siihen nähden luonnollinen kun taas vahanukke sohva täydessä tällingissä treeneissä.

        Totta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe