Palstan takaisinvaltaus

Haluan vallata tämän palstan takaisin. Haluan keskustella naisten keskinäisestä elämästä, iloista ja murheista. Haluan keskustella avoimesti ja selkeästi, jättää kryptiset arvoitukset ja vihjailut. Haluan saada tukea ja näkökulmia omiin solmuihini sekä olla tukena muille.

Tähän en pysty yksin. Jos sinäkin haluat tolkullista keskustelua, liity mukaan!

56

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie taijan jäähä vaan sivusta seuraamaan tätä palstan valtausta 😁

      • Anonyymi

        Odotetaan vaan sitä kepulaista firmaa, joka saa sadoilla tuhansilla euroilla muutaman tietovuotajatrollin kitkettyä palstalta pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotetaan vaan sitä kepulaista firmaa, joka saa sadoilla tuhansilla euroilla muutaman tietovuotajatrollin kitkettyä palstalta pois?

        Älä viitti 😅 Et sitten koittanukaan rauhottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotetaan vaan sitä kepulaista firmaa, joka saa sadoilla tuhansilla euroilla muutaman tietovuotajatrollin kitkettyä palstalta pois?

        Näin sitä työllistetään hyväveljeä. Komennetaan muutamaa häiriköimään palstaa tarkemmin sanottuna häiriköimään ja maalittamaan yksittäistä lesboa niin saadaan sitten palkattua miljoonilla Tekir ”puhdistamaan” palstaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Älä viitti 😅 Et sitten koittanukaan rauhottua.

        Eikö teidänlaisten poliittisten eläinten täytyisi mennä sinne politiikka-osaatoille mesoamaan ja jättää meidät tavalliset ihmiset, niin heterot kuin lesbot ja erityisesti lesbot rauhaan?

        Kaikki me emme suinkaan halua olla poliitikkoja tai valtion virkamiehiä eikä kenenkään ole pakko olla jos ei halua. Jos sinä sitä haluat niin se ei tarkoita, että kaikki me haluaisimme tai olisimme kuin sinä.

        Kaikki ei myöskään halua olla julkisuuden henkilöitä vaan ihan tavallisia ihmisiä tavallisine asioineen ja elää ihan rauhassa tavallista elämäämme. Meistä lesboistakin suurin osa olemme tavallisia ihmisiä tavallisine asioineen. Emme ole mitään friikkisirkuseläimiä, vammaisia, näyttelyjen vetonauloja tms.

        Suurin osa meistö haluaa ihan varmasti elää ihan normaalia tavallista arkea eikä halua tulla vainotuksi, maalitetuksi tai väkisin vasten omaa tahtoaan julkisuuteen nostetuksi tai ”paparazzien” vainoamiseksi päivästä toiseen ja vuodesta toiseen varsinkaan kun suurin osa meistä ei ole mitään minkäänlaisia julkisuuden ihmisiä tai korkeassa yhteiskunnallisess asemassa olevia. Ja niin, kaikki eivät halua sellaisiksi, onasta vapaasta tahdostaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teidänlaisten poliittisten eläinten täytyisi mennä sinne politiikka-osaatoille mesoamaan ja jättää meidät tavalliset ihmiset, niin heterot kuin lesbot ja erityisesti lesbot rauhaan?

        Kaikki me emme suinkaan halua olla poliitikkoja tai valtion virkamiehiä eikä kenenkään ole pakko olla jos ei halua. Jos sinä sitä haluat niin se ei tarkoita, että kaikki me haluaisimme tai olisimme kuin sinä.

        Kaikki ei myöskään halua olla julkisuuden henkilöitä vaan ihan tavallisia ihmisiä tavallisine asioineen ja elää ihan rauhassa tavallista elämäämme. Meistä lesboistakin suurin osa olemme tavallisia ihmisiä tavallisine asioineen. Emme ole mitään friikkisirkuseläimiä, vammaisia, näyttelyjen vetonauloja tms.

        Suurin osa meistö haluaa ihan varmasti elää ihan normaalia tavallista arkea eikä halua tulla vainotuksi, maalitetuksi tai väkisin vasten omaa tahtoaan julkisuuteen nostetuksi tai ”paparazzien” vainoamiseksi päivästä toiseen ja vuodesta toiseen varsinkaan kun suurin osa meistä ei ole mitään minkäänlaisia julkisuuden ihmisiä tai korkeassa yhteiskunnallisess asemassa olevia. Ja niin, kaikki eivät halua sellaisiksi, onasta vapaasta tahdostaan.

        Poliittiseksi eläimeksi mua ei olekaan vielä aiemmin kutsuttu. Politiikka aiheena on viä semmonen, josta en ihan kauhean kiinnostunut ole, enkä siitä kauheesti jaksa lätistä. Keskustelen kyllä aiheesta jos keskustelukamu välttämättä tahtoo. Mutta joo, oon ollu eilen ja tännään vähän semmosella mielentilalla, jotta nyt en jaksa näihin sun juttuihisi enempiä vastailla. Vaan jatkapa rauhassa jos tahot ja saat keksiä mulle kyllä lissääkin näitä kauniita nimityksiä jos mielesi tekkee. Sommoro!


    • Anonyymi

      Muuten hyvä, mutta tuon tolkun sanan käytön voisi unohtaa, kuulostaa nimittäin pahasti poliittiselta lobbaukselta.

      • Valtaan myös sanan tolkku takaisin poliittisesta käytöstä arkipuheeseen :-D


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Valtaan myös sanan tolkku takaisin poliittisesta käytöstä arkipuheeseen :-D

        Lesboutta ja elämää on ilman politiikkaa. Kaikkeen toimintaan ei liity politiikka eikä pidäkään liittyä. Elämässä on miljoona muutakin asiaa kuin politiikka. Kaikkeen ei tarvitse työntää väkisin poliittisia elementtejä. Antakaa meidän tavisten olla rauhassa ja eläkee keskenänne sitä teidän poliittista elämäänne.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Valtaan myös sanan tolkku takaisin poliittisesta käytöstä arkipuheeseen :-D

        Miksi sinulle yksittäinen lesbo on niin tärkeä? Ei tulis mieleenkään äänestää Sipilää, Harkimoa tai Niinistöä, ei varsinkaan tuommoisen vainoamisen ja maalittamisen jälkeen.


    • Anonyymi

      Tuntuu että tämä palsta on menetetty tapaus... sääli, kun täällä olis kaikki mahdollisuudet toimia vertaistukena seksuaalisuutensa kanssa kipuileville... toivon toki että tähän joku järki löytyy...luulis että olisi meidän kaikkien etu että voisimme vaihtaa ajatuksia ihan asiallisesti...

    • Täähän on sujunut yli odotusten. Yksi puoltoääni jopa. Valonsäde harmaudessa.

      • Anonyymi

        Teikäläiset on niin omaan alaansa fakkiutyneita, että elämässä ei oikein ole muuta. Se on sääli, sillä sinullakin on vain yksi elämä elettävänä. Haluatko tuhlata koko elämäsi pelkälle turhalle poliittiselle öyhöttämiselle, liioittelulle ja ”myrskyn nostatukselle”?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teikäläiset on niin omaan alaansa fakkiutyneita, että elämässä ei oikein ole muuta. Se on sääli, sillä sinullakin on vain yksi elämä elettävänä. Haluatko tuhlata koko elämäsi pelkälle turhalle poliittiselle öyhöttämiselle, liioittelulle ja ”myrskyn nostatukselle”?

        Kenelle mahtoi tämä olla suunnattu? Olen pasifisti, humanisti ja idealisti. Yksi kaikkien puolella.


      • No mie en ihan tajunnu tätä valtaus visiota. Tuossa ylempänä mainittiin seksuaalisuuden kanssa kipuilu ja mä ajattelen, jotta jokainen purkaa niitä "kipujaan" omalla tavallaan. Keskustelupalstahan tämä tietysti on eli pääasiassa täällä kuuluisi kaiketi keskustella, mielellään asiallisesti ja edes jokseenkin selkeästi, kuten aloituksessasi mainitsit. Mie oon purkanut omia tuntemuksiani täällä monellakin tavalla muun muassa riimeillä ja biiseillä, mutta myös keskustelemalla. Mun mielestä jokainen saapi purkaa niitä "paineitaan" niinku tahtoo, kunhan pysyy jonkinlainen tolkku (käytän itsekin tätä sanaa niin arkena kuin sunnuntaina) eikä lähetä sille tielle, jotta alakaa keleet lentelemään. Ymmärrän sen, että kun palsta alkaa täyttymään maihari, prinsessa, kypsät naiset, mökki 1, mökki 2, mymmeli, yms. ketjuista joiden sisällössä ei oo aina päätä eikä häntää, niin alkaa pannu kiehumaan yli. Mutta niin, mitä tähän nyt sitten sanos... Luultavasti palsta kaipailee hyviä aloituksia ja kun ite en ossaa tuommosia tehhä, niin... 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie en ihan tajunnu tätä valtaus visiota. Tuossa ylempänä mainittiin seksuaalisuuden kanssa kipuilu ja mä ajattelen, jotta jokainen purkaa niitä "kipujaan" omalla tavallaan. Keskustelupalstahan tämä tietysti on eli pääasiassa täällä kuuluisi kaiketi keskustella, mielellään asiallisesti ja edes jokseenkin selkeästi, kuten aloituksessasi mainitsit. Mie oon purkanut omia tuntemuksiani täällä monellakin tavalla muun muassa riimeillä ja biiseillä, mutta myös keskustelemalla. Mun mielestä jokainen saapi purkaa niitä "paineitaan" niinku tahtoo, kunhan pysyy jonkinlainen tolkku (käytän itsekin tätä sanaa niin arkena kuin sunnuntaina) eikä lähetä sille tielle, jotta alakaa keleet lentelemään. Ymmärrän sen, että kun palsta alkaa täyttymään maihari, prinsessa, kypsät naiset, mökki 1, mökki 2, mymmeli, yms. ketjuista joiden sisällössä ei oo aina päätä eikä häntää, niin alkaa pannu kiehumaan yli. Mutta niin, mitä tähän nyt sitten sanos... Luultavasti palsta kaipailee hyviä aloituksia ja kun ite en ossaa tuommosia tehhä, niin... 😉

        Minä keskittyisin tekemään suomi24 lesbot-palstasta poliittisesti puolueettoman ja neutraalin fiksun paikan ilman maalittamista, vainoamista, stalkkaamista, vakoilua, poliittista propagandaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä keskittyisin tekemään suomi24 lesbot-palstasta poliittisesti puolueettoman ja neutraalin fiksun paikan ilman maalittamista, vainoamista, stalkkaamista, vakoilua, poliittista propagandaa.

        Sitten kannattaisi ehkä alottaa itestään ja omasta toiminnastaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie en ihan tajunnu tätä valtaus visiota. Tuossa ylempänä mainittiin seksuaalisuuden kanssa kipuilu ja mä ajattelen, jotta jokainen purkaa niitä "kipujaan" omalla tavallaan. Keskustelupalstahan tämä tietysti on eli pääasiassa täällä kuuluisi kaiketi keskustella, mielellään asiallisesti ja edes jokseenkin selkeästi, kuten aloituksessasi mainitsit. Mie oon purkanut omia tuntemuksiani täällä monellakin tavalla muun muassa riimeillä ja biiseillä, mutta myös keskustelemalla. Mun mielestä jokainen saapi purkaa niitä "paineitaan" niinku tahtoo, kunhan pysyy jonkinlainen tolkku (käytän itsekin tätä sanaa niin arkena kuin sunnuntaina) eikä lähetä sille tielle, jotta alakaa keleet lentelemään. Ymmärrän sen, että kun palsta alkaa täyttymään maihari, prinsessa, kypsät naiset, mökki 1, mökki 2, mymmeli, yms. ketjuista joiden sisällössä ei oo aina päätä eikä häntää, niin alkaa pannu kiehumaan yli. Mutta niin, mitä tähän nyt sitten sanos... Luultavasti palsta kaipailee hyviä aloituksia ja kun ite en ossaa tuommosia tehhä, niin... 😉

        Niin, ehkä tarkoitus oli rohkaista juuri hyvien aloitusten tekemiseen. Tyyli oli aavistuksen provokatiivinen, mutta mitenkäs muuten nykyään huomiota saa. Kukkikoon kaikki kukat, enhän minä mikään niitä ole kitkemään, mutta toivoisin nyt kuitenkin, ettei palstan ajoittain vähän sumeahko sisältö karkoittaisi ketään pois.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitten kannattaisi ehkä alottaa itestään ja omasta toiminnastaan.

        Sinähän se sitä kepua ja kokoomusta olet mainostanut täälläkin vuodesta 2015 vai oliko 2016.

        Huomaa kuinka hävytöntä, härskiä ja ilkeää teidänkin poliittinen peli on.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitten kannattaisi ehkä alottaa itestään ja omasta toiminnastaan.

        Tarkoitat varmaan itseäsi? Lesbot palstakin on täynnä vsin poliittista propagandaa. Onko yksittäinen tavis, ei julkisuuden henkilö noin jumalattoman suuri uhka jopa entiselle pääministerille? Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se sitä kepua ja kokoomusta olet mainostanut täälläkin vuodesta 2015 vai oliko 2016.

        Huomaa kuinka hävytöntä, härskiä ja ilkeää teidänkin poliittinen peli on.

        Mun piti olla vastaamatta sulle, mutta kyllähän sä näköjään mut tunnet, ja tiiät senkin etten mie ossaa monestikaan hiljaa olla 😝Kaivahan mulle vaikka aluksi yks kepu tai kokkoomus mainos täältä Suomikaksnelosen syövereistä jonka mie olen kirjottanu. Jos tuommosen löyvät, niin harkihen taas kertaalleen puuman syöntiä.


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Niin, ehkä tarkoitus oli rohkaista juuri hyvien aloitusten tekemiseen. Tyyli oli aavistuksen provokatiivinen, mutta mitenkäs muuten nykyään huomiota saa. Kukkikoon kaikki kukat, enhän minä mikään niitä ole kitkemään, mutta toivoisin nyt kuitenkin, ettei palstan ajoittain vähän sumeahko sisältö karkoittaisi ketään pois.

        No otsikko oli mitä oli, mutta käytinhän tuota kikka kolomosta just itekin, ja ihan hyvällä "menestyksellä". Ei mussakaan ole puutarhurin vikkaa, vaan eipä tartte kitkeä, kun kuolevat mallista riippumatta omia aikojaan tein mitä tein.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitten kannattaisi ehkä alottaa itestään ja omasta toiminnastaan.

        On se huvittavaa kuinka tavallinen suomalainen yksityishenkilö, ei julkisuuden henkilö eikä yhteiskunnallisesti tärkeässä virassa oleva, joka ei koskaan ole kenellekään ilmoittanut eläessään pyrkivän politiikkaan tai poliitikoksi tai tärkeään yhyeiskunnalliseen virkaan nähdään jopa niin SUURENA uhkana jopa suomalaiselle ex-pääministerille ja maailmanluokan johtajille, että täytyy 24/7 7 päivänä viikossa maalittaa ja vainota vuosien tai jopa vuosikymmenten ajan.

        Norsu näkee siis hyttysen suurimpana uhkanaan. Jopa on kummallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se huvittavaa kuinka tavallinen suomalainen yksityishenkilö, ei julkisuuden henkilö eikä yhteiskunnallisesti tärkeässä virassa oleva, joka ei koskaan ole kenellekään ilmoittanut eläessään pyrkivän politiikkaan tai poliitikoksi tai tärkeään yhyeiskunnalliseen virkaan nähdään jopa niin SUURENA uhkana jopa suomalaiselle ex-pääministerille ja maailmanluokan johtajille, että täytyy 24/7 7 päivänä viikossa maalittaa ja vainota vuosien tai jopa vuosikymmenten ajan.

        Norsu näkee siis hyttysen suurimpana uhkanaan. Jopa on kummallista.

        Onko hyttynen norsulle todella uhka? Älkää viitsikö naurattaa. Säälittäviähän te olette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se huvittavaa kuinka tavallinen suomalainen yksityishenkilö, ei julkisuuden henkilö eikä yhteiskunnallisesti tärkeässä virassa oleva, joka ei koskaan ole kenellekään ilmoittanut eläessään pyrkivän politiikkaan tai poliitikoksi tai tärkeään yhyeiskunnalliseen virkaan nähdään jopa niin SUURENA uhkana jopa suomalaiselle ex-pääministerille ja maailmanluokan johtajille, että täytyy 24/7 7 päivänä viikossa maalittaa ja vainota vuosien tai jopa vuosikymmenten ajan.

        Norsu näkee siis hyttysen suurimpana uhkanaan. Jopa on kummallista.

        No niin, lähehän kaivelemmaan sitä mun kirjottamaa mainosta, jos vaikka siinä ehtiessä vähän rauhotut 😉 Jos välttämättä tahot mun kanssa jutella, niin kannattaa ottaa hieman toisenlainen linja, vaikka se kolomas. Vaikka hankala onkin itelleen stoppi tässä laittaa, niin enempää en sun kanssasi tällä sävyllä jatka.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin, lähehän kaivelemmaan sitä mun kirjottamaa mainosta, jos vaikka siinä ehtiessä vähän rauhotut 😉 Jos välttämättä tahot mun kanssa jutella, niin kannattaa ottaa hieman toisenlainen linja, vaikka se kolomas. Vaikka hankala onkin itelleen stoppi tässä laittaa, niin enempää en sun kanssasi tällä sävyllä jatka.

        Minulla ei ole mitään kiinnostusta jutella sinun kanssasi. Miksi minä haluaisin sinun kanssasi keskustella? Mikä saa sinun luulemaan että minä haluaisin kanssasi jutella? Olenko sanonut, että haluaisin kanssaso jutella? En. Miksi sitten luulet, että sinun kanssasi haluan jutella.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin, lähehän kaivelemmaan sitä mun kirjottamaa mainosta, jos vaikka siinä ehtiessä vähän rauhotut 😉 Jos välttämättä tahot mun kanssa jutella, niin kannattaa ottaa hieman toisenlainen linja, vaikka se kolomas. Vaikka hankala onkin itelleen stoppi tässä laittaa, niin enempää en sun kanssasi tällä sävyllä jatka.

        Milsi lähdet väittämään ja keksimään perättömiä, että haluisin jutella kanssasi? En todellakaan halua. Et sinä niin kiinnostava ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään kiinnostusta jutella sinun kanssasi. Miksi minä haluaisin sinun kanssasi keskustella? Mikä saa sinun luulemaan että minä haluaisin kanssasi jutella? Olenko sanonut, että haluaisin kanssaso jutella? En. Miksi sitten luulet, että sinun kanssasi haluan jutella.

        No sanotaanko näin, että perustuu "historiatietoihin" 😉 mutta voipi olla että muistan väärin. Kommentoida sie ainakin tykkäät. Ja nyt se moro ja piste.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sanotaanko näin, että perustuu "historiatietoihin" 😉 mutta voipi olla että muistan väärin. Kommentoida sie ainakin tykkäät. Ja nyt se moro ja piste.

        Sinähän se olet, joka pyrit minun kanssa jatkuvasti tekemisiin soluttautumalla mikä milöoinkin juttusille, en minä.

        Sinua siis kiinnostaa pyrkiä juttusille minun kanssa mikä milläkin tekosyylllä ja keksityllä peröttömällä valheella.

        Sinia siis tavattoman suuresti, jopa epänormaalin sairaalloisen suuresti kiinnostaa jutella kanssani siihen nähden, että maailmassa on miljardi kiinostavampaakin tiedustelukohdetta.

        Kiinnostuksesi on jopa epänormaalin sairaalloista ja vainoharhaista siihen nähden, että olen tavallinen yksityishenkilö.

        Loppujen lopuksi, se olet nimenomaan sinä, joka on kiinnostunut minusta ja juttelemaan minun kanssani.

        Minä en ole kiinnostunut juttelemaan kanssasi enkä ole koskaan niin väittänyt, sanonut, käyttäytynyt tai antanut olettaa.

        Se olet sinä, joka keksit keksimällä kaikenlausia aasinsiltoja ja tekosyitä.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Niin, ehkä tarkoitus oli rohkaista juuri hyvien aloitusten tekemiseen. Tyyli oli aavistuksen provokatiivinen, mutta mitenkäs muuten nykyään huomiota saa. Kukkikoon kaikki kukat, enhän minä mikään niitä ole kitkemään, mutta toivoisin nyt kuitenkin, ettei palstan ajoittain vähän sumeahko sisältö karkoittaisi ketään pois.

        Kiitos, hyvä ajatus! Sen sanominen, että kaipaa asia keskusteluja näyttäisi olevan tarpeen. Mielestäni ne jotka tykkää yleisesti höpötellä, höpötelköön kaikessa sovussa omissa ketjuissa ja kommentointi asia ketjuihin olisi suotavaa olla muita huomioon ottava asenne, niin että vastaa asiaan asiallisesti.


      • Anonyymi

        Ei luovuteta, moni voi käydä vilkaisemassa parin viikon säteellä ja tulla kirjoittelemaan, jos näkee muutakin kuin rääkkymistä. Itse en useinkaan kirjoita tänne mitään, ja kokoajan harvemmin olen käynyt, kun ei täällä ole ollut mitään mikä olisi niin kiinnostanut. Sun tyyli kirjoittaa on virkistävän selkeä ja fiksu, vaikka selvästi pieni pilke silmäkulmassa 🙂


    • Anonyymi

      Niin siis tää on lesbojen keskustelupalsta ja jokainen saa tehdä aloituksen itselleen kiinnostavasta aiheesta. Ei toinen ketjun aloitus sulje pois toisen ketjun mahdollisuutta. Jokainen saa täällä vuodattaa tuntojaan niinkuin itse haluaa. Täällä saa keskustella ja avautua.

      • Ei niin, ei sulje pois, mutta jos avaukset ovat kovin samankaltaisia ja samantyylisiä, jopa kryptisiä, kynnys tehdä avaus omalla tavallisella tyylillään ja omaa mieltä askarruttavasta aiheesta saattaa muodostua korkeaksi.


      • Anonyymi

        NIin. Tämä on LESBOJEN palsta. Ei politiikka palsta. Edelleen, elämää on paljonkin siellä politiikan ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Ei niin, ei sulje pois, mutta jos avaukset ovat kovin samankaltaisia ja samantyylisiä, jopa kryptisiä, kynnys tehdä avaus omalla tavallisella tyylillään ja omaa mieltä askarruttavasta aiheesta saattaa muodostua korkeaksi.

        No se on sitten sun ongelma jos kynnys nousee korkeaksi. En ymmärrä miten se et on toisenlaisia aloituksia tekee korkean kynnyksen avata omannäköistä keskustelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten sun ongelma jos kynnys nousee korkeaksi. En ymmärrä miten se et on toisenlaisia aloituksia tekee korkean kynnyksen avata omannäköistä keskustelua.

        Siis että jos palsta profiloituu vain yhden tai muutaman aihepiirin ympärille, voi tuntua siltä, ettei kuulu joukkoon. Silti palstaa saattaa käydä lukemassa moni, joka miettii samoja teemoja.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Siis että jos palsta profiloituu vain yhden tai muutaman aihepiirin ympärille, voi tuntua siltä, ettei kuulu joukkoon. Silti palstaa saattaa käydä lukemassa moni, joka miettii samoja teemoja.

        No niin. Palsta on nimetty yhden aihepiirin mukaan:lesbot. Se tarkoittaa, että aiheena on lesbot eikä politiikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Palsta on nimetty yhden aihepiirin mukaan:lesbot. Se tarkoittaa, että aiheena on lesbot eikä politiikka.

        Juu lesbosuhteista nimenomaan kaipaisin selväsanaista keskustelua. Toivoisin että mystiikka ja arvoitukset jäisivät pois, ja sen sijaan juteltaisiin eri elämäntilanteista: suhteen alusta, yhteenmuutosta, lasten hankkimisesta, lasten kasvamisesta, teinivuosista, eroista, yhdessä vanhenemisesta, testamenteista, kaikesta mitä lesboparien elämän varrelle mahtuu. Harvoin täällä pääsee tällaisiin keskusteluihin osallistumaan.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Juu lesbosuhteista nimenomaan kaipaisin selväsanaista keskustelua. Toivoisin että mystiikka ja arvoitukset jäisivät pois, ja sen sijaan juteltaisiin eri elämäntilanteista: suhteen alusta, yhteenmuutosta, lasten hankkimisesta, lasten kasvamisesta, teinivuosista, eroista, yhdessä vanhenemisesta, testamenteista, kaikesta mitä lesboparien elämän varrelle mahtuu. Harvoin täällä pääsee tällaisiin keskusteluihin osallistumaan.

        No hohhoijaa.
        Sinä voit ihan edelleen aloittaa sinua kiinnostavia keskustelun aloituksia. Minä antaisin niille rauhan eikä todellakaan haittaa.
        Minusta on ihanaa että täällä saa vapaasti keskustella ja avautua omista haluamistaan asioistaan.


    • Anonyymi

      Minkäs mahdan et oon sekaisin.. Jos tietäisin miten ja mikä tähän auttaa niin heti vaan niin tekisin.

    • Teeppä sie Amicitia alotus, vaikkapa jostakin sun omasta solmukohastasi, niin katotaan saahaanko se viä pahemmin solomuun 😅(umpisolmuun), lähteekö aukeammaan vai saahaanko rusetti 🎀

      • Anonyymi

        Miksi sinun pitäisi jonkun yksityisihmisen yksityiselämää ruotia ja ”saada aukeamaan”?


      • Anonyymi

        Ymmärrätköhön sinä, että olen yksityishenkilö, en julkisuuden henkilö? Eiköhön maailma ole valmiilsi pullollaan jo valmiiksi oikeita julkisuuden henkilöitä, joiden yksityiselämää voi ”umpisolmusta yrittää aukaista” ja ruotia lehtien palstoilla? Moni jo valmiiksi oikea julkisuuden henkilö varmasti tulisi mielellään julkisuuteen ruotimaan omaa yksityiselämäänsä sen sijaan, että vainoat jotain yksityistä ihmistä.


      • Anonyymi

        Suomessa on useita oikeita, aitoja julkisuuden henkilöitä, jotka ihan itse soittelevat lehdistölle ja pyytävät tekemään heistä juttua. Joku heistä jopa maksaisi siitä, että heistä tehdään juttuja lehteen.

        Miksi et ole heidän yksityiselämästään kiinnostunut ruotimaan julkisuudessa vaan väen vängällä pyrit jonkun yksityishenkilön luokse ja tekemään hänestä ikään kuin julkisuuden henkilön, vaikka hän ei sitä ole?


      • Anonyymi

        Ja mitä tulee netin selaustietoihin niin

        - selaustiedot eivät kerro kaikkea esim. joku heteromies voi vaikka selata homomiesaiheista lehtiartikkelia olematta itse homo tai iltapäivälehden Sipilä-painoitteisen artikkelin lukeminen ei vielä tee kenestäkään kepulaista

        - maailmassa on triljoona muutakin varmasti mielenkiintoisempaa selaustietokohdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tulee netin selaustietoihin niin

        - selaustiedot eivät kerro kaikkea esim. joku heteromies voi vaikka selata homomiesaiheista lehtiartikkelia olematta itse homo tai iltapäivälehden Sipilä-painoitteisen artikkelin lukeminen ei vielä tee kenestäkään kepulaista

        - maailmassa on triljoona muutakin varmasti mielenkiintoisempaa selaustietokohdetta

        Mikä ihmeen selaustieto ja yksityishenkilö?
        Nyt menee kyl yli ymmärrykseni.
        Tääl kirjoitellaan anonyymisti.
        Ja joku nimimerkki on myös aika anonyymi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen selaustieto ja yksityishenkilö?
        Nyt menee kyl yli ymmärrykseni.
        Tääl kirjoitellaan anonyymisti.
        Ja joku nimimerkki on myös aika anonyymi.

        O tempora o mores :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tulee netin selaustietoihin niin

        - selaustiedot eivät kerro kaikkea esim. joku heteromies voi vaikka selata homomiesaiheista lehtiartikkelia olematta itse homo tai iltapäivälehden Sipilä-painoitteisen artikkelin lukeminen ei vielä tee kenestäkään kepulaista

        - maailmassa on triljoona muutakin varmasti mielenkiintoisempaa selaustietokohdetta

        Niin, joillakin nämä aihealueet voivat liittyä myös opintoihin tai työhön. Tai vaikka lähisukulaisen tilanteeseen. Sitä voi yrittää ymmärtää toista ja miten toimia tilanteessa kertomalla vaikka jotain tarinaa toisen sanoin.. Mistäs sen tietää mikä on totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joillakin nämä aihealueet voivat liittyä myös opintoihin tai työhön. Tai vaikka lähisukulaisen tilanteeseen. Sitä voi yrittää ymmärtää toista ja miten toimia tilanteessa kertomalla vaikka jotain tarinaa toisen sanoin.. Mistäs sen tietää mikä on totta?

        Niin. Eikö niitä politiikan tutkimukseen pyrkiviä ole paljon muitakin? Samoin kauppakorkeaan? Kas ku kenenkään heidänselaustiedot ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen selaustieto ja yksityishenkilö?
        Nyt menee kyl yli ymmärrykseni.
        Tääl kirjoitellaan anonyymisti.
        Ja joku nimimerkki on myös aika anonyymi.

        Sellaista "anonyymiähän" ei ole olemassa kovin helpolla tässä maailmassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Eikö niitä politiikan tutkimukseen pyrkiviä ole paljon muitakin? Samoin kauppakorkeaan? Kas ku kenenkään heidänselaustiedot ei kiinnosta?

        Kansainväliseen politiikkaan pyrkii opiskelemaan vuosittain satoja ihmisiä. Valtakunnallisesti tuhansia ihmisiä. Joka vuosi. Miksi kukaan heistä ei ole yhtä kiinnostava eikä aiheuta yhtä suurta intohimoa puoleen jos toiseen? Varmasti heissäkin on homoja ja lesboja, muitakin. Paljon viehättävänpiä ja fiksumpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joillakin nämä aihealueet voivat liittyä myös opintoihin tai työhön. Tai vaikka lähisukulaisen tilanteeseen. Sitä voi yrittää ymmärtää toista ja miten toimia tilanteessa kertomalla vaikka jotain tarinaa toisen sanoin.. Mistäs sen tietää mikä on totta?

        Eikö esim. Puolustusvoimiin tai PoliisiAMK:n pyrkivien selaustiedot kiinnosta yhtään? Entä Sipilän nettiselaustiedot? Tai muidem supolaisten? Tai omien työkavereiden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö esim. Puolustusvoimiin tai PoliisiAMK:n pyrkivien selaustiedot kiinnosta yhtään? Entä Sipilän nettiselaustiedot? Tai muidem supolaisten? Tai omien työkavereiden!

        Entä entisten ja nykyisten kansanedustajien selaustiedot? Miksi yksittäisen suomalaisen yksityishenkklön selaustiefot ovat mielenkiintoisemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä entisten ja nykyisten kansanedustajien selaustiedot? Miksi yksittäisen suomalaisen yksityishenkklön selaustiefot ovat mielenkiintoisemmat?

        Kerro sinä minulle? Itsestä tuntuu vain ärsyttävältä että joillakin tahoilla on sellaista tietoa minusta, mitä muilta muuten mahdollisesti pyrin poissa pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä minulle? Itsestä tuntuu vain ärsyttävältä että joillakin tahoilla on sellaista tietoa minusta, mitä muilta muuten mahdollisesti pyrin poissa pitämään.

        Minäpä luulen ja tiedän, että jollain Sipilällä on paljon enemmän menetettävää ja kiristettävää kuin jollakin yksittäisellä suomalaisella tavan tallaajalla. Että jos olisin itse tiedustelija ja tai kiristäjä niin kyllä minä huomattavasti enemmän olisin kiinnostunut Sipilän nettiselaustiedoista, puheluista ja menemisistä ja tulemisista kuin jonkun yksittäisen suomalaisen tavan tallaajan tiedoista.


    • Anonyymi

      ou jee! tyttöenergiaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe