Kuulin huhua, että Real Madridilla on omat suomalaiset kotisivut! Olisitteko niin ystävällisiä ja kertoisitte osoitteen?! Tähän asti olen selvinnyt virallisillakin sivuilla todella hyvin, mutta haluaisin tutustua myös kotimaiseen laatuun! Kiitos jo etukäteen!
HALA MADRID! Mitäs tuumitte eilisestä matsista? Kyllä tästä vielä johtoon noustaan!
REAL
6
743
Vastaukset 6
- ...oli...
Pelkkää timanttia vaikka real voittikin. Jännittäviä tilanteita jännitystä ja hienoja maaleja. Kyllä barca vielä johdon säilyttää ja voittaa koko homman. En tiiä mistä löytyis realin suomalaiset kotisivut mutta kiinnostais missä olis barcan suomalaiset kotisivut kun semmosetkin on kuullemma olemassa.
- Lady Blue
Tässä on jokin ainakin, mutta tätä ei kyllä kovin usein päivitetä. http://www.realmadridfin.net/index.php
Matsi oli aivan mahtava! Näkykö urheilukanavalla? Uskomatonta että täällä sitä ei näy... Näkeeköhän ottelun jostain netistä?- anna
Kiitos kovasti, eiköhän näillä ainakin alkuun pääse!
Juu urheilukanavaltahan sitä tuli... netistä en kyllä osaa sanoa, joku joka paremmin tietää, kertokoon. - veeve9
tiedätkö muuten onko barcalla suom.kotisivut..??!
BARCA rulezzz..!!!!!!!
- kävipäs hassusti
Ei oo tietoo (eikä halua) tietää suomalaisista Madridin sivuista..Oli vaan pakko kommentoida tohon et "noustaan vielä johtoon".. Barça on espanjan paras joukkue, ja on todostanut sen jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Taas toinen tittelitön vuosi Madridille, ehkä kannattaisi ensi vuodeksi ostaa sellaisia pelaajia jotka keskittyvät pelaamiseen eivätkä eri televisio ohjelmissa esiintymiseen ja joka viikonloppuiseen juhlimiseen.
Visca el Barça i Visca Catalunya!!- _Styde_93_Futari_
Mun mielestä se lista menee näin...
3. Roberto Carlos
2. Ronaldo
1. David Beckham
Muita mielipiteitä??? =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465