Miljoona maahanmuuttjataustaista

Anonyymi

Hyvinkin totta lähitulevaisuudessa kun heitä tänään jo 450 000.

Kysymys kuuluu kuinka pitäisi suhtautua mahdolliseen tosiasiaan, hyväksyä heidät vai suhtautua kielteisesti.
Onko edes mahdollista kieltäytyä maahanmuutosta, jos kietäynymme näivettyykö yhteiskuntamme, tarvitsemmeko lisää käsiä työelämäämme.
Vielä 70-80 luvulla väestörakenteemme oli sopusoinnussa, aiemmin tilanne oli jopa hyvä että tapahtui muuttoa ruotsiin.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on ihan sama hyväksyykö vai ei, mistä tuo 450000 on aloitukseen vetäisty?

      • Anonyymi

        Mikäli ilmastonmuutos etenee ennusteiden mukaan, 20-30v päästä Saharan pohjoispuolinen Afrikka on asumiskelvoton. Alueelta lähtee miljoonia ihmisiä evakkoon. Eikä ne lähde etelään, itään tai länteen, ne lähtevät pohjoiseen.


      • Anonyymi

        20 000-30 000 maahanmuuttajaa vuosittain niin ei miljoonaan mene montaa kymmentä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 000-30 000 maahanmuuttajaa vuosittain niin ei miljoonaan mene montaa kymmentä vuotta.

        Ei heitä tule jos emme tarvitse heitä, luuletko joku tulee suomeen noin vain ilman päämäärää työtä ja asuntoa, ei tule.
        Tuhat turvapaikanhakijaa vuodessa mihin se vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heitä tule jos emme tarvitse heitä, luuletko joku tulee suomeen noin vain ilman päämäärää työtä ja asuntoa, ei tule.
        Tuhat turvapaikanhakijaa vuodessa mihin se vaikuttaa.

        "Tuhat turvapaikanhakijaa vuodessa mihin se vaikuttaa."
        Vastaus:
        Koko elämääsi, jos yksikin (perhe) muuttaa naapuriisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuhat turvapaikanhakijaa vuodessa mihin se vaikuttaa."
        Vastaus:
        Koko elämääsi, jos yksikin (perhe) muuttaa naapuriisi...

        Minulla oli maahanmuuttajaperhe naapurina kuusi vuotta, Ei mitään ongelmia.
        Kaikki häiriöt, paikkojen tuhoamiset, ym. aiheutti joko turakaiset tai venäläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli maahanmuuttajaperhe naapurina kuusi vuotta, Ei mitään ongelmia.
        Kaikki häiriöt, paikkojen tuhoamiset, ym. aiheutti joko turakaiset tai venäläiset.

        Naapurissani asuva maahanmuuttajaa näen harvoin, kun hänen auto on poissa parkkipaikalta hän on mennyt töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli maahanmuuttajaperhe naapurina kuusi vuotta, Ei mitään ongelmia.
        Kaikki häiriöt, paikkojen tuhoamiset, ym. aiheutti joko turakaiset tai venäläiset.

        Joku somaliperhe häädettiin kun heittivät vettä sankokaupalla parvekkeelle (ja siitä se fysiikan lakien mukaisesti valui alempiin kerroksiin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli maahanmuuttajaperhe naapurina kuusi vuotta, Ei mitään ongelmia.
        Kaikki häiriöt, paikkojen tuhoamiset, ym. aiheutti joko turakaiset tai venäläiset.

        Minulla on hyvät tulot eivätkä matuongelmasi kuulu minulle
        Hanki vapaus hanki 6-numeroinen vuositulo
        En ole rikas enkä perijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku somaliperhe häädettiin kun heittivät vettä sankokaupalla parvekkeelle (ja siitä se fysiikan lakien mukaisesti valui alempiin kerroksiin).

        Sinä olet maalaisjuntti joka ei ole ikinä asunut kerrostalossa:))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hyvät tulot eivätkä matuongelmasi kuulu minulle
        Hanki vapaus hanki 6-numeroinen vuositulo
        En ole rikas enkä perijä

        Etkä lukutaitoinen.


    • Anonyymi

      Yllläpidossa on taas persuvahvistus ?
      Ihmisoikeuksia puolustava asiallinen kommentti hävisi kuin taikaiskusta
      alta minuutin.

    • Anonyymi

      Lämmittää mieltä kun näkee maahanmuuttajia työssään, etenkin huomannu keskussairaalassamme hoito ynnä muissa tehtävissä.

    • Anonyymi

      Ketjussa useita "kommentteja" jotka ovat Varisverkoston laatimia "vakiovastauksia"
      suvakkien käytettäviksi. Tuollainen "argumentointi" on sitä ainoaa mihin kykenevät,,poloiset.

    • Anonyymi

      Suvakki suvaisevainen on ihmisläheinen, suvaitsematon mieli toimii rasistisessa persupuolueessa.

      Persujen vaalimainoksessa täytyisi lukea " jos tunnet itsesi rasistiseksi niin äänestä perussuomalaisia "

      Tulevissa kunnallisvaaleissa on useampia puolueita jotka kilpailevat mikä puolue on rastisin, persu puolueessa koettiin paheksuvasti kun 30-luvun IKL-logo omittiin ilman että kysyttiin persuilta lupaa, siitä kirjoitti perussuomalainen Mäenpää ylessä.fi.

      • Anonyymi

        Niin, ja jos TIEDÄT itsesi ääliöksi, hölmöksi sananmukaisesti äänestä vihreitä tai SDP:tä.


    • Anonyymi

      Kom nhenkilö yritti vallankaappausta

      Vasemmistoaktivistille syytteet tunkeutumisesta USA:n kongressiin – sanoo vain dokumentoineensa tapahtumia
      Eilen klo 16:53
      Syyttäjän mukaan John Sullivan yllytti tunkeutujia mellakoimaan. Sullivan itse sanoo vain yrittäneensä soluttautua joukkoon

    • Anonyymi

      Keskustelu muuttui mistä oli kysymys, johtuu maahanmuutto vastaisuudesta kun aihe on tilastollinen, tilastot ennakoi miljoonaa maahanmuuttajaa jossain vaiheessa.
      Ja kyse on auttamaton se mihin itse haluamme, jos ei tarvetta olisi maahanmuuttoon ei heitä tulisi. Perussuomalaiset on turha syyttää muita puolueita, syyttävän katseen voi kääntään yritysmaailmaan, jos perut syyttää yrityksiä on puolue yritysvastainen.

      • En tunne itseäni ääliöksi siksi äänestän hallitus puolueita, ja syystä kun katsoo miten hyvin on suomen tilanne jokasuhteessa näin korona aikana.

        Onko Halla-aho valmis ottamaan Orpon kokoomuksen hallitukseensa kysyi Matti Vanhanen kun setvittiin valtion varjobudjetteja. Voisi samantien kysyä kuinka varjo hallituksenne on toiminut kun Halla-aho sen pääministeri.

        Halla-ahon persujen kannatus ihan sama olkoon 10 % tai 35 % sillä ei merkitystä, hallitus määrää tahdin.

        Maahanmuutto jatkuu sankoot persut mitä tahansa, jos sen avulla kannatus nousee silläkään ei mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Kuka sitä tietää mihin maapallo kehittyy.

    • Anonyymi

      Luetaanko rasisti-persut ihmisiin kuuluviksi ?

    • Anonyymi

      Vain rasistipersu jatkaa tätä ketjua. Ei normaali ihminen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe