REAL

anna

Kuulin huhua, että Real Madridilla on omat suomalaiset kotisivut! Olisitteko niin ystävällisiä ja kertoisitte osoitteen?! Tähän asti olen selvinnyt virallisillakin sivuilla todella hyvin, mutta haluaisin tutustua myös kotimaiseen laatuun! Kiitos jo etukäteen!
HALA MADRID! Mitäs tuumitte eilisestä matsista? Kyllä tästä vielä johtoon noustaan!

6

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...oli...

      Pelkkää timanttia vaikka real voittikin. Jännittäviä tilanteita jännitystä ja hienoja maaleja. Kyllä barca vielä johdon säilyttää ja voittaa koko homman. En tiiä mistä löytyis realin suomalaiset kotisivut mutta kiinnostais missä olis barcan suomalaiset kotisivut kun semmosetkin on kuullemma olemassa.

    • Lady Blue

      Tässä on jokin ainakin, mutta tätä ei kyllä kovin usein päivitetä. http://www.realmadridfin.net/index.php
      Matsi oli aivan mahtava! Näkykö urheilukanavalla? Uskomatonta että täällä sitä ei näy... Näkeeköhän ottelun jostain netistä?

      • anna

        Kiitos kovasti, eiköhän näillä ainakin alkuun pääse!
        Juu urheilukanavaltahan sitä tuli... netistä en kyllä osaa sanoa, joku joka paremmin tietää, kertokoon.


      • veeve9

        tiedätkö muuten onko barcalla suom.kotisivut..??!




        BARCA rulezzz..!!!!!!!


    • kävipäs hassusti

      Ei oo tietoo (eikä halua) tietää suomalaisista Madridin sivuista..Oli vaan pakko kommentoida tohon et "noustaan vielä johtoon".. Barça on espanjan paras joukkue, ja on todostanut sen jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Taas toinen tittelitön vuosi Madridille, ehkä kannattaisi ensi vuodeksi ostaa sellaisia pelaajia jotka keskittyvät pelaamiseen eivätkä eri televisio ohjelmissa esiintymiseen ja joka viikonloppuiseen juhlimiseen.
      Visca el Barça i Visca Catalunya!!

      • _Styde_93_Futari_

        Mun mielestä se lista menee näin...

        3. Roberto Carlos

        2. Ronaldo

        1. David Beckham

        Muita mielipiteitä??? =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe