Mie tunnustan

Laitan nyt tämmösen tunnustan-ketjun pystyyn. Jos joku muukin tahtoo tunnustaa jotakin, niin nyt olis tunnustuksille alustaa 😅
Yhestä eilisestä kommentista tämä aihe nyt lähti. En tiiä, kuinka moni täällä palstoilla tuntee toisensa live-elämässä, enkä tiiä myöskään sitä, jotta kuinka moni ajattelee tai kuvittelee tuntevansa. Näitä oon joskus kysäissyt ja aika hiljasta oli.
Ite tunnen oikiassa elämässä kaksi täällä kirjotellutta ja mun tietojen mukaan kumpikaan heistä ei täällä nykysellään kirjottele. Joskus saattavat käyvä (kuulemma) vilkasemassa (jotta mitä pölhöä esim. Ei Ossaava on tänne sutassu 😅).

Mie oon monesti ihmetellyt aika erikoisiakin kommentteja, joita oon omiin kommentteihini saanu. Oon miettiny, että luuleeko kommentoija mua joksikin tuntemakseen henkilöksi (ihastuksekseen), vai onko ne kommentit aina vaan semmosia leikillisiä hassuttelujuttuja tai kuvittelleeko niiden kirjottaja, jotta mie kuvittelen, että nyt pätkähti ihastukseni kohteelta viestiä 😁 Tuohon viimeiseen vaihtoehtoon voin todeta, että kertaakaan en ole näin viime aikoina kuvitellut, johtuen joko viestin ajankohdasta tai kirjotustavasta. (Kirjotus)yhteys on olemassa myös muulla tavalla, vaikka itse täällä hänelle usein hempeilenkin ☺️
Aina ei ole kuitenkaan ollut näin. Vuosia sitten kun olin tosi ihastunut työkamuuni ja täällä palstoilla kirjottelin tuntemuksiani, niin pienesti toivoin, että hänkin tänne sattuisi eksymään ja huomaisi mun kirjotukset ja tunnistaisi itsensä niistä. Hetkittäin myös kuvittelin ja haaveilin, että jotkin saamistani kommenteista olisivat olleet hänen "kynästään". Näin siis silti, vaikka tiesin sen olevan erittäin epätodennäköistä (vahva olettamus hänen heteroudestaan).

Ja nyt se tunnustus. Tunnustan heti ekaks, että otsikoin tämän ketjun tarkotuksella näin, koska Mymmeli 2 tms. nimetty ei luultavasti tulisi kovin luetuksi ja tämä on nyt semmonen aihe, jolle toivoin paljon lukijoita (osa varmasti jätti lukemisen viimeistään tässä kohtaa kesken 😄).

Sitten se "oikea" tunnustus.
Mie tunnustan, jotta olen tosi helposti leikkiin lähtevä. Oon vastaillut riimeihin riimeillä, biiseihin biiseillä, laittanu sydäntä ja varmaan jotain muutakin 😅 Niitä ei pidä eikä kannata ottaa sillä tavalla liian vakavasti. Kuulun myös niihin tyyppeihin, joiden mielestä leikinlasku ja pieni flirtti piristää päivää ja etenkin nyt Korona-aikana jokainen aikaansaatu hymy tai nauru on 👍☺️ Itestä ainakin kaikki nätit viestit (muunlaisiakin on tullu) on tuntunut kivalta, vaikka ne tuntemattomilta ovat tulleetkin ja uskon, jotta myös muut yleensä kokevat näin.

Että tämmönen avautuminen tällä kertaa 😅 Toivottavasti kukaan ei nyt tästä pahastunut.
Koitan jatkossa rauhottua, ainakin vähän ja olla myös äänessä hieman vähemmän 😉

Mukavaa perjantain jatkoa! 🌹

120

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie käyn täällä omassa poksissa tunnustamassa vähän lissää, kun kellään muulla ei oo mittään tunnustettavaa 😅 Tunnustan siis, jotta en ole aina viileä-Venla, eikä aivan joka hetki hermot leppää. Nyttenkin tekis mieli viskata rumia sanoja erääseen ketjuun, mutta miepä lasken 1,2,3...

      • Taisinpa tuota kyllä jo yhen vähän sinnepäin viskata, mutta 🤔.. 4,5,6...


    • Anonyymi

      En nyt jaksa keskittyy lukee koko juttuu 😁. Kai nyt sentään minun kosintani otit tosissasi ? Minä olen tosissaani, rakastan sinua 😘❤

      • Ei se haittaa, mutta äläpä häirihe, mie lasken.. mihinkä jäin 🙄 seihtemen, kaheksan....


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei se haittaa, mutta äläpä häirihe, mie lasken.. mihinkä jäin 🙄 seihtemen, kaheksan....

        Voi laskea vaikka sataan, minunkin välillä varmaan kannattaisi ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi laskea vaikka sataan, minunkin välillä varmaan kannattaisi ☺

        Voimme laskea yhessäkin, yheksän...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voimme laskea yhessäkin, yheksän...

        Joo. Kaikki entiset aatokset pois päästä. Valoa tilalle. Kirkkautta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kaikki entiset aatokset pois päästä. Valoa tilalle. Kirkkautta

        Alkoko jo häikäsemmään? 😅 Pitäsköhän laittaa varuilta Puuma päähän...


    • Anonyymi

      Sun juttuja on tosi kiva lukea täällä, sulla on niin värikäs ja erityinen tapa kirjoittaa asioita. ☺️

      Oon tosiaan tänne kirjoitellut kaikkea mun ihastuksestani, usein niinä pahimpina ahdistuksen hetkinä ja jälkeenpäin hävettää.

      Kerran kuvittelin ja toivoin kun oli merkeistä puhetta täällä ja hetken päästä tuli merkkiä hänen somessaan mikä on nyt sinänsä naurettavaa koska eihän ne ole merkkejä vaan tosiaankin "merkkejä" eli minun kuvitelmaa. Nyt kun ajattelen niin olenpa ollut todella sekava hölmö kuvitelmissani. Edelleen olen sekava ja sekaisin.

      • Joo, mulla on tapani, myös kirjotuksessa, kun muulla tavalla en ossaa 😁 Kiva jos susta on ollu kiva lukea. Joitakuita on ottanu hermoonki, enempi tai viä enemmän. Sillon kun niitä merkkejä ettii, niin kyllähän niitä löytää. Nuo merkit onkin sillä tavalla poikkeuksellisia, kun kokkeileppa samaa vaikka avaimilla, niin kuinkas käy. Ihastus sekottellee ja kyllä mie ainakin oon laittanu sen piikkiin kaikki hölmöimmät oivallukset 😅


      • Anonyymi

        Vähän samantapainen tilanne itsellä ollut ja jälkeen päin nolo olo. Voin kyl kertoa, että kerran eräässä ryhmäkeskustelussa tykkäilin erään tuntemattoman kiinnostavan oloisen tyypin kommentteja 😅, että mun profiilin tiedot jäis hänelle. Että ei ihan tuulesta temmattua, joskus noi ”merkit”, sillä mun antamat pienet signaalit oli ihan totta. En tykännyt muiden kommenteista tai itse kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samantapainen tilanne itsellä ollut ja jälkeen päin nolo olo. Voin kyl kertoa, että kerran eräässä ryhmäkeskustelussa tykkäilin erään tuntemattoman kiinnostavan oloisen tyypin kommentteja 😅, että mun profiilin tiedot jäis hänelle. Että ei ihan tuulesta temmattua, joskus noi ”merkit”, sillä mun antamat pienet signaalit oli ihan totta. En tykännyt muiden kommenteista tai itse kommentoinut.

        Helposti tuollaiset tykkäykset ymt selittyy vain neutraalina kanssakäymisenä.


    • Anonyymi

      Mie tunnustan, että haaveilen usein kahdesta bi-naisesta touhuilemassa edes hetken kanssani. Onneksi kaksi naista on luvannut tulla mutta aikataulu ei ole vielä osunut kohdalleen. Olen tavallinen hetero mies ja tulin tänne kun halusin tunnustaa.

      • Noh, tuon kanssa sun on sitten elettävä.


      • Anonyymi

        Miusta väkisin väännetty murre on paitsi mukahauskaa, teennäistä niin myös todella feikkiä sekä tietysti naiivin teeskenneltyä. Feikatusta myös huomaa, että oikea puhe-ja kirjoitustyyli on aivan muuta, mutta täytyyhän siellä tiedusteluosastolla feikata työkseen jotain roolihahmoa, vaikka sitten lupsakkaa savolaista tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miusta väkisin väännetty murre on paitsi mukahauskaa, teennäistä niin myös todella feikkiä sekä tietysti naiivin teeskenneltyä. Feikatusta myös huomaa, että oikea puhe-ja kirjoitustyyli on aivan muuta, mutta täytyyhän siellä tiedusteluosastolla feikata työkseen jotain roolihahmoa, vaikka sitten lupsakkaa savolaista tms.

        No kas, näkkyyhän täällä tuttujakin 😅 Meinaatkos kohta laittaa samat litaniat kuin aiemmin, kuinka mie oon 007, heteroksi käännyttäjä jne 😁 Geenit mulla on täyssavolaiset, vaan niin pitkään oon täällä uuvellamaalla asunu, jottei ennää sawo huonolla kunnolla viänny.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kas, näkkyyhän täällä tuttujakin 😅 Meinaatkos kohta laittaa samat litaniat kuin aiemmin, kuinka mie oon 007, heteroksi käännyttäjä jne 😁 Geenit mulla on täyssavolaiset, vaan niin pitkään oon täällä uuvellamaalla asunu, jottei ennää sawo huonolla kunnolla viänny.

        Taidat elää vuotta 2007 tai tarkemmin jämähtänyt tuohon vuoteen etkä pääse enää sieltä koskaan pois. Lienee kohtalosi elää menneessä (huutonaurua).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat elää vuotta 2007 tai tarkemmin jämähtänyt tuohon vuoteen etkä pääse enää sieltä koskaan pois. Lienee kohtalosi elää menneessä (huutonaurua).

        Kohtalo se on tuokin ja ihan hyvin valkattu vuos 😉 Öitä sullekin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miusta väkisin väännetty murre on paitsi mukahauskaa, teennäistä niin myös todella feikkiä sekä tietysti naiivin teeskenneltyä. Feikatusta myös huomaa, että oikea puhe-ja kirjoitustyyli on aivan muuta, mutta täytyyhän siellä tiedusteluosastolla feikata työkseen jotain roolihahmoa, vaikka sitten lupsakkaa savolaista tms.

        Lieneekö se savoa vai karjalaa? Vaiko savokarjalaa? Niin, mitäpä ne helsingin herrat ja rouvat tietää? ;) Mie en tiijä sitäkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat elää vuotta 2007 tai tarkemmin jämähtänyt tuohon vuoteen etkä pääse enää sieltä koskaan pois. Lienee kohtalosi elää menneessä (huutonaurua).

        No, kertokaas jo mitä silloin tapahtui?


    • 🤔 Nyt mie tässä vähän mietin, että oiskohan sitä viä tälle päivälle muuta noloa tunnustettavaa. Onhan tuota noloiltu elämän aikana ihan molempien olkien takkaa, mutta aivan kaikkea ei tiätysti edes anonyymina kehtaa kertoa, varsinkaan kun ei ole sitä aivan kaikille 😅 Ei oo kellään mittään tunnustuksia?

      • Anonyymi

        Mie tunnustan, että tiijän justiinsa riittävästi, mutta tuskin tarpeeksi ;) Muuten en taija rohjeta enempiä asijaa kommentoimaan.. Enkä ainakaan asian vierestä ;) Vaikka tuossa yhdessä toisessa ketjussa jo lähinkin, tämän innoittamana, tunnustuksia tekemmään :D Toivottavasti ei vaan lähe käsistä tämä aihe ;O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie tunnustan, että tiijän justiinsa riittävästi, mutta tuskin tarpeeksi ;) Muuten en taija rohjeta enempiä asijaa kommentoimaan.. Enkä ainakaan asian vierestä ;) Vaikka tuossa yhdessä toisessa ketjussa jo lähinkin, tämän innoittamana, tunnustuksia tekemmään :D Toivottavasti ei vaan lähe käsistä tämä aihe ;O

        No nythän se kuulostaa tai näyttää jo toisen kerran tutulta tännään, vaan enpä tuota rohkene itekään enempiä alakaa kommenteeraamaan 😅


      • Anonyymi

        EoEt olet tavallaan aika rohkea, kun kirjoitat aina nimimerkillä. Monikaan ei jaksaisi sitä kakan määrää ja analyysiä, jolle nimimerkillinen kirjoittelija laittaa itsensä alttiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie tunnustan, että tiijän justiinsa riittävästi, mutta tuskin tarpeeksi ;) Muuten en taija rohjeta enempiä asijaa kommentoimaan.. Enkä ainakaan asian vierestä ;) Vaikka tuossa yhdessä toisessa ketjussa jo lähinkin, tämän innoittamana, tunnustuksia tekemmään :D Toivottavasti ei vaan lähe käsistä tämä aihe ;O

        Anna vähän lähteä käsistä 😉

        Minäkin tiedän joitain asioita, joita en voi paljastaa muiden palstalaiset takia, itsellä ei niin olisi väliä, vaikka joku tietäisi, kenet täällä livessä tunnen. Toisaalta nämä voi olla joskus turvallisuus asioita... järkkyneille exille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EoEt olet tavallaan aika rohkea, kun kirjoitat aina nimimerkillä. Monikaan ei jaksaisi sitä kakan määrää ja analyysiä, jolle nimimerkillinen kirjoittelija laittaa itsensä alttiiksi.

        Hän kirjoittaakin ammatikseen. Ajattele totakin ammattialaa, miten mieli väkisinkin järkkyy syystä tai toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoittaakin ammatikseen. Ajattele totakin ammattialaa, miten mieli väkisinkin järkkyy syystä tai toisesta.

        Vaarallinen työ, paska palkka. Ei käy kateeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna vähän lähteä käsistä 😉

        Minäkin tiedän joitain asioita, joita en voi paljastaa muiden palstalaiset takia, itsellä ei niin olisi väliä, vaikka joku tietäisi, kenet täällä livessä tunnen. Toisaalta nämä voi olla joskus turvallisuus asioita... järkkyneille exille...

        Se jaksaa ihmetyttää.. miksi jokin tiedustelu roikkuu vuosikaudet jossakin taviksessa vaikka miljoona paljonkin kiinnostavampaa, kauniimpaa, tärkeämpää tiedustelukohdetta olisi. Tahallaanko stalkkaatte jotakuta vähiten mielenkiintoisinta jotta isot kalat saa uida rauhassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se jaksaa ihmetyttää.. miksi jokin tiedustelu roikkuu vuosikaudet jossakin taviksessa vaikka miljoona paljonkin kiinnostavampaa, kauniimpaa, tärkeämpää tiedustelukohdetta olisi. Tahallaanko stalkkaatte jotakuta vähiten mielenkiintoisinta jotta isot kalat saa uida rauhassa?

        Ehei, en stalkkaa ketään. Tosi vähän tulee esim. Facebookissa käytyä, sen huomaa välillä työpaikan kahvipöytä keskusteluissa, että olisi ehkä ollut kohteliasta käydä katsomassa facessa ja kommentoimassa työkaverin vauvaa tms.suurta elämän tilannetta. Toisaalta tiedostan, että on näitä joilla on intoa/ jaksamista tonkia tuntemattomien asioita ja vois olla itseltä fiksua laittaa omia tietoja enempi piiloon (olen onneton netin käyttäjä). Tietty silloin, jos on ihastunut tai joku herättää kiinnostusta, ymmärrän, että uteliaisuudesta käy katsomassa ihastuksen someja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, en stalkkaa ketään. Tosi vähän tulee esim. Facebookissa käytyä, sen huomaa välillä työpaikan kahvipöytä keskusteluissa, että olisi ehkä ollut kohteliasta käydä katsomassa facessa ja kommentoimassa työkaverin vauvaa tms.suurta elämän tilannetta. Toisaalta tiedostan, että on näitä joilla on intoa/ jaksamista tonkia tuntemattomien asioita ja vois olla itseltä fiksua laittaa omia tietoja enempi piiloon (olen onneton netin käyttäjä). Tietty silloin, jos on ihastunut tai joku herättää kiinnostusta, ymmärrän, että uteliaisuudesta käy katsomassa ihastuksen someja.

        Minä olen laittanut eräät tietoni piiloon, kuten suhdestatuksen facessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen laittanut eräät tietoni piiloon, kuten suhdestatuksen facessa.

        Enkä muutenkaa jaksa tonkia toisista, edes ihastuksista kovin kummasti tietoa, kun aika luottavainen itseeni yleensä olen ollut.. Vaikka onhan sitä monenlaisiin ihmisiin matkan varrella tutustunut. Nykyään olen varovaisempi siitä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, en stalkkaa ketään. Tosi vähän tulee esim. Facebookissa käytyä, sen huomaa välillä työpaikan kahvipöytä keskusteluissa, että olisi ehkä ollut kohteliasta käydä katsomassa facessa ja kommentoimassa työkaverin vauvaa tms.suurta elämän tilannetta. Toisaalta tiedostan, että on näitä joilla on intoa/ jaksamista tonkia tuntemattomien asioita ja vois olla itseltä fiksua laittaa omia tietoja enempi piiloon (olen onneton netin käyttäjä). Tietty silloin, jos on ihastunut tai joku herättää kiinnostusta, ymmärrän, että uteliaisuudesta käy katsomassa ihastuksen someja.

        Väärin arvattu. En ole edes Facessa niin et voi stalkata. Turhaan edes esiinnyt muka työkaverina kun sellaisia ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä muutenkaa jaksa tonkia toisista, edes ihastuksista kovin kummasti tietoa, kun aika luottavainen itseeni yleensä olen ollut.. Vaikka onhan sitä monenlaisiin ihmisiin matkan varrella tutustunut. Nykyään olen varovaisempi siitä syystä.

        Oot sä tämä sama joka Yliksellekin kirjoittelee, että ”oon pannu tota” (et ole), ”oon ton poikaystävä/ex-poikaystävä” (et ole, sitäpaitsi lesboilla ei ole poikaystävää)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvattu. En ole edes Facessa niin et voi stalkata. Turhaan edes esiinnyt muka työkaverina kun sellaisia ei ole.

        En usko, että yksikään mun työkavereista täällä kirjoittelee, vaikka niitä lesbo vitsejä välillä viljelevätkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoittaakin ammatikseen. Ajattele totakin ammattialaa, miten mieli väkisinkin järkkyy syystä tai toisesta.

        Johan on ollu villiä tässä ketjussa. Kyllä sie vähän oikiassa oot eli aika paljon myös kirjotan töissäni, lähinnä sähköposteja tai Teams viestejä. Mutta ei mun työnkuvani ole ollenkaan semmonen mimmoseksi sie sen kuvittelet 😉


    • Anonyymi

      Sydän laastaroitu kasaan.
      Seuraavaksi vain kevyttä seuraa, iloa, nautintoa ja naisten huomiossa paistattelua... 😉

      • Nuistahan se on hyvä elämä tehty, vaan muista 😎 jos alakaa kovin kirkkahasti paistelemmaan 😉


      • Anonyymi

        Minua ei kiinnosta naisten huomiot.
        Vain yhden naisen huomio on mulle kaikki kaikessa ❤️
        Ikuisesti hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta naisten huomiot.
        Vain yhden naisen huomio on mulle kaikki kaikessa ❤️
        Ikuisesti hänen kanssaan.

        Sama juttu. Ei jaksa haaremi kiinnostaa. Vain yhden naisen tähden.. Syvemmälle hänen sydämeensä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta naisten huomiot.
        Vain yhden naisen huomio on mulle kaikki kaikessa ❤️
        Ikuisesti hänen kanssaan.

        Juu juu. Sä oot varmaan tämä sama myyrä, joka kirjoittelee, että naiset haluu huomioo (ei halua), kaikki naiset on huorii, homoutta on vain miehissä, ei naisissa, lesboja ei oo olemassa ja kaikki lesbot on heteroi tai bissei ja haluu mustaa munaa?


    • "Koitan jatkossa rauhottua, ainakin vähän ja olla myös äänessä hieman vähemmän 😉"

      Noh, ei kai tätä alle vuorokauvessa voi oppia 😅 mutta nyt toviksi töllön ääreen. Hyvää yötä 💤

      • Anonyymi

        No, eihän sitä pidä hoppuilla liikoja. Kauniita unia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eihän sitä pidä hoppuilla liikoja. Kauniita unia :)

        Rauhoittumiselle, se on hyvä ajatus. Ja hyvälle mielelle, luottamukselle..💕


    • Anonyymi

      Nyt vaikuttaa jamekset ja jamestiina bondit olevan kyllä harvinaisen unprofessionaalisia, ai että. Huh heijaa ihan!

      Ja miten sinne vuoteen 2007 pääsee, aikakapselillako? Kuka haluaa elää menneessä? No, ehkä jotkut? (Emoji), (emoji)

      • Anonyymi

        Mitä, mitä, mitä on tapahtunut 2007? Haluan tietää :)


    • Anonyymi

      Haluaisin tunnustaa jotain, ja tunnustan sen sinulle kyllä, mutta en vielä.
      Se jokin...😉

      • No selvä, miepä oottelen 😁


      • Anonyymi

        Minä haluan tietää myös.. Odotan❤


      • Anonyymi

        Se jokin hänessä? Eli mistä puhutaan? 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No selvä, miepä oottelen 😁

        Odotellaan sitten 😊❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan tietää myös.. Odotan❤

        Odotteleeko monikin ? Minäkin sitten , kun muutkin. Yleensä kyllä, teen " kaiken " eri tavoin kuin muut. Mut kokeillaan nyt kerran tätäkin, minäkin odotan 😁❤😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se jokin hänessä? Eli mistä puhutaan? 😉

        Että mimmoset mimmit kiinnittää huomion? Eipä tuo ole Kurveista tai niitten puutteesta kiinni, omassa olomuodossaan viihtyvä ja itsestään huolehtiva nainen on aina ihanaa seuraa. 💋♥️


      • Anonyymi

        Yölintu. En täällä😉


      • Anonyymi
        Sari58 kirjoitti:

        Että mimmoset mimmit kiinnittää huomion? Eipä tuo ole Kurveista tai niitten puutteesta kiinni, omassa olomuodossaan viihtyvä ja itsestään huolehtiva nainen on aina ihanaa seuraa. 💋♥️

        Aika turn off se olisi jos ihastus paljastuisikin Kelan tädiksi, pankin lobbariksi tai mikä pahinta, vakoojaksi. Rikollisen turvallisuusalan ammattilaisen statuskaan ei olisi kovin mairittelevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika turn off se olisi jos ihastus paljastuisikin Kelan tädiksi, pankin lobbariksi tai mikä pahinta, vakoojaksi. Rikollisen turvallisuusalan ammattilaisen statuskaan ei olisi kovin mairittelevaa.

        No valitettavasti ei voi mitään noista statuksista tunnustaa.. 😊


      • Sari58 kirjoitti:

        Että mimmoset mimmit kiinnittää huomion? Eipä tuo ole Kurveista tai niitten puutteesta kiinni, omassa olomuodossaan viihtyvä ja itsestään huolehtiva nainen on aina ihanaa seuraa. 💋♥️

        Oho, joku nimmarilla 😅


      • Anonyymi

        Tapahtuiko jotain festareilla?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oho, joku nimmarilla 😅

        Niinpä, kukahan Sari tää on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kukahan Sari tää on?

        No eipä ole mulla mittään tietoa...


    • Anonyymi

      Mää tunnustan, että viime yönä mää näin unta Hänestä. Vaikka koitan unohtaa.. Sain ensin hieroa hartioita ja sitten hän pyysi, että voitaisis jatkaa matkaa yhressä. Nyt on sitten ikävä, tietysti.

      • Anonyymi

        Ihana uni :) Minä muistan joskus heränneeni hokien unissani että "Mitä tarkoitat? Mitä oikein tarkoitat??" Sellaisia fiiliksiä taitanee olla taaskin liikenteessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana uni :) Minä muistan joskus heränneeni hokien unissani että "Mitä tarkoitat? Mitä oikein tarkoitat??" Sellaisia fiiliksiä taitanee olla taaskin liikenteessä..

        Määkin olisin halunnut kysyä häneltä tarkemmin, mitä hän tarkottaa ja haluaa. Mutta muut ihmiset häiritsi siin vieress ja ajattelin, että mää kysyn kohta, kun päästään kahrestaan sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määkin olisin halunnut kysyä häneltä tarkemmin, mitä hän tarkottaa ja haluaa. Mutta muut ihmiset häiritsi siin vieress ja ajattelin, että mää kysyn kohta, kun päästään kahrestaan sisälle.

        Joo, toi "mitä sä haluut?", taisi olla myös ääneen lausuttu unimaailmastani.. Kysy sä, kerros pian sit mulle ;)


    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta kuulla mut tääl taas makaan ja itken saunassa.
      En jaksa enää tätä elämääni.
      Oon niin tyhjä, vain tunteet häntä kohtaan on jäljellä ja pohjaton suru.

      • 😔 Ikävä kuulla, että tuommoset on fiilikset. Kyllä sie jaksat. Tiiän, että sanon nyt hölmösti, mutta jos et hänen kanssaan voi olla, niin eihän tuo ainoa ihminen maailmassa ole.


      • Anonyymi

        Saat hänet kyllä, hän rakastaa sinua sellaisenaan. Kaikkine puolinesi❤


      • Anonyymi

        Kyllä tämä vielä onnistuu. Onnistut, onnistun, onnistumme. Sanon hänelle joka tuntee noin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😔 Ikävä kuulla, että tuommoset on fiilikset. Kyllä sie jaksat. Tiiän, että sanon nyt hölmösti, mutta jos et hänen kanssaan voi olla, niin eihän tuo ainoa ihminen maailmassa ole.

        Kunpa joku vois selittää miksi olen aina vaan häntä kohtaan tuntenut näin? Ei koskaan ole kukaan muu säväyttänyt minua niin kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa joku vois selittää miksi olen aina vaan häntä kohtaan tuntenut näin? Ei koskaan ole kukaan muu säväyttänyt minua niin kuin hän.

        Mulla on niin kamala tyhjyyden tunne ja joku kuristaa ja puristaa mua sisältä. 😭😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa joku vois selittää miksi olen aina vaan häntä kohtaan tuntenut näin? Ei koskaan ole kukaan muu säväyttänyt minua niin kuin hän.

        Samoin minä, olen aina häntä rakastanut ensi silmäyksestä asti. Jo ennen kuin hän minut näki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä, olen aina häntä rakastanut ensi silmäyksestä asti. Jo ennen kuin hän minut näki.

        Näitä teijän juttuja kun lukee, tulee olo, että onko ne omat tunteet sitten oikeestaan yhtikäs mitään.


    • Anonyymi

      Hän on niin iloinen et ei oo enää nähty...

      • Anonyymi

        En ole iloinen, ettei ole nähty, juurihan sinua kaipaan elämääni. Harmittelen tätä typerää aikaa. Harmittelen, itken, kärvistelen kehossani, missä koskee niin paljon. Vatsaani ikävä puukottaa. Haluan vain luoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole iloinen, ettei ole nähty, juurihan sinua kaipaan elämääni. Harmittelen tätä typerää aikaa. Harmittelen, itken, kärvistelen kehossani, missä koskee niin paljon. Vatsaani ikävä puukottaa. Haluan vain luoksesi.

        On hän. Hän katosi koska jotain aavisti.

        Kunnioitan 🙏
        Parasta ja kaikkea hyvää hänelle


        💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän. Hän katosi koska jotain aavisti.

        Kunnioitan 🙏
        Parasta ja kaikkea hyvää hänelle


        💔

        Aavisti mitä. Se että, hän on molemmat haluan hänet siksi. Koska minussakin on hieman sitä toista, joka haluaa tulla myös nähdyksi. Pelkään sitä ettet hyväksy minua. Sinut minä hyväksyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavisti mitä. Se että, hän on molemmat haluan hänet siksi. Koska minussakin on hieman sitä toista, joka haluaa tulla myös nähdyksi. Pelkään sitä ettet hyväksy minua. Sinut minä hyväksyn.

        Pelkään, ettet halua minua sellaisena kuin olen.. Kaikki nämä kengillä potkittu jutut.. Et sinä minua halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän. Hän katosi koska jotain aavisti.

        Kunnioitan 🙏
        Parasta ja kaikkea hyvää hänelle


        💔

        Hetken kuvittelin silloin ihastuneena et voiko olla ihme tapahtumassa. Tälläinen hieman ehkä erilainen kohtaaminen.
        Kiinnostuksen alku oli täysin vain minun tuntemaani. Niin tyhmää oli edes kuvitella muuta.
        Minkäs sille mahdan, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aavisti mitä. Se että, hän on molemmat haluan hänet siksi. Koska minussakin on hieman sitä toista, joka haluaa tulla myös nähdyksi. Pelkään sitä ettet hyväksy minua. Sinut minä hyväksyn.

        Mitä hän on molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään, ettet halua minua sellaisena kuin olen.. Kaikki nämä kengillä potkittu jutut.. Et sinä minua halua.

        Tämä ei sitten ollut mun vastaus joka minun viestiini liittyen kysyttiin.
        Mut kysyin tarkennuksena et mitä tarkoitat et hän on molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän on molemmat?

        Puoliksi yhtä ja toista. Rakastan molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken kuvittelin silloin ihastuneena et voiko olla ihme tapahtumassa. Tälläinen hieman ehkä erilainen kohtaaminen.
        Kiinnostuksen alku oli täysin vain minun tuntemaani. Niin tyhmää oli edes kuvitella muuta.
        Minkäs sille mahdan, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. 💔

        Ei ole totta. minäkin tunnen niin. On kuin olisin syntymässä uudelleen. Kanssasi rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään, ettet halua minua sellaisena kuin olen.. Kaikki nämä kengillä potkittu jutut.. Et sinä minua halua.

        Kyllä haluan ja haluankin kovasti! ..kaikki sekoaa joskus, sellaisia on turha miettiä tai liikaa morkkistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän. Hän katosi koska jotain aavisti.

        Kunnioitan 🙏
        Parasta ja kaikkea hyvää hänelle


        💔

        Mitä hän aavisti mielestäsi?


    • Anonyymi

      Täl hetkel en toivo muuta kuin pääsyä mullan alle. Mut ei must oo siihenkään. Ei must oo mihinkään.
      En tunne mitään ja samaan aikaan tunnen musertavuutta mikä repii mun sisintä.

      • Anonyymi

        Voi rakas, tehdään siitä totta. Nähdään, tavataan. Laita viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas, tehdään siitä totta. Nähdään, tavataan. Laita viesti.

        Ei hän sitä toivo eikä odota.

        💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän sitä toivo eikä odota.

        💔

        Kyllä toivon ja vain sitä odotan.


      • Anonyymi

        Istut siinä kädet polvien ympärillä. Sanon: ”Hei pieni”, silitän sua selästä hellästi, tulen sun viereen lattialle ja ihan kylkeen kiinni. Laitan käteni hartioidesi ympärille ja halaan lujasti. Silitän hiuksista. ”Älä tuollaisia mieti... minä olen tässä, ollaan vaan. Tai jos haluat puhua, minä kuuntelen”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istut siinä kädet polvien ympärillä. Sanon: ”Hei pieni”, silitän sua selästä hellästi, tulen sun viereen lattialle ja ihan kylkeen kiinni. Laitan käteni hartioidesi ympärille ja halaan lujasti. Silitän hiuksista. ”Älä tuollaisia mieti... minä olen tässä, ollaan vaan. Tai jos haluat puhua, minä kuuntelen”.

        ❤❤❤❤


    • Anonyymi

      Mä oon jo valmiiks niin rikki et ei must oo koskaan mihinkään kenenkään kanssa. Enkä halua kuin hänet ❤️💔

      • Anonyymi

        Minä yhdistän ne molemmat rakkaudellani. Puolesi. Ja meidät.


    • Anonyymi

      Oon tainnut seota ikävästä ja kaipuusta. Ihan kuin joku puuttuisi elämästäni. Siitä lähtien on siltä tuntunut.

      • Anonyymi

        Niin minustakin. Puolet on poissa. Sinä olet vielä poissa sylistäni. Rakas❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Puolet on poissa. Sinä olet vielä poissa sylistäni. Rakas❤

        Ja elämästäni 💧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Puolet on poissa. Sinä olet vielä poissa sylistäni. Rakas❤

        Sama tunne
        💔❤️


    • Anonyymi

      Tunnustakaa nyt jotain ihmiset. Niin pidetään tämä ketju asiassa :)

    • Mä voin tunnustaa jos muut ei taho.

      • Anonyymi

        No, kerro. 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kerro. 🙏

        Eriniä lainaten...Haluaisin hänet nyt seinää vasten, repiä vaatteet, hypätä yhdessä reunalta suoraan veteen ja tehdä niin kuin ihmiset tekee.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eriniä lainaten...Haluaisin hänet nyt seinää vasten, repiä vaatteet, hypätä yhdessä reunalta suoraan veteen ja tehdä niin kuin ihmiset tekee.

        Niin minäkin haluan hypätä ja tehdä sen, mitä olen niin kauan kaivannut tehdä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan hypätä ja tehdä sen, mitä olen niin kauan kaivannut tehdä..

        No tuskin ollaan ainoat. Vähän on ottanu taas viime aikoina tulta ja kipinää, jotta kiitosta vaan hormoonit 🥴


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eriniä lainaten...Haluaisin hänet nyt seinää vasten, repiä vaatteet, hypätä yhdessä reunalta suoraan veteen ja tehdä niin kuin ihmiset tekee.

        ☺👍❤❤❤❤❤❤


    • Anonyymi

      Vaikka tiedän ja ymmärrän et hän ei koskaan mua nähnytkään. Niin silti vaan haaveilen.
      Voi hyvä luoja tätä mun mieltä...

      • Anonyymi

        Olen nähnyt sinut. Jo aikoja sitten. Sen naisen haluan. Minussakin on sellaista naista. Se on vain kovin piilossa.


      • Anonyymi

        Sen miehen näin. Sen joka hänessä on. Häntä rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen miehen näin. Sen joka hänessä on. Häntä rakastan.

        Minä en nähnyt miestä vaan naisen. Mutta hän ei nähnyt minua koskaan.
        Sellaista se sitten on. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en nähnyt miestä vaan naisen. Mutta hän ei nähnyt minua koskaan.
        Sellaista se sitten on. 💔

        Näin sinut rakas. Ei mussa miestä ole.


    • Anonyymi

      Oon niin murheen murtama.
      Tuskin koskaan kohdataan.

      💔

      • Anonyymi

        Miks ei, minusta voitais tavata


      • Anonyymi

        Minäkin pelkään välistä, ettemme tapaa enää. Että hän työtää minut pois niin, etten uskalla häntä enää millään tavalla lähestyä. Toisaalta olemmehan muulloinkin sattumalta tavanneet.. Ja nyt jos lähden sille tielle..


    • Kiva ketju! Tunnusta EoEt lisää. Nyt jotain vieläkin enemmän tunnustettavaa 😁

      Voisin kans kokeilla. Hmm... Mää tunnustan, että en ollut tänään(kään) niin ahkera kuin ois pitänyt. Mielessäni juoksentelee ja harhailee rakkauslaulut kilpaa ja odotan vihreetä teetä juoden kevättä. Vatsa lepattaa ja sydän laajenee. Taidan olla hupsu ja ällöromanttinen, höpsööntynyt höperö. 🤭 Kohta on onneksi kevät ja puihin tulee lehdet! Paastoan koivunmahlalla jälleen ja takuulla unelmoin rakkaudenkesästä. Ehkä sen saankin. Ehkä kiipeän jyrkänteen reunalle ja hyppään pää edellä veteen. Kiljun riemusta keskellä metsää pienessä syrjäisessä lammessani; haaveenani saada mitä ihmeellisin ja haurain unelmani vahvaksi puuksi rinnalleni.

      Mutta nyt koitan ryhdistäytyä. Huomenna ahkeroin kahden päivän edestä ja teen pienen reissun kenties lähemmäksi unelmaani.

      • Moi Fructus!
        Kiva kun kokkeilit ja oikein hyvinhän tuo mäni 😉
        Mie näin sieluni silmin (niinku sanotaan), kuinka sie riemusta kiljahdellen loiskuttelit vettä ympäriinsä lammessasi, sydän rakkautta täynnä ja kuinka siun unelmasi ovat juuri lähössä totteutummaan.
        Mie en ite nyt enempiä tänne tunnustuksia visko, kun oon matkalla aijan toiselle puolelle. Saatanpa sinne tämmösen samanmoisen laitella, vaan eppäilen jottei sinne tunnustuksia tule, kun niin hiljainen on biilaakso nykysellään.
        Miekin tykkään teestä. Juon mustaa, vihreetä ja valkosta, yleensä jollakin tavalla maustettua ja mielellään niin, jotta ompi hunajaa seassa. Yks mun lemppari on Muumimamman voimajuoma ja toinen on Forest fruit.
        Mutta nyt mie jatkan matkaa, että pääsen joskus perille... Moikka ☺️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Fructus!
        Kiva kun kokkeilit ja oikein hyvinhän tuo mäni 😉
        Mie näin sieluni silmin (niinku sanotaan), kuinka sie riemusta kiljahdellen loiskuttelit vettä ympäriinsä lammessasi, sydän rakkautta täynnä ja kuinka siun unelmasi ovat juuri lähössä totteutummaan.
        Mie en ite nyt enempiä tänne tunnustuksia visko, kun oon matkalla aijan toiselle puolelle. Saatanpa sinne tämmösen samanmoisen laitella, vaan eppäilen jottei sinne tunnustuksia tule, kun niin hiljainen on biilaakso nykysellään.
        Miekin tykkään teestä. Juon mustaa, vihreetä ja valkosta, yleensä jollakin tavalla maustettua ja mielellään niin, jotta ompi hunajaa seassa. Yks mun lemppari on Muumimamman voimajuoma ja toinen on Forest fruit.
        Mutta nyt mie jatkan matkaa, että pääsen joskus perille... Moikka ☺️

        Hei,
        Olis kiva kuulla matkan teostasi joskus enemmänkin 😊


    • Anonyymi

      tunnustan, että olen VasemmistoNaisten orja.

      Vasemmistoliiton Feministi Naisten orjana palveleva
      orja-raimo on VasemmistoNaisten perseennuolija.
      orja-raimo nuolee VasemmistoNaisten persereikät.

    • Anonyymi

      orja-raimo äänestää ja palvelee VasemmistoNaisia.

    • Minä tunnustan

      Vahvasti avasit maailmani
      Haastoit miettimään

      Näkemään

      Se mitä olin ollut
      En siksi
      Koskaan palaa.
      Sinua
      Vain
      Sinua
      Ihailen, rakastan
      Edelleen
      Salaa

      • Anonyymi

        Positiivisuutta. Parempaa huomista

        Meille molemmille


      • Kiitos tunnustuksesta Naakkatar, kauniisti sen kirjoitit kuten aina 👍 En muista ootko yhtään kertonut "tilanteestasi", enkä tiiä tahotko kertoa, mutta mietin vain miksi siekin ihailet ja rakastat salaa. Eikö oo mahollisuutta muuhun.


    • Anonyymi

      Ajattelin häntä kun katsoin erään tv-sarjan intensiivisiä seksikohtauksia...

    • Anonyymi

      Keskityn vaan jatkossakin eläimiin, tulee sitten mitä tulee vastaan jos tulee.
      💔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe