Kuulin huhua, että Real Madridilla on omat suomalaiset kotisivut! Olisitteko niin ystävällisiä ja kertoisitte osoitteen?! Tähän asti olen selvinnyt virallisillakin sivuilla todella hyvin, mutta haluaisin tutustua myös kotimaiseen laatuun! Kiitos jo etukäteen!
HALA MADRID! Mitäs tuumitte eilisestä matsista? Kyllä tästä vielä johtoon noustaan!
REAL
6
660
Vastaukset
- ...oli...
Pelkkää timanttia vaikka real voittikin. Jännittäviä tilanteita jännitystä ja hienoja maaleja. Kyllä barca vielä johdon säilyttää ja voittaa koko homman. En tiiä mistä löytyis realin suomalaiset kotisivut mutta kiinnostais missä olis barcan suomalaiset kotisivut kun semmosetkin on kuullemma olemassa.
- Lady Blue
Tässä on jokin ainakin, mutta tätä ei kyllä kovin usein päivitetä. http://www.realmadridfin.net/index.php
Matsi oli aivan mahtava! Näkykö urheilukanavalla? Uskomatonta että täällä sitä ei näy... Näkeeköhän ottelun jostain netistä?- anna
Kiitos kovasti, eiköhän näillä ainakin alkuun pääse!
Juu urheilukanavaltahan sitä tuli... netistä en kyllä osaa sanoa, joku joka paremmin tietää, kertokoon. - veeve9
tiedätkö muuten onko barcalla suom.kotisivut..??!
BARCA rulezzz..!!!!!!!
- kävipäs hassusti
Ei oo tietoo (eikä halua) tietää suomalaisista Madridin sivuista..Oli vaan pakko kommentoida tohon et "noustaan vielä johtoon".. Barça on espanjan paras joukkue, ja on todostanut sen jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Taas toinen tittelitön vuosi Madridille, ehkä kannattaisi ensi vuodeksi ostaa sellaisia pelaajia jotka keskittyvät pelaamiseen eivätkä eri televisio ohjelmissa esiintymiseen ja joka viikonloppuiseen juhlimiseen.
Visca el Barça i Visca Catalunya!!- _Styde_93_Futari_
Mun mielestä se lista menee näin...
3. Roberto Carlos
2. Ronaldo
1. David Beckham
Muita mielipiteitä??? =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181588- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199780Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620