Rakastuin sinuun nainen melkein heti tavattuamme 2020.

Anonyymi

Sinussa oli ja on jotakin, jota ihailen aivan suunnattomasti. En kerro enempää, sinä jo tiedät. m>n

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      Wanha sisään ulos juttu.

    • Anonyymi

      Hyvä provo 👏👏👏

      • Anonyymi

        Eikä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole.

        Juu ei tietenkään


    • ihastuin nopesti erääseen mieheen <<3

    • Anonyymi

      Elämän voi elää kohtaamatta koskaan sitä oikeaa rakkautta. Sitten, kun alkaa aika olla jo myöhäistä, tapaakin jossain hoitokodissa elämänsä suurimman rakkauden. Koskaan ei ole myöhäistä rakastua. Näitä on sattunut ympäri maata.

    • Anonyymi

      Samoin voisin sanoa miehestä. Syksy oli vaikea samassa työpaikassa. Turha jännitys on jäänyt pois, seksuaalinen on tallella, kuin myös lämmön tunne toista kohtaan. Silti etäisyys. Ei meillä helppoa ole. Mutta en laita vastaankaan jos pyydät jutulle ja annat suukon.

      K

    • Anonyymi

      Mikä kuukausi oli kyseessä kun tapasitte? :)

    • Anonyymi

      Kiitos, sinäkin olet aivan vastustamaton, olet päässyt ihoni alle.

    • Anonyymi

      Jos hän jo tietää niin mikä on aloituksen pointti? Ei ainakaan kertoa sitä hänelle.

    • Anonyymi

      Milloin ensimmäsen kerran tavattiin?

    • Anonyymi

      Mä rakastuin jo 2019 nähtyämme sitä ennen monta kertaa. Olikohan ensi näkeminen 2018 vai muistanko väärin?

      • Anonyymi

        Nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vai mies?

        Naiselta miehelle oli tuo mun.


    • Anonyymi

      Aloitus tuskin minulle, koska ei hän ainakaan ole kertonut olevansa rakastunut minuun. Enkä todellakaan tiedä mitään 100%:n varmuudella, sanoisin ennemmin että on saattanut joskus olla ihastunut, enkä edes tiedä onko enää.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vieläkin💋


    • Anonyymi

      Maaginen kohtaaminen? Sellainen, että toista oli vaikea olla huomaamatta?

    • Anonyymi

      Oliko 3.12.-20...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe