Penkkaan meni

Anonyymi

Tekniikan maailman talvertauksessa tolloloota rav niin vaan meni penkkaan väistökokeessa mitäs ne ruattalaaset sanoivat hirvenväistökokeesta.


T.köfffff

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitens se linkki?....

      • Anonyymi

        No ei ole. Etkö sinä puusilmä ymmärrä provon, ja totuuden eroa?


      • Anonyymi

        Miltä vuodelta? Tollolootalla kun on ollut useammankin kerran ja useaman mallin kanssa haasteita näissä väistökokeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä vuodelta? Tollolootalla kun on ollut useammankin kerran ja useaman mallin kanssa haasteita näissä väistökokeissa.

        No sitä linkkiä sitten vaan. Eikä mitään turhia höpinöitä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sulle linkkiä. Ei tosin ole kyse Toyotan hirvenväistö kokeesta....

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-volkswagen-passat-hoiperteli-testissa-joka-paljasti-polosta-vaarallisen-suunnitteluvirheen-viime-vuonna/7666132#gs.q9n0ql

        Kyse on Ravin tunaamisesta tuossa testissä ja Youtubesta se löytyy helposti esim. sanoilla Moose test Rav.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo oli taasen tohelon ja taitamattoman kuskin tyypillinen moka. Auton suistuminen on aina kuskin vika ei koskaan auton syytä. Toyota RAV4 on helppo hallita ääri tilanteissa. Toki mahdollista senkin hallinnan voi toheluuden vuoksi menettää.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli taasen tohelon ja taitamattoman kuskin tyypillinen moka. Auton suistuminen on aina kuskin vika ei koskaan auton syytä. Toyota RAV4 on helppo hallita ääri tilanteissa. Toki mahdollista senkin hallinnan voi toheluuden vuoksi menettää.

        Ai se on kuskin vika, jos hirvi juoksee eteen ja kuski yrittää väistää?

        Pitää vaan ajaa suoraan päin. Totta tosiaan, näin tolloloota on ajatellut asian hoidettavan!
        Ajonvakautus, joka ei salli auton kääntymistä simuloi kuskin ns. hartialukkoa.


    • Anonyymi

      Tiesithän että Toyota oli vuoden 2020 myydyin auto sekä Toyota Corolla voitti TM:n järjestämän talvivertailun ylivoimaisesti.

      • Anonyymi

        Ja liittyy miten Ravin surkeaan tulokseen väistökokeessa?
        Ei hyvä lämmityslaite riitä kuin TM:n talvivertailussa jonain vuonna. Corolla jarrut oli surkea tuossa testissä ja se kertoo aika hyvin miten epäonnistunut tuo vertailu on.
        Corolla hävisi vertailussa Focukselle, Golfille ja Mazdalle kun autojen oikeasti tärkeät ominaisuudet vertailtiin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Auton keula osui täysjarrutuksesta ja vastaohjauksesta huolimatta rataa reunustavaan maavalliin. Tömäys oli sen verran raju, että kartturi ähki muutaman kerran ja kuljettaja kyseli hänen vointiaan. Mitään vakavampaa henkilövahinkoa ei kuitenkaan onneksi tapahtunut. Auton keula koki vaurioita, ja ulos tihkuvan jäähdytysnesteen vuoksi auto oli ajokelvoton, vaikka hyvin liikkuikin."


      • Anonyymi

        Toyotan solvaajien lavastama tilanne, tahallaan on ajettu romuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan solvaajien lavastama tilanne, tahallaan on ajettu romuksi.

        Testaajat vaarantavat henkensä, että Tojotistit ymmärtäisivät miten tärkeää Tojolla on ajella hiljaa kelillä kuin kelillä.


    • Anonyymi

      TM:
      "Toyotan väistökokeessa ajonvakautus puuttui peliin turhan voimakkaasti. Niin voimakkaasti, että taka-akselin liikkeiden holhoaminen vaikutti myös etupään pitoon, eikä auto tahtonut enää kääntyä. Niinpä asiaa päätettiin tutkia kytkemällä ajonvakautus pois päältä.
      ....
      Lähestymisnopeutta Toyotalla oli 70 km/h. Vastaavasta kokeesta BMW suoriutui juuri kunnialla vielä 73 km/h alkunopeudella myös ilman ajonvakautusta.

      Väistöradan ”vastaantulijan kaistan” kohdalla auto irtosi voimakkaaseen takapyöräluistoon.

      Auton perä lähti heti ensimmäisen ohjausliikkeen jälkeen yllättäen niin voimakkaaseen luisuun, ettei sitä saanut enää kiinni. Auto vain jatkoi samaan suuntaan. Tähän osaltaan vaikuttaa auton massa ja suuri hitausmomentti. Kun auto pääsee leveään luisuun, sen oikaisu on mahdotonta. "

      Ei tullut yllätyksenä että tojotin ei toimi sen enempää ajonvakautuksen kanssa kuin ilmankaan sitä.
      Seuraavat törmäilyt tojo vetelee kun testataan automaattista jarrutusta. Siitäkin tojolla on kokemusta.

      • Anonyymi

        Toyotassa on eniten toimimattomia tai huonosti toimivia varusteita ja ajoavustimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa on eniten toimimattomia tai huonosti toimivia varusteita ja ajoavustimia.

        Tuota ajonvakautusta ovat auton omistajatkin haukkuneet.

        Hyvä ajonvakautus auttaa kuljettajaa. Huono ajonvakautus, kuten tojotan, tekee niin paljon haittaa, että sen kytkee pois päältä. Vaan kun ei auton ajo-ominaisuudet ole kaksiset, niin lapasestahan se sitten lähtee.

        Tollolootan vakautus pyrkii vain varmistamaan, että auto kulkee keula edellä... ratin käännöstä riippumatta eli mutkassa mennään sitten ulos ja päin puuta? Tosin siinä sivussa jarrutetaan vauhti pois. Hiljaa kontaten pääsee tollolootalla etenemään talvella. Tai vauhdikkaasti (ilman vakautusta) ja kylki edellä ulos tieltä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olet raukka.


      • Anonyymi

        No kuka sen auton sinne penkkaa ajoi? TM:n puoskarit. Ja TM:n mukaan syy löytyy autosta. Tilatkaahan TM, tilatkaa, tilatkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka sen auton sinne penkkaa ajoi? TM:n puoskarit. Ja TM:n mukaan syy löytyy autosta. Tilatkaahan TM, tilatkaa, tilatkaa!

        On se kova paikka, kun Tojossa on vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apupyöriä on hankala käyttää kapealla tiellä.

        Ai apupyörät haittaa, kun tojopappa ajelee joka tapauksessa keskellä tietä.

        Tai useampikaistaisella ajoradalla hoipertelee kaistalta toiselle.


    • Anonyymi

      Toyotalla on aina ollut selkeä filosofia ajonvakautukseen. Sen tarkoitus on pysäyttää auto jos alla on lunta tai jäätä. Ajaminen talvella on erittäin vaarallista joten on siis parempi estää nopeuden nousu yli juoksuvauhdin. Näin oli jo Avensiksen 2-kopasta asti ja homma jatkuu RAVissa aivan samanlaisena.
      Jostain syystä RAV4 ei osaa luistonestoakaan kunnolla mikä kaupungissa risteyksessä kaarettaessa rynkyttää jatkuvasti tehoa päälle pois päälle pois...
      Käytännössä voimalinja on sähköinen ja sitä olisi periaatteessa hyvin helppo säätä salaman nopeasti ja tarkasti. Tähän RAV4 ei kykene.

    • Anonyymi

      Tahallaan ajoivat penkkaan. Sama kuin Teknikens världillä. Kun epäonnistunut tulos on saatu aikaiseksi alkaa mahdoton mediarummutus epäonnistumisesta.

      Volkkareissa ja audeissa on ollut vakavia vikoja, mutta mediarummutusta ei koskaa olla aloitetttu.

      • Anonyymi

        Ei ne tahallaan penkkaan ajaneet, mutta kun kuski on taitamaton noin siinä käy. Vika ei tieteenkään ollut autossa vaankuskissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tahallaan penkkaan ajaneet, mutta kun kuski on taitamaton noin siinä käy. Vika ei tieteenkään ollut autossa vaankuskissa.

        Ja sama kuski sai tidettyä Bemun tiellä kovemmalla nopeudella ilman ajonvakaustusta.

        Täiden tojotistien selitysyritykset on niin naurettavia. Miksi ei riitä selkärankaa myöntää että kun saman valmistajan autot siirtyvät metsähallituksen puolelle nin TM:n, TV:n kuin autohullujen testeissa niin se ei ole sattuma tai kuskien taitamattomuutta. Ne samat kuskit saavat kaikki muut autot pysymään radalla ja vieläpä suuremmalla nopeudella.

        Tojon autot ovat tässä se heikko lenkki. Eikö tosiaan riitä miestä olematta ruikuttamaan typeriä selityksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tahallaan penkkaan ajaneet, mutta kun kuski on taitamaton noin siinä käy. Vika ei tieteenkään ollut autossa vaankuskissa.

        Niinpä,oli vielä kartturikin pujottelu radalla! Ja luistonesto pois päältä. Rikkoivat vielä autonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tahallaan penkkaan ajaneet, mutta kun kuski on taitamaton noin siinä käy. Vika ei tieteenkään ollut autossa vaankuskissa.

        TM ajoi auton penkkaan ja rupesi syyttämään autonvalmistajaa. Sillä lailla. Jäähdytysnestettäkin rupesi vuotamaan. Ajakoot volkkarin samaan ojaan ja katsotaan sitten mitkä on vokkelon vauriot.


    • Anonyymi

      Eikös se Toyota ole vähän sellainen köyhän miehen automerkki... eli ojan pohjalla ollaan jo valmiiksi.

      • Anonyymi

        Ei ollut viime vuonna TM : ssä vikaa kun Tolloloota niukkaakin niukemmin sattui voittamaan testin, nyt kun Tojot rypee ojassa on TM : ssä vikaa, anna mun nauraa noita Terojen juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut viime vuonna TM : ssä vikaa kun Tolloloota niukkaakin niukemmin sattui voittamaan testin, nyt kun Tojot rypee ojassa on TM : ssä vikaa, anna mun nauraa noita Terojen juttuja

        Toyotan morkkaaminen suomalaisissa autolehdissä on samanlainen media-ilmiö kuin volkkareiden ja audien laadukkaaksi kehuminen. Vain suomessa moottoritoimittaja tietää VAGgineet laadukkaiksi heti autoon istuessa. Kun Toyotasta löytyy joku heikompi ominaisuus, kaikki autolehdet rummuttavat samaa isoin kirjaimin. Volkkareissa vaaralliset viat ja laadulliset puutteet ohitetaan pienellä maininnalla. Niin kuin esimerkiksi kolaritilanteessa itsestään aukeava turvavyö, jonka korjaus hoituu tarralla, jonka mukaan vyötä ei saa käyttää.

        Toyotan maahantuojan kannattaisi harkita tarkemmin missä lehdissä mainostaa ja missä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan morkkaaminen suomalaisissa autolehdissä on samanlainen media-ilmiö kuin volkkareiden ja audien laadukkaaksi kehuminen. Vain suomessa moottoritoimittaja tietää VAGgineet laadukkaiksi heti autoon istuessa. Kun Toyotasta löytyy joku heikompi ominaisuus, kaikki autolehdet rummuttavat samaa isoin kirjaimin. Volkkareissa vaaralliset viat ja laadulliset puutteet ohitetaan pienellä maininnalla. Niin kuin esimerkiksi kolaritilanteessa itsestään aukeava turvavyö, jonka korjaus hoituu tarralla, jonka mukaan vyötä ei saa käyttää.

        Toyotan maahantuojan kannattaisi harkita tarkemmin missä lehdissä mainostaa ja missä ei.

        Tollolootaa on vuosikymmenet käsitelty silkkihansikkain. Etenkin TM toimituksessa on selvästi tojokomissaari, joka tarkastaa jutut ja määrää lisäämään kehuja. Pitkään oli siellä myös linjana, ettei tojolootaa saa jättää testijumboksi, vaan piti keksimällä keksiä sitä hyviä puolia ja antaa jollekin toiselle merkille miinuksia ihan essonbaarin legendojen/tojokomissaarin satuilun pohjalta.

        Kun turbomoottorit alkoivat yleistyä, niin niitähän testattiin perheautovertailussa. Vanhanaikainen tololoota jäi peränpitäksi vaparimopokoneensa kanssa. Onneksi havaitsivat, että siinä yksilössä ajovalot eivät olleet ihan surkeat, joten niistä voitiin kirjoittaa puolen sivun ylistyslaulu. Vertailussa, minkä piti keskittyä moottoreihin. Mutta mitään muutakaan ei löydetty.

        Myös taannoin varsin surkean ajettavuuden kommentointi on tehty kieli keskellä suuta. Ei kovin pahasti Tuulilasi haukkunut naurista, jonka ajonvakautus piipitti koko ajan hädissää soratiellä, keskellä kesää!

        Takajousitukset pohjaa töyssyissä, jos takapenkillä on matkustajia. TM farkkuvertailuissa paljastui, että tollolootan farkun omamassa ei sisältänyt 70 kg painoista kuljettajaa, kuten pitäisi. Auton kantavuus oli siis 70 kg ilmoitettua pienempi ja toimitus laskeskeli, että 5 aikuista ja muutama koppa kaljaa takakonttiin on jo laiton kuorma. Silti tästäkään ei isompaa meteliä nostettu.

        Tosin ihan viime aikoina ei tollolootan huonoutta ole enää joka tilanteessa painetty villaisella. Toimituksen tojokomissaarilla ikä jo painaa ja sensuroimattomia juttuja lipsahtelee läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollolootaa on vuosikymmenet käsitelty silkkihansikkain. Etenkin TM toimituksessa on selvästi tojokomissaari, joka tarkastaa jutut ja määrää lisäämään kehuja. Pitkään oli siellä myös linjana, ettei tojolootaa saa jättää testijumboksi, vaan piti keksimällä keksiä sitä hyviä puolia ja antaa jollekin toiselle merkille miinuksia ihan essonbaarin legendojen/tojokomissaarin satuilun pohjalta.

        Kun turbomoottorit alkoivat yleistyä, niin niitähän testattiin perheautovertailussa. Vanhanaikainen tololoota jäi peränpitäksi vaparimopokoneensa kanssa. Onneksi havaitsivat, että siinä yksilössä ajovalot eivät olleet ihan surkeat, joten niistä voitiin kirjoittaa puolen sivun ylistyslaulu. Vertailussa, minkä piti keskittyä moottoreihin. Mutta mitään muutakaan ei löydetty.

        Myös taannoin varsin surkean ajettavuuden kommentointi on tehty kieli keskellä suuta. Ei kovin pahasti Tuulilasi haukkunut naurista, jonka ajonvakautus piipitti koko ajan hädissää soratiellä, keskellä kesää!

        Takajousitukset pohjaa töyssyissä, jos takapenkillä on matkustajia. TM farkkuvertailuissa paljastui, että tollolootan farkun omamassa ei sisältänyt 70 kg painoista kuljettajaa, kuten pitäisi. Auton kantavuus oli siis 70 kg ilmoitettua pienempi ja toimitus laskeskeli, että 5 aikuista ja muutama koppa kaljaa takakonttiin on jo laiton kuorma. Silti tästäkään ei isompaa meteliä nostettu.

        Tosin ihan viime aikoina ei tollolootan huonoutta ole enää joka tilanteessa painetty villaisella. Toimituksen tojokomissaarilla ikä jo painaa ja sensuroimattomia juttuja lipsahtelee läpi?

        Toyota RAV4 on kuitenkin suosituimpia autoja. Syy tähän on niiden viattomuus, kestävyys, pitkäikäisyys, pienikulutus ja ruostumattomuus. Ajo-ominaisuuksiltaan se on luokkansa parhaita samoin ergonomialtaan ja mukavuudeltaan. Siinä syitä miksi Toyota RAV4 on suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota RAV4 on kuitenkin suosituimpia autoja. Syy tähän on niiden viattomuus, kestävyys, pitkäikäisyys, pienikulutus ja ruostumattomuus. Ajo-ominaisuuksiltaan se on luokkansa parhaita samoin ergonomialtaan ja mukavuudeltaan. Siinä syitä miksi Toyota RAV4 on suosittu.

        Täristävä pintakova jousitus, kova melu ja huono suuntavakavuus. Sekö on sitä mukavuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan morkkaaminen suomalaisissa autolehdissä on samanlainen media-ilmiö kuin volkkareiden ja audien laadukkaaksi kehuminen. Vain suomessa moottoritoimittaja tietää VAGgineet laadukkaiksi heti autoon istuessa. Kun Toyotasta löytyy joku heikompi ominaisuus, kaikki autolehdet rummuttavat samaa isoin kirjaimin. Volkkareissa vaaralliset viat ja laadulliset puutteet ohitetaan pienellä maininnalla. Niin kuin esimerkiksi kolaritilanteessa itsestään aukeava turvavyö, jonka korjaus hoituu tarralla, jonka mukaan vyötä ei saa käyttää.

        Toyotan maahantuojan kannattaisi harkita tarkemmin missä lehdissä mainostaa ja missä ei.

        "Volkkareissa vaaralliset viat ja laadulliset puutteet ohitetaan pienellä maininnalla."

        Ei päivää ilman tojotistin valehtelua.
        TM on tehnyt isot jutut sekä VW:n turvavyö-ongelmasta että öljyä syövistä moottoreista. Nimenomaan TM:n nostaman haloon takia VW heräsi turvavyö-ongelmaan.

        Eli täyttä valehtelua taas. TM on oikeasti katsonut läpi sormien nimenomaan Toyotan ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Volkkareissa vaaralliset viat ja laadulliset puutteet ohitetaan pienellä maininnalla."

        Ei päivää ilman tojotistin valehtelua.
        TM on tehnyt isot jutut sekä VW:n turvavyö-ongelmasta että öljyä syövistä moottoreista. Nimenomaan TM:n nostaman haloon takia VW heräsi turvavyö-ongelmaan.

        Eli täyttä valehtelua taas. TM on oikeasti katsonut läpi sormien nimenomaan Toyotan ongelmia.

        Tosin VAGniikan maailmassa TSI/DSG ongelmista vaiettiin monet vuodet ihan täysin.

        Se oli Tuulilasi, joka rikkoi tämän perinteen. Mutta pitkään kesti salailu sielläkin. Vasta sen jälkeen oli VAGniikan maailman pakko myöntää, että "yksittäistapauksia oli".

        Huonommissa merkeissä mikä tahansa vika on tyyppivika, mutta VAGinoissa esim. lukkojen jäätyminen talvitestissä on aina "yksittäistapaus" eikä testin huonoimpiin kuulunut lämmityslaitekaan ole iso haitta, jos se on oikeanmerkkisessä autossa.

        Kovasti ovat aina painotuksia muutelleet niin, että on VAGina saatu, jos ei testin voittajaksi, niin ainakin hopeamitallille. Mutta samalla lailla on tollolootaakin suosittu. Jos ajassa mennään enemmän taaksepäin, niin taisi kaikki itäautot saada paljonkin vetoapua. Joskus katselin mm. Datsun Almeran koeajoa ja aika kauniisti siinäkin ajo-ominaisuuksista kirjoiteltiin vs. todellisuus (ao autolla tullut ajeltua eikä kehumista, vaihdekeppi kuin puurokattilaa hämmentäisi, jousitus samanaikaisesti pintakova ja löllä eli auto paukuttaa kaivonkansissa ja nyökkii kiihdytyksissä ja jarrutuksissa).

        Tuulilasilla edelleen haasteita kertoa totuus mm. Datsun kasvaimen lukuisista vioista. Ovat ihan suoraan sanoneetkin, ettei voi kirjoittaa rehellistä tekstiä, koska miljoona datsunpappaa flippaa silloin ja täyttää toimituksen vihapostilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin VAGniikan maailmassa TSI/DSG ongelmista vaiettiin monet vuodet ihan täysin.

        Se oli Tuulilasi, joka rikkoi tämän perinteen. Mutta pitkään kesti salailu sielläkin. Vasta sen jälkeen oli VAGniikan maailman pakko myöntää, että "yksittäistapauksia oli".

        Huonommissa merkeissä mikä tahansa vika on tyyppivika, mutta VAGinoissa esim. lukkojen jäätyminen talvitestissä on aina "yksittäistapaus" eikä testin huonoimpiin kuulunut lämmityslaitekaan ole iso haitta, jos se on oikeanmerkkisessä autossa.

        Kovasti ovat aina painotuksia muutelleet niin, että on VAGina saatu, jos ei testin voittajaksi, niin ainakin hopeamitallille. Mutta samalla lailla on tollolootaakin suosittu. Jos ajassa mennään enemmän taaksepäin, niin taisi kaikki itäautot saada paljonkin vetoapua. Joskus katselin mm. Datsun Almeran koeajoa ja aika kauniisti siinäkin ajo-ominaisuuksista kirjoiteltiin vs. todellisuus (ao autolla tullut ajeltua eikä kehumista, vaihdekeppi kuin puurokattilaa hämmentäisi, jousitus samanaikaisesti pintakova ja löllä eli auto paukuttaa kaivonkansissa ja nyökkii kiihdytyksissä ja jarrutuksissa).

        Tuulilasilla edelleen haasteita kertoa totuus mm. Datsun kasvaimen lukuisista vioista. Ovat ihan suoraan sanoneetkin, ettei voi kirjoittaa rehellistä tekstiä, koska miljoona datsunpappaa flippaa silloin ja täyttää toimituksen vihapostilla.

        "
        Kovasti ovat aina painotuksia muutelleet niin, että on VAGina saatu, jos ei testin voittajaksi, niin ainakin hopeamitallille. "

        Katsopa uudestaan vertailuhistoriaa. Vakiopainotuksilla on menty normivertailussa jo pitkään.
        Talvivertailu on poikkeus. Siinä homma elää ja kappas vain kylmäkulutus oli jätetty viimeksi pois jossa tojon hybridit ovat olleet aina huonoja. Aivan vahingossa kävi tällainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota RAV4 on kuitenkin suosituimpia autoja. Syy tähän on niiden viattomuus, kestävyys, pitkäikäisyys, pienikulutus ja ruostumattomuus. Ajo-ominaisuuksiltaan se on luokkansa parhaita samoin ergonomialtaan ja mukavuudeltaan. Siinä syitä miksi Toyota RAV4 on suosittu.

        RAV4 on neuvostoliitossa tehty. Leningradin pajalla.


    • Anonyymi

      TM ei ole tehnyt vieläkän juttua kertakäyttöisistä D-4D-moottoreista, eikä tappavista turvatyynyistä joita on korjaamattomina vielä tuhansia Suomen liikenteessä.

      • Anonyymi

        Noista D-4D moottoreita hajosi vain vähän niiden yleisyyteen nähden, eikä täten voi puhua varsinaisesta tyyppiviasta. Volkkarin EA888 moottoreissa oli lähes poikkeuksitta öljyn kulutus ongelma. Tappavia turvatyynyjä on ollut monessa merkissä. Ne olivat kaikki tiettyä sarjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista D-4D moottoreita hajosi vain vähän niiden yleisyyteen nähden, eikä täten voi puhua varsinaisesta tyyppiviasta. Volkkarin EA888 moottoreissa oli lähes poikkeuksitta öljyn kulutus ongelma. Tappavia turvatyynyjä on ollut monessa merkissä. Ne olivat kaikki tiettyä sarjaa.

        Sen verran pitää oikaista T-miehenä, että D4D't rikkoutuivat kaikki. Myös kertaalleen korjatut. Minä väitän että yksikään D¤D ei selviä ilman kansiremonttia uudesta paalaamolle, silloin kun auto pysyy liikennöitävässä kunnossa vähintään 15 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran pitää oikaista T-miehenä, että D4D't rikkoutuivat kaikki. Myös kertaalleen korjatut. Minä väitän että yksikään D¤D ei selviä ilman kansiremonttia uudesta paalaamolle, silloin kun auto pysyy liikennöitävässä kunnossa vähintään 15 vuotta.

        Olen ymmärtänyt että tämä "kaikki-hajoaa" on täysin totta 2,2 versiossa, mutta joissain toisissa D-4D koneissa ei vastaavaa ongelmaa ole lainkaan. Riippuu siis täysin koneversiosta.
        BTW: Onko myös bemarin tojolle tekemät dieselit leimattu D-4D:ksi. Nehän ovat täysin eri asia kuin tojon itsensä tekemät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että tämä "kaikki-hajoaa" on täysin totta 2,2 versiossa, mutta joissain toisissa D-4D koneissa ei vastaavaa ongelmaa ole lainkaan. Riippuu siis täysin koneversiosta.
        BTW: Onko myös bemarin tojolle tekemät dieselit leimattu D-4D:ksi. Nehän ovat täysin eri asia kuin tojon itsensä tekemät.

        2.0 D4D:ssa sama vika, vaikka sitä ei ei ole yleisesti niin huudeltu.


    • Anonyymi

      Skooda iv ja passatti gtee lipsahtivat suoraan ojaan moosetestissä. Joko takaisinkutsu on tullut vai onko käyttäjän vika?

    • Anonyymi

      Monella tötteröllä kannattaa ajaa vain suoraa tietä ja kaupan pihassa vain kurvata!!🐰🐰🐰

      • Anonyymi

        Juu, ei ole noihin vaggineisiin luottaminen ees parkkipaikalla😂😂😂


    • Anonyymi

      "Toyota on julkaissut takaisinkutsun, joka koskee lähes 10000 RAV4-mallia, mukaan lukien hybridit, joissa jousitus voi olla vikaantunut. Jousituksen etutukivarret on valmistettu vääristä materiaaleista, mikä tekee niistä liian heikkoja toimiakseen oikein."
      Ei ihme, että auto ei tottele ohjausta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe