Ihastus vei mennessään...

Tämä lähinnä myöhäänheränneille ja ("lapsellisille"), jotka ovat parisuhteessa ollessaan ihastuneet toiseen naiseen 😉 Veikö ihastus/rakastuminen sut toisen syliin vai jatkoitko kuten ennenkin?

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kohteliasta aloittaa itsestään kertomalla (vaikka sitten keksittyä paskea)..

      • Ahaa, no anteeksi tahdittomuuteni 😉 Miun keppini on kokenut viime aikoina kovia ja jotkut tuon ehkä tietävätkin. Siksipä lähti kai vika säveleen. Mie olen ihastunut parisuhteessa ollessani jo monta kertaa. Tämä meneillään oleva, viimeisin kerta on ensimmäinen kerta kun olen tunteistani kohteelleni kertonut. Olen jatkanut edelleen kuten ennenkin eli sama katto on mieheni ja mun päälläni. Hänen syliinsä en halua, enkä ole siihen parkkiin laittanut enää moneen vuoteen. Tämä aloitus siksi, että pohdin omaa tulevaa elämääni. Kuinka jatkaa jne.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ahaa, no anteeksi tahdittomuuteni 😉 Miun keppini on kokenut viime aikoina kovia ja jotkut tuon ehkä tietävätkin. Siksipä lähti kai vika säveleen. Mie olen ihastunut parisuhteessa ollessani jo monta kertaa. Tämä meneillään oleva, viimeisin kerta on ensimmäinen kerta kun olen tunteistani kohteelleni kertonut. Olen jatkanut edelleen kuten ennenkin eli sama katto on mieheni ja mun päälläni. Hänen syliinsä en halua, enkä ole siihen parkkiin laittanut enää moneen vuoteen. Tämä aloitus siksi, että pohdin omaa tulevaa elämääni. Kuinka jatkaa jne.

        Hyvä aloitus. Ihan samaa ajattelen.


    • Anonyymi

      No niin ap., keksipä jokin sepustettu tarina omista kokemuksista jotta vaikuttaisit kohteliaalta.. Sana on vapaa, aloita, ole hyvä vain!

      • Mitäpä luulet, voisiko koittaa pittää tämän ketjun kutakuinkin aiheessa?


    • Anonyymi

      Ei tarvii keksiä tarinaa. Tämä aloitus on hyvä näin.

      • Mie kuulisin mielelläni (ja varmaan moni muukin kuulis) ihan tosi tarinoita elävästä elämästä, mutta jos joku haluaa satuja kertoa niin saapi niitäkin laittaa. Mielellään sitten vettää vaan niin ööverit, jotta jokainen ml. mie tajuaa, että nyt oli tarua jolla oli jonkinnäkönen loppu tai jatkuu viä. Kiitos 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie kuulisin mielelläni (ja varmaan moni muukin kuulis) ihan tosi tarinoita elävästä elämästä, mutta jos joku haluaa satuja kertoa niin saapi niitäkin laittaa. Mielellään sitten vettää vaan niin ööverit, jotta jokainen ml. mie tajuaa, että nyt oli tarua jolla oli jonkinnäkönen loppu tai jatkuu viä. Kiitos 😉

        Jos olet venäläisten selaintiedoista kiinnostunut niin miksi vakoilet suomalaisen selaintietoja? Eihän suomalainen ole venäläinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet venäläisten selaintiedoista kiinnostunut niin miksi vakoilet suomalaisen selaintietoja? Eihän suomalainen ole venäläinen.

        Nyt lopeta, kiitos ja hyvää yötä sullekin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt lopeta, kiitos ja hyvää yötä sullekin.

        Loppuko työvuoro klo 00?


    • Miksi rajaat kysymyksen vain osaan naisia? Kyllä ihan kaikenlaisissa parisuhteissa tapahtuu ihastumisia kolmanteen osapuoleen. Jos nyt kuitenkin sopii vastata, niin itse en jättänyt silloista vaimoani ihastuksen vuoksi. Erosimme vasta monta vuotta myöhemmin.

      • Anonyymi

        Paitsi olemme lesbo-palstalla niin silloin kyse on lesboista.


      • Ei ole aloituksessa kieltoja eli vastata saa jokainen jota asia ees vähän liippaa. Itse en ole ns. myöhäänherännyt, mutta ehkä tänä(kin) iltana liian myöhään valvonu. Lapsellisen laitoin siksi, että itselläni on jälkikasvua ja luonnollisesti siihen liittyvät asiat mietityttävät tässä omassa tilanteessani.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole aloituksessa kieltoja eli vastata saa jokainen jota asia ees vähän liippaa. Itse en ole ns. myöhäänherännyt, mutta ehkä tänä(kin) iltana liian myöhään valvonu. Lapsellisen laitoin siksi, että itselläni on jälkikasvua ja luonnollisesti siihen liittyvät asiat mietityttävät tässä omassa tilanteessani.

        Joo mutta silloin ei ole mitää järkeä pitää mitään erikseen nimettyä palstaa kuten vaikka otsikolla lesbot jos tarinoit siihen kuitenkin jotain heteroseksiä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole aloituksessa kieltoja eli vastata saa jokainen jota asia ees vähän liippaa. Itse en ole ns. myöhäänherännyt, mutta ehkä tänä(kin) iltana liian myöhään valvonu. Lapsellisen laitoin siksi, että itselläni on jälkikasvua ja luonnollisesti siihen liittyvät asiat mietityttävät tässä omassa tilanteessani.

        No miksi et ole suoraan kiinnostunut lapsia tehneiden selaintiedoista vaan nimenomaan lapsettomien ihmisten selaintiedoista jos kuitenkin tarkoitus on vakoilla lapsia tehneiden selaintietoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta silloin ei ole mitää järkeä pitää mitään erikseen nimettyä palstaa kuten vaikka otsikolla lesbot jos tarinoit siihen kuitenkin jotain heteroseksiä.

        Enpä ole tietääkseni tuosta aiheesta tarinoinut, enkä aio tarinoida. Naisten välisistä ihastuksista tässä ketjussa oli tarkoitus keskustella. Hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Miksi olet lesbopalstalla jos tarkoitus on kirjoittaa heteroyhdynnöistä ja lapsien saamisesta eikä lesboudesta?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole aloituksessa kieltoja eli vastata saa jokainen jota asia ees vähän liippaa. Itse en ole ns. myöhäänherännyt, mutta ehkä tänä(kin) iltana liian myöhään valvonu. Lapsellisen laitoin siksi, että itselläni on jälkikasvua ja luonnollisesti siihen liittyvät asiat mietityttävät tässä omassa tilanteessani.

        Itse erosin miehestä jokunen vuosi sitten. Meillä on lapsia ja hetkeäkään en ole katunut sitä, että saan olla onnellinen äiti lapsilleni. Erosimme ilman kolmansia osapuolia ja nykyään miehellä on uusi vaimo. Hänkin onnellinen. Paljon onnellisempi, mitä minun kanssa, joka haikaili suhteen aikana muita tekemättä kuitenkaan asialle mitään. Elin myös palstalla aika kauan ennen eroa. Hiljaisena sivustakatsojana. Silti käytin liikaa aikaani tänne. Arvokasta aikaa! Aikaa joka vei minut pois lasteni leikeistä ja elämisestä. Yhden asian koin, joka kannataa ottaa huomioon. Pitkän suhteen jälkeen en kyennyt aloittamaan uutta naisen kanssa, vaikka kiinnostusta oli. Koska minun piti hetki olla yksin ja läpi käydä eletty elämä. Nyt olen tilanteessa, jossa ihastukseni tekee eroa miehestä ja tiedän että hän ei pysty pitkään aikaan olemaan siinä tilassa, että voitaisiin olla aidosti yhdessä. Olisin laastari. Joten suuntaan katseeni toisaalle.

        Älä odota, että sinut riuhtaistaan huonosta suhteesta toiseen hyvään. Lähde itse ja käy ero läpi. Se saattaa yllättää, minkälainen tunnemyrsky siitä syntyy. Sen jälkeen ala katsella mahdollista kumppania. Sanon näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Et tule katumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse erosin miehestä jokunen vuosi sitten. Meillä on lapsia ja hetkeäkään en ole katunut sitä, että saan olla onnellinen äiti lapsilleni. Erosimme ilman kolmansia osapuolia ja nykyään miehellä on uusi vaimo. Hänkin onnellinen. Paljon onnellisempi, mitä minun kanssa, joka haikaili suhteen aikana muita tekemättä kuitenkaan asialle mitään. Elin myös palstalla aika kauan ennen eroa. Hiljaisena sivustakatsojana. Silti käytin liikaa aikaani tänne. Arvokasta aikaa! Aikaa joka vei minut pois lasteni leikeistä ja elämisestä. Yhden asian koin, joka kannataa ottaa huomioon. Pitkän suhteen jälkeen en kyennyt aloittamaan uutta naisen kanssa, vaikka kiinnostusta oli. Koska minun piti hetki olla yksin ja läpi käydä eletty elämä. Nyt olen tilanteessa, jossa ihastukseni tekee eroa miehestä ja tiedän että hän ei pysty pitkään aikaan olemaan siinä tilassa, että voitaisiin olla aidosti yhdessä. Olisin laastari. Joten suuntaan katseeni toisaalle.

        Älä odota, että sinut riuhtaistaan huonosta suhteesta toiseen hyvään. Lähde itse ja käy ero läpi. Se saattaa yllättää, minkälainen tunnemyrsky siitä syntyy. Sen jälkeen ala katsella mahdollista kumppania. Sanon näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Et tule katumaan.

        Moi, kiitos tästä ☺️ Siirrän tämän keskustelun (kuin myös ihteni) bi-puolelle, kunhan kerkiän. Tervetuloa juttelemmaan (vastaan sinne) 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse erosin miehestä jokunen vuosi sitten. Meillä on lapsia ja hetkeäkään en ole katunut sitä, että saan olla onnellinen äiti lapsilleni. Erosimme ilman kolmansia osapuolia ja nykyään miehellä on uusi vaimo. Hänkin onnellinen. Paljon onnellisempi, mitä minun kanssa, joka haikaili suhteen aikana muita tekemättä kuitenkaan asialle mitään. Elin myös palstalla aika kauan ennen eroa. Hiljaisena sivustakatsojana. Silti käytin liikaa aikaani tänne. Arvokasta aikaa! Aikaa joka vei minut pois lasteni leikeistä ja elämisestä. Yhden asian koin, joka kannataa ottaa huomioon. Pitkän suhteen jälkeen en kyennyt aloittamaan uutta naisen kanssa, vaikka kiinnostusta oli. Koska minun piti hetki olla yksin ja läpi käydä eletty elämä. Nyt olen tilanteessa, jossa ihastukseni tekee eroa miehestä ja tiedän että hän ei pysty pitkään aikaan olemaan siinä tilassa, että voitaisiin olla aidosti yhdessä. Olisin laastari. Joten suuntaan katseeni toisaalle.

        Älä odota, että sinut riuhtaistaan huonosta suhteesta toiseen hyvään. Lähde itse ja käy ero läpi. Se saattaa yllättää, minkälainen tunnemyrsky siitä syntyy. Sen jälkeen ala katsella mahdollista kumppania. Sanon näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Et tule katumaan.

        Enpä oo nyt sittenkään jaksanu viskata tätä ketjua biilaaksoon, niin siirsin vähäsen aitaa ja tulin vastaamaan tähän ketjuun. Toivottavasti ei kukaan nyt vejä palkoa nennään, kun en täällä esim. heteromiehenä kuitenkaan heilu 😉

        Mie en voi sanoa että olisin elänyt täällä palstoilla aika paljon, vaan oonhan tuota elänyt täällä aivan hitosti ja niin, se aika on sitten jostakin muusta pois. Nykyisessä "suhteessa" en ole ollut onnellinen enää moneen moneen vuoteen, enkä usko että mieskään on. Oon aina ollut aika seksuaalinen kuin myös muutenkin läheisyyttä kaipaava ihminen ja kun suhteesta puuttuu kokonaan erotiikka ja muukin läheisyys, niin eipä se oikein toimi. Rakkaustunteita mulla ei miestäni kohtaan ole, enkä halua/kykene läheisyyteen hänen kanssaan. Naisiin olen ihastunut tässä viimeisten n 10 vuoden aikana jo useaan kertaan ja tälläkin hetkellä olen ihastunut.. Eroa on aika ajoin väläytelty tai mie siis lähinnä olen. Mies ei aiheeseen ole oikein mitään sanonut. Jos olisimme kaksin, niin olisin eronnut jo aikaa sitten.


    • Anonyymi

      Minä vastaan, kun lähelle osuu tuo aloitus. Olen avioliitossa ja lapsia on, liitto kaverillinen ollut jo pitkään. Olen ihastunut naiseen, mutta en vielä ole lasten vuoksi eronnut. Ihastukseni ei tiedä tunteistani, hän on varattu. Tuskallista on tässä liitossa jatkaa, en tiedä kauanko jaksan.

      • Kiitos kommentista! Jatkan tätä keskustelua aidan toisella puolella 😉


      • Anonyymi

        Minulla on sama tilanne. Lasten vuoksi emmin, mutta olen todella henkisesti poissaoleva äiti, sillä tilanne kotona on niin tuskallinen. Tiedän ettei mieheni kanssa voi olla enää mitään. Haikailen vain ihastustani. Hän on ymmärtääkseni vapaa. Pelkään lähteä omalle tielleni, tulla ulos kaapista edes sen verran kuin tarvitsee. Haluan kuitenkin saada rakkaudellisen parisuhteen, jota minulla ei ole koskaan ollut. Se tuntuu nyt tärkeämmältä kuin omakotitalo, puutarhanhoito ja tavaramaailma, jotka tuntuvat nyt vain korvikkeellisilta asioilta oikean rakkauden rinnalla.


      • Aika samankaltaisessa tilanteessa eletään 😔 sillä erotuksella, että ihastukseni kohde tietää tunteistani ja on sinkku.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika samankaltaisessa tilanteessa eletään 😔 sillä erotuksella, että ihastukseni kohde tietää tunteistani ja on sinkku.

        Juu, siis tämä on tilanne myös minun ihastuksellani..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, siis tämä on tilanne myös minun ihastuksellani..

        Tuo mun kommentti oli anonyymin kirjotukseen 17.01.2021 23:50, liekö sun tuo alempi?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo mun kommentti oli anonyymin kirjotukseen 17.01.2021 23:50, liekö sun tuo alempi?

        Kyllä..


    • Anonyymi

      Miksei ap, joka sattuu olemaan perheellinen, miehen kanssa seurusteleva syvällä kaapissa oleva biseksuaali, kirjoita aloituksiaan bi palstalle? Mielestäni turhaa lesbojen tilan dominointia häneltä kirjoittaa tälle puolelle jatkuvasti.

      • No näköjään kerkis väliin tai änkesi muuten 😁 Mie mietin, jotta kummalle puolelle laittasin. En koe itseäni nykysellään oikein biiksikään, vaikka menneisyys on mitä on. Voi olla, että valikoin silti väärin, ainakin tämän ketjun paikan. Koita kestää 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No näköjään kerkis väliin tai änkesi muuten 😁 Mie mietin, jotta kummalle puolelle laittasin. En koe itseäni nykysellään oikein biiksikään, vaikka menneisyys on mitä on. Voi olla, että valikoin silti väärin, ainakin tämän ketjun paikan. Koita kestää 😉

        Oho, ylitöiksi meni 3 minuuttia vai jatkoiko jo seuraava työvuorolainen saman nimimerkin alla? Vai kirjoitteleeko muka joku ympäri kellon näitä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, ylitöiksi meni 3 minuuttia vai jatkoiko jo seuraava työvuorolainen saman nimimerkin alla? Vai kirjoitteleeko muka joku ympäri kellon näitä:)

        Sä oot mahtava😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot mahtava😂

        Sanoisin tätä turhautuneen heikkotasoiseksi vtuiluksi. Provoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin tätä turhautuneen heikkotasoiseksi vtuiluksi. Provoilua.

        Mistä olet turhautunut? Siitä ettet voi kiristää/rahastaa? Mä sanon sulle; sulla on väärä uhri. Jos minä olisin sinä niin valitsisin hieman tärkeämmän ja mielenkiintoisemman uhrin, oikein V.I.P-kansalaisen enkä tavan tallaajaa..


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        No miepä siirryn sitten "oikealle" pualelle, niin loppuupi mielipaha 😉 Onhan tuota aiemminkin täältä poistumiskäsky tullu... Mukavaa päivää!


    • Kiitos näistä ketjun kahdesta viimeisestä asiallisesta (ellei joku kerinnyt väliin). Palaan asiaan 😉 Nyt äkkiä unten maille, jotta pysyy huomenna tolpillaan. Kauniita unia!

    • Anonyymi

      Mun pitää väkisin yrittää lakata miettimästä häntä koska hajoan. Kauheeta päänsisäistä kamppailua. En tiedä jos väkisin yrittää olla miettimättä häntä mut ei se onnistu. Jos hetkeksi onnistuu niin heti takaisin ajatuksissa uudestaan 💔

      • Anonyymi

        Olen samanlaisessa tilanteessa. En voi mitään muuta miettiä kuin häntä. Olo ilman häntä on pelkkää tuskaa.


      • Anonyymi

        Itse yritin olla omassa tilanteessa mahdollisimman paljon miettimättä, mutta se sai tunteeni vielä voimakkaammaksi - kannattaa antaa vaan tunteiden tulla niinkuin ne ovat.


    • Anonyymi

      On tämä elämänvaihe tosi kuluttava. Eipä olisi tätä arvannut tulevaksi. Elämä yllättää ja näin nyt on käynyt. Ihastus mielessä päivittäin, oma elämä tuntuu niin turhauttavalta näin.

      • Anonyymi

        Sama minulla, toivoisin että hän tulisi missä vain vastaan niin voisin edes kuulla hänen äänensä.


      • Anonyymi

        Minäkin täällä samoissa tuntemuksissa.. Kunpa näkisin hänestä vilauksen.. En kuitenkaan ahdistele häntä tai yritä lähestyä vielä..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe