Miksi media mustamaalaa skinhead kulttuurin leimaamalla skinheadit nazeiksi? Harva tietää että skinhead aate on lähtöisin jamaikalta eikä liity mitenkään rasismiin joten tarkistakaa faktat ennen puhutte paskaa asiasta mitä ette edes käsitä. T.skinhead.
Skinhead ei ole nazi
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
Skinhead aate ei ole jamaikalta vaan briteistä mutta jamaicalaiset maahanmuuttajat innostui skinheadeista briteistä ja täten skinheadit jakautui kahteen ryhmittymään 1. Skinheadit kaveerasi jamaicalaisten kanssa ja teki reggaeta yms. 2.skinheadit keskittyi vihaamaan jamaicalaisia maahanmuuttajia
- Anonyymi
Skinit oli yksittäinen kulttuuri 60-luvulla, perustuen työläisluokkaan. Siinä vaiheessa politiikalla ja musiikilla ei ollut erityistä roolia. 70-luvulla skinit omaksui tyyliä punkkareilta ja vasta 80-luvulle siirryttäessä skinhead-kulttuuri jakautui poliittis-ideologisen vaikutuksen myötä äärioikeistolaiseen ja äärivasemmistolaiseen haaraan. Neo-natsiskinit syntyi vasta 90-luvulla.
Nykyaikana, kun kaikki kieroutetaan ja vääristellään, mikään ei ole enää entisensä. Edes sukupuolet. Jos olet skinhead, se ei vielä sano yhtään mitään. Vasta se sanoo jotain, että mitä edustat, mihin porukoihin kuulut, miten toimit jne. Se asemoi sut joko poliittis-ideologisen vaikutuksen ulkopuolelle, tai sitten äärioikealle tai äärivasemmalle. Minä olin skini lähes 15 vuotta, enkä edustanut mitään äärilaitaa, mutta silti minut leimattiin uusnatsiksi. Emme voi sille mitään, että joillain kiihkoilu tuhoaa järjellisen ajattelun.- Anonyymi
Se on hiukan ongelma maineelle, jos uusnatseista n. 90% on ulkonäöltään skinejä. Stereotypiaan ei muuta tarvita!
- Anonyymi
- Anonyymi
Nuorempana Halla-aho olisi halunnut olla skini . Mutta ei se sivarille ja pupumiehelle sovi.
Skinejä oon tavannut ja rasistei ovat vammaisiakin kohtaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896