Tori.fi-huijaus

Anonyymi

Myin viikonloppuna kultaisen timanttisormukseni tori.fi:ssä. Pyysin rahat etukäteen, ennenkuin lähetän. Ostajalla oli eri pankkitili ja kiire saada tyttökaverille lahjaksi sormus pian. Suostuisinko kuitenkin lähettämään heti, jos maksusuorituksesta tulisi kuvat kuiteista. Tuli ja luotin. Lähetin korun Imatralle. Nyt ei sitten rahoja olekaan ilmestynyt tililleni. Hävettää, että olin näin sinisilmäinen. Menetin sormukseni turhaan, kun en saanut rahoja. Varokaa Jose Perkiö-nimistä tyyppiä Imatralta. On ilmeisesti kokenut huijari.

10

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menit vanhanaikaiseen!

• Anonyymi

Pyytäkää pdf kuitti tilisiirrosta jonka saa nappia painamalla kun tekee tilisiirron.

• Anonyymi

Mikä tahansa kuittikopio, joka lähetetään sähköpostin liitteenä on lapsellisen helppo väärentää. Ainoa luotettava indikaatio maksusta on se, että raha näkyy maksunsaajan omalla tilillä.

• Anonyymi

Turha luulo, väärentävät juurikin noita!

• Anonyymi

Minusta tuntuu että sama henkilö kyseessä joka on mua huijas kanssa mutt eri nimellä

• Anonyymi

Oma lyhyt kokemukseni Torista on korutonta kertomaa, vain huijariyhteydenottoja, ei ainuttakaan kauppaa!!!!!! Tori pahoittelee ja väittää, että heidän systeeminsä PITÄISI seuloa noi pois, mitenköhän?????

• Anonyymi

Samalla nimellä toista henkilö huijas mulla hän laittoi kuvan tilisiirrosta ja arva mitä se raha ei koskaan tullut

• Anonyymi

Nyt huijataan eri nimillä, että myyjä antaisi pankkikortin numeron suoritusta varten. Hahhaaaa!

• Anonyymi

Lukekaa tuo toinen ketju: Varokaa Tori. fi huijausta.

• Anonyymi

Minä möin tuotteita eräälle henkilölle viikonloppuna,ja hän kans laittoi op mobiilista kuvan maksusta ja vein paketin pakettiautomaattiin.Maanantaina rahoja ei näkynyt,ootin vielä pari päivää ennen kuin rupesin viestillä kyselemään.Tämä henkilö väittää maksaneensa rahat.Pankissani kummastelivat hänen maksukopiota,siinä puuttui ö merkit sukunimestäni,ja maksajat oli pienillä kirjaimilla kirjoitettu,sanoivat että selvä huijaus.Tämä henkilö yritti selitellä,laittoi minulle kopion oman pankkinsa cattikeskustelusta,missä muka pankki ehdotti että yrittää hankkia rahat takaisin maksajalle kun se maksaa vielä 15 e pankille...höpö höpö sanoi meidän paikkakunnalla oleva sama pankki,jos rahat ei ohjaudu perille,ne palautuu automaattisesti maksajan tilille,ikä siitä veloiteta.Otin yhteyttä poliisiin ostajan estelyistä huolimatta.Pitää saada selvyys asiaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32