Miesten saunavuoro

Anonyymi

Olin muuttanut tähän taloon muutama kuukausi sitten. Talo oli mukavan rauhallinen, asuihan siinä suurimmaksi osaksi hieman varttuneempia ihmisiä. Hyvä niin, en kaivannut mitään sen ihmeempää hulinaa ympärilleni. Jonkin verran olin tutustunut muihin asukkaisiin, mutta enimmäkseen olin pysytellyt omissa oloissani.

Talon yhteisessä saunassa oli pari kertaa viikossa miesten avoin vuoro. Siellä olin käynyt muutaman kerran ihan jo siitä syystä, että tykkäsin katsella alastomia vanhempia miehiä. Eli ihan vaan sellaisen oman nautinnon takia. Nyt saunavuoro oli ihan lopuillaan ja istuin yksin saunassa, kun kuulin, että pesuhuoneeseen tuli vielä joku. Suihku kohisi hetken aikaa ja saunan ovi avautui.

Rami oli jollain tavalla tuttu. Sellainen isokokoinen reilu kuusikymppinen yksin asuva mies. Eronnut kuulemma jo useampia vuosia sitten. Rami tervehti ja totesi, että onhan täällä vielä joku löylyissä. Ramilla oli olut mukanaan ja hän oli varmaan ottanut jo muutaman ennen saunaan tulemistaan. Mikäpä siinä, ei se minua haitannut.

Rami oli puheliaalla tuulella, joten minun ei tarvinnut muuta kuin kuunnella ja vastailla lyhyesti. Melko pian Ramin puheet alkoivat olla hieman vihjailevia erään asian suhteen. Hän ei sanonut suoraan, mutta hän kierteli puheissaan parin viikon takaiseen saunavuoroon. Tiesin kyllä hyvinkin, mitä hän tarkoitti. Olin silloin saunonut erään talossa asuvan Heikin kanssa ja saunominen oli päättynyt siihen, että olin ottanut Heikiltä suihin pukuhuoneessa. Sen piti kyllä olla salaisuus, mutta Heikki ei näköjään ollut malttanut olla kehuskelematta asialla.

Rami ei uskaltanut sanoa suoraan, mitä hänellä oli mielessään ja minä päätin vähän kiusoitella häntä. Nostin jalkani ylälauteille. Valo oli vähän minuun päin suuntautunut ja tiesin hyvin, että Rami näki sopivasti minun jalkojeni väliin. Pienehkö, mutta ihan nätti kalu, karvattomiksi ajellut kivekset ja ihan sileät pakarat. Huomasin kyllä, minne Ramin katse harhautui vähän väliä. Mun pitää mennä sanoin, äkkiä Ramille ja jatkoin, jos sua kiinnostaa oliko Heikin puheissa perää, niin tule puolen tunnin päästä mun asunnolle.

Pallo oli heitetty Ramille. Pesin itseni ja menin asuntooni odottamaan ottiko Rami kopin heitostani. Ja niinhän siinä kävi, että vajaan puolen tunnin päästä oveeni koputettiin varovasti. Avasin oven ja Rami livahti sisään. Hän oli ottanut varmaan pari olutta lisää rohkaisuksi, mutta edelleen, mikäpä siinä. Tule peremmälle, pyysin ja Rami asteli olohuoneeseen. Otin itsekin oluen ja tarjosin Ramillekin.

Rami oli selvästi hermostuneen ja jännittyneen oloinen. Oli ehkä jopa ensimmäistä kertaa asialla toisen miehen kanssa. Se oli minusta ihan parasta. Ns. heteromies, jolle sain antaa ensimmäisen kokemuksen. Ramihan oli siinä ihan kuin poikuuttaan menettämässä. Minun oli ehkä oltava aloitteellinen, mietin mielessäni, ei Ramia enää saanut kiusata.

Siirryin sohvalle Ramin viereen ja laskin käteni hänen reidelleen. Kumpikaan ei sanonut mitään. Hyvä niin. Raotin Ramin kylpytakkia niin, että sain hänen karvaisen rintansa esiin. Painoin huuleni Ramin nännille ja annoin kieleni hyväillä sitä. Tunsin Ramin hengityksen kiihtyvän siinä silmänräpäyksessä. Tästä tulee hyvä, ajattelin ja näykin halukkaasti Ramin rintaa. Nostin päätäni hieman ylemmäs ja näykin Ramin kaulaa. Saat saman kuin Heikkikin, kuiskasin Ramin korvaan, ja Rami hengitti raskaasti.

Työnsin käteni Ramin jalkoväliin ja puristin sormeni hänen elimensä ympärille. Nyt oli minun vuoroni huokaista. Ramin kyrpä oli jo ihan kovana ja en koskaan ollut pidellyt kädessäni niin paksua kyrpää. Tästä tulee todellakin hyvää, ajattelin ja avasin Ramin kylpytakin kokonaan. Upea, turpea, suonikas vanhemman uroksen kyrpä seisoi runsaan karvoituksen keskellä. Runkkasin hitaasti sen paksua vartta.

Et ole tainnut vähään aikaan saada käsittelyä, sanoin Ramille. En pitkään aikaan Rami sai vaivoin vastattua. Painoin päätäni alaspäin ja imaisin saman tien Ramin terskan suuhuni. Rami ähkäisi tyytyväisenä ja hänen koko vartalonsa jännittyi. Pyöritin kieltäni terskan ympärillä ja annoin terskan liukua huulieni välissä. Rami voihki nautinnosta. Tunsin, että mies ei kestäisi kovinkaan pitkään. Hidastin vähän tahtia. Nuolin ja näykin Ramin paksun kullin vartta ja hyväilin isoja täyden oloisia kiveksiä. Minulla oli vähän muutakin mielessä, kuin pelkkä suihinotto.

Nousin ylös ja otin Ramia kädestä kiinni. Vedin hänet perässäni makuuhuoneeseen ja kävin sängylle selälleen. Rami tuijotti kiimaisin silmin, kun levitin jalkani hänelle kutsuvasti. Se onnistuu ihan samalla tavalla, kuin naisenkin kanssa, rohkaisin Ramia. Hieroin sylkeä peppuaukolleni ja työnsin sormella sylkeä sisäänkin. Rami nousi sängylle ja asettui päälleni. Isokokoisen, karvaisen miehen paino päälläni tuntui kiihottavalta.

Ramin otteissa oli voimaa, mutta samalla myös epävarmuutta. Tunsin hänen tärisevän kiimasta, kun hänen kalunsa tökki pakaroitani sisäänpääsyä etsien. Odota vähän rakas, kuiskasin Ramille...

Jatkuu

4

3953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatkoa ootellaan

    • Anonyymi

      Ja sitten sitä taas herättiin äipän viekusta jelly jortikka anaalissa

      • Anonyymi

        Noh palsta kyyläri pakkasella jäätyikö pallit


    • Anonyymi

      Mahtavaa,,,kuis meni sisään.....?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe