Aihe

Tom Yam Thai food

Anonyymi

Tilasin mukaan Tom Yam baarista Cashew kana-annoksen.
Avattuani sen totesin saaneeni annoksen joka ei vastannut odotuksiani. Juoma ei kuulunut perushintaan.
Annoslaatikossa oli tavanomanen siististi muotoiltu riisikasa perusriisia seka muutama lusikallinen sekasalaattia. Salaatti oli ilman mitaan kastiketta?
Erillista salaattipoytaa josta voisi koota kuppiin mukaan Oman salaatin ei baarissa ollut. Annoksen salaatti koostui perusvihanneksista joita saa joka kaupasta.

Itse maaraava tekija eli Cashew kana kastikkeineen oli mahdutettu tavalliseen salaattikuppiin. Maara oli pieni mielestani. Kanaa oli 5 pienta palaa joista suurin kanansiiven kokoinen ja seassa joitain kappaleita Cashew pahkinoita.
Annos sisalsi lahinna erivarisia paprikanpaloja kastikkeessa.
Mitaan Thai kastikkeesen kuuluvia lisukkeita ei ollut. Kastike oli muuten OK ja hapanimelaa kuten pitaa.
Kokki on kuulemma alkuperamaasta.

Lysti maksoi 10.90 jolla saa tayden runsaan aterian muusta ruokapaikasta.

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mut onks kokemust tom of fin...

• Anonyymi

Kannatta ruoka tehdä itse. Koska Ravintola tooiminta on aina huijjausta.

• Anonyymi

Et valittanut yrittäjälle suoraan vaan tänne piti itkeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      29606
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20964
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14062
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10888
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      86
      8021