Vetovoima, säilyykö se vuosia.

Anonyymi

Miten pitkään on mennyt pisimmillään, että elämä lopulta yhdisti teistä parin?
Jos siis kahden ihmisen välillä on suuri vetovoima ja vahva yhteenkuuluvuuden tunne, mutta jostain syystä seurustelu ei ollut heti mahdollista.
Niin onko tarinoita, että vuosien ystävyyden jälkeen, voisi olla se kipinä sekä elämä ohjannut syvempään rakkauteen, joka johtanut parisuhteeseen.
Itse teidän, että sen omani olen löytänyt, mutta mietin, että, kun aikaa kuluu, niin häviääkö mahdollisuus yhteisestä elämästä?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet löytänyt omasi mutta ette ole vielä päätyneet yhteen? Jos aika tappaa vetovoiman, niin ehkä teitä ei ole tarkoitettukaan yhteen. Siitähän sen tietää.

      Itsekin olen löytänyt "omani", emmekä varmaan koskaan päädy yhteen mutta vetovoima ja tunteet vaan voimistuvat vaikka aikaa on kulunut...

      • Anonyymi

        Ja voi vetovoima voi siis säilyä vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi vetovoima voi siis säilyä vuosia.

        On kärsimystä olla erossa toisesta, kun on niin paljon tunteita. Vaikka hän on työntänyt minua pois, ajattelen vain häntä koko ajan.


    • Anonyymi

      Jos molemmat ovat sinkkuja niin, silloin teidän olettaisi olevan jo yhdessä. Jos molemmat ovat suhteessa, luulisin, että vetovoima säilyy. Jos toinen on sinkku ja toinen suhteessa, niin riskinä on se, että toinen ei jaksa odottaa vaan etsii suhteen muualta. Ehkä jossain kohtaa molemmat eroaa ja löytää toisensa. Ihmettelee, miksi tuhlasivat aikaansa, vaikka kuuluivat yhteen. Tällaisen tarinan olen lukenut joskus. Mahdollista, kyllä.

    • Anonyymi

      Säilyy. Omalla kohdallani ainakin tätä yhtä naista kohtaan säilynyt. En ole varma molemminpuoleisista tunteista, kuitenkin uskon niitä olevan. Molemmat tahoillaan suhteissa nyt, kaikki ei ole yksinkertaista, tai ajoitukset sopivia. Kuitenkin hän on ajatuksissani. Pienenä suurena toiveena, jospa joskus tiet yhdistyisivät muussakin merkityksessä kuin ystävyydessä...

      • Anonyymi

        Hyi mikä ajattelutapa. Tulen surulliseksi. Miksi ihmeessä et voi olla yksin jos haikailet todellisesti jotain toista.
        Sun pitäisi erota sen toisen vuoksi. On väärin olla suhteessa kun ajattelee et sit heti kun mahdollista jätät toisen...
        Sit pitää oppia olemaan yksin. Eikä roikkua vaan suhteessa kun ei halua olla yksin


    • Anonyymi

      Tapasin noin vuosi sitten erään naisen, huomasin että hän herätti missa tunteita. Tuntui myös siltä että hän olisi ajatellut samoin jossain määrin minusta mutta en ole varma. Ei olla nähty momsen kuukauteen mutta hän on jäänyt mieleeni. Elän toivossa että tavataan ja voitaisiin jutella asiasta. Hän pyörii kutakuinkin joka päivä mielessäni.

    • Anonyymi

      Minua vetää puoleensa eräs nainen. Varsinkin humalassa huomaan hivuttautuneeni lähes hänen kylkeensä kiinni ja en uskalla sen takia häntä nähdä. Etenkään humalassa. Hän on tehnyt sanoillaan selväksi, että meillä ei mitään ole ja kunnioitan sitä. Mitä enemmän yritän ajatella muuta, tulee hän mieleeni. Rasittavaa. Tavallaan meillä oli ”jotain”, josta yritän nyt päästä irti. Olen ollut muiden kanssa ja kuitenkin hän edelleen kummittelee mielessäni. Toivottavasti tämä veto sentään joskus hellittäisi.

      • Anonyymi

        Jos toinen sanoo ei niin minä en enää lähesty vaan jätän rauhaan. Milloinkaan hän ei silti sydämestäni lähtisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe