Entä hankkimaan haalarit ja juoksemaan opiskelijabileissä? Oon 30-vuotias
Olenko liian vanha amk/yliopistoon?
5
250
Vastaukset
- Anonyymi
Myrkynvihreää hömpötystä
- Anonyymi
Opiskelemaan et ole ollenkaan liian vanha. Paljon vanhempiakin on.
Mutta 30-vuotiaana luulisi ihmisellä olevan jo parempaakin tekemistä kuin hillua opiskelijabileissä ja kontata haalareissa. Tosin opiskelijabileet ovat nyt vähissä kaikilla. - Anonyymi
kyllä 30 v on ihan hyvä ikä opiskella. Ei jokaiseen bileeseen tarvitsekaan mennä.
30 v. ikäisellä ihmisellä se oma identiteettikin on aika hyvin rakentunut.
Pieni ulkopuolisuuden tunne on ihan hyväksi vartuuneemmalle opiskelijalle.
Omia polkuja on hyvä tallata. Samanikäistä ja vanhenpaakin seuraa yliopistolta löytyy.
Jos ei omassa kurssipopulaatiossa/kohortissa niin muilta kursseilta ja aloilta. Vanhempi opiskelija keskustelee ja tulee juttuun opettajien kanssa yleensä paremmin. - Anonyymi
Olet liian vanhaja sitten kun saat aivovaurion kasvomaskin käytöstä (https://koronarealistit.com/saksalainen-neurologi-kasvosuoja-johtaa-aivovaurioihin/), oppimastasi jää vähemmän päähän eli ei kannata
- Anonyymi
Itse aloitin yliopistossa 35-vuotiaana. Sujuvasti opiskelin ansiotyön ohella. Nautin tuosta ajasta. Minua vanhempiakin oli ja on aina. Suurin osa aloittajista oli toki 19-25 v.
Bileisiin ja haalarihaahuiluun minulla ei ollut aikaa eikä kiinnostusta, mikä ei ollut mikään ongelma itselleni saati muille. En siis osaa sanoa, olisiko kolmikymppinen yli-ikäinen niissä kuvioissa. Tuskin, jos biletys on vielä kesken!
Valmistuin maisteriksi ja pääsin alani töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718