Ubuntu Mateen Signal?

Anonyymi

Päätteessä Pakettia Signal ei löydy. Mistä saan paketin, jakelussa sitä ei ole?
Yritin myös valmista koodia, mutta se tyssäri eikä tapahtunut mitään.

Kiitos jo etukäteen!

29

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei sitä mistään latailla, vaan pistetään ohjelmalähteisiin, jolloin päivittyykin. Signalistakin tulee suunnilleen viikottain uusi versio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä mistään latailla, vaan pistetään ohjelmalähteisiin, jolloin päivittyykin. Signalistakin tulee suunnilleen viikottain uusi versio.

        Deb pakettina asennetuu päivityy ihan normaalisti
        h ttps://pkgs.org/download/tcl-signal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä mistään latailla, vaan pistetään ohjelmalähteisiin, jolloin päivittyykin. Signalistakin tulee suunnilleen viikottain uusi versio.

        Jollekkin vaan tuntuu olevan se vaikeiman kautta tekeminen niin hauskaa ...

        Ubuntua käytetään garaafisesti, Signalin saa Ubuntu sohwaresta likkaamalla.

        Jo koko hössty tarpeetonta.
        >>>>>>>>>>>>>>>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekkin vaan tuntuu olevan se vaikeiman kautta tekeminen niin hauskaa ...

        Ubuntua käytetään garaafisesti, Signalin saa Ubuntu sohwaresta likkaamalla.

        Jo koko hössty tarpeetonta.
        >>>>>>>>>>>>>>>>

        Ei käytetä. Ubuntu on palvelinkäyttis. Voi siinä jotain työpöytääkin käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekkin vaan tuntuu olevan se vaikeiman kautta tekeminen niin hauskaa ...

        Ubuntua käytetään garaafisesti, Signalin saa Ubuntu sohwaresta likkaamalla.

        Jo koko hössty tarpeetonta.
        >>>>>>>>>>>>>>>>

        Alkuperäinen anonyymi: No kun en löytänyt sitä Matelle softwaresta! Linux Ubuntu aikaisemmin käytössä ja opin pelaamaan sen kanssa kyllä hyvin! Ja kun vein 10v vanhan koneen kierrätykseen ja otin käytetyn tilalle halvalla, pääsin eroon kahdesta eri levystä, kaksi käyttistä oli dualbootissa, ja kone oli lopun alussa. Nyt toimii, ainut oli tuo Signal jolle en löytänyt ohjeita muualta että olisin saanut toiminaan. Nyt toimii. Omat jutut on koneella ja windowssi jäi kierrätykseen. Siis Mate käytössä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On se hankala tuommoinen linuks. Joka välissä hierottava 1970-luvun komentoriviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hankala tuommoinen linuks. Joka välissä hierottava 1970-luvun komentoriviä.

        Hehe..en ennenkään tykännyt 70 luvun komento-rivistä. Mutta nyt kiinnostaa Linux! :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe..en ennenkään tykännyt 70 luvun komento-rivistä. Mutta nyt kiinnostaa Linux! :P

        Vasta 1970-luvulla Xerox keksi hiiren.


      • Anonyymi

        Kiitos, muutoin onnistui mutta tuli ilmoitus että netti ei ole käytössä. On muka pätkinyt välillä. Zyxel ja Maten oma muuri käytössä, kumpi pois?

        Vaihdoin puhelimen wifin mobiilille ja ohjelma on koneella, mutta ei pääse tuomaan yhteystietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta 1970-luvulla Xerox keksi hiiren.

        Kissat keksivät hiiret jo aikakausia sitten. Pyydän, älä sekaa tähän, olen jo poistamassa kaikkea muutakin windowsiin liittyvää elämästäni ;)


      • Anonyymi

        Palailen kohta takaisin koneelle. Toivottavasti tuo windowstyppi häipyy sillä aikaa.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hankala tuommoinen linuks. Joka välissä hierottava 1970-luvun komentoriviä.

        Puhut taas sontaa, linux ei ole hankala eikä jokavälissä ole kirjoitettava komentoriville, tuo on erikoistapaus!


      • Anonyymi

        Nyt onnistui! Signal aukesi bootin jälkeen.
        Kiitos <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hankala tuommoinen linuks. Joka välissä hierottava 1970-luvun komentoriviä.

        Älä tee siitä hankalaa.

        Signalin saa Ubuntu sohwaresta likkaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hankala tuommoinen linuks. Joka välissä hierottava 1970-luvun komentoriviä.

        Heh heh.Älä käytä komento riviä.
        Ubuntu toimii täysin garrisesti ja Signalin saa Ubuntu sohwaresta likkaamalla.
        Sovellu jota eli löydy, etsitään xxx.deb pakettina ka tuplalikataan ja asennetaan..


        Mitään konentoriviä ei tarvita.


    • Anonyymi

      Kokeilin asentaa tuon. Asentui, mutta heti kun yritin ajaa Signalin se valitti jotain setuid juttua ja jokin /opt:n alle asennettu olisi pitänyt laittaa rootin omistamaksi. Poistiin moisen epäilyttävän ryönän heti.

      • Anonyymi

        Hetkinen, sinä toinen anonyymi. Et ole aloittaja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, sinä toinen anonyymi. Et ole aloittaja!!

        Sitäpaitsi kaikki lauseesi ovat aivan persiistä, ei mitään tolkkua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi kaikki lauseesi ovat aivan persiistä, ei mitään tolkkua!

        tunnut itse olevan perseestä mikä selittää ettei puheissasi ole mitään tolkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tunnut itse olevan perseestä mikä selittää ettei puheissasi ole mitään tolkkua.

        Haha! Nytpä onnistuin. ja puheissani on aina tolkkua. Piste.


      • Anonyymi

        Ei ubuntussa ole roottia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tunnut itse olevan perseestä mikä selittää ettei puheissasi ole mitään tolkkua.

        Ei sillä mitään Ubuntua olekkaan!


    • Anonyymi

      Mikä sääntöjen vastainen viesti oli poistettu ja miksi? Höh..

    • Anonyymi

      Signalin saa Ubuntu sohwaresta likkaamalla.

    • Anonyymi

      1970-luvun komentorivi kryptisine komentoineen on upuntun tätäpäivää.

      • Anonyymi

        Älä TAAS viitsi jauhaa sontaa!


    • Hohhoijaa, ohjelma on asennettu ja keinot hyväksi todettu, neuvot varsinkin. Ja hyvä että täältä saa apua. Lakatkaa nyt jo jauhamasta turhia!
      Sodat palsta on tuolla --->

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe