Milloin menkat alkaa

Oon 12v ja ei oo menkat alkanu. Välillä alavasta kipee. Auttaa kuuma vesi pullo vähän. Valko vuotoo tullu joku 2v? Kertokaa alkaisko mulla kohta? Karvoja on paljon alapäässä. Mieli ala vaihtelee
4392
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mietin samaa kun oon 12v ja karvoja jonkun verran ja pelottaa että menkat alkaa koulussa mutta repussa on aina siteitä mukana mistä tiedän että menkat alkaa

Äänestä
  • Sen tietää kun pikkuhousut on märät

Äänestä

Tiiät et menkat alkaa kun käyt vessassa ja sul on housiussa punaista tai rusehtavaa ja kun pyyhit, tulee verta tai ruskeahtavaa valkovuotoa.

Äänestä
  • Juu

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Oon 12v ja ei oo menkat alkanu. Välillä alavasta kipee. Auttaa kuuma vesi pullo vähän. Valko vuotoo tullu joku 2v? Kertokaa alkaisko mulla kohta? Karvoja on paljon alapäässä. Mieli ala vaihtelee

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu