Älä pelkää mies

Anonyymi

ei meidän heti tarvii rakastella. Mutta kun saisi edes maata silmiäsi katsellen hetken. Niinhän mä makailen koko ajan ilman sua ja katselen niitä mielessäni. En ole sitä yhtä katsetta unohtanut vieläkään. Ei se unohdu. Apua miten puhutteleva katse sulla oli kerran. Tai puhuva.

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan elokuvan lailla asiat tärkeät

      • Anonyymi

        Minä en, mutta hänet muistan kyllä


    • Anonyymi

      Pidä kättäsi tässä ja sano tunnetko lyönnit ❤️

      • Anonyymi

        Sinä veit minut ja onnellinen oon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä veit minut ja onnellinen oon :)

        Se on kuin tähdenlento joka palatakseen elää ❤️❤️


      • Anonyymi

        Haluaisin päästä jo kokeilemaan :)
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin päästä jo kokeilemaan :)
        ap

        Mitä tarkottaa ap. Eihän netin lyhenteitä tiedä joten oot joku toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkottaa ap. Eihän netin lyhenteitä tiedä joten oot joku toinen

        Alkuperäinen kirjoittaja eli hän joka tuon aloituksen skriivasi. Ei sen ihmeempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkottaa ap. Eihän netin lyhenteitä tiedä joten oot joku toinen

        Joo ei ollut aloitus sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin päästä jo kokeilemaan :)
        ap

        Voisin alustavasti vaikka videoida hyvällä musiikilla sellaisen tilanteen jossa lepään pään tyynyllä ja katson Sinua silmilläni kaivaten ja muutaman kivan sanankin voisi lausua lopuksi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja eli hän joka tuon aloituksen skriivasi. Ei sen ihmeempää.

        Trolli skriivasi aloituksen tusinatuotannolla. Ei sen kummempia.


    • Anonyymi

      Missä se katse tapahtui?

      • Anonyymi

        Etkö muista enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista enää?

        tottakai muistan sen aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottakai muistan sen aina.

        samoin, joitain asioita ei vaan unohda


      • Anonyymi

        Minä muistan naisen katseen hississä, kahden oltiin 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan naisen katseen hississä, kahden oltiin 😍

        ei liity aloitukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samoin, joitain asioita ei vaan unohda

        ne huonot asiat oli kiukuttelua,rakkaus vaan teettää kaikenlaista.Toivottavasti tulee aika etttä vois pyytää ne tyhmät kommenttit anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne huonot asiat oli kiukuttelua,rakkaus vaan teettää kaikenlaista.Toivottavasti tulee aika etttä vois pyytää ne tyhmät kommenttit anteeksi.

        Ei hän ole mitään kiukutellut tai kommentoinut tyhmiä koskaan. Kiva mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista enää?

        Muistan, mutta haluaisin sinulta tunnisteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei liity aloitukseen

        Aloitukseen liittyy tissit ja miehen puhuva katse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samoin, joitain asioita ei vaan unohda

        Ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitukseen liittyy tissit ja miehen puhuva katse

        Ei liity mikään tuollainen.


      • Anonyymi

        Palstalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan, mutta haluaisin sinulta tunnisteen.

        Annoin viime viikolla yhden hyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista enää?

        Muijat tuijottelee, pitäiskö ne kaikki ny muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan, mutta haluaisin sinulta tunnisteen.

        Kerro sinä joku tunniste? (Sivusta)


    • Anonyymi

      Millä tavoin puhutteleva?

      • Anonyymi

        Monilla tavoin, pitää nukkua, jatketaan toisena päivänä


    • Anonyymi

      tuosta olen iloinen että sinä olet iloinen elämässäsi, toivon ainakin sitä. =)

      olen iloinen nykytilanteestani, mutta välillä pelottaa, että tämä kaikki ihanuus vain loppuu vain, tai sitten muuttuu myöhemmin.

      mutta, jos se muuttuu, niin toivon että maailma ei enää tästä huonommaksi mene, sitä on jo vaikea pistää paremmaksi, joten, jotenkin vain toivon, että suomi olisi enemmän kuin muut, maat tai samanlainen, siis.. sanokoot ketä tahansa suomesta mitä haluaa, mutta suomi on nykyisin täysi banaanivaltio, isolla B kirjaimella.

      • Anonyymi

        Voisitko olla hiljaa jo, ei noita jaksa edes lukea.


    • Anonyymi

      mutta, ei se katse, vaan sinun kasvosi, ne voittaa kaikki katseet, ihan jokaisen mitä kuvitella saattaa. =)

      ei ne katseet, mutta sinun kasvosi, se sinun kannattaa aina elämässäsi muistaa, sillä sinulla jos kellään on tämän kaupungin upeimmat kasvot. =)

    • Anonyymi

      tuo, minun piti tosiaan sanoa, että jos katsoo jotain, niin ei se katse, ole tärkein, vaan se mitä katsoo ja minusta sinulla on vain kauneimmat ja söpöimmät kasvot mitä kuvitella saattaa.

      joten ei kannata korostaa katsetta, se ei todellakaan ole tärkeä, vaan se että olet täydellinen kymppi plus, ulkonäöltäsi, ihan minkä ikäisenä tahansa, =)

      jotenkin vain en vain usko onneani, enkä ikinä kyllä tule ymmärtämään mitä näet minussa, mutta huomenna on uusi päivä ja päivät vierivät ja kierivät, ja jonain päivänä, vaikka se ehkä tuollaiselta fantasionnilta, kuulostaakin niin meillä olisi vain parempi elämä joskus tulevaisuudessa.

      mutta, päivä kerrallaan, se on hyvä ohje, mikä kannattaa muistaa, vaikka olisi kuinka vaikeaa tahansa, päivä kerrallaan, siinä lauseessa jos jossain on todellista viisautta.

    • Anonyymi

      kauniita unia, siitä olen iloinen elämässäni jos sinä olet iloinen omassa elämässäsi.

      kauniita unia, tulen aina kaipaamaan sinua jokainen päivä yhä uudestaan ja uudestaan.

      =)

      • Anonyymi

        Kenelle naiselle sinä kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle naiselle sinä kirjoitat?

        Eiköhän tuo ole aito trolli. Niitäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole aito trolli. Niitäkin on.

        Joka kerralla olen huomannut ja ikinä ei tunnisteita tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerralla olen huomannut ja ikinä ei tunnisteita tule.

        tuota miestä tarkoitin. joka trollaa tuossa pitkillä viesteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuota miestä tarkoitin. joka trollaa tuossa pitkillä viesteillä.

        Sepä juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole aito trolli. Niitäkin on.

        Sama hemmo kuin ap. Kirjoittelee itselleen paremman elämän puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama hemmo kuin ap. Kirjoittelee itselleen paremman elämän puutteessa.

        Höpö höpö, ap on nainen ja kirjoittelee rakkaudesta. Mutta pidä tuo väite, jotenkin luulen, että nuo harhat pitää sut hengissä. Muuten makaisit vaan sohvalla ja paskoisit allesi. Olen iloinen, että saan olla jollain tavalla tukemassa sitä, että sä viitsit tehdä edes jotain.


    • Anonyymi

      Kovin suloista ❤️

      • Anonyymi

        Varmasti nukkuisinkin paljon paremmin, kun se tietty olisi siinä viekussa ja iholla 🥰


      • Anonyymi

        sydän sullekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sydän sullekin

        Aika hassua, rakastelu sen tietyn kanssa on niin ihanaa, ja sitä todella haluaa. Mutta sitten, on myös kovin suloista ja kaunista, ettei toinen ajattele vain rakastelua kanssasi, vaan muutakin suloista. Koska muunlainenkin hellyys on kaunista. Vähän ristiriitaista kyllä. 🥰😄🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hassua, rakastelu sen tietyn kanssa on niin ihanaa, ja sitä todella haluaa. Mutta sitten, on myös kovin suloista ja kaunista, ettei toinen ajattele vain rakastelua kanssasi, vaan muutakin suloista. Koska muunlainenkin hellyys on kaunista. Vähän ristiriitaista kyllä. 🥰😄🥰

        Ehkä sitä jotenkin sitten suree ja pelkää sitä, että toinen on vain seksin perässä ja tietää, että itse haluaa niin paljon muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä jotenkin sitten suree ja pelkää sitä, että toinen on vain seksin perässä ja tietää, että itse haluaa niin paljon muutakin.

        Rakkaus on kyllä niin kovin herkkääkin . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti nukkuisinkin paljon paremmin, kun se tietty olisi siinä viekussa ja iholla 🥰

        Eikä en usko 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä jotenkin sitten suree ja pelkää sitä, että toinen on vain seksin perässä ja tietää, että itse haluaa niin paljon muutakin.

        Vai niin, turha pelko, ime se takaisin sinne mistä se tulikin 😇😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä jotenkin sitten suree ja pelkää sitä, että toinen on vain seksin perässä ja tietää, että itse haluaa niin paljon muutakin.

        Nämä on sivusta , ei liity aloitukseen mitenkään.


    • Anonyymi
      • LUL!

        Nauru pidentää ikää x)

        Kiitos <3 !


    • En minä pelkää.
      Kuin itseäni.

    • Missä maataan?

      • Anonyymi

        Äitisi sängyssä käkä kjiäh kjiäh älä selvitä


      • Anonyymi

        Ei ole aloitus yhdellekään nimimerkillä kirjoittavalle. Siitä olen lähes varma.


    • Anonyymi

      Puhuvakatse 🤔😜

      • Anonyymi

        Puhuva tai oikeammin tyhjä katse voi olla esimerkiksi sellaisilla, jotka yhdistelee netin kirjoituksia irl. Niin se vammamollotus voi näkyä siellä irl. On muuten älytön näky, mutta ei tyhmyys lähe takasin tuijottamalla. Nauru päin pläsiä parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuva tai oikeammin tyhjä katse voi olla esimerkiksi sellaisilla, jotka yhdistelee netin kirjoituksia irl. Niin se vammamollotus voi näkyä siellä irl. On muuten älytön näky, mutta ei tyhmyys lähe takasin tuijottamalla. Nauru päin pläsiä parempi.

        Tarviiko tuijottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuva tai oikeammin tyhjä katse voi olla esimerkiksi sellaisilla, jotka yhdistelee netin kirjoituksia irl. Niin se vammamollotus voi näkyä siellä irl. On muuten älytön näky, mutta ei tyhmyys lähe takasin tuijottamalla. Nauru päin pläsiä parempi.

        Nämäkin sivusta. Pennuilta, jotka ovat tuossa iässä vielä, ei liity aloitukseen.


    • Anonyymi

      Pitäisköhän sum välillä nousta ylös ettei kiloja kerry liikaa. Käy vaikka työkkärissä.

      • Anonyymi

        Me työkkärin porukan kanssa naurettiin just sulle. Miettiin että voiskohan sulle kusipäisyydestä saada ammatin. Eikun sulla on jo . Kiusaat muita.


      • Anonyymi

        Hah hah. Tulin palstalle äsken eilisen jälkeen. Kaikki kommentit on sivusta. Pitäisi teidän vajaamielistenkin ymmärtää, että yksi aloittaa ja muut jatkaa. Mulla on jo töitä, kiitos huolenpideosta vajakki. Kehtasitkin sanoa noin ja itse olit ammulla täällä kun minä olin töissä. V.tun vajaamieli olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me työkkärin porukan kanssa naurettiin just sulle. Miettiin että voiskohan sulle kusipäisyydestä saada ammatin. Eikun sulla on jo . Kiusaat muita.

        Ja tämäkin oli sivusta. Hyvä kommentti. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah. Tulin palstalle äsken eilisen jälkeen. Kaikki kommentit on sivusta. Pitäisi teidän vajaamielistenkin ymmärtää, että yksi aloittaa ja muut jatkaa. Mulla on jo töitä, kiitos huolenpideosta vajakki. Kehtasitkin sanoa noin ja itse olit ammulla täällä kun minä olin töissä. V.tun vajaamieli olet.

        Älä turhaan noista välitä. Aloitus oli kivasti kirjoitettu. Tottakai se suututtaa niitä, joiden kirjoitustaito ja sosiaaliset taidot on tuon Vajaaksi nimittämäsi tasolla. Olet ap ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä turhaan noista välitä. Aloitus oli kivasti kirjoitettu. Tottakai se suututtaa niitä, joiden kirjoitustaito ja sosiaaliset taidot on tuon Vajaaksi nimittämäsi tasolla. Olet ap ihana.

        Kiitos. Tuota tarvitsinkin kun työpäivän jälkeen nuo turhautuneimmat luuserit todellakin ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah. Tulin palstalle äsken eilisen jälkeen. Kaikki kommentit on sivusta. Pitäisi teidän vajaamielistenkin ymmärtää, että yksi aloittaa ja muut jatkaa. Mulla on jo töitä, kiitos huolenpideosta vajakki. Kehtasitkin sanoa noin ja itse olit ammulla täällä kun minä olin töissä. V.tun vajaamieli olet.

        Todella sivistynyttä kommunikointia. Kommenttini ei ole kiusaamista vaan huolenpitoa lähimmäisestä. Aloituksessa lukee, että "makaan koko ajan". Siksi kirjoitin kommenttini kun sellainen makaaminen on epäterveellistä. Mitä taas työntekoon tulee niin voin kertoa sinulle, että siistiä sisätyötä läppärinääressä tekevät ehtivät kahvitunnilla vilkaista palstaakin. Päivääkään en ole työkkärin kirjoilla ollut. Onneksi jos siellä ei muuta osata kuin huonolla koulutuspohjalla solvata asiakkaita.


    • Anonyymi

      Kenen miehen pelko tuo muka on ? Sitä ne just sitä odottaa panna pari kertaa . Nämä täällä mitään rakkautta kaipaa ne kaipaa pimperoa vierasta tai uutta.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta enää noiden vajaamielisten kommenttien jälkeen mikään tässä. Teen uusia tasa . V-tut tästä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe