Kysymys sinulle bi-nainen

Anonyymi

Tai muutama sellainen.

Minkä tyyppinen olet?
Arkinen pukeutumisesi?

Minkälaiset naiset vetoaa?

Minkälaiset miehet vetoaa?

Kumpi sukupuoli on yleensä kiinnostanut enemmän?


Rajaatko seurustelussa sukupuolet vain kahteen ryhmään, vai pystytkö olemaan kiinnostunut heistäkin, jotka eivät miellä itseään binääriseen jaotteluun?


Totta kai miehetkin voivat vastata.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä "gallupit" ei ylleensä lyö 🔥 mutta jospa nytten löis ees kipinää.

      • Tässä kohtaa oon ilonen että olin väärässä 😊 Toivottavasti ei nyt kuitenkaan tyssäny tämän ketjun kanssa tähän, kun alkukin oli niin hyvä...


    • Anonyymi

      Olen tavallinen keski-ikäinen nainen. En jätkämäinen lainkaan, mutta en juurikaan meikkaa tms. Pukeudun mukavasti, usein farkkuihin ja siistiin puseroon tao neuleeseen.

      Minuun vetoaa hymyilevä, naisellinen, mutta luonnollinen, liikunnallinen nainen.

      Miehistä vetoaa usein hiukan nuorempi (ei poika kuitenkaan), liikunnallinen ja keskustelutaitounen mies. Useimmin en ihastu parrakkaisiin tai kaljuihin, mutta poikkeuksiakin ok.

      Yleensä olen ihastunut miehiin, viimeaikoina naiseen / naisiin

      Itse kiinnostun miehistä tai naisista. Toistaiseksi en ole kokenut kiinnostusta transhenkilöihin tai esim tytyöileviin miehiin. Vaikka heitä aina viestiä saan.

    • Anonyymi

      Kiinnostun kaljuista ja lihaksikkaista miehistä sekä joistakin muista. Miehiä joista kiinnostun on harvemmassa. Naisissa viehättää itsevarmuus, kauneus jota on monenlaista ja urheilullisuus. Liian nukkemaiset eivät kiinnosta.

      • Anonyymi

        Olen puoliksi "tyttömäinen ja puoliksi poikaminen." Ulkonäöltäni naisellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen puoliksi "tyttömäinen ja puoliksi poikaminen." Ulkonäöltäni naisellinen.

        Kuulostaa kivalta tuo, että olet puoliksi tyttömäinen ja puoliksi poikamainen. Miten koet sen suhteen ei-binääriseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen puoliksi "tyttömäinen ja puoliksi poikaminen." Ulkonäöltäni naisellinen.

        Kuulostat ihanalta. Aivan kuin eräs suurin ihastukseni. Ettet vain ole hän ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta tuo, että olet puoliksi tyttömäinen ja puoliksi poikamainen. Miten koet sen suhteen ei-binääriseen?

        En ole kysymyksen kohde. Sivusta tulin vain kysymään mitä toi kysymys tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kysymyksen kohde. Sivusta tulin vain kysymään mitä toi kysymys tarkoittaa?

        No, jos joku kokee olevansa osa naista/feminiinistä ja osa miestä/maskuliinista, mikä on sen suhde ei-binääriseen tai muunsukupuolisuuteen? Itse olen noviisi näissä asioissa. Tunnen kuitenkin, että myös minussa on hieman poikamaista puolta. Mietin miten sitä kuvaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos joku kokee olevansa osa naista/feminiinistä ja osa miestä/maskuliinista, mikä on sen suhde ei-binääriseen tai muunsukupuolisuuteen? Itse olen noviisi näissä asioissa. Tunnen kuitenkin, että myös minussa on hieman poikamaista puolta. Mietin miten sitä kuvaisi.

        Jokaisella on feminiinen ja maskuliininen puolensa riippumatta sukupuolesta.
        Koitan edelleen hyväksyä oman feminiinisen puoleni, mikä ei pahemmin tule esiin, koska habitus on maskuliinisempi ja olen muutenkin nonbinary tyyppinen.


    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen naisellinen nainen. Huolehdin ulkonäöstäni ja tykkään myös seurata hieman muotia ja käyttää kevyesti meikkiä. Käytän yleensä farkkuja ja neuleita, joskus harvoin mekkoja. Seuraan myös yhteiskunnallisia keskusteluja ja maailman tapahtumia.

      Tunnen tällä hetkellä romanttista ja seksuaalista vetoa eniten itseäni jonkin verran vanhempiin olemukseltaan aktiivisen oloisiin naisiin. Miehiin en ole kohta pariin vuoteen tuntenut vetoa laisinkaan. Aiemmin tunsin vetoa hieman pehmeämmän oloisiin miehiin. Luulen, että en tule tuntemaan romanttista enkä seksuaalista vetoa enää miehiä kohtaan lainkaan. Voisin olla kiinnostunut myös ei-binäärisesti itsensä näkevistä naisista (sex). Olen vasta herännyt tunnistamaan omaa kiinnostustani samaa sukupuolta kohtaan, ja vaikuttaa että olen ollut kiinnostunut samaan sukupuoleen lapsesta asti.

      • Anonyymi

        Ja nämä määtitelmät ja määrittelyt ovat vielä vaikeasti hahmotettavia minulle. Koronaeristys on tehnyt myös vaikeaksi asioiden enemmän tutkiskelun.. Ei näe eikä tapaa ihmisiä livenä, ja kuvien kautta en koe "vedon" ihmisten välillä syntyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä määtitelmät ja määrittelyt ovat vielä vaikeasti hahmotettavia minulle. Koronaeristys on tehnyt myös vaikeaksi asioiden enemmän tutkiskelun.. Ei näe eikä tapaa ihmisiä livenä, ja kuvien kautta en koe "vedon" ihmisten välillä syntyvän.

        Muistan tunteneeni jotain aiemmin erästä transnaista kohtaan. Ehkä toistakin. Silloin en oikein voinut hyväksyä asiaa tietoisesti. Olen pitänyt myös maskuliinisen oloisista ja myös näyttävistä naisista. Unelmoin naisista miehekkäissä vaatteissa. Itse en sellaisia itselleni kaipaa, mutta sellaisia naisia rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä määtitelmät ja määrittelyt ovat vielä vaikeasti hahmotettavia minulle. Koronaeristys on tehnyt myös vaikeaksi asioiden enemmän tutkiskelun.. Ei näe eikä tapaa ihmisiä livenä, ja kuvien kautta en koe "vedon" ihmisten välillä syntyvän.

        Ainakin ehdit tutkia ensi alkuun asioita netissä.
        Onneksi kaikkia määritelmiä ei tarvitse muistaa ulkoa. Niitä kehittyy jatkuvasti lisää. Toisten itsensämäärittelyn kunnioittaminen on jo iso juttu.
        Osasit myös hyvin selittää kiinnostuksiasi ilman slurreja ja stereotypioita.


    • Anonyymi

      Minkä tyyppinen olet? - Enemmän miestyypillinen, kun naismainen.


      Arkinen pukeutumisesi? - T-paita/huppari/paitapusero, farkut/verkkarit/shortsit, tennarit/kävelykengät/vaelluskengät.

      Minkälaiset naiset vetoaa? - Naiselliset, erityisesti sirot ja hoikat tai normaalivartaloiset. Naiselliset, ei miesmäisen atleetit lihaskimput.

      Minkälaiset miehet vetoaa? - Normi vartaloiset

      Kumpi sukupuoli on yleensä kiinnostanut enemmän? - Nykyisin naiset

      Rajaatko seurustelussa sukupuolet vain kahteen ryhmään, vai pystytkö olemaan kiinnostunut heistäkin, jotka eivät miellä itseään binääriseen jaotteluun? - Kukin saa määritellä itse itsensä, ihminen kiinnostaa kun kiinnostaa

      Totta kai miehetkin voivat vastata.

    • Anonyymi

      Minkä tyyppinen olet?
      Arkinen pukeutumisesi?
      *ihan tavallisen tylsä, en eroa massasta. Yleensä pukeudun farkkuihin ja printti t-paitaan sekä villatakkiin, bleiseriin tms.

      Minkälaiset naiset vetoaa?
      *mukavat :D ei ulkonäkövaateita, tykkään monenlaisista, yleinen olemus jos on miellyttävä, niin kiinnostun. Siisti, puhdas ja ystävällinen pitää olla.

      Minkälaiset miehet vetoaa?
      *vähän sama, kuin edellä. Yleensä kuitenkin itseäni pidemmät, parrattomat ja ei-kaljut kiinnittää huomion.

      Kumpi sukupuoli on yleensä kiinnostanut enemmän?
      *miehet

      Rajaatko seurustelussa sukupuolet vain kahteen ryhmään, vai pystytkö olemaan kiinnostunut heistäkin, jotka eivät miellä itseään binääriseen jaotteluun?
      *ei kokemusta, mutta en pitäisi kummallisena keneenkään ihastumista. Ihastun ihmiseen, en sukuouoleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe