Minä en kovasti

Anonyymi

Rinsessoista tykkää, nekin nyt suhtkoht menettelee ☺. Mutta kuningattaret ...HUI K AUHEETA !!!!!!!!!!!, puistattaa 😲

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mistäs sitten tykkäät?

    • Anonyymi

      Prinsseistä?

      • Anonyymi

        Minä varmaan niitä oisin saanut mennen ja tullen...ehkä se vähän harmittaa ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä varmaan niitä oisin saanut mennen ja tullen...ehkä se vähän harmittaa ☺

        Siis ei minua 😁. Ehkä joitakin..😁. Oon silti kauheen sori, jos minun itsevarmuuteni on teitä haitannut. OLEN sinut itseni ja elämäni kanssa , sooooooriiiiii, pusui kaikil ❤


    • Anonyymi

      Tämä
      yksi kuningatar määräsi alamaisensa vetämään häntä turpiin. Sai taas esittää , et voi kauheeta..kato mitä se teki mulle 😂 ja läpi meni taas , mut 😢❤

      • Anonyymi

        Jassoo, näinkö kävi? Jospa se vielä järkiinsä tulee..


      • Anonyymi

        No ainakaan se ei ole maihareilla potkimassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo, näinkö kävi? Jospa se vielä järkiinsä tulee..

        Toivotaan !☺ tai...😁


      • Anonyymi

        Ei mene läpi. Ole tarkkana, jos olet noin röyhkeä, että naurat omien tekojasi päälle... on kohta helpompi uskoa sen toisen mustamaalaus ja puoli tapahtumien kulusta.

        Kadu, ole nöyrä ja katso eteen päin. Älä vaan jää jumiin ja siihen paulaan, jossa tähän asti olet ollut. Arvosta itseäsi edes vähän enemmän. Vaikka, en voi tietää tai sanoa, että ansaitset parempaa, sitä sinulle kuitenkin toivon kaikkea kaunista ja hyvää elämään! Ihmiset ymmärtävät ja antavat anteeksi paljon enemmän kuin voit tietääkään. Ihmiset näkevät myös kokonaisuuksia ja roolien läpi, mutta myös nöyryyden puutteen, jos sellaista on. Ja sitähän on aika ajoin kaikilla, että et ole yksin epäonnistunut, minäkin olen ollut ylpeä.

        Tiedän tuon kuvion, nauramisesta, vihaamisesta ja kostosta tulee voimakas olo, mutta se syö sinua sisältä. Koston himo helposti juovuttaa. Tee hyvää, niin pois se pakenee. Anna itsellesi enemmän arvoa, ettet kieri enään päivääkään itsetuhoisasti kosto toimenpiteitä miettien. Toivon sulle hyvää ja tiedä se minä en sinua tunne, mutta olen pahoillani kaikesta paskasta mitä olet joutunut kokemaan😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene läpi. Ole tarkkana, jos olet noin röyhkeä, että naurat omien tekojasi päälle... on kohta helpompi uskoa sen toisen mustamaalaus ja puoli tapahtumien kulusta.

        Kadu, ole nöyrä ja katso eteen päin. Älä vaan jää jumiin ja siihen paulaan, jossa tähän asti olet ollut. Arvosta itseäsi edes vähän enemmän. Vaikka, en voi tietää tai sanoa, että ansaitset parempaa, sitä sinulle kuitenkin toivon kaikkea kaunista ja hyvää elämään! Ihmiset ymmärtävät ja antavat anteeksi paljon enemmän kuin voit tietääkään. Ihmiset näkevät myös kokonaisuuksia ja roolien läpi, mutta myös nöyryyden puutteen, jos sellaista on. Ja sitähän on aika ajoin kaikilla, että et ole yksin epäonnistunut, minäkin olen ollut ylpeä.

        Tiedän tuon kuvion, nauramisesta, vihaamisesta ja kostosta tulee voimakas olo, mutta se syö sinua sisältä. Koston himo helposti juovuttaa. Tee hyvää, niin pois se pakenee. Anna itsellesi enemmän arvoa, ettet kieri enään päivääkään itsetuhoisasti kosto toimenpiteitä miettien. Toivon sulle hyvää ja tiedä se minä en sinua tunne, mutta olen pahoillani kaikesta paskasta mitä olet joutunut kokemaan😔

        Tietääkö täällä ihmiset toisensa😵?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene läpi. Ole tarkkana, jos olet noin röyhkeä, että naurat omien tekojasi päälle... on kohta helpompi uskoa sen toisen mustamaalaus ja puoli tapahtumien kulusta.

        Kadu, ole nöyrä ja katso eteen päin. Älä vaan jää jumiin ja siihen paulaan, jossa tähän asti olet ollut. Arvosta itseäsi edes vähän enemmän. Vaikka, en voi tietää tai sanoa, että ansaitset parempaa, sitä sinulle kuitenkin toivon kaikkea kaunista ja hyvää elämään! Ihmiset ymmärtävät ja antavat anteeksi paljon enemmän kuin voit tietääkään. Ihmiset näkevät myös kokonaisuuksia ja roolien läpi, mutta myös nöyryyden puutteen, jos sellaista on. Ja sitähän on aika ajoin kaikilla, että et ole yksin epäonnistunut, minäkin olen ollut ylpeä.

        Tiedän tuon kuvion, nauramisesta, vihaamisesta ja kostosta tulee voimakas olo, mutta se syö sinua sisältä. Koston himo helposti juovuttaa. Tee hyvää, niin pois se pakenee. Anna itsellesi enemmän arvoa, ettet kieri enään päivääkään itsetuhoisasti kosto toimenpiteitä miettien. Toivon sulle hyvää ja tiedä se minä en sinua tunne, mutta olen pahoillani kaikesta paskasta mitä olet joutunut kokemaan😔

        Huomasin vasta kirjoituksen. En halua kostaa. Joudun hyväksymään epäonnistumiseni tähänastisessa elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin vasta kirjoituksen. En halua kostaa. Joudun hyväksymään epäonnistumiseni tähänastisessa elämässäni.

        Kiitos ymmärtävästä viestistäsi. En ole tuo kirjoittelija, mutta tunnistan itsessäni kostonhimoa menneisyyteni tapahtumien vuoksi. On monia asioita mitä kadun. Kadun niin paljon reilun vuoden takaisia päätöksiäni. Ja niin monia päätöksiä sitä ennen. Kaikkia niitä jotka ovat vieneet minut poispäin hänestä, elämäni suurimmasta rakkaudesta. Pelkojen edessä rohkeutta kaipaan. Haluan vain katsoa hänen silmiinsä ja kuiskia hellästi rakkauttani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ymmärtävästä viestistäsi. En ole tuo kirjoittelija, mutta tunnistan itsessäni kostonhimoa menneisyyteni tapahtumien vuoksi. On monia asioita mitä kadun. Kadun niin paljon reilun vuoden takaisia päätöksiäni. Ja niin monia päätöksiä sitä ennen. Kaikkia niitä jotka ovat vieneet minut poispäin hänestä, elämäni suurimmasta rakkaudesta. Pelkojen edessä rohkeutta kaipaan. Haluan vain katsoa hänen silmiinsä ja kuiskia hellästi rakkauttani.

        Mun oli toi.. ei mene läpi... teksti. Joo tiedän tunteen, sitä omaa epäonnistumista kantaa sitten läpi elämän. Siinä on kuitenkin aika hyvä ja kallis oppi. Ne virheet mitä teki, näkee selvästi ja katuu. Siinä näkee itsensä ja oman kamaluutensa, millainen ei halua olla. Se, miten on pystynyt toista satuttamaan repii itseäkin.

        Nuorena kun kävin tuon rakkaus viha mankelin läpi, ei ole tarvinnut sen jälkeen enään samoja virheitä toistaa. Se syyllisyys niistä epäonnistumisista aiheutti mulle ainakin sen, etten enään koskaan halunnut loukata yhtäkään ihmis sielua, otan mielummin vaikka osumaa omaan sydämeeni, kun rupean kostamaan.

        En tiedä, ehkä puhutaan vähän eri asioista, sinulla oli joku pelko juttu.., vaikka tavallaan kostaminenkin on pelkoa, siinä on vähän niin kuin vihan tuomaan voiman tunteeseen takertumista, kun on itse niin pieni, voimaton ja pelokas olento, niiden tunteiden vyöryessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin vasta kirjoituksen. En halua kostaa. Joudun hyväksymään epäonnistumiseni tähänastisessa elämässäni.

        Jos yhtään lohduttaa, kaikki me kompuroidaan. Jospa sitä oppisi elämän toisella puolen katumusta kävelemää😉 kuitenkaan virheitään unohtamatta, ettei niitä tarvitse toistaa, silloin ne ei ole menneet hukkaan.


    • Anonyymi

      Oma vika ...........
      mitä menit toisiin naisiin

      • Anonyymi

        En mennyt niihin tiedät sen itsekin. Ne olivat personoitumia mun omasta menneisyydestäni, omasta identiteetistäni eri vuosina, itsetutkiskelua. Jotta voisin olla tässä hetkessä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt niihin tiedät sen itsekin. Ne olivat personoitumia mun omasta menneisyydestäni, omasta identiteetistäni eri vuosina, itsetutkiskelua. Jotta voisin olla tässä hetkessä kanssasi.

        menit älä viitti valehdella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menit älä viitti valehdella

        En mennyt, kysy vaikka heiltä. Ei ole mitään heidän kanssaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt, kysy vaikka heiltä. Ei ole mitään heidän kanssaan ollut.

        Haluisin tutustua heihin kaverina. He kuvastivat eri puolia minusta, lesbo-identiteettini eri osia. Sinä olet se kaikki, kaikki yhdessä. Vain sinä ❤ minun toinen osani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt, kysy vaikka heiltä. Ei ole mitään heidän kanssaan ollut.

        taas valehtelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas valehtelet

        No niitähän se noita itsestään etsi, omia osiaan, että voisi olla ehjä ja kokonainen oikealle toiselle puolelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitähän se noita itsestään etsi, omia osiaan, että voisi olla ehjä ja kokonainen oikealle toiselle puolelleen.

        En ole mikään noita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään noita

        Minä olin. Ja nyt olen kokonainen. Itselleni ja sinulle❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt niihin tiedät sen itsekin. Ne olivat personoitumia mun omasta menneisyydestäni, omasta identiteetistäni eri vuosina, itsetutkiskelua. Jotta voisin olla tässä hetkessä kanssasi.

        Eli välineitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli välineitä?

        Ei, vaan kavereita tutustuessani uuteen asiaan elämässäni. Ei ollut mitään muuta kuin kaveruutta suhteessa heihin. En näe kaveruutta välineellisenä, eikä kaveruuteen kuulu seksi eikä vastaava ainakaan minulla. Ellei sitten erikseen niin sovita. Mutta sellaista en ole ikinä tehnyt.


    • Anonyymi

      Se joka leikkiin ryhtyy se menetää kaiken .... sitä saa mitä tilaa

      • Anonyymi

        En halua leikkiä, haluan vain sinut. Kaikki nämä vuodet olen vain sinut halunnut. Älä tuomitse minua keskeneräisyydestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua leikkiä, haluan vain sinut. Kaikki nämä vuodet olen vain sinut halunnut. Älä tuomitse minua keskeneräisyydestäni.

        en usko sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en usko sinua

        Näet sen vielä. Sinä vain ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet sen vielä. Sinä vain ❤

        entä jos en halua nähdä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä jos en halua nähdä ?

        Tiedän että haluat, olemme niin paljon. Ja koska mä pidän susta kiinni, rakkaani❤ Ei tämä näin vain lopu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että haluat, olemme niin paljon. Ja koska mä pidän susta kiinni, rakkaani❤ Ei tämä näin vain lopu.

        se loppu kun lähdit toisen naisen matkaan ----->
        totuus voi kirpaista joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se loppu kun lähdit toisen naisen matkaan ----->
        totuus voi kirpaista joskus

        En tiedä, mistä puhut, sillä en ole toisen naisen matkaan lähtenyt.. Sinulle olen uskollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se loppu kun lähdit toisen naisen matkaan ----->
        totuus voi kirpaista joskus

        Odotan vain sinua ensimmäisekseni ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mistä puhut, sillä en ole toisen naisen matkaan lähtenyt.. Sinulle olen uskollinen.

        taas jaksat valehdella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan vain sinua ensimmäisekseni ❤

        sinulla on jo nainen ja olet hänen kanssa suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinulla on jo nainen ja olet hänen kanssa suhteessa

        Ihanaa, jos se olisikin totta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, jos se olisikin totta 😉

        Koita tajuta meistä ei tule mitään. Etsi vaikka uusi nainen kierrokseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe