Kone W7 32 bit. Eilen tuli virus. Security Essentials etsi, yöllä kahdelta löytyi ja aamulla oli saanut poistetuksi.
Poistui Firefox, sain IE:llä haettua ja tuli joku uusi versio ilman mainoksenestoja, DuckDuckGo:ta ym ja paljon outoa.
Duck ei asennu koneelle.
Malwarebytes asentui pitkällisen taistelun jälkeen.
Ccleaner ei toimi. Eikä asennu uusin versio eikä sitä edellinen. Mikä korvaa sen kun pitäisi saada roskatiedostot siivottua pois?
Saattaa löytyä vielä muutakin. Nyt sammutan koneen vaikka en tiedä vieläkö sen saan auki.
Ccleaner ei asennu
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeileppa tuota Wise Disk Cleaner10.4.1.789
- Anonyymi
Älä asenna.
- Anonyymi
S24 tykkää Windows seiskasta.
- Anonyymi
Ikivanha Windows joten ei mikään ihme..
- Anonyymi
Se aloittaja.
Asensin tuon Wise Disk Cleanerin. Hirveästi on löytävinään kaikkea roskaa.
Sitten sain asennettua CCleanerinkin suoraan firman sivulta. Hirveästi on sekin löytävinään roskaa, mutta Wise paljon enemmän.
Mikähän huijaus noissakin on takana?
Ja Firefox ehdottelee omia salasanojaan sähköpostiosoitteelle ja kyselee saako salasanat tallentaa. Eikä sitä saa edes pois! - Anonyymi
Onko jotenkin vaikeaa mennä asetuksiin?
Sieltä saa salasanojen tallennuksen estettyä.- Anonyymi
On vaikeaa. En löytänyt asetuksia. Vanhasta versiosta löysin.
- Anonyymi
ducduckgo ei voi asentaa windows -koneelle lainkaan, ainoastaan lisäosaksi tai oletushakukoneeksi selaimeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1014212Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361464- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111223Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o161014Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7889