Matkailukuvien idea.

Anonyymi

Luin tuolta toisaalta seuraavan:

"Se on myös sairaan ärsyttävää jos joku laittaa omasta lärvistään tai koirastaan Facebookiinsa jatkuvasti kuvia. Samaten mikä hiton loma se sellainen joka kuvataan kokonaisuudessaan someen? Joka ikinen ruoka, juoma, rantakäynti jne. Kenen lomalla siinä silloin ollaan? Facebookin seuraajien lomalla vai omalla?"

Tuo sanarypäskä hieman hymyilytti ja tuli mieleeni samalta kirjoittajalta:
-Ruoka-annokset, viskipullot ja rypäs kuitteja, lomalompakko ja tiikeripalsami.
-Sormet, varpaat, hauikset ja pohkeet.
-Kaljatölkki parvekkeella.
-Moottoripyörän vuoktaustilanne ja tiliote.
-Mopon takapenkillä kamera sinitarralla kypärässä.
-Tyttöjä edestä, takaa ja alta, sekä päältä ja parturissa.
-Kamelilla ja hyönteisen näköisellä pärrällä siellä ja täällä.

Kommentit jo arvaan ja kerron että ei ole facea eikä tule facea, kyttäilköön facemies faceja joista imuroi haaveilluusioelämäänsä pönkitystä.

Laita buudelikuva aitauksesta, pliis.

24

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän nuo kaikki kuvat jotka mainitsit, ole vastineita huuteluihisi joissa päivittäin epäilet ettei kukaan oikeasti ole matkalla ja vaadit todisteita. Miksi siis nyt ihmettelet sitä että huutoihisi on vastattu ja sinut on huomioitu? Olisit kiitollinen vaan etkä kateellinen aina vaan.

      • Anonyymi

        Ihmettelet? Mitä ihmeen ihmettelemistä siinä on että mies haukkuu faceystäviään teoista joita itse harrastaa? Kateellinen mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelet? Mitä ihmeen ihmettelemistä siinä on että mies haukkuu faceystäviään teoista joita itse harrastaa? Kateellinen mistä?

        Ei ole mitään muuta selitystä jatkuvalle itkemisellesi kuin järjetön kateus. Minä olin keväällä Pattayalla ja laitoin tänne muutamia kuvia, itkit niistä jokaisesta ja haukuit milloin mitäkin. Mikään ei ollut hyvin eikä oikein ja kerroit jopa minun pohkeidenkin olevan "turvoksissa" ja huonokuntoiset ja sitten kerroit niiden olevan jonkun muun ja sanoit minua sairaaksi ja kaikkea mahdollista. Kukahan siis tässä seurakunnassa on oikeasti sekaisin? Katse peiliin pahvi. Tässä Wongamatin tunnelmia viime maaliskuulta. https://aijaa.com/Bko9pR Siellä sielu ja ruumis lepää.

        Arvaa kuinka moni uskoo sinun olevan Thaimaassa asuva onnelinen perheenisä ja menestyjä kello 02.30. Pattayan matkailun keskustelusivustolla? Nolla. Kukaan ei usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään muuta selitystä jatkuvalle itkemisellesi kuin järjetön kateus. Minä olin keväällä Pattayalla ja laitoin tänne muutamia kuvia, itkit niistä jokaisesta ja haukuit milloin mitäkin. Mikään ei ollut hyvin eikä oikein ja kerroit jopa minun pohkeidenkin olevan "turvoksissa" ja huonokuntoiset ja sitten kerroit niiden olevan jonkun muun ja sanoit minua sairaaksi ja kaikkea mahdollista. Kukahan siis tässä seurakunnassa on oikeasti sekaisin? Katse peiliin pahvi. Tässä Wongamatin tunnelmia viime maaliskuulta. https://aijaa.com/Bko9pR Siellä sielu ja ruumis lepää.

        Arvaa kuinka moni uskoo sinun olevan Thaimaassa asuva onnelinen perheenisä ja menestyjä kello 02.30. Pattayan matkailun keskustelusivustolla? Nolla. Kukaan ei usko.

        En minä ole mikään thaimaassa asuva perheenisä vaikka kaikki kommentoijat on sinulle sitä.
        Mitävittua tuollaisella kuvalla joita on hotellien esitteet täynnä, yritättodistella?
        Onko sun söpöjä pohkeita haukuttu, ei suinkaan, ihan balettitasoa, mutta onhan tuo nyt sairasta aijailla kehonosia hyvä Mauno. Miksi olet matkailusivustolla rakas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole mikään thaimaassa asuva perheenisä vaikka kaikki kommentoijat on sinulle sitä.
        Mitävittua tuollaisella kuvalla joita on hotellien esitteet täynnä, yritättodistella?
        Onko sun söpöjä pohkeita haukuttu, ei suinkaan, ihan balettitasoa, mutta onhan tuo nyt sairasta aijailla kehonosia hyvä Mauno. Miksi olet matkailusivustolla rakas?

        Nytkö numerosensei ei asukkaan thaimaassa, ja hae naapurivaltiosta espanjasta leimoja passiinsa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole mikään thaimaassa asuva perheenisä vaikka kaikki kommentoijat on sinulle sitä.
        Mitävittua tuollaisella kuvalla joita on hotellien esitteet täynnä, yritättodistella?
        Onko sun söpöjä pohkeita haukuttu, ei suinkaan, ihan balettitasoa, mutta onhan tuo nyt sairasta aijailla kehonosia hyvä Mauno. Miksi olet matkailusivustolla rakas?

        Tiedän. Olet valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään muuta selitystä jatkuvalle itkemisellesi kuin järjetön kateus. Minä olin keväällä Pattayalla ja laitoin tänne muutamia kuvia, itkit niistä jokaisesta ja haukuit milloin mitäkin. Mikään ei ollut hyvin eikä oikein ja kerroit jopa minun pohkeidenkin olevan "turvoksissa" ja huonokuntoiset ja sitten kerroit niiden olevan jonkun muun ja sanoit minua sairaaksi ja kaikkea mahdollista. Kukahan siis tässä seurakunnassa on oikeasti sekaisin? Katse peiliin pahvi. Tässä Wongamatin tunnelmia viime maaliskuulta. https://aijaa.com/Bko9pR Siellä sielu ja ruumis lepää.

        Arvaa kuinka moni uskoo sinun olevan Thaimaassa asuva onnelinen perheenisä ja menestyjä kello 02.30. Pattayan matkailun keskustelusivustolla? Nolla. Kukaan ei usko.

        Mimminen ihminen laittaa kohteen myyntiesitteen kuvan palstalle, todeten siellä lepää ruumis ja sielu, siinä esitteessäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimminen ihminen laittaa kohteen myyntiesitteen kuvan palstalle, todeten siellä lepää ruumis ja sielu, siinä esitteessäkö.

        Kohteen myyntiesitteen?? Mitä horiset? Ihan on kuule condotalon allasosastolta itse otettu kuva kuten tämäkin. https://aijaa.com/L7VPWC Noin sadan metrin korkeudessa tuo allas. Koko talossa on neljä allasosastoa. Millainen urpo on noin kateellinen että epäilee kaikkien lomakuvien olevan väärennöksiä? Onko Thaimaan matkailu mielestäsi niin ihmeellistä? Ihan käsittämätön tyyppi olet etkä oo näköjään nukkunut laisinkaan viime yönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohteen myyntiesitteen?? Mitä horiset? Ihan on kuule condotalon allasosastolta itse otettu kuva kuten tämäkin. https://aijaa.com/L7VPWC Noin sadan metrin korkeudessa tuo allas. Koko talossa on neljä allasosastoa. Millainen urpo on noin kateellinen että epäilee kaikkien lomakuvien olevan väärennöksiä? Onko Thaimaan matkailu mielestäsi niin ihmeellistä? Ihan käsittämätön tyyppi olet etkä oo näköjään nukkunut laisinkaan viime yönä.

        Tuon allasosaston / asman kuvan olen nähnyt Neidon aijaaman noin kolme vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon allasosaston / asman kuvan olen nähnyt Neidon aijaaman noin kolme vuotta sitten.

        Korjaa: Saman kuvan.


    • Anonyymi

      Ainoat oikeat matkailukuvat ovat jippo kaukoputki, silakkalaatikko, hindunorsu,.

    • Anonyymi

      Neitonen aktivoi itsensä omaksi puolustajakseen, vittukuläpinäkyvää päivittäin.

      • Anonyymi

        Sinä teit tämän aloituksen. Sinä kommentoit tätä omaa aloitustasi.
        Miksi ihmettelet omia tuotoksiasi?

        Jyväskylästä terkkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä teit tämän aloituksen. Sinä kommentoit tätä omaa aloitustasi.
        Miksi ihmettelet omia tuotoksiasi?

        Jyväskylästä terkkuja

        Neito asustelee monessa paikassa vaihtaen puheenaihetta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä....

        Jaa... ahah...


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe