Juntin ruumis lepää Wonkaamalla.

Anonyymi

Tässä Wongamatin tunnelmia viime maaliskuulta. 
https://aijaa.com/Bko9pR 
Siellä sielu ja ruumis lepää.
Nauttikaa niin tunnelmallista että ... jopa romanttista .... tunnelma ihan katossa.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toden totta, nyt on tunnelma huipussaan, varmasti lepää, hienoa, aivan mahtavaa.

    • Anonyymi

      Väitit tuota kuvaa "kohteen myyntiesitteeksi" kateuspäissäsi ja rustasit tuosta peräti uuden aloituksen. Ihan on kuule condotalon allasosastolta itse otettu kuva kuten tämäkin. https://aijaa.com/L7VPWC Noin sadan metrin korkeudessa tuo allas. Koko talossa on neljä allasosastoa. Millainen urpo on noin kateellinen että epäilee kaikkien lomakuvien olevan väärennöksiä? Onko Thaimaan matkailu mielestäsi niin ihmeellistä? Ihan käsittämätön tyyppi olet etkä oo näköjään nukkunut laisinkaan viime yönä ja en ole nähnyt yhden yhtä sinun ottamaasi kuvaa. Vänkäsit jo silloin keväällä ja epäilit kuviani. Laitoin niitä tänne tusinan verra. Oli varsin tylsä loma kun koronan vuoksi kaikki mestat meni kiinni. Tuli vietettyä aikaa sitten kämpillä vain ja rannalla ennenkuin sekin meni kiinni.
      Ei ole kamalasti kadehdittavaa siinä lomassa mutta sinähän nyt kadehdit ihan mitä vaan.

      • Anonyymi

        Todellista matkaesite matkailua, olen minäkin käynyt bangkokin shangri la parikin kertaa Dubaissa Burj al Arab muutaman kerran kanssa samoin las vegasissa ja miamissa viiden tähden hotelleissa ekan kerran jo 35 vuotta sitten, eikä tulisi mieleenkään että laittaisin miistä tänne kuvia, olen myös käynyt jopa asunut pitkiä aikoja Helsingissä Arthurissa, lappeenrannan kumuluksessa kuukausia jo 80 luvun alussa, oletko kateellinen ja katkera... oliko tuo ensimmäinen ulkomaan matkasi, saitko bepaa..


    • Anonyymi

      Nyt muistankin kun selailin keväisiä kuvia. Väitit silloinkin että kuvat eivät ole omiani ja tivasit kuitteja. Otinkin näköjään allasosaston avainkortista ja paikallisen seiskan kuitista kuvan. https://aijaa.com/txp4UF
      Niin että vieläkös väität että kuvat eivät ole omiani ja aitoja? Sun kannattaa jutella lääkärille. Ei ole normaalia ollenkaan olla noin äärettömän kateellinen.

      • Anonyymi

        Onko Kalervo lähettänyt sinulle kuvan avainkortistaan kioskilla käynnin jälkeen, Kalervo on ystävällinen.
        Avainkorteissahan aina lukee että uima-allas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kalervo lähettänyt sinulle kuvan avainkortistaan kioskilla käynnin jälkeen, Kalervo on ystävällinen.
        Avainkorteissahan aina lukee että uima-allas.

        Tuo avainkortti on uima-allas siivoojalle, onko sinulla moiseen työlupa.


    • Anonyymi

      Tuosta vielä laitetaan kademielelle vähän terassitunnelmia. https://aijaa.com/l38OAi
      Mitä olet mieltä? Onko pikkasen hieno terassi? Pistääkö kateeksi ja nouseeko verenpaine? Onko esitekuva vaiko oma? Miksei sinulla ole yhtään kuvaa?

      • Anonyymi

        Esitekuva.
        Sano hotellin nimi niin laitan aijaten lisää esitekuvia.


      • Anonyymi

        Mahtava tunnelma terdellä, aivan huikea.


    • Anonyymi

      Palvelukodin superinva taas rustannut kateusaloituksen. Tällä kertaa siis allaskateus kyseessä. Se löytyykin jo numerosensein mittavasta kateusluettelosta, jossa ennestään on myös muunmuassa koirakateus, aitakateus, lapsikateus, vaimokateus, talokateus, autokateus, moottoripyöräkateus, terveyskateus, lenkkarikateus, lentokateus, rahakateus, työkateus, maataloustukikateus, navettakateus, venekateus, työttömyyskorvauskateus ja satoja muita kateuksia.

      • Anonyymi

        Kateuslistaa pitää täällä joku hermoheikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuslistaa pitää täällä joku hermoheikko.

        Lisätään lerpsauksen kateuslistaan lomaheilakateus. Se kyllä taisi olla jo aikoja sitten sillä listalla. https://aijaa.com/Fqhioq


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuslistaa pitää täällä joku hermoheikko.

        Lisätään lerpsauksen kateuslistaan lomaheilakateus. Se kyllä taisi olla jo aikoja sitten sillä listalla. Fqhioq


    • Anonyymi

      Mahtavia kuvia, selvästi peilaantuu monesta kohtaa itse suomalainen matkallaan, jopa lomaheila, tosin tuo ensimmäinen kuva on kolme vuotta sitten aijattu Neidon toimesta.

      • Anonyymi

        Taas kerran numerosensei löydät yhtäläisyyksiä matkamiesten kuvista, joita ei ole. Muistihäiriö on ikävä asia. Väitithän taannoin että alle 3v tyttärenikin kuva on "kymmeniä vuosia vanha" ja kerroit että "tiedät hänestä asioita".

        Et sitten tunnustanut sitäkään mokaasi, vaikka todistin väitteesi vääräksi. Olen nolo heppu. Noloista noloin ja kateellisista kateellisin.

        Nakluastahan tuon kaverin kuvat selvästi ovat. Condotalojen allasosastojen avainkortit ovat erikseen huoneistokortin kanssa. Niin myös minun entisessä kämpässä keskustassa.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran numerosensei löydät yhtäläisyyksiä matkamiesten kuvista, joita ei ole. Muistihäiriö on ikävä asia. Väitithän taannoin että alle 3v tyttärenikin kuva on "kymmeniä vuosia vanha" ja kerroit että "tiedät hänestä asioita".

        Et sitten tunnustanut sitäkään mokaasi, vaikka todistin väitteesi vääräksi. Olen nolo heppu. Noloista noloin ja kateellisista kateellisin.

        Nakluastahan tuon kaverin kuvat selvästi ovat. Condotalojen allasosastojen avainkortit ovat erikseen huoneistokortin kanssa. Niin myös minun entisessä kämpässä keskustassa.

        T 2010

        Siis olet nolo heppu. Noloista noloin ja kateellisista kateellisin. Invahomppeli "hesalaisesta" palvelutalosta.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran numerosensei löydät yhtäläisyyksiä matkamiesten kuvista, joita ei ole. Muistihäiriö on ikävä asia. Väitithän taannoin että alle 3v tyttärenikin kuva on "kymmeniä vuosia vanha" ja kerroit että "tiedät hänestä asioita".

        Et sitten tunnustanut sitäkään mokaasi, vaikka todistin väitteesi vääräksi. Olen nolo heppu. Noloista noloin ja kateellisista kateellisin.

        Nakluastahan tuon kaverin kuvat selvästi ovat. Condotalojen allasosastojen avainkortit ovat erikseen huoneistokortin kanssa. Niin myös minun entisessä kämpässä keskustassa.

        T 2010

        Onko hieman outoa että kiireinen pienviljelijä, joka opettaa lapsille ja naapureille puolustustaitoja, sekä opiskelee 4-5 tuntia päivässä kaikkea kaikesta, aina ilmestyy tälle palstalle kommentoimaan thaimaan kylän komeimmasta talosta.


    • Anonyymi

      Yksikkökaksikko pääsee Ennätystenkirjaan maailman kateellisimpana henkilönä. En tosin tiedä voidaanko häntä enää laskea ihmiskuntaan kuuluvaksi, mutta eräänlainen eliö ja yhteiskunnan elätti kuitenkin.

      • Anonyymi

        Kirjoitti kirpun kikkareen atomin elektronin ilmakitkan kipinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitti kirpun kikkareen atomin elektronin ilmakitkan kipinä.

        Tiedätkö miksi kutsutaan sellaista numeromiestä joka ei päivystä pattajan palstaa ympäri vuorokauden? -Kuolleeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi kutsutaan sellaista numeromiestä joka ei päivystä pattajan palstaa ympäri vuorokauden? -Kuolleeksi.

        Mistä tietää että numerosensei puhuu paskaa..? -Huulet liikkuu.


    • Anonyymi

      Voi voi sentään...

      Sika-Amalian siamilaiset keskoset Numba-Bumba ja Sensei-Tuuba halkeavat kohta katkerasta kateudesta kahtia.

      Pitäisikö ihmisen kiusaamisessa olla joku raja, etenkin kun hän mieleltään sairas ollen?

    • Anonyymi

      Komea on allas ja hulppealla paikalla. Jos en ole väärässä niin kyseessä on Riviera tornitalot? Naklua on aikalailla venäläisten omistamaa, mutta ei siitä mitään haittaa ole. Omissa oloissaan ovat, ei mekasta eikä tappele yhtään sen enempää kuin muutkaan. Keski-ikäiset venäläisnaiset kulkee usein keskenään tai lasten kanssa. Kysyin eräältä venäläiseltä baarimimmiltä miksi niin moni venäläisnainen on Pattayalla ilman miestä. Vastaus oli että miehet on joko töissä, piilossa tai vankilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe