Kuulin huhua, että Real Madridilla on omat suomalaiset kotisivut! Olisitteko niin ystävällisiä ja kertoisitte osoitteen?! Tähän asti olen selvinnyt virallisillakin sivuilla todella hyvin, mutta haluaisin tutustua myös kotimaiseen laatuun! Kiitos jo etukäteen!
HALA MADRID! Mitäs tuumitte eilisestä matsista? Kyllä tästä vielä johtoon noustaan!
REAL
6
743
Vastaukset
- ...oli...
Pelkkää timanttia vaikka real voittikin. Jännittäviä tilanteita jännitystä ja hienoja maaleja. Kyllä barca vielä johdon säilyttää ja voittaa koko homman. En tiiä mistä löytyis realin suomalaiset kotisivut mutta kiinnostais missä olis barcan suomalaiset kotisivut kun semmosetkin on kuullemma olemassa.
- Lady Blue
Tässä on jokin ainakin, mutta tätä ei kyllä kovin usein päivitetä. http://www.realmadridfin.net/index.php
Matsi oli aivan mahtava! Näkykö urheilukanavalla? Uskomatonta että täällä sitä ei näy... Näkeeköhän ottelun jostain netistä?- anna
Kiitos kovasti, eiköhän näillä ainakin alkuun pääse!
Juu urheilukanavaltahan sitä tuli... netistä en kyllä osaa sanoa, joku joka paremmin tietää, kertokoon. - veeve9
tiedätkö muuten onko barcalla suom.kotisivut..??!
BARCA rulezzz..!!!!!!!
- kävipäs hassusti
Ei oo tietoo (eikä halua) tietää suomalaisista Madridin sivuista..Oli vaan pakko kommentoida tohon et "noustaan vielä johtoon".. Barça on espanjan paras joukkue, ja on todostanut sen jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Taas toinen tittelitön vuosi Madridille, ehkä kannattaisi ensi vuodeksi ostaa sellaisia pelaajia jotka keskittyvät pelaamiseen eivätkä eri televisio ohjelmissa esiintymiseen ja joka viikonloppuiseen juhlimiseen.
Visca el Barça i Visca Catalunya!!- _Styde_93_Futari_
Mun mielestä se lista menee näin...
3. Roberto Carlos
2. Ronaldo
1. David Beckham
Muita mielipiteitä??? =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550