REAL

anna

Kuulin huhua, että Real Madridilla on omat suomalaiset kotisivut! Olisitteko niin ystävällisiä ja kertoisitte osoitteen?! Tähän asti olen selvinnyt virallisillakin sivuilla todella hyvin, mutta haluaisin tutustua myös kotimaiseen laatuun! Kiitos jo etukäteen!
HALA MADRID! Mitäs tuumitte eilisestä matsista? Kyllä tästä vielä johtoon noustaan!

6

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...oli...

      Pelkkää timanttia vaikka real voittikin. Jännittäviä tilanteita jännitystä ja hienoja maaleja. Kyllä barca vielä johdon säilyttää ja voittaa koko homman. En tiiä mistä löytyis realin suomalaiset kotisivut mutta kiinnostais missä olis barcan suomalaiset kotisivut kun semmosetkin on kuullemma olemassa.

    • Lady Blue

      Tässä on jokin ainakin, mutta tätä ei kyllä kovin usein päivitetä. http://www.realmadridfin.net/index.php
      Matsi oli aivan mahtava! Näkykö urheilukanavalla? Uskomatonta että täällä sitä ei näy... Näkeeköhän ottelun jostain netistä?

      • anna

        Kiitos kovasti, eiköhän näillä ainakin alkuun pääse!
        Juu urheilukanavaltahan sitä tuli... netistä en kyllä osaa sanoa, joku joka paremmin tietää, kertokoon.


      • veeve9

        tiedätkö muuten onko barcalla suom.kotisivut..??!




        BARCA rulezzz..!!!!!!!


    • kävipäs hassusti

      Ei oo tietoo (eikä halua) tietää suomalaisista Madridin sivuista..Oli vaan pakko kommentoida tohon et "noustaan vielä johtoon".. Barça on espanjan paras joukkue, ja on todostanut sen jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Taas toinen tittelitön vuosi Madridille, ehkä kannattaisi ensi vuodeksi ostaa sellaisia pelaajia jotka keskittyvät pelaamiseen eivätkä eri televisio ohjelmissa esiintymiseen ja joka viikonloppuiseen juhlimiseen.
      Visca el Barça i Visca Catalunya!!

      • _Styde_93_Futari_

        Mun mielestä se lista menee näin...

        3. Roberto Carlos

        2. Ronaldo

        1. David Beckham

        Muita mielipiteitä??? =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe