Miesten saunavuoro

Anonyymi

Ramin paino lepäsi kiihottavasti päälläni. En päässyt sieltä mihinkään. Ei sillä, että olisin halunnutkaan, mutta tuntui mukavan alistuneelta ajatella niin, että minulla ei ollut mitään mahdollisuutta Ramia vastaan.

Ohjasin Ramin paisuneen terskan pakaroideni väliin syljestä liukasta reikää vasten. Nussi mua rakas, huokailin Ramin korvaan. Työnnä sun ihana kyrpä syvälle mun kiimaiseen perseeseen. Tätä Heikki ei saanut, mutta sinä saat. jatkoin kuiskailuani.

Ei saatana, Rami huohotti. Hänen lantionsa jännittyi ja hän painautui minua vasten. Tunsin ihanaa kipua ja voihkaisin ääneen. Annoin periksi ja Ramin turpea kulli alkoi sentti sentiltä upota kiimasta supistelevaan reikääni. Aaah, ei saatana, Rami huohotti, kun hän työnsä kyrpänsä kahvaa myöten sisään. Rami piti minusta tiukasti kiinni ja hänen lantionsa alkoi työnnellä voimalla. Paksu kulli teki todella hyvää ja minä myötäilin Ramin työntöjä.

Ihanaa, huokailin Ramin korvaan ja yllätin hänet suutelemalla häntä halukkaasti. Rami vastasi suudelmaan kiihkeästi. Huone täyttyi miesten nussimisen äänistä. Sänky natisi, Rami huohotti ja minä voihkin nautinnosta. Äänistä saattoi saada osansa naapurin vanhapiikakin, mutta se ei ainakaan minua haitannut. Ja Rami ei ehkä sillä hetkellä sitä ajatellut.

Rami alkoi olla valmis. Mies päälläni paineli voimalla hikeä valuen. Kyrpä pumppasi kiimaista persettäni. Rami oli ihan hetken päässä menettämässä poikuuttaan näissä hommissa. Raavin kevyesti Ramin karvaisia pakaroita. Nussi rakas, anna kyrpää oikein kunnolla, noin juuri, huohotin Ramin korvaan. Anna vaan tulla, roiski sun spermat syvälle mun kiimaiseen persereikään, jatkoin Ramin kiihottamista.

Rami murahteli ja jäykistyi päälläni. Hänen raskas vartalonsa nytkähteli. Muutama hätäinen työntö vielä. Tunsin kullin sykkivän kevyesti sisälläni. Tiesin paksun, lämpimän sperman purkautuvan sisääni. Pidin tiukasti Ramista kiinni. Se hetki on paras hetki. Kun tuntee toisen miehen nautinnon huipun sisällään.

Ramin purkaus kesti pitkään. Tiesin, että hän ei varmaan ihan hetkeen ollut saanut naista ja miestä tuskin koskaan. En kiirehtinyt. Rami makasi raskaasti hengittäen päälläni. Sitten hän pyörähti selälleen viereeni. käytin tilaisuutta välittömästi hyväkseni ja imaisin Ramin spermaisen kullin suuhuni. Ja taas onnistuin yllättämään Ramin. Imin hellästi tuota ihanaa elintä puhtaaksi äskeisen puuhan jäljiltä. Samalla tunsin, kuinka spermaa valui lakanalle nussitusta reiästäni.

Jää yöksi rakas, kuiskailin Ramille. Otetaan vielä uusiksi, oot niin hyvä nussimaan, huokailin ja imin Ramin kalua. Tiesin, että Rami olisi aamuun saakka.

1

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisää

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe