Mietin tässä , että menenkö hautajaisiin.
Vanhin sisko sanoi , että en voi tulla , kun siskon tytär tulee perheineen ja veli ei ole pitänyt mitään yhteyttä kun aloitin sukupuolen korjauksen prosessin.
Veli kuoli ja hautajaiset tulossa
18
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai voit mennä jos haluat. Miksi yksi sisko saisi päättää asiasta, ihan sama sananvalta sinulla on asiaa kuin hänelläkin. Eri asia sitten, jos et halua osallistua.
- Anonyymi
Jos haluat kunnioittaa veljesi muistoa ja olla aiheuttamatta vaivaannusta, voithan mennä veljesi hautajaisiin syntymäsukupuolesi mukaisessa asussa ja lookissa.
Se olisi minusta kauniisti tehty veljesi muistoksi,jos haluat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat kunnioittaa veljesi muistoa ja olla aiheuttamatta vaivaannusta, voithan mennä veljesi hautajaisiin syntymäsukupuolesi mukaisessa asussa ja lookissa.
Se olisi minusta kauniisti tehty veljesi muistoksi,jos haluat?Voisin itsekin tehdä samoin. Mennä parrakkaana ja matalaäänisenä läheiseni hautajaisiin hameessa naisena, se olisi varmasti kaunista eikä kukaan vaivautuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin itsekin tehdä samoin. Mennä parrakkaana ja matalaäänisenä läheiseni hautajaisiin hameessa naisena, se olisi varmasti kaunista eikä kukaan vaivautuisi.
Voisit ajaa ne muutamat partakarvat ja pukeutua normaaleihin naisten vaatteisiin, kukaan ei varmasti vaivaantuisi tai ihmettelisi mitään.
Kuvittelet liikoja muutoksestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ajaa ne muutamat partakarvat ja pukeutua normaaleihin naisten vaatteisiin, kukaan ei varmasti vaivaantuisi tai ihmettelisi mitään.
Kuvittelet liikoja muutoksestasi.:D No ainakin niillä harvoilla virkailijoilla ja ystävillä, joille olen asian paljastanut on tehnyt työtä pitää pokka ja esittää, etteivät järkyttyneet tiedosta. Ja kummasti on flirtti loppunut naisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet liikoja muutoksestasi.Et siis ole tavannut koskaan transmiestä jonka prosessin päättymisestä on vähintään muutama vuosi - onneksi - koska et pysty tunnistamaan heitä. Tunnen useita transmiehiä ja heidät naurettaisiin ulos transvestiittinä jos yrittäisivät esiintyä naisten vaatteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole tavannut koskaan transmiestä jonka prosessin päättymisestä on vähintään muutama vuosi - onneksi - koska et pysty tunnistamaan heitä. Tunnen useita transmiehiä ja heidät naurettaisiin ulos transvestiittinä jos yrittäisivät esiintyä naisten vaatteissa.
Olen vaan tyytyväinen, että jotkut oikeesti ajattelee noin, eipähän me tavistranstaustaiset herätetä huomiota. Tosin ei tässä mitoilla 182/90 täysparralla sitä pelkoa muutenkaan ole :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaan tyytyväinen, että jotkut oikeesti ajattelee noin, eipähän me tavistranstaustaiset herätetä huomiota. Tosin ei tässä mitoilla 182/90 täysparralla sitä pelkoa muutenkaan ole :D
Nämä transbongarit perustavat ajatuksensa niihin muutamiin prosessia harkitseviin ja vasta alussa oleviin jotka innokkaasti esiintyvät julkisuudessa ja siis erottuvat selvästi muista ihmisistä. Käytännössä lähes kaikki transprosessin läpikäyneet sulautuvat muiden joukkoon, eivätkä enää näy mediassa. Valitettavasti joku on jäänyt jumiin mediakierteeseen ja heitä vedetään toistuvasti esiin kun muita ei enää löydetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole tavannut koskaan transmiestä jonka prosessin päättymisestä on vähintään muutama vuosi - onneksi - koska et pysty tunnistamaan heitä. Tunnen useita transmiehiä ja heidät naurettaisiin ulos transvestiittinä jos yrittäisivät esiintyä naisten vaatteissa.
Olen nähnyt eri medioissa useitakin ns.transmiehiä jotka ovat käyttäneet testoa useita useita vuosia, jos he ajaisivat partansa ja pukeutuisivat naisten vaatteisiin päänsä peittäen he näyttäisivät naisilta.
Aivan samoin kuin nämä detrans naiset näyttävät edelleen naisilta (valitettavasti joidenkin ulkonäkö on vähän kärsinyt).
Moni heistä oli käyttänyt testoa kauan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt eri medioissa useitakin ns.transmiehiä jotka ovat käyttäneet testoa useita useita vuosia, jos he ajaisivat partansa ja pukeutuisivat naisten vaatteisiin päänsä peittäen he näyttäisivät naisilta.
Aivan samoin kuin nämä detrans naiset näyttävät edelleen naisilta (valitettavasti joidenkin ulkonäkö on vähän kärsinyt).
Moni heistä oli käyttänyt testoa kauan.Tietenkään blendaavat tavikset eivät tule julki asiassa. Itse olen nähnyt ryhmissä lukuisia miehiä, joista en olisi ikinä uskonut, vaikka tiedän asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään blendaavat tavikset eivät tule julki asiassa. Itse olen nähnyt ryhmissä lukuisia miehiä, joista en olisi ikinä uskonut, vaikka tiedän asian.
Puhuisitko Suomea eikä transilvanian orwellilaista uuskieltä, pystyisi ymmärtämäänkin sitten.
Kasvot eivät hormoneilla muutu juurikaan (pöhötystä lukuunottamatta)ja karvat voi ajaa pois.
Se valesukupuolen vaikutelma on pääosin ulkoisia lisukkeita jotka lähtevät helposti pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuisitko Suomea eikä transilvanian orwellilaista uuskieltä, pystyisi ymmärtämäänkin sitten.
Kasvot eivät hormoneilla muutu juurikaan (pöhötystä lukuunottamatta)ja karvat voi ajaa pois.
Se valesukupuolen vaikutelma on pääosin ulkoisia lisukkeita jotka lähtevät helposti pois.Väittämäsi vahvistaa edelleen ettet tunnista transmiehiä, mikä on vain hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se valesukupuolen vaikutelma on pääosin ulkoisia lisukkeita jotka lähtevät helposti pois.En tykkää käyttää valheellisuuteen viittaavaa sanaa "läpimeno". Blend in, sekoittua massaan, englanti, tuo orwellilainen uuskieli. Muutenkin puhun mieluiten suomea enkä Suomea.
Pidä käsityksesi, eipä tuo minulta ole pois. En ymmärrä mitä merkitystä sillä on. Minähän OLEN kropaltani nainen, se on fakta. Feikkaan normaalia ihan samoin kuin vaikka syövän vuoksi toisen rintansa menettänyt nainen, joka toppaa toisen puolen rintaliiveissään. Pakko tässä kuitenkin on tätä elämää elää jotenkin. Töissä käyn ja verot maksan, hoidot kustansin itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se valesukupuolen vaikutelma on pääosin ulkoisia lisukkeita jotka lähtevät helposti pois.Normaaliälyinen kykenee tulkitsemaan tekstin, vaikkei ymmärrä yhtä sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaaliälyinen kykenee tulkitsemaan tekstin, vaikkei ymmärrä yhtä sanaa.
Blendata voi vaikka blenderillä pirtelöä, tai sitten on niitä genderblendereitä, mistä sitä tietää puhuiko hän vaikka hormonien sekoittamisesta?
- Anonyymi
Miksi ylipäätään menisit, jos vainaja ei ole välittänyt olla sinuun yhteyksissä?
- Anonyymi
Kuka nyt ei mene veljensä hautajaisiin? Okei, jos kyse on veljestä, jota ei ole koskaan tavannut, mutta jos kyse on veljestä, jonka kanssa kasvoi samassa lapsuudenkodissa.
- Anonyymi
Niinpä ,alkuperäinen kirjoittaja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442