Ramin paino lepäsi kiihottavasti päälläni. En päässyt sieltä mihinkään. Ei sillä, että olisin halunnutkaan, mutta tuntui mukavan alistuneelta ajatella niin, että minulla ei ollut mitään mahdollisuutta Ramia vastaan.
Ohjasin Ramin paisuneen terskan pakaroideni väliin syljestä liukasta reikää vasten. Nussi mua rakas, huokailin Ramin korvaan. Työnnä sun ihana kyrpä syvälle mun kiimaiseen perseeseen. Tätä Heikki ei saanut, mutta sinä saat. jatkoin kuiskailuani.
Ei saatana, Rami huohotti. Hänen lantionsa jännittyi ja hän painautui minua vasten. Tunsin ihanaa kipua ja voihkaisin ääneen. Annoin periksi ja Ramin turpea kulli alkoi sentti sentiltä upota kiimasta supistelevaan reikääni. Aaah, ei saatana, Rami huohotti, kun hän työnsä kyrpänsä kahvaa myöten sisään. Rami piti minusta tiukasti kiinni ja hänen lantionsa alkoi työnnellä voimalla. Paksu kulli teki todella hyvää ja minä myötäilin Ramin työntöjä.
Ihanaa, huokailin Ramin korvaan ja yllätin hänet suutelemalla häntä halukkaasti. Rami vastasi suudelmaan kiihkeästi. Huone täyttyi miesten nussimisen äänistä. Sänky natisi, Rami huohotti ja minä voihkin nautinnosta. Äänistä saattoi saada osansa naapurin vanhapiikakin, mutta se ei ainakaan minua haitannut. Ja Rami ei ehkä sillä hetkellä sitä ajatellut.
Rami alkoi olla valmis. Mies päälläni paineli voimalla hikeä valuen. Kyrpä pumppasi kiimaista persettäni. Rami oli ihan hetken päässä menettämässä poikuuttaan näissä hommissa. Raavin kevyesti Ramin karvaisia pakaroita. Nussi rakas, anna kyrpää oikein kunnolla, noin juuri, huohotin Ramin korvaan. Anna vaan tulla, roiski sun spermat syvälle mun kiimaiseen persereikään, jatkoin Ramin kiihottamista.
Rami murahteli ja jäykistyi päälläni. Hänen raskas vartalonsa nytkähteli. Muutama hätäinen työntö vielä. Tunsin kullin sykkivän kevyesti sisälläni. Tiesin paksun, lämpimän sperman purkautuvan sisääni. Pidin tiukasti Ramista kiinni. Se hetki on paras hetki. Kun tuntee toisen miehen nautinnon huipun sisällään.
Ramin purkaus kesti pitkään. Tiesin, että hän ei varmaan ihan hetkeen ollut saanut naista ja miestä tuskin koskaan. En kiirehtinyt. Rami makasi raskaasti hengittäen päälläni. Sitten hän pyörähti selälleen viereeni. käytin tilaisuutta välittömästi hyväkseni ja imaisin Ramin spermaisen kullin suuhuni. Ja taas onnistuin yllättämään Ramin. Imin hellästi tuota ihanaa elintä puhtaaksi äskeisen puuhan jäljiltä. Samalla tunsin, kuinka spermaa valui lakanalle nussitusta reiästäni.
Jää yöksi rakas, kuiskailin Ramille. Otetaan vielä uusiksi, oot niin hyvä nussimaan, huokailin ja imin Ramin kalua. Tiesin, että Rami olisi aamuun saakka.
Miesten saunavuoro
Anonyymi
1
2709
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057